2014. március 16., vasárnap

44.fejezet~24 óra!

A csengő éles hangja szinte kettévágta a levegőt.Amilyen gyorsan csak tudtam távolodtam el Justintól.
-Tényleg nem változtál semmit.-sziszegtem ellenségesen és lehajoltam,hogy felvegyem az idő közeben elejtett táskámat.
-Nem mintha ellenkeztél volna.-vigyorodott el győzelemittasan.
-Elfog jönni az a nap amikor bekopogsz hozzám és térden állva fogsz könyörögni nekem cica,hogy tegyek neked egy kis szívességet.-mosolyodott el,majd folytatta.-...csak egyet jegyezz meg mielőtt hozzám jönnél.Én semmit sem csinálok meg ingyen!
-Ne is álmodj róla,hogy belekeveredek az ilyens fajta sötét ügyeidbe.Azt hiszed most  akármit és akárkit megkaphatsz,mert te lettél a nagy menő maffia főnök?Soha az életben nem fogod hozzád menni könyörögni,még ha véletlenül a The Walking Dead-ben találom magam és te lennél az egyetlen akihez fordulhatnék,inkább kietetném az agyam az élőhalottakkal.-vágtam az arcába.
Justin nem rázta meg rövidke monológom.
-Befejezted?-sóhajtott unottan.
-Még nem.-mosolyodtam el.-Most utoljára kérlek meg,hogy soha az életben ne gyere többet a közelemben.Felejtsd el a nevemet,a címemet,a telefonszámomat.Ha meglátsz az utcán menj át a másik oldalra vagy tudom is én fordulj be egy utcával hamarabb.Egyszóval megkérlek,hogy nézz levegőnek!Kápizs?És az életbe ne merészelj többet cicának hívni!Na most fejeztem be!
Justin mintha egy pillanat erejéig megdöbbent volna a kirohanásomon,de pár másodperc múlva ismét egy gusztustalan mosoly kúszott az arcára.
Ezzel egy időben megszólalt a telefonom kissé fülsüketítő csengőhangja.
A kijelzőn a "Rejtett szám" címke villogott.
Az előttem álló barommal nem törődve elfordultam és kissé távolabb sétálva tartottam a készüléket a fülemhez.
-Hallo?
-Jó napot,Miss.Sanbertet keresem nem tudom,hogy jó-e a telefonszám.A nevem Clark Grond a megyei főkapitányság vezetője vagyok.
-Igen.én vagyok.
-Sajnálattal kell közölnöm,hogy az édesanyja Claudia Sanbert egy rablótámadásnak volt az áldozata.-halkult el a telefonban a férfi hangja.
Pár másodpercig elfelejtettem levegőt is venni,a telefon is majdnem kiesett a kezemből.
-Jézusom!Ugye nem esett baja?Kérem mondja,hogy nem esett bántódása!-hangomban erősen kihallatszódott a düh és az aggodalom.
-Az édesanyját egy fekete terepjáróba tuszkolták és elhajtottak vele.
-Ezt mégis honnan tudják?
-Az egyik környező bank autómatát őrző kamera rögzített mindent.Megkérném,hogy jöjjön,be a kapitányságra,hogy feltehessünk pár kérdést az édesanyjával kapcsolatban.
-Azonnal indulok!

Amint visszafordultam,Justinnak hűlt helye sem volt már,de helyett egy rózsaszín cetli volt az ablakra ragasztva.

 24 órát adok,hogy meggondolod magad.
××Bieber
  Azt hiszem nem nagyon értette meg,hogy mit is mondtam neki az előbb.


-Üdvözlöm Miss.Sanbert.-nyújtotta nekem a kezét a nyomozó.
A kapitányság egyik irodájában voltam.Annyira futottam,hogy a lihegésem ég negyed óra elteltével sem csillapodott le.Ez van ha egy embernek nincsen kocsija.De inkább nem is kell,csak az anyámat adják vissza!
-Tudnak már valamit?-ültem le feszülten az egyik irodai székbe.
Az asztal mögött ülő,harmincas éveiben járó férfi a tollát pattogtatta.Sötétbarna,szinte fekete haja egy "középkoru" férfiéhez képest igen dús és ápoltnak nézett ki.Szürke szemei siváran csillogtak. 
-A 23.utca sarkán történt az esemény.Feltehetőleg Miss Sanbert a munkájából indult haza amikor a bankhoz ért.Látszik a felvételeken,hogy édesanyja erősen küzd és ez arra utal,hogy erős nő.-mosolyodott el bátorítóan.-A rendszám utolsó két számjegyét láttatja a kamera de ez a kis információ már sokkal jobban leszűkíti a keresést. Találtunk is egy "eggyező" alanyt egy régi raktár előtt.
-Tényleg?-csillant fel a szemeimben a remény. 
-Természetesen ki is küldtünk két járört aki bármelyik percben visszaérhet.
 -Köszönöm.-sóhajtottam megkönnyebbülten.
-Lenne pár kérdésem ha nem zavarja.
-Persze szívesen válaszolok.
A kérdések általában ugyan arra a pontra szerettek mindig visszakanyarodni.Mégpedig arra,hogy én milyen kapcsolatot ápolok anyuval és,hogy voltak-e ellenségei.Persze apámat kihagytam a sorolásból.Bárcsak az életemből is kimaradt volna..  
-Az édesanyjának voltak esetleg sötét ügyei?
-Az anyukám mindig egyenes ember volt.Dolgozott még a legyet is csak csukott szemmel bírta leütni!El nem tudom,képzelni,hogy ki akart volna neki rosszat.
-Ezek szerint csak roszkor volt rossz helyen.-helyeselt a rendőrkapitány.
Idő közben észre sem vettem,hogy úgy szorítom a kezemben tartott papírokat,hogy ujjbegyeim teljesen elfehéredtek.

Egy nagyjából 25 éves férfi lépett be a szobába.Kissé idegesnek tűnt amikor a kapitány fülébe suttogott valamit aztán udvariasan biccentett és kiment.
A rendőrkapitányon látszott,hogy mintha zaklatottabb lenne.
-Mi történt biztosúr?-kéreztem bepánikolva.
-Azt hiszem sikerült megtalálnunk az édesanyját Mrs.Sanbert...
-Akkor ez jó hír,ugye?
-Emlékszik amikor említettem azt a elhagyatott gyárat,ahol a kocsit találtuk.
-Igen?
-Az a helyi maffia székhelye Mrs.Sanbert..
Hirtelen eszembe jutott a kis rózsaszín cetli.
"24 órát adok,hogy meggondold magad"
Csak 24 óra!

56 megjegyzés:

  1. F-A-N-T-A-S-Z-T-I-K-U-S..:) kérlek siess.:) Ez volt az első blog amit elkezdtem olvasni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NAgyon szépen köszönöm!Örülök,hogy tetszik!

      Törlés
  2. ahwwww, nagyonnagyon jó lett*___________* SIESS A KÖVIVEL♥

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett mint mindig:) ez kicsit rövidebb lett mint a többi de majd legközelebb:) siess! Mikorra várható az új rész?:) xx

    VálaszTörlés
  4. Hat ez tenyleg eleg rovidke volt.:(
    Es a kovetkezo resz is csak 2 het... es aaahhh. Meg fogok orulni.:D
    Remelem, hogy Bieber most mar el lesz picsazva:D nagyon orulnek neki*-* megerdemli:D mert egy goreny..:D ♥
    A hossza ellenere tetszett a resz es jo a fogalmazas, nincs szoismetles, az idegen szavakat jo kornyezetben hasznalod, a mondatok pont annyira nyakatekertek, mint amennyire annak kell lenniuk.
    Osszessegeben buszke vagyok rad, mert rengeteget fejlodtel. Tenyleg. ♥

    xoxo, WildKid. (Meg mindig az ex-CookieMonster:3 :DDD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a hosszu komit : és tényleg köszi <33

      Törlés
  5. Imádoooom! Annyira jó lett ez a rész is csak annyi bajom volt vele,hogy rövid lett:/ Hamar hozd kövit! :D

    VálaszTörlés
  6. nagyon joo lett,varom a kovit :) <3

    VálaszTörlés
  7. köviiiiiiiiiiiit!*-------------------*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. okééééééééééééés*----------*

