2014. november 28., péntek

49.fejezet~Üdv Braziliában

Amikor azt hinnéd végre sikerült megszabadulnod egy embertől akkor fog leesni a tantusza,hogy minél jobban próbáltad ellök magadtól annál jobban közeledik ő feléd!

-Tűnj a közelemből!-taszítottam el magamtól.
Éles fájdalmat éreztem bal karomban.Nekivágódtam a falnak.
-Babám,azt hittem jobban fogsz nekem örülni!-harsant fel az a tipikus gonoszságban úszó,aljas nevetése.
-A giminek vége van Bieber,kezdj magaddal valamit!Szívódj fel!
Idegesen indultam meg a vaskapu felé,amikor egy erős kar ragadott meg.
-Hidd el bárhol szívesebben lennék,csak a képedet ne látnám!Amúgy is okkal jöttem...
-A válaszom nem!Bármi is legyen a kérdés!
-Nem kéréssel jöttem...velem fogsz jönni.
-Igen ezt nagyon elhitted!-nevettem fel szánakozóan.
Talán az egyetlen olyan emberrel álltam szemben aki ha haldokolna és a sarki boltban lenne a gyógyszere,inkább eltörném  a bokám,mint hogy elvigyem neki.
Ismét a kapuk felé indultam. Erőssen szédültem,de a harag valamelyest kijózanított.
Ebben a pillanatban 2 körülbelül gorilla nagyságú fekete férfi állt az utamba.
-Ismétlem...-jött közelebb s higgadtan.-...velem fogsz jönni,méghozzá most azonnal.Nem azért utaztam több ezer kilométert,hogy lássalak részegen szivi!
-Justin,van egy munkám,családom nem tehetem meg,hogy annak érdekébe,hogy hihetetlenül beteg fantáziád boldog legyen veled menjek....várj!Hová is akarsz elrángatni?
-Ma délután felmondattam neked telefonon,anyukád úgy tudja a munkád miatt elutazol.A beleegyezésedre pedig nincs szükségem,hiszen mindig is azt fogod csinálni amit én mondok neked!Értetted?
-Félelmetesen sötét vagy ha azt hiszed elrabolhatsz!
Bal kezével megragadta államat majd maga felé fordított és csak két szót mondott!
-Kapjátok el!-és vigyorogva hátralépett.-Indulunk Brazíliába!

Brazília...a karneválok a nagy fenekű lányok és a hihetetlenül sok banda háború országa!Az ország ahol minden háztartásban elengedhetetlen egy gépfegyver és a rejtélyes halottak száma mindennapos.A telefonomat elvették így esélytelen volt,hogy értesíteni tudjam a rendőrséget,hiszen basszus elraboltak!
Egy magán repülővel szálltunk le a reptéren.Öt órán keresztül egy zsúfolt raktérben utaztam egy zsákkal a fejemen.A bal lábam teljesen elzsibbadt,és az esti ruhám nagyjából teljesen haszna vehetetlenné vált a hideggel szemben.Ezt nem ússza meg az a rohadék!Csak szabaduljak ki innen.
Két kar ragadott meg és ráncigálni kezdtek.
-Vonszold már magad cicám!-jött egy ideges hang mögülem.
-Ki kell mennem a mosdóba...
-Most?!
-Nem baszd meg holnap!Szerinted ki az aki öt órán keresztül vissza tudja tartani?!Elmondom neked izomagy,hogy senki!És ha nem szeretnéd,hogy netán leégesselek az új kis barátaid előtt ajánlom azonnal eressz el és had végezzem el a dolgomat!Most!-keltem ki magamból.És még neki áll feljebb...

Justin ingerülten vette mindent elmondó elégedett vigyoromat.Ennyit a törhetetlen hatalmáról!
-5 percet kapsz és csak megjegyezném ha netán megfordult abban az illegálisan kisméretű agyadban,hogy szökésre adod a fejed,gondoltam szólok,hogy a reptér be van kamerázva és minden ajtóban van egy emberem.Szóval meglógni meglóghatsz,de innen biztos,hogy nem mész meszire.Amúgy meg ha kimész az utcára három perc és vagy leszúrnak vagy meglőnek de ha szerencséd van akkor csak elrabolnak és rabszolga munkára kényszerítenek.Még van összesen 3 perced!-vigyorodott el gúnyosan.
-Seggfej!
Sarkon fordulva a mosdók fele vettem az irányt.Semmiben nem voltam még annyira biztos,hogy én erről a helyről egy órán belül megszököm!


12 megjegyzés:

  1. eszméletlenül jó lett <3 kérlek siess a kövivel !

    VálaszTörlés
  2. ez a kedvenc blogom és remélem nem haragszol azért hogy van egy blogom amit a te írásod ikhlet és vannak benne hasonló vagy szinte olyan részek mint a tiédben . remélem nem nagy gond. gondoltam szólók ha az lenne !:) imádom

    VálaszTörlés
  3. Drága BieberGirl!

    Azt már régebben is leírtam, hogy nagyon szeretem a blogodat és őszintén örülök, hogy újra felbukkantál, méghozzá egy új résszel. Nagyon régóta vártam már az új részre. Úgy látom újabb izgalmaknak nézünk elébe, és nagyon várom a folytatást. Siess a következő résszel, csajszi!:) :*

    Millió puszi: - Loren xx

    VálaszTörlés
  4. ááá de joo imádom amikor láttam hogy uj rész van fent azt hittem hogy hallucinálok mert már annyira vártam hogy uj rész legyen D::D siess a kövivel .. puszi :D

    VálaszTörlés
  5. ÚR-ISTEN!!! Végre új rész, már annyira vártam! <3 Nagyon jó lett, siess a következővel <3

    VálaszTörlés
  6. Uuh mar annyira vartam h legyen uj resz*-* nagyon joo lett
    Siess a kovivel✌

    VálaszTörlés
  7. Na jól van... Egyszerűen imádom ahogy írsz.Már nagyon vártam!*-* Annyira tökéletes,kérlek siess a következővel!Tényleg nagyon tökéletes!*-*<3 Imádom ahogy írsz!:D<3

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett, bár eléggé sokat vártunk rá :D
    Remélem mostantól rendszeresen hozod majd a részeket :)
    Csak így tovább!!! :))))
    Xx Amber

    VálaszTörlés
  9. Fantasztikus lett.Siess a következővel :-) :-)

    VálaszTörlés
  10. En par napja keztem el olvasni ablogod de ejjel-nappal a blogod olvastam egyszeruen IMADOM ez a legjobb blog amit eddig olvastam !:) es a blogod sokszor ad ihletet az en blogjaimhoz remelm ez nembaj :D . Siess a kovi resszel *_*

    VálaszTörlés