2014. május 11., vasárnap

47.fejezet~Az én hibám volt!

Erős torok hangot hallatva rúgtam bele Ematt térdeibe,aki ennek köszönhetően megrogyott és a földre esett.
Kinyitottam a kocsiajtót,de az ajtót már nem bírtam becsukni,mert Ematt lába félig bent volt.
-Nem kérés volt ribanc!-rántott le a földre.
Annyira még volt időm,hogy magam mögött becsapjam az ajtót és bezárjam a járművet,mielőtt megragadott és a kulcsokat a kocsi alá beejtsem .
-Engedj el!
-Ne is álmodj róla aranyom.
A  semmiből  két kar ragadott meg és az egyik vörös férfi kapucniban az épület bejáratához kezdett el rángatni.
-Hányan vannak bent?-kérdezte Ematt.
-Nem tudom...
-Ne hazudj Sanbert,láttam,hogy onnan jöttél ki!-emelte fel hangját.
,majd egy a farzsebéből kirántott zsebkést nyomott  torkomnak és belöktem vas ajtót.

Elszörnyedtem.
A hely teljesen üresen kongott.Az állvány ahol a hazugságvizsgáló állt pár perce,üres volt.A fenti tornácok ahol az embersereg toporgott pár perce,élőlénynek rajta már nyoma sem volt.
-Hová tűntek?-lökött félre Ematt majd beljebb sétált.
Az arcán minden tükröződött a  düh és a felmérhetetlen mértékű harag keveréke eltorzította mindenét.
-Van egy olyan érzésem,hogy engem keresel ... seggfej!-jött egy harsány nevetés a semmiből.
Justin egy sor fegyveres őrrel  kezében sétált felénk.
Az őrök között Ryan is feltűnt.
-Bieber jó téged újra itt látni.
Minden erőmmel azon voltam,hogy valami kijáratot keressek a közelben.Legnagyobb szerencsémre Bieber gárdája nem szúrt ki a hatalmas izomagytól aki elém telepedett,így szép lassan hátrálni kezdtem.
-Van itt valaki aki látni szeretne.-vigyorodott el ördögien Ematt majd az utolsó pillanatban csuklómtól fogva visszarántott.
Egy hangos szisszenés hagyta el  számat.A csuklómra tekintve teljesen elborzadtam a véraláfutásos bőröm láttán.
Legelőször Ryan arcára lettem figyelmes,aki úgy tekintett rám mintha szellemet látott volna.
Egy gyors pillantást vetettem Bieberre is.Úgy tűnt pár másodpercig  gondolataiba merült,de háta mögött kézfejét ökölbe szorította amire megfeszült karjából lehetett leginkább következtetni.
-Tudod nagyon sokat gondolkodtam...-kezdte Ematt,majd ismét elhúzta zsebkését és az ajkaimhoz nyomta.-Mr.Sanbert rengeteget mesélt arról a bizonyos kulcsról a klubban.Mindig azt mondta,hogy akinek a birtokában van az gazdag embernek mondhatja magát.Mindenkivel elhitette,hogy az a valami mindent képes megtenni és olyan dolgokat vagy nagy szintű titkokat  őriz amitől akár egy kisebb fajta háború is kitörhetne...
-A lényegre rohadék!-üvöltött közbe mérgesen Justin.
-A lényeg ...-tartott dramatikusan hosszú szünetet.- ..itt volt az orrom előtt és nem vettem észre!-nevetett fel erőltetetten.

A következő pillanatban a vállamban hatalmas fájdalmat éreztem.A torkomból egy hangos sikítás szakadt fel,majd a következő pillanatban a földre rogytam.
Az az idióta a vállamba szúrta a kését!
-Mit csináltál te barom?-hallottam egy dühödt hangot.
Ryan volt az...Justin a kezeit a fiú mellkasára szorítva tartotta,hogy meg se tudjon moccanni. Ő maga sablonos,kissé unott tekintettel pásztázta a körülötte történő dolgokat,mintha az ő életében mindennapi lenne,hogy valaki poénból a másik vállába döf egy kést.
Bár elég valószínű...
-Nem is tudtam Bieber,hogy szeretsz a játékaidon osztozkodni.-nevetett fel Ematt Ryan kirohanására célozgatva.
Justin egy lökéssel hátrább taszította Ryan-t majd intett egyik emberének aki fegyvert fogott Ematt-re azzal a céllal,hogy meghúzza a ravaszt,ám Ematt is volt annyira gyors mint ő,így  farzsebéből egy kézi pisztolyt rántott elő és a hátborzongató gyilkológépet Justin fejének szegezte.
-Ugye nem gondoltad komolyan,hogy felkészületlenül jövök?
-Reménykedtem benne...-kacsintott Justin.
A vállamban egyre jobban fokozódott a fájdalom érzet,így kissé összegörnyedtem a hideg nyirkos talajon.
Meddig jutottam...pár hónappal ezelőtt még teljesen normális életet éltem,most pedig?!Belefolytam a sötét ügyekbe...valószínűleg szebb halálra számítottam...
-Szánalmas vagy Bieber... Azt hiszed törhetetlen vagy,mert nem mutatod ki az érzelmeidet a világnak?!Csak megsúgom,hogy ez tesz téged még érzelgősebbé...meg persze Mrs.Vérzikavállam.-egy kattanással a fegyverét élesítette majd folytatta.
Vagyis próbálta volna,ha Justin nem szól közbe idegesen.
-Nem kell a szar duma hülye gyerek!Mit akarsz a lányért?
-Baromság lenne neked visszaadni!-nevetett most fel Ematt.
-Ugyan miért?-nézett a két fiúra összezavarodottan Ryan.
-Mert Ő a kulcs!-motyogta dühösen Bieber.

