2015. január 4., vasárnap

50.fejezet~Takarító nő.


Gusztustalan!Talán ezzel az egyetlen szóval tudnám igazan jellemezni a mosdót.Egyszerűen förtelmes!Á tévedtem,van még egy!
Lassan sétáltam a tükör elé.Legkevésbé magamat szerettem volna látni abban a pillanatban.És milyen jól tettem volna ha inkább bele sem nézek...Ameddig a mosdó közelébe értem Justin egyik embere egészen az ajtóig kísért.Nagy termete eltakart,legalább három fejjel volt magasabb nálam.Az emberek a rövidke út alatt is megbámultak,de eddig úgy hittem a szakadt öltözékem miatt.Hát tévedtem!
Amint belenéztem a tükörbe elszörnyedtem.A szememről lefojt a smink,a hajam hasonlított egy széna kazalra,a szám felszakadt amikor Bieber egyik embere megütött a repülőn...
Csodás....
Elveszettnek éreztem magamat.Hogy a viharba fogok innét hazajutni?! Végül is csak egy fél kontinens választott el az otthonomtól.
Téptem egy kis kéztörlőt,bevizeztem és megtörölgettem vele az arcomat.Éppen besiettem volna az egyik fülkébe a dolgomra,amikor a mosdó ajtaja bezáródott és egy alig százötven centiméteres idős hölgy nézett velem farkas szemet,elgyötört tekintettel.Az első gondolatom az volt,hogy valami problémája lehet vagy nagyon beteg és a segítségemre van esetleg szüksége.
Lassan nyúlt apró derék táskájába és egy holló fekete pisztolyt húzott elő.A gyilkoló gépet felém emelte remegő kezében és csak egy mondatot makogott:
-Sajnálom,a családomat fogva tartják!
Szinte mondhatni a szó szoros értelmében földbe gyökerezett a lábam.Legnagyobb szerencsémre a tudatalattim kapcsolt és az utolsó pillanatban félre ugrottam a golyó elöl.Persze az is közre játszott,hogy feltehetőleg az a nő sem fogott azelőtt még fegyvert a kezében.
Az egyik csap csak úgy szilánkjaira tört és kisebb özönvíz lövellt fel belőle.
Hasra vágódtam és békaként bújtam át a fülkék közötti helyen.Az utolsónál már csak a megfelelő alkalomra vártam.A nő a kísérlete óta,hogy megöljön egy tapottat sem mozdult,mondhatni lefagyott.Lehet,hogy más esetben akkora parasztnak gondolnám magam,de ebben csak ezt az egyetlen megoldást láttam.Remegő kezeimet a piszkos kilincsre kulcsoltam  és a tőlem telhető legnagyobb erővel vágtam ki az ajtót.Az telibe kapta ellenfelemet.Éreztem,hogy a pulzusom az egekbe szökik.Megrökönyödve figyeltem az előttem elterülő asszonyt.
Hogy féltem -e?!Hát nem voltam túlságosan nyugodt.
Lassan,megfontolt mozdulatokkal a fegyverért nyúltam és óvatosan,attól félve,hogy bármikor elsülhet a harisnyám oldalához csúsztattam.Istenem.Csak valahogy jussak ki innét!
Megfontolt lassúsággal nyitottam ki a női mosdó ajtaját.
Jellemző....az a nagy behemót el sem moccant mellőlem,sőt még egy igen ízletes dupla csokis fánkot is beszerzett magának.Hogy fordulna fel!
A helyzet reménytelennek látszott.Nem akarok visszamenni Justinhoz.Soha többé nem akarom látni!Egyszerűen gyűlölöm!Gyűlölöm!
Lassan vissza zártam az ajtót és az eszméletét vesztett nőre lestem.Munkaruhába feküdt,fekete haja tövében a már megjelent az a bizonyos fehérség,amit a nők soha életükben nem szeretnének látni.De várjunk csak...Munkaruha!Ez az!
Csak remélni tudtam,hogy senki nem nyit rám.Lassan hámoztam le róla a köpenyét és a sapkáját,a cipőmet nem volt szívem ott hagyni,de muszáj volt meghoznom ezt az áldozatot az.....életemért!Milyen ironikus...
A higiénia érdekelt a legkevésbé.Az egyik sarokban találtam egy rég ott poshadó haj gumit és az egyik csap oldalán két berozsdásodott hullámcsattot.Még magam is meglepődtem mikor a tükörbe néztem ismét.A magasságomat leszámítva ugyan úgy festettem mint a másik takarító.
Ismét kinyitottam az ajtót.A férfi mosdó előtt állt egy takarító kocsi.Óvatosan csuktam be magam mögött az ajtót és láttam meg a feliratot rajta.
"A WC NEM HASZNÁLHATÓ!"
Ez megmagyarázza,hogy miért nem nyitott be senki!
A hangzavarnak köszönhetően nem,hogy az ajtó csukódását nem hallottam,hanem a szapora lélegzet vételem is eltörpült.Úgy ragadtam meg a szekeret,mintha az életem múlna rajta.
Reszketve görnyedtem rá és apró lépésekben indultam el előre.Kissé csoszogva,mint a filmekben a takarítók.Mikor a gorilla mellé értem a szívem a hétszeresével vert.
-Hé,maga!-kiáltotta mérgesen újdonsült barátom.
Kész.Végem.Lebuktam.
Az arcomat elfintorítva fordultam meg a sapkát a homlokomba húztam.
-Igen?!-szólaltam meg rekedt hangon.
Ha valaki halott volna azt hitte volna a fáradságtól rakettem be,de ez nem volt igaz,hiszen a félelem az egész testemben elterjedt.
Mancs szerű kezeit hirtelen nyújtotta felém.Azt hittem megüt,de csak a fánkhoz járó szalvétát akarta kidobni a szekerem egyik felébe.
Mintha valami tankból lőttek volna ki rakétaként siettem át a reptéren.Már a legnagyobb utat megtettem,de a lényeg még hátra volt.
A kijárat előtt még Bieberen és seregén  át kell verekednem magam.
Ugyan ott állt az a görény,ahol mielőtt elmentem volna.Körülötte két egész normálisnak kinéző lány tipegett jobbra-balra.Tették magukat rendesen.Biztos voltam benne,hogy Justin élvezi a társaságukat,de amint egy lopott pillantást vetettem az arcára úgy nézett ki,mintha kissé ideges lenne.Megkockáztattam,hogy a hozzájuk legközelebb kukához toltam a szekeremet és lassan kihallgatva beszélgetésüket kiürítettem.
-Kérdezd meg te!-suttogta az egyik lány a másiknak.
-Oké!-dadogtak a másik félénken.-Az a lány aki az előbb itt volt veled....öhhm ....ő a barátnőd?
Erre még én is felkaptam a fejem és teljes testtel feléjük fordultam.Szerencsére háttal álltak nekem.
Justin is ugyan akkora döbbenettel nézett a lányra,mint én magam.Szinte hátborzongató módon egyszerre tört fel belőlünk a nevetés.Szegény csaj olyan kellemetlenül érezte magát,hiszen nem az ő hibája,nem tudhatta,hogy a világon talán mi ketten utáljuk egymást a legjobban.
-Előbb kaparnám ki a saját szemgolyómat!-válaszolta lesajnálóan Justin.

