2016. január 14., csütörtök

53.fejezet~Múlt.

 A szobámban ülve bámultam a plafont.
Egyszerűen nem tudtam elképzelni,hogy tényleg elhurcoltak Braziliába. Ma este én is szórakozni akartam egy kicsit,de nem az Ő közelében.Sőt a lehető legtávolabb tőle.

A mosdó irányába indultam amikor megláttam,hogy Justin szobájának az ajtaja résnyire nyitva áll.Ezelőtt mindig kulcsra volt zárva.
Nem sokkal ezelőtt hallottam amint az egyik fekete autó kihajt a garázsból és Justin élesen kiabált valakivel telefonon miközben bepattan a járműbe.
Teljesen egyedül voltam.Vagyis a gorillákat leszámítva akik a bejárati ajtó előtt ólálkodtak.
Alaposan körülnézve,hogy tiszta-e a levegő léptem be a szobába.

Az ágyat leszámítva olyan volt,mintha soha senki nem lépett volna be azelőtt erre a helyre.
Tudom,hogy nem szép dolog de ha már  ott voltam miért ne nézhetnék körül egy kicsit?gondoltam.
A falak csupaszak voltak.
Sehol egy családi fotó,sehol egy  önarckép semmi.Az egész helységben egyetlen egy festmény volt kiakasztva az ágy fölé,amin egy kis kunyhó szerű épületet fedeztem fel.Sok fával körülvéve,a hideg színek ellenére is melegséggel töltött el a látványa.
Lassan  közelítettem a szekrények felé és olyan óvatosan nyitottam ki ,mintha csak attól félnék,hogy az egész kóceráj az arcomba robban.Legnagyobb meglepetésemre ez csak egy sima szekrény volt.Hmm'..ki gondolta volna..

Az asztalon egy halom üzleti papír volt szétdobálva különféle nyelveken.Találtam egy könyvet amiben bankkártyák sokasága volt elrejtve.Sosem gondoltam,hogy Justin ennyire gazdag lenne ameddig meg nem láttam ezt.Olyan gyorsan csuktam be a könyvet,mintha megégetett volna.
Az asztal fiókjaiban,mindegyikben megtalálható volt legalább egy fegyver.Némelyik kisebb némelyik nagyobb,de biztos voltam benne,hogy már mindegyik legalább egy emberi életet kioltott.Lehet egy ártatlan emberét.
Ki kell jutnom innen,úgy éreztem egy időre eleget láttam.Ez volt az egyedüli gondolatom.

Már éppen kifelé vettem az irányt amikor kicsúszott alólam a szobaszőnyeg és egy nem túl kecses mozdulattal a padlóra vágódtam és bevertem a fejemet.
-Basszus ez nagyon fáj..-szitkozódtam és óvatosan megtapogattam a tarkómon a sajgó pontot.Tuti holnapra növesztek oda egy másik fejet.
Már tápászkodtam is fel amikor pillantásom véletlenül az ágy alatti régies fadobozkára siklott.Észre sem vettem volna ha az egyik csücske ki nem látszik a nagy fehér takaró alól.Valaki nagyon siethetett és nem tudta visszatolni a helyére..
Óvatosan kihúztam és az ágyra fektettem ,majd felnyitottam és jobban szemügyre vettem a papírhalmok sokaságát.

Újság cikkek,gyűrött fényképek és más különösebbnél-különösebb dolgokat véltem felfedezni benne.
Tudtam,hogy ezzel a lépéssel Justin legmélyebb és legtitkosabb énjébe láthatok,de elképesztően vágytam rá,hogy megtudjak róla néhány dolgot.Nem rosszindulatból,ahogy Ő használná fel ellenem,hanem szimplán,mert semennyire nem ismertem azt az embert akivel nap,mint nap találkoztam.

Egy újság szúrta ki először a figyelmemet.Meglehetősen régi nyomtatvány lehetett,mivel a betűk már elhalványodtak,de a szalagcímet kitudtam venni.

"Az egész család életét vesztette a torontói tűzben."

(...)az év márciusában történt a tragikus eset,miként a Bieber család rezidenciáján  egy ottfelejtett égő gyertya miatt lángra kapott egy függöny(...)

(...)Legnagyobb szerencsétlenségükre a tűz berobbantotta a földszinten lévő gázpalackokat,így másodpercek alatt robbant fel az egész épület,a békésen alvó családdal együtt(...)