      Törlés
  8. Imádom, egyszerűen tökéletes.Mind két blogodat olvasom és elvagyok ájulva tőled.Mindig meglepsz valami új résszel, tagadás nélkül te vagy a blogírásban a példaképem, éscsak támogatni tudom az írásodat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon édes vagy köszi és sietek a kövivel :DD

      Törlés
  9. AHHHHHHHHHHH NE MÁR!!!!!! NM BIROK KI 2 HETET AHHHHHHH NAGYON SZUPER FUUUU!!!!! *0* IMÁDOM IMÁDOM IMÀDOM!!!!! *-*
    csak az nyugtat h lesz az IN THE HELL *----* <3

    VálaszTörlés
  10. Legjobb résznél abbahagyni... Ejnye :D
    DE ETTŐL FÜGGETLENÜL NAGYON ÁLLAT :D
    Tűkön ülve várom a folytatást :D ♥

    VálaszTörlés
  11. Légyszíves, rúgd jól seggbe Biebert helyettem, amiért ilyen szemét, szia!
    Annyira szuperül írsz, hogy azt nem birom leírni... :D
    xxAllieT.

    VálaszTörlés
  12. omg!!!!!!hogy a fenebe tudsz igy irni????? istenem alig varom a golytatast :)

    VálaszTörlés
  13. ijj ez naaaagyon jóóó:))) köviiit:)) imádom Biebert!! <3

    VálaszTörlés
  14. ismét nagyon jó részt hoztál :) de mi az hogy ilyen rövid ? :D jólvan.. :D de legközelebb hosszabb részt ! :)) egyébként ha még nem mondtam akkor ez a kedvenc blogom meg az ITH :) <3
    Ui: siess a kövivel <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon szépen köszönöm :))) mind a kettőre tekintve :))

      Törlés
  15. Te jó ég! Imádom, egyszerűen imádom! Ez a blog konkrétan függőséget okoz...akár a drog, ha egyszer elkezded csak többet akarsz! Egyszerűen fantasztikus! <3333
    Már alig várom a kövit! :*:*:*
    XoXo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm :DD Sietek a kövivel <3

      Törlés
  16. aztamocskoooos. :ooo Ez (is) rohadt jo lett!
    Fogadjunk, hogy Justin raboltatta el az asszonyt, hogy a lány majd az õ segítségét kérje. Uuu, na meg izé.. kíváncsian vârom a köviit :3 xx

    VálaszTörlés
  17. Ahhhh! Úristen,ez valami állati jó rész lett! Azért sajnálom Lucy anyukáját, Bieber-t meg legszivesebben képen törölném.:Dd
    Nagyon izgulok már a folytatás miatt,ne várakoztass meg túlságosan!
    Puszii! :)
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  18. nagyon jó lett várom nagyon a következőt siess :D

    VálaszTörlés
  19. Nagyoon jóólett! Egy nap alatt elolvastam az egész blogot,és rohadt jól írsz!! Csak így tovább!<3
    #váromakövit

    VálaszTörlés
  20. Szia díj vár rád néz be http://enjoythelife-elvezdazeletet.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  21. Uuuuuu nagyon joooooo varom a köviiit!!!♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  22. Hali díj nálam.. http://all-that-matters324.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  23. Haló :)
    Nagyon jó a blog! Már rég elolvastam, de nem volt időm véleményt írni, de most szakítottam
    annyi időt, hogy leírjam. Először is a fejléced nagyon tetszik *-* Másodjára a történet nagyon jó. Nagyon jól megvannak tervezve a karakterek. Jó, nekem Justin a kedvencen, de ez most nem lényeges. A történetszálak jók, egyediek, könnyen olvashatók, könnyen bele tudod magad élni. Rengeteget izgultam, néha nevettem, néha pedig szomorú voltam. Talán az egyik kedvenc részem az volt, amikor Justin sírt, mert azt hitték, hogy Lucy meghalt :( Aztán drasztikusan megváltozott, és nem tudom miért. De remélem, hogy happy end lesz a vége. Nagyon jó, és alig várom már a következő részt!
    Puszi, Szilárd xx.

    VálaszTörlés