2014. február 28., péntek

43.fejezet~Visszajött...

Három  teljes hónap telt el.
Minden időmet az iskolában vagy otthon töltöttem.
Sho és Debby kísértek haza általában.
Három hónapig nem voltam szórakozni sem.Kizárólag otthon tanultam az érettségire.Egyedül anyu céges partijára mentem el,de onnan is 10 perc elteltével hazamentem,mert nem az én világom volt.
Egy szoba ami tele volt elegáns és kifinomult emberekkel.Maximum csak lenéző pillantásokat kaptam a farmerom és a kinyúlt pólóm miatt.Nem igen figyelek mostanság a megfelelő öltözékemre.
Azt éreztem,hogy a világ kijátszott már legalább századszorra.
Egy hónapja nem veszem fel a telefonom apámnak.
És négy hónapja nem láttam Justint...
Az iskolában az emberek azt beszélték,hogy lelőtték egy bandaháborúban vagy esetleg abbahagyta a sulit és Malibuban pincérkedik.Csak én tudtam az igazat,hogy feltehetőleg örökre elutazott,amit be kell,hogy vallanom nagyon nem bánok.Így legalább nem kell azt a hazug képét néznem minden nap.Úgy éreztem magamat,mint egy számkivetett,egy sorsára hagyott sebesült kutya,aki naivan megbízik minden emberben,majd zokszó nélkül kijátszák.

Az utóbbi pár napban rájöttem valamire.Nem magamat kell hibáztatnom,hogy hittem az embereknek még a saját apámnak is,hanem őket magukat,hiszen ők hazudtak nekem!
5 nap múlva érettségizem.Ha minden jól megy amint lehetőségem nyílik rá,egyetemre Franciaországba megyek.Ott élanyukám régi  szobatársa még az egyetemről és felajánlotta,hogy szívesen befogadna egy félévig.Ez elég bizarr,hiszen még sohasem jártam Európában.
Az iskola ez esetben egyféle menedék volt számomra.
Sho az iskola kapujában várt rám,ott ahol legeslegelőször találkoztunk.
-Legalább negyed órája várok rád!-fujtatott idegesen.
-Maximum hat perce állhatsz itt.-mosolyogtam.
-Nekem egy örökké valőságnak tűnt,Ryan keresett.Elég idegesnek tűnt...
-Miért?-kérdeztem kissé zavarodottan.
-Csak annyit mondott,hogy fontos és ha látlak akkor szoljak.-rántott vállat.
Furcsa módon az iskola előtt senki sem állt,rajtunk kívül.Általában a diákok tömegesen tömörülnek a bejáratnál.
-Szünet lenne?
-Nem,már mindenki bement.-nézett elgondolkodva maga elé Sho.
-Akkor menjünk mi is!

Amint beléptünk az ajtón  nem láttunk semmit.Az egész előcsarnok,ami meg kell hagyni nem kis terület,tele volt különféle korosztályú emberekkel.Szinte egymást lökdösték az előrébb jutásért.
-Mit csinálnak?
-Van egy tippem,de nem hinném,hogy nagyon tetszene neked.-dörzsölte meg karját Sho,mert valaki megcsipte hátulról.
-Mi az?-kérdeztem.
-Megjött!-kiáltotta az egyik lány és a szó szoros értelmében félrelökött és a földre zuhantam.
-Jól vagy?
-Persze.-ragadtam meg Sho felém nyújtott kezét és kissé illegve,de talpra álltam.
-Valamilyen világsztár jön a suliba,vagy mi a francét van ekkora felhajtás?-kérdeztem már kissé idegesen.
Nem vagyok hozzászokva,hogy holmi más egyenrangú emberért,valaki képes legyen ellökni.
-Csak Justin jön.-ugrott mellénk Debby.
-Biztosan nem.-nevettem fel szinte szánakozva a neve hallatán.-Hidd el gyermekem az a patkány már valahol Olaszország partjain lógatja a lábát.
-Most miért vagy vele ennyire ellenséges?Hiszen ő mindig kedves volt veled!-vágta a fejemhez sértődötten Deb.
Valahol mindig is tudtam,hogy egy része örökké kábultan csodálni fogja Biebert,bár reménykedtem benne,hogy egyszer leesik neki,hogy az az álszent  barom csak kihasználja az embereket.Bár az ő élete,nekem nincsen beleszólásom,hogy mit gondol.
-Szerintem kopasz lett.-rántott vállat Sho,majd elmerült telefonjában.
Az elmúlt három hónap egyik legnagyobb meglepetése az volt,hogy végre Sho és Brian felvállalták a kapcsolatukat,így már nyíltan is ki tudják egymást készíteni.Sho az első napokban rengetek utálkozó és a halálát kívánó leveleket kapott a "kisebbektől".Be kell ismernem még nekem is,hogy Brian sem olyan rossz pasi,mint amilyen gusztustalanul szokott böfögni és hangosan eregetni a galambokat.Néha tud komoly is lenni természetesen,de azok a pillanatok általában nagyon ritkák,így igyekszünk minél jobban megbecsülni azokat.