(...)Az egyetlen túlélő a család legkisebb gyermeke, a hat éves Justin Drew Bieber.
Az így árván maradt kisfiú annak köszönheti életét,hogy aznap este a kert végén lévő kunyhóban véletlenül elszundított tévézés közben.(...)

(...)Lehet jobban járt volna ha ő maga is a házban tartózkodik,hiszen ezzel a tragédiával majdnem lehetetlen lesz felnőnie szegény  fiúnak.(...)

Lehetetlen...ez az egyetlen szó vésődött a koponyámban,amint remegő kézzel nyúltam egy újabb összehajtott papír után.
-Örökbefogadási lap.-olvastam,suttogva,majd tanulmányozni kezdtem a 'kortörténetet'.

Hat évesen fogadták örökbe először,de miután egy évig nem beszélt több pszichológushoz is elvitték az akkori gyámjai,de így sem mutatott nagy változást ezért visszavitték az otthonban azzal a címszóval,hogy a gyermek 'szerethetetlen'.
Hogy lehet valakire,ilyet mondani?
Az ilyen ember seggébe legót műttetnék..
Következőnek tíz évesen sikerült neki új otthont találni,de pár hónap múlva egy nagyon súlyos baleset miatt elvették Justint a nevelőszüleitől.
A balesetről nem ír semmit a korlap.
Tizenkét éves koráig a kaliforniai gyermekotthon lakója volt,majd egy ismeretlen forrás örökbe fogadta.
A torkomat kaparta valami egészen szürreális dolog.Éreztem amint a szemeim megtelnek könnyekkel.
Minden gyűlöletem azonnal elszállt Justin iránt.A düh és a harag helyét a szívemben sajnálat vette át.Sajnáltam.Tudom milyen amikor az ember elveszít egy számára fontos személyt.Tudom az én anyukám,nem mindig minta anyának nevezhető,de biztos vagyok benne,hogy nagyon szeret engem.Abban a pillanatban még sohasem éreztem akkora hálát azért,hogy valaki mindig is ott volt nekem.

Óvatosan vissza tettem a lapokat a dobozba,majd egy fekete borítékot halásztam elő.
A boríték tele volt megégett képekkel és abban a pillanatban rájöttem,hogy Justinnak csupán ennyi maradt az egész családjából.Pár megégett papírfecni és néhány kivágott régi újságcikk.
A képeken ő volt és az anyukája miközben a kertben játszanak vagy főznek a konyhában.Mikor egymást karöltve alszanak a kanapén.
Justin apja az egyik képen éppen mosolyogva egy távirányítós autót ad át fiának,aki abban a pillanatban a világ legboldogabb emberének tűnik.Sosem gondolt volna bele,hogy pár hónap és az egész élete gyökerestül megváltozik..
Összeszorult a szívem és egyszerűen nem tudtam tovább magamban tartani a könnyeimet.
Én idióta a vitáink legnagyobb részében azt vágtam a fejéhez,hogy nem szereti senki és annyit sem ér,mint egy láda mogyoró.

A következő dolog ami a kezembe akadt az egy plasztikai műtétnek a nyomtatványos számlája volt,vagyis inkább a másolata.Vajon miért kellett Justinnak tű alá feküdnie?
A dobozban volt még egy kis fekete autós kulcstartó kissé olvadt állapotban és egy virágos notesz.
Amint fellapozhattam volna a noteszt egy újabb kép csúszott az ölembe.
A szívem egy dobbanást kihagyott,még levegőt is elfelejtettem venni amikor megláttam mi is van a képeke.

Egy kisgyerek feküdt a betonon,miközben szinte az egész teste csak úgy úszott a vérben.Négy nagy hosszú sebhely húzódott végig a hátán,amit majdnem biztos vagyok benne övvel készítettek,méghozzá a csatos végével.A szája és a szemöldökét teljesen eltakarja a vörös folyadék.Görcsösen szorítja a hasát,miközben bokáján nyílt törés van.Az egész testét zúzódások hada borítja és szinte az egész arca eltorzult a félelemtől.
Olyan nyílt félelemtől,amit még egyetlen embernek sem láttam a szemében eddig életem folyamán.

Egyetlen dolgot nem értettem.Miért vannak ilyen képei Justinnak?!
Az nem lehet...megverte volna ezt a szerencsétlent?

A dobozt vissza csúsztatva a helyére,döbbenten vonszoltam vissza magamat a szobámba.A kép a fiúról ott lapult a hátsózsebemben..
Nem tett volna ilyet,Ő nem ilyen ember.Sosem bántana egy kisfiút.
Egyszeriben nem éreztem semmi mást csak csalódottságot,sajnálatot és haragot.
Amikor azt hittem volna,hogy egy kicsit jobban végre sikerült megismernem,mindig közbelép egy olyan tettel ami a rajt vonalhoz visz vissza bennünket.
Végigfeküdve az ágyon hallgatva az zuhogó esőt egyszer csak észrevettem,hogy az izmaim ellágyulnak az agyam pedig kikapcsol.Elaludtam.

Valaki van a házban!
Az óra hajnali két órát mutatott.Valaki eltört valamit odalent,tisztán hallottam.
Óvatosan kukkantottam ki az ablakon,de a gorilláknak nyoma sem volt.Elmentek.Teljesen egyedül voltam..
Remegő lábakkal közelítettem az ajtóhoz.Nyikorogva tártam szélesebbre majd összerándultam.
Istenem,eszméletlen hideg van itt!
Magamon összébb húzva a kimonómat,indultam lefelé a lépcsőn.
Nem hittem a szememnek!A függönyök leszakítva,a gyönyörű fehér fotel telesen tönkremenve állt,felborítva a kandalló előtt.A dohányzóasztal szilánkjaira tört a TV képernyőjét meg valaki betörte egy pohárral.

Justin?!A vérem a fülemben dobogott.Mi történt itt?
Végigrohantam a folyosón és beléptem a konyhába.Láttam,hogy a hátsó ajtó ki van nyitva.
Ahogy kinéztem az ajtón,megláttam,hogy Justin a hátsóudvarra vezető lépcsősor legfelső fokán ül.Felsóhajtottam.
-Justin?-kiáltottam oda neki az ajtóhoz lépve.
Egy kicsit oldalra fordította a fejét,hogy a szeme sarkából - amit majdnem teljesen eltakart az elázott haja - rám pillantson. Anélkül,hogy egyéb módon tudomást vett volna a jelenlétemről,megint előrefordult
    és a szájához emelt egy piás üveget.
Jack Daniels. Egyenesen az üvegből.
A házat megrongálták és Justin egyedül ivott.
-Justin?-léptem ki a konyhából.Hálás voltam,hogy az ajtó felett van egy ponyva ami megvéd az eső ellen.
Amikor nem válaszolt lesétáltam a lépcsőn,hogy szembenézzek vele. Esőcseppek peregtek le az
arcomon, totál átáztatva a ruhámat és a hajamat. Az izmaim megfeszültek a sürgető kényszertől, hogy
visszamenjek a házba, de valamiért maradtam.
Justin egyenesen tartotta a fejét, de lesütötte a szemét. A karját a térdén pihentette, és a félig üres
üveget biztosan tartotta a bal kezében, miközben előre-hátra lengette az ujjai között.
– Justin? Válaszolnál nekem? – kiabáltam. – A ház egy romhalmaz.
 Figyeltem, ahogy lustán felemeli a tekintetét, és kipislogja a szeméből a vizet.
– Levegőre volt szükségem. – motyogta tényszerűen. A hangja nyugodt volt.
A rejtélyes választól megdöbbenve majdnem felnevettem.
– És hisztirohamot kaptál? Te csináltad ezt a házzal?
Összevonta a szemöldökét, miközben egyenesen a szemembe nézett.
– Miért érdekel? Idióta vagyok, ugye? Egy gyomorék? Nem ezeket mondtad?
Egy pillanatra behunytam a szememet, és hirtelen bűntudatom támadt.
– Justin, soha nem kellett volna azokat a dolgokat mondanom neked.
– Ne kérj bocsánatot! – szakított félbe.
Megingott, ahogy felállt, és felvette szokásos kegyetlen
hangszínét. – A hízelgéstől szánalmasnak tűnsz.
Seggfej!