-Miért?-álmélkodott az egyikük.
-A legmakacsabb,önfejűbb ember akit ismerek és kegyetlenül idegesítő is!-nézett a távolba elmerengőn.
-Az a lány gyönyörű...
-Tudom!-kacsintott rájuk,majd éppen akkor megcsörrenő telefonjához nyúlt.
Az utolsó pillanatban mielőtt elindultam volna láttam Justin elborzadt tekintetét.
Intett egyik emberének aki előszeretettel távolította el a két lányt a közeléből.
-Hogy értsem azt,hogy elvesztetted te vadbarom!Egy nőt?!Nem érdekel azonnal keresd meg!-azzal kinyomta a telefont.-Az a ribanc megszökött!Nem juthatott messzire!Nem igazán változhatott meg szóval a magassága a régi és nincsen csomagja!Megtámadott egy nőt attól vett el ruhát.Tíz percetek van,hogy elém hozzátok!Nem szökhet meg!
Érezni lehetett a feszültséget.Amint befejeztem a szemét kiürítését,lassan indultam meg a kijárathoz.A biztonsági őr mellé toltam a kocsit és felegyenesedtem.Barátságosan intett felém és én is viszonoztam.Aztán elérkezett az idő!
Minden megmaradt erőmet beleadva sprinteltem a kijárat felé!A biztonság kedvéért visszanéztem.A tekintetem találkozott Bieberével.Szemében láttam azt a féle döbbenetet,amit szerintem nagyon kevesen tudnak elő idézni.Felém indult futva!
Az ajtót kivágva rohantam ki a parkolóba.Több ezer ember között elvegyülni semmiségnek tűnhet,ám figyelembe kellett vennem azt is,hogy Justin nem hülye!Talán  az első busznál járhattam,amikor ő kilökte az ajtót.Aligha fél percnyi előnyöm ha volt vele szemben.Segítségre volt szükségem!
Láttam,hogy egy nagyjából egyidős srác,talán egy-két évvel lehetett idősebb nálam,éppen akkor fejezi be a motorja törölgetését amikor mellé értem.Talán érthető volt a döbbenete,hiszen miért menekülne egy takarító nő?!Nem ismertem, a nevét sem tudtam,de segítség kelett!
-Kérlek segíts!Megakarnak ölni!-dadogtam rémülten és a hatás kedvéért az éppen felém rohanó Bieber felé sandítottam.
A srác mintha karót nyelt volna úgy fürkészett.Pár másodpercig gondolkodott aztán aprót bólintott.
-Szállj fel!Gyorsan!-sürgetett.
Termete elég sovány volt.Rövid világos barna haja és világító zöld szemei voltak.
Bieber pár méterre volt tőlünk már csak,amikor a motor erőteljes hangja betöltötte a környéket.
A megkönnyebbülés,mint valami tíz évnyi teher,egyszerre gördült le a vállamról.
Sikerült!Ennyi vagy te segg fej!
Senki se törölhette volna le azt az elégedett vigyort a képemről!
Mielőtt bekanyarodtunk volna a hatás kedvéért még egyszer hátra fordultam,és középső ujjamat a magasba emeltem.
Jó kedvemet azt gondoltam semmi sem ronthatja el,hát tévedtem!
Justin már nem futott,sőt egy helyben állt,mégsem próbált bennünket követni.Igaz messze volt már tőlünk,de láttam megcsillanni hófehér fogsorát.
Vigyorgott....de még,hogy vigyorgott!
Kezemet valahogy,mintha kényszerítette volna arra,hogy leeresszem.
Lassan fejét felemelte és egy határozott mozdulattal egyik ujját nyíl egyenesen elhúzta nyaka előtt.
Lassan megfordult és elindult visszafelé sétálva.
Tudtam mire célzott.
...Végem

34 megjegyzés:

  1. Végre megint új rész. :) nagyon jó lett, de a kövit hozzhatnád kicsit hamarabb :P

    VálaszTörlés
  2. nagyon izgalmas imádtam siess a kövivel léciii tényleg hozhatnád hamarabb :d

    VálaszTörlés
  3. Úristen,ez a rész nagyon jó lett,szerintem ez az egyik kedvencem,siess a következővel,mert nagyon de nagyon jó!*-*

    VálaszTörlés
  4. oh my ......*-* pls siess a kövivel :)))))))

    VálaszTörlés
  5. áááh ez fantasztikus volt :))) kövit gyorsan :)))

    VálaszTörlés
  6. Uristen, de jo!!! Gyorsan a kovetkezot!!! <3

    VálaszTörlés
  7. nagyon imádom :$ következő részt gyorsaannn *.*

    VálaszTörlés
  8. Imádtam mint mindig :) Légyszíves siess a következő résszel, az 1-2 hónap azért elég sok :/

    VálaszTörlés
  9. Imádom!!kérlek siess a kövivel!!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon imádom..!!!! $iess a kövivel!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  11. URisten !! Nagyon jó lett ! *-* Siss a következővel :3 nagyon várom OMG *-*

    VálaszTörlés
  12. Fantasztikus!1 *0* siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  13. Fantasztikus lett. Siess a következővel :)

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  15. Most olvastam el ujra az elejerol a blogodat, es meg mindig imadom! Nagyon varom a kovetkezo reszt.:)

    VálaszTörlés
  16. Sálálálá*...* bjutiful:3 nem tudom miért van jó kedvem, mert most suliba vagyok xd szóval mennek már.innen. Vagy csak legyen nyári szünet xd na.. Hát a rész.. Olyan gyönyörűen Leirod.. H annyira át elem, h a végén így néztem egy bazi nagyot h most engem fog megolni xdd áh.. Csodálatos. Eszméletlen. Na de nem dicserlek mert még Ajaj xd<3 nem amúgy <3. Tudod te h szép blogot írsz. Most kajak úgy beszélek veled, mintha 1000 éve ismernenk egymást. Xd nem tudom h Facen ismerősök vagyunk e mert nem tudom ki vagy. Kozma Krisztina?! Maybe.xd:3<3 de majd hozd a kövit amikor tudod. Szépen írsz. Csodálatos :3 A Ma A Z I N G <3.
    Csók ezer.. ~mona xoxo

    VálaszTörlés
  17. NYÁRI SZÜNETBEN FOLYTATODIK A BLOG!

    VálaszTörlés
  18. Uhhh, koszi az informaciot, de akkor ugye gyakrabban jonnek majd reszek? :)

    VálaszTörlés
  19. Nyári szünet vaaaan !! Mikor jön rész?

    VálaszTörlés
  20. Már a fele készen van csak még befejezem talán jövö hét után.

    VálaszTörlés