Ebben a pillanatban pisztolylövés hangja hallatszott a térségben.
Fejemet hirtelen felkaptam,hogy megbizonyosodjak róla mi is történt.
A következő pillanatban Ematt,mint egy élettelen zsák zuhant mellém a földre és körülötte kisebb vértócsa keletkezett.
Meghalt...
-Ne,ne ne ne..-motyogta valaki mögülem kétségbeesett hangon,mire fejemet hátrakaptam.
Elszörnyedtem...a torkomból kikívánkozó rekedtes hang nem talált magának utat.
Beszáradt könnycsatornáim újjáéledtek.
A szívem egy dobbánást kihagyott.
Justin Bieber  egy ember teste felett kuporgott.
-Nem teheted ezt velem...-dadogta kétségbeesetten.-Most még nem!Nem állok erre készen haver,tarts ki!
Ryan mozdulatlanul hevert a földön...mellkasán egy lyuk tátongott,melyből ömlött a vér.
-Vége,haver...-sóhajtott reszelős hangon.-Légy jó... és n-ne feledd mit mondtam neked...
-Bírd ki Ryan a kurva életbe is!A mentősök bármelyik percben ideérhetnek!
A fiú nyüszíteni kezdett és tüdejéből vért köhögött fel.
-Szeretlek bro.
-Testvérek egy életen át.-mosolyodott el még utoljára majd egy hörgés után teljes testében megdermedt...örökre.

Próbáltam feléjük kúszni kisebb nagyobb sikerekkel.
Kicsit később vettem csak észre,hogy mindenki elmenekült csak a két test,Justin és én voltam az épületben.
-Justin...-szólaltam meg rekedtes hangon,mire felkapta a fejét.
Szemei vérvörösek voltak a könnyektől,arcán a düh apró szikrája keveredett a kétségbeesés és a elveszettséggel.
Abban a pillanatban tudtam...A hírhedt Justin Bieber megtört!
-Nem halhatott meg...-ismételgette holdkórosan.-Csak-csak ő maradt...csak ő maradt nekem.-próbálta rázogatni Ryan fejét,hátha a következő pillanatban feléled.De nem tette...és én tudtam...nem is fogja...
Justin a következő pillanatban a legközelebbi falnak esett és teljes erejéből püfölni kezdte.Mikor ujjaiból erősen szivárgott a vér,térdre rogyott.
-Miért velem?Miért őt?Nekem kellett volna meghalnom...miért kellett elém ugrania?!-szinte már üvöltött.
A világ történelmében szerintem annál szomorúbb dolog nincsen,mikor egy fiút sírni látsz!
Az egyik részem pedig átkozottul megvolt győződve arról,hogy mindez az én hibám.
Ha akkoriban nem megyek el a buliba nem találkozom Ematt-el.Ha nem jövök ma ide nem tudták volna megzsarolni Justint.Ha elmenekülök akkor ők is elmentek volna már a többiekkel és Ematt nem talált volna itt senkit.Ha leütöttem volna Ematt-et kint,Ryan most is élne és talán együtt nevetnénk hazafele a történteken.De soha többé nem fogunk hazamenni ketten.Soha többé nevetni sem fogunk ketten.

Mert Ryan Butlur meghalt...és a halála az én hibám volt...

66 megjegyzés:

  1. Azta de rohadt jooooooo leciiiii siess a kovetkezovel!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ! Még egy kicsit odébb van az uj rész :))

      Törlés
  2. Nagyon jó lett,de légyszi ne kelljen ennyit várni a következőre! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez pontosan évadzáro volt és még egy kellene várni az uj réazre :)

      Törlés
  3. Ez volt az évadzáró nem? :OOO
    Úristen, teljesen lesokkoltam!! :ˇˇˇ((( Nemhogy már Ryan meghaljon!!! Nem halhat meg! Ez...úristen :( Most egy kicsit haragszom rád...nem gondoltam volna, hogy ilyen borzalmas lesz ez e rész!! :( Hiányozni fog Ryan :"""""((((((
    XoXo

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sajnálom Ryant és persze Justint is :/ Egyébként jó rész lett, remélem a folytatás hamarabb fog jönni :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Úristen,kurva jó,te írod a világon a legjobb blogot<33Már nagyon várom,a következő évadot<33Nagyon sokszor olvasom el,annyira tökéletes!<333Hiányozni fog Ryan<33

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nagyon jó lett. A végén egy kicsit könnyeztem. Már nagyon várom a következő részt. :)
    Virág♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!Nem ez volt a célom :)) Sietek amennyire tudok!!

      Törlés
  8. Istenkém :'( Hogy a picsába tudsz te így írni?! Én is akarok így írni!!! :'( ♥
    Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  9. OMG :'(<3 imádtam de fuuu jaj :( I miss Ryan <3 Justin awww :(<3

    VálaszTörlés
  10. Fanatsztikus lett siess a következővel :-) :-) :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
  11. Kedves BieberGirl!

    Ez a rész valami eszméletlen lett, el sem tudom neked mondani, hogy mennyire tetszett. Azért megkönnyebbültem, mikor Ematt meghalt, legalább békén hagyja Lucy-t. Viszont mikor Ryan meghalt, akkor kicsit összeszorult a torkom és mikor le írtad, hogy Justin-ról végre megtudhattuk, hogy ő is élő lény, na akkor bőgtem el majdnem magamat.
    Mindezt annyira jól leírtad! Nagyon nagyon tetszett ez a rész.
    Puszillak csajszi!:)♥

    - Loren xx

    VálaszTörlés
  12. OMB*-* Megint egy perfect rész:) ^^ hamar kövit:D

    VálaszTörlés
  13. Úristen ez nagyon szabályosan bekönnyeztem ://

    VálaszTörlés
  14. Atyaúristen!Tátva maradt a szám közben!Kérlek folytasd gyorsan gyorsan gyorsan!Vagy kinyiffanok!!

    VálaszTörlés
  15. Phuu, bakker! En a lány helyében öngyilkos lennék >< Durva mik tortennek itt. Sajnalom Ryan-t, Ematt-nek meg orulok h elpatkolt c: #sorry
    Nagyon tetszett ez a resz is, kivancsi vagyok mit tartogatsz meg (:
    Ölel,
    BMG.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még lesz egy két meglepeté de várni kell rájuk :)) Juliousban kezdem ujra :))

      Törlés
  16. Eddig nem írtam de mosz muszály volt. IMÁDOM, IMÁDOM, IMÁDOM. Elképesztő ahogy írsz. Siess légysziii <3

    VálaszTörlés
  17. Ez a resz nagyon ott volt! Remek lett, mint a tobbi es varom a folytatast.:)

    VálaszTörlés
  18. remek<3 Nem szeretnéd kiadni egy könyvbe?:) ;)

    VálaszTörlés
  19. Emberek,fontos közölnivalóm van!Ahogy nagyban nézelődtem a blogok között rátaláltam egy igen érdekesre. Pár hasonlósággal,amiben ugyanez a Ryan Butler volt,ráadásul Girl Bieber az In the hell sztoridat is másolták,mivel itt is lily collins van alanynak használva csak más névvel.Én a helyedben felkeresném a blog íróját,és kérdőre vonnám. http://maryandjustinlovestory.blogspot.hu/2014/05/chapter-twenty-four.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uristen köze sincs ehez a bloghoz teljesen más a történet de attol mg h vn benne olyan szereplő/szereplők mint itt atol mgnem lesdz ugyan olyan... se másolás.... am meg Lily Colins-t használják szinte minden blogba...... :)

      Törlés
    2. Enikő nagyon köszönöm hogy szoltál nekem :) Bevallom őszintén én nem véltem felfedezni hasonloságot a két blog között hiszen a Justinos blogok 90°-ban Ryan nagyon aranyos és a legjobb baráthoz hasonloan összebarátkozik a csajjal :) Igazábol nem olvastam teljesen végig mert nem igazán volt szimbatikus a történet ,nem igazán kedvelem az ilyen sztorikat de ezt hangsúlyoztam már régebben is :/

      Törlés
    3. mirike131-nek meg részben igazat adok de mondom nagyon örülök,hogy szoltál:)))

      Törlés
  20. nagyon jó lett, imádom, siess a kövivel :) ♥♥♥

    VálaszTörlés
  21. sziia van nálam ami téged illet:)
    http://nicolemoor.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NAgyon szépen köszönöm :))) amint huzamosabb ideiog gép közelben leszek kirakom :))

      Törlés
  22. mikr lesz kb. a kövi rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Senki sem tudja :)) lehet ma lehet jovohéten akátr ^^

      Törlés
  23. Díj:) http://sexlessonshuhsff.blogspot.hu/2014/06/negyedik-dij.html

    VálaszTörlés
  24. Szia mikor lesz uj resz csak ugy korulbelul? :) Imadom nagyon jo tele van erzelmekkel fantasztikus,de ahhhj szegeny Ryan :'( :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem udom még csak a bevezető van még kész a következő évadra ...:((

      Törlés
  25. Csak most találtam blogodra és imádom♥ nagyon ügyes vagy :) légyszi siess a kövi résszel..már nagyon várom :)♥

    VálaszTörlés
  26. Imádom *-* Sietni a kövivel
    Lenne 1 meglepim :D http://whatthefuckjustinbieber.blogspot.sk/2014/07/elso-dijam.html

    VálaszTörlés
  27. Szia, nagyon jó a blogod, mikor lesz 2. évad?

    VálaszTörlés