– Nem vagyok szánalmas! – csattantam fel, miközben követtem a házba. – Csak be tudom ismerni,
hogy vesztettem!Nem úgy mint egyesek..
Az ajtónál álltam, miközben az asztalra tette az üvegét, és levette a
konyhapultról a konyharuhát és beletörölte kezeit.Engem továbbra is figyelmen kívül

hagyott, de nem mehettem el addig, amíg el nem mondtam, amit el kellett.
– Sajnálom, ha megbántottalak. – Tessék, kimondtam. Többé már
nem kellett magamban tartanom.
De ennyi nekem nem volt elég. A tekintetem a majdnem az üres jackes üvegre esett, és elszörnyedtem. Nem hinném,hogy jót tenne neki az alkohol,
ráadásul a ház kinézetéből ítélve Justin már nem volt ura saját tetteinek.
Lekaptam az üveget az asztalról, a mosogatóhoz léptem, és elkezdtem beleönteni a tartalmát a
lefolyóba.
– És azt sem fogom hagyni, hogy te bántsd magad.
– Te ribanc! – Justin felemelkedett a hátam mögül, én pedig idegesen megráztam az üveget, amikor
meghallottam gyors lépteit közeledni felém.
Az üveg után kapott, amiben még volt néhány kortynyi alkohol, de én megpördültem, hogy
szembenézzek vele, és nem engedtem el.
– Ehhez semmi közöd. Csak húzz el innen! – morogta hangosan.A lélegzete az arcomat súrolta, eső  és whiskey-szag áradt belőle.

Mindketten nehezen kaptunk levegőt, ahogy próbáltuk elvenni egymástól az üveget, de egyikünk
sem adta meg magát. Justin karja megfeszült az erőlködéstől, és éreztem, hogy az üveg kezd kicsúszni az ujjaim közül. Tudtam, hogy veszíteni fogok,ez várható is volt.
– Hagyd abba,engedd el! – kiáltottam.
Annyira fontos volt az a kibaszott üveg? Szedd össze magad, te seggfej!
Nyilvánvalóan elveszítette önmaga felett az irányítást, és valahogy fel kellett ráznom ebből az
állapotból.Elengedtem az üveget, őt pedig jó erősen pofon vágtam. A feje az ütközés hatására oldalra billent, és szúró fájdalom nyilallt a tenyerembe. Annak ellenére amikor mindig is megalázott,sosem ütöttem meg. Csak az legelső találkozásunkkor.

Justin megdöbbenve és dühösen dobta le az üveget a padlóra, majd rögtön el is feledkezett róla, és
vad tekintettel rám meredt. Elakadt a lélegzetem, amikor a derekamnál fogva felemelt, és
kíméletlenül a mosogató kemény szélére ültetett. Mielőtt bármit tehettem volna, összeszorította a
csuklómat a hátam mögött, és a lábaim közé lépett. Durván magához húzott, és csapdába estem. A
mellkasom gyorsan emelkedett és süllyedt, ahogy kétségbeesetten kapkodtam levegőért.
Ó, Istenem!
– Engedj el! – sikítottam.

Hátulról a keze, elölről a mellkasa szorította  a testemet. A fogása kellően erős volt ahhoz,
hogy mozdulatlanul tartson, de annyira mégsem, hogy fájdalmat okozzon. Megpróbáltam elfordulni, és ficánkolva kiszabadulni a szorításából, de csak még erősebben magához rántott, és erősebben fogott.
– Justin, eressz el! – Próbáltam erélyes hangon megszólalni, de a küzdelem miatt minden erőm odalett.
Pillantása találkozott az enyémmel, és az arcunk mindössze néhány centire volt egymástól. Jó
néhány pillanat eltelt úgy, hogy csak tartott engem, és megpróbált legyőzni néma szempár bajunkban.
De nem hagytam neki.
A francba!
Még a leheletén érződő alkoholszag ellenére is hihetetlen illata volt. Mint valamilyen tusfürdő,
aminek örökre be akartam szívni az illatát. A combjaim fáztak, ahol a vizes nadrágja hozzám
dörzsölődött, de a testem többi része tűzben égett. Forróság áradt mindenemből, és egy
verejtékcsepp gördült végig a melleim elveszve a dekoltázsomban. A lábaim
között érzett nyomás elködösítette a fejemet.

A légzésünk összehangolódott, és az arckifejezése többé már nem volt mérges.
Remegve szólalt meg, majdhogynem szomorúan.
– Ma jól kibasztál velem.
Feltételeztem, hogy a szállodás incidensről beszélt.
 – Jó – csattantam fel.
Újra megrántott.
- Meg akartál szégyeníteni? Mi?Jó érzés volt? Biztosan élvezted te kis...
Próbáltam uralkodni az arckifejezésemen, de a testem mindenhol bizsergett. Az illata teljesen
körbevett, ahogy hozzám hajolt. Testünk egybeforrt, és az ajkaink nagyon közel voltak egymáshoz.
Amikor éreztem, hogy megkeményedik a lábaim között, összeszorítottam a szememet, mert túlságosan féltem attól, hogy ennek az egésznek nagyon rossz vége lesz.

Mély lélegzetet vettem, aztán kinyitottam a szemem, és merészen rámeredtem, a vérem a fülemben
dobogott.
Eszembe jutott a kis kép a hátsó zsebemben,hogy miket tett és a doboz amit az ágya alatt rejteget.
Nem ismerem őt igazán,sőt egyáltalán nem.Akit viszont nem ismerünk azok számunkra idegenek és nem igazán jelentenek semmit.
Semmit nem jelent nekem. Semmit.
– Nem, nem élveztem – válaszoltam nyugodtan. – Semmit nem éreztem. Mert semmit sem jelentesz
nekem.
Összerezzent.
– Ne mondd ezt!
A lélegzetéből áradó forróság körülöttem lebegett, ahogy előrehajoltam.
– Semmit – ismételtem meg ingerülten. – Most pedig szállj le...
A szája lecsapott az enyémre, elfojtva a tiltakozásomat.

55 megjegyzés:

  1. Oh Istenem.. Fantasztikus lett ♥♥ Várom a kövit :33

    VálaszTörlés
  2. De naaa mi ez a vééég?Wááá folytiiit!Nagyon jó! :33

    VálaszTörlés
  3. Azta k***a, imádoom. *.*
    Nagyon várom a kövit :$

    VálaszTörlés
  4. Anyáás *.*
    Na jó meghaltam...muszáj volt itt befejezni tudom,hogy így érdekesebb stb.
    De akkor is,pont itt??? :o
    Nagyon gyorsan a következőt :$$

    VálaszTörlés
  5. Oh dear!😨*-*
    Wtf? Miêrt pont itt?😭
    Hozdd hamar a köviit*-*

    VálaszTörlés
  6. Ahh nemaaar. Wtf?! Gyorsan kovit,nembirooom*-*❤❤

    VálaszTörlés
  7. Wiiiii *-* ne már hogy itt abbahagyod??? :(
    Folytatást, gyooooorsan kérleeeek *-* :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Természetesen benne vagyok a cserében. Nálam már ki is kerültél :D
    Puszil:
    Szaszi

    VálaszTörlés
  9. Aaa nagyon joo*-* mennyire vartam mar ezt a reszt*-*
    Hamar hozd a kovit*-*

    VálaszTörlés
  10. Aaaaaaaaaaaaztaaaaaa......jo isten!!!! Fantasztikus...de miert itt hagytad abba??? Legyszi folytasd...konyorgom ❤❤❤

    VálaszTörlés
  11. Very good :) nagyon imádom ne váras a kövivel annyit légyszi ez a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  12. Very good :) nagyon imádom ne váras a kövivel annyit légyszi ez a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  13. siess!!!! Imadom,kedvencem*---*❤️❤️❤️❤️

    VálaszTörlés
  14. Imádom! Nagyon várom a kövi részt!*-*

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó lett. Siess a következővel

    VálaszTörlés
  16. Szia nagyon de nagyon jol irsz. Egyszeruen fantasztikus. Amugy en is irok egy blogot az a cime AZ ÉLET POKLA ha vann kedved nézz fel. De sajnos csak igy tutsz azeletpoklajustinbieber.blogspot.com renelem lesz idod fel nezni es ha van hozza szollasod barmi akkor nyugodtan irj mert akkor tudom hogy meg javitgatnom kell.

    VálaszTörlés
  17. Szia nagyon de nagyon jol irsz. Egyszeruen fantasztikus. Amugy en is irok egy blogot az a cime AZ ÉLET POKLA ha vann kedved nézz fel. De sajnos csak igy tutsz azeletpoklajustinbieber.blogspot.com renelem lesz idod fel nezni es ha van hozza szollasod barmi akkor nyugodtan irj mert akkor tudom hogy meg javitgatnom kell.

    VálaszTörlés
  18. Szia! Most fedeztem fel ezt a sutorit s egy nap alatt kiolvastam nagyon tetszik ês fuuu imádom hogy rossz fiú. Hamar folytasd màr nagyon vàrom

    VálaszTörlés
  19. Szia! Most fedeztem fel ezt a sutorit s egy nap alatt kiolvastam nagyon tetszik ês fuuu imádom hogy rossz fiú. Hamar folytasd màr nagyon vàrom

    VálaszTörlés
  20. Mikor lesz következö rész ??? :D

    VálaszTörlés
  21. Légyszi ne hagyd abba! 😭😭Mikor lesz kövi?? 😃

    VálaszTörlés
  22. Légyszi ne hagyd abba! 😭😭Mikor lesz kövi?? 😃

    VálaszTörlés
  23. Plíííz folytatást....kb most 😎👌
    Imádom a sztorid
    Hamar a kövit 😘😍😍

    VálaszTörlés
  24. Szia! :) Mint a többi ez is nagyon jó rész lett! :) Alig várom már a következőt! :)Hamar hozd a következőt! :)

    VálaszTörlés
  25. Mikor folytattod? 😱😱😱😱😱

    VálaszTörlés
  26. Mikor folytattod? 😱😱😱😱😱

    VálaszTörlés
  27. Ez a kedvenc blogoom. Kérlek hozd a következöt💕

    VálaszTörlés
  28. Szia:)
    Egyszerűen csodálatosan írsz nagyon várom már a kövi rèszt:)
    Nekemis van egy blogom justinbieberbad.blogspot.com ha gondolod nèz be hozzám.
    De hamar hozd a kövi rèszt:)

    VálaszTörlés
  29. Szia! :) Kerlek ne tedd ezt velem, es folytasd minnel hamarabb! :'( Annyira imadom ezt a blogot...♥♥ nagyon kerlek minnel hamarabb folytasd!♥♥♥

    VálaszTörlés
  30. Mi a geci, szoval en utalok olvadni foleg neten, de BAZDMEEG ahogx elkezdem olvaani.. nem tudtam abb hagxni tegnap is negyed egyig olvastam ugy h suli volt aznap😂 szoval kerek harom nap alatt elolvastam suliban itthon meg fasz fudja hol de ezt olvastam mindenhol es e meg eleteben nem izgultam ennyit.. Es most hnincs tobb resz asszem meg fogok halni☺☺ soo kurvajol fogalmazol es az egeszet el tudta. Kepzelni egy filmben de nincs meg a film vege es omfg meghalok. Konyorgok tedd fel a kovetkezot😽😽💗💗💗💗

    VálaszTörlés
  31. Mi a geci, szoval en utalok olvadni foleg neten, de BAZDMEEG ahogx elkezdem olvaani.. nem tudtam abb hagxni tegnap is negyed egyig olvastam ugy h suli volt aznap😂 szoval kerek harom nap alatt elolvastam suliban itthon meg fasz fudja hol de ezt olvastam mindenhol es e meg eleteben nem izgultam ennyit.. Es most hnincs tobb resz asszem meg fogok halni☺☺ soo kurvajol fogalmazol es az egeszet el tudta. Kepzelni egy filmben de nincs meg a film vege es omfg meghalok. Konyorgok tedd fel a kovetkezot😽😽💗💗💗💗

    VálaszTörlés
  32. Szerintem mar ne várjuk 😥😟😟😟

    VálaszTörlés
  33. Nagyon jo *-*
    Jöhetne már a kövi :(

    VálaszTörlés
  34. Miért kell ennyit várni mindig 1 részre? :(

    VálaszTörlés
  35. Úristen nincsenek szavak egyszerűen imádom nagyon jó lett olvastam az In The Hell is azt is nagyon szeretem mind kettő szuper nem tudom van-e másik blogod de ha igen linkelned nekem lécci neked az ìrásal kellene foglalkoznód rettentő jól írsz és sok sikert a továbbiakban remélem meg foksz írni blogokat mert ha igen feltétlenül el olvasom 😃

    VálaszTörlés
  36. Magyon tetcik alig varom az uj reszt sies kerlek ❤❤❤❤

    VálaszTörlés
  37. Ide mar egyaltalan nem irsz reszt...?pedig amigy kurva jo..kar!!😥😟😟

    VálaszTörlés
  38. adj valami életjelet magadról, kérlek :/ nagyon szeretem ezt a blogot és nagyon csalódott lennék, ha egy szó nélkül hagynád abba

    VálaszTörlés
  39. Kérlek kérlek nagyon szépen kérlek folytasd :/

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok ismet jelentekezm! Oszinten meg magam sem tudom.Nyaron lehet folytatom meg de nem biztos.

    VálaszTörlés
  41. Folytasd kerlekk ez iszonyat joooo blog 💋❤💋❤

    VálaszTörlés