-Azt a remek selymes és puha haját.-álmodozott hangosan Deb.-Vagy a telt és borzasztóan csókolható ajkai...ölni tudnék értük!
Tényleg,mennyire selymes volt a haja mindig amikor beletúrtam és az illata akár egy trópusi erdőé.Milyen eszméletlen volt amikor az erdőben voltunk,mikor azt hitte,hogy meghaltam és az ő hibája,amikor megmentette az életemet...de aztán mindig visszaváltozott egy görénnyé!
-Szerintem csak pletyka,amúgy sem hiszem,hogy bejönne.Akkor miért nem tette három hóna...-mondtam,de a mondatom második részét nem tudtam befejezni,mert az ajtó kivágódott és egy alak lépett be rajta.
Kopasz volt,a feje tetején egy tetkó és orrában egy pc. billegett ide-oda.
-Hát jó sokat változott.-néztem szórakozottan Deb-re aki szinte elájult a csalódottságtól.
A férfi Mr.Dolomit volt...az iskolánk etika tanárja.
Nem tudni melyik bolygón tanítja még ilyen tanár az etikát...

A tömeg hangosan kifejezve nem tetszését,hogy nem láthatják "királyukat" elvonultak órára.Már csak pár ember maradt a büfében álló sorban.

-Azt hiszem ezért kár volt reggel 6-kor felkelnem.-szomorkodott Deb.
-Nem baj,talán majd az egyik TV leadja amikor letartóztatják drogcsempészetért.-veregette meg Sho,Deb vállát bosszantóan nagy mosollyal az arcán a lépcső előtt.
-Basszus a nyakláncom!-kaptam a nyakamhoz,bár a vékony kis aranydarabnak,hűlt helye sem volt.
Ebben a pillanatban szólalt meg a mindent jelző csengő.
-Megvárjalak?-kiáltotta utánam Sho,de már az előcsarnok bejáratánál voltam.
-Nem kell menj nyugodtan!Pár erc és megyek utánnad.
Ideges voltam,mert a lánc még a nagynénimé volt,aki a halálos ágyán adta nekem még amikor 7 éves voltam...ez az egy dolog maradt meg a régi életemből.

Az előcsarnok üresen kongott csak a takarítónő telefonálása hallatszott ki az egyik teremből.
Minden létező helyen megnéztem ahol csak lehetett,de sehol sem akadtam rá.Még az automata alá is benéztem de nem volt ott.
Már a legkisebb reményt is feladva vonultam a táskámért.Ennyire tudok vinyázni a dolgokra...anya ki fog nyírni emiatt!
Egyszer csak egy kéz húzott el a fülem mellett valamit lógatva a kezében.A szemem előtt lóbálódzott az életem egyik legfontosabb tárgya.Gyorsan kikaptam onnan és erőteljesen megszorongattam.Egy szikla gördült le a szívemről.
-Köszönöm!El sem tudom mon...-kezdtem bele mondandómba mikor végre sikeresen ránéztem az előttem álló személyre,de a lélegzetem elakadt és leesett az állam.
-Ennyire hiányoztam?-tárta ki nagyképűen karjait Bieber.
Egy lépést hátráltam a biztonság kedvéért.
-Nekem ugyan biztosan nem!Maximum Debbynek.-kacsintottam és elindultam órára.-Bárcsak rohadtál volna ott meg ahol voltál!
-Nem változtál semmit.Nem is érdekel,hogy miért jöttem vissza?!-mosolyodott el selytelmesen.
Legnagyobb szerencsémre a lépcsőig eljutottam így egy unott tekintetet intéztem felé.
Bevallom eszméletlenül sokat változott...azért nem ismertem fel,mert a hangja mutálódott és mélyebb lett.A kezein csak úgy dagadtak ki az izmok és az erek,csuklójától indulva egészen a vállánál tűntek el.Látszott rajta,hogy mostanában elég sokat gyúrhatott..A haja a sötétbarna és a világos barna közötti árnyalatokból vett fel egy skálát.Stílusa lazából kicsit érettebre váltott,de még most is a drága márkájú divat anyagok simultak bőréhez.Ha esetleg nem ismertem volna,és az életben kizárólag egyszer találkoznék vele...legyen elég annyi,hogy gyorsan eltöltenénk az időt...
-Jól mondtad,nem érdekel.-hazudtam.
Persze,hogy érdekel.
Kicsit felkavart az érzés,hogy láthatom,de cseppet sem jó értelemben.
-Azt hallottam,hogy megjavultál.Nem jársz szórakozni csak otthon tanulsz elég szar egy életed lehet.-nevetett fel cinikusan.
-Mintha neked jobb lenne.Legalább én nem leszek egy ingyenélő aki a szülei nyakán fog lógni  élete végéig,hogy eltartsák.-kiáltottam vissza.
-Van munkám.-rántott vállat vigyorogva.
-Pincér vagy,esetleg autószerelő?Vagy maradtál a gyilkolásnál?-tettettem elgondolkodó arcot,és az utolsó mondatot már csak suttogva ejtettem ki a számon,mert a büfés néni egészen komoly és döbbent arccal figyelt bennünket.
-Nem hinném,hogy rád tartozna.-rántott vállat lekezelően.
-Fogadok apám valami trópusi nyaralást ajándékozott neked azért cserébe,hogy eljátszd nekem,hogy meghaltál és összetörd bennem az emberek iránti bizalmamat!-sétáltam közelebb egyre indulatosabban.
Justin csak az ajtófélfának dőlve,lazán mosolygott.Ilyenkor arcon tudnám szúrni egy tőrrel.
-Braziliában voltam,egyféle...tárgyaláson...
-3 hónapig ember?Ennél azt hittem sokkal jobban tudsz hazudni.-nevettem fel kelletlenül,
Fordultam meg és ismét elindultam.
-Annyira sekélyes vagy!Tényleg azt hitted,hogy kedvellek?!Pont téged?Egy ilyen hisztérikus és manipulatív személyiséget mint téged?Az is nagy csoda lenne ha a saját anyádon kívül ezt megtenné valaki más is!Ha nem vetted volna észre téged vagy megerőszakolni vagy csak jól megbaszni akartak általában!-nevetett gonoszan.
Nem akartam figyelni szavaira,de a testem magától megdermedt.
-Soha nem gondoltam azt,hogy kedvelsz...-suttogtam magamnak,de sajnos ő is meghallotta.
-Egy frászt nem!Midig reménykedtél benne,hogy te különlegesebb vagy,mint a többi lány és majd meg tudsz változtatni!És most nézz körül.-nyitotta szét kezeit.-Ki szívta meg jobban!Én csak sokkal jobban jártam!Te pedig?!Összezuhantál,mint egy élettelen.Na ilyen embereknek nem való az élet!A halálod megnyugvást hozna a világra cicám!
Kegyetlen mosoly kúszott az arcára.
Lassan megfordultam.
-Minek jöttél vissza ?-kérdeztem teljesen komolyan,semleges tekintettel.
Éreztem,hogy nem sokáig bírom még a sértő szavait.
Lazan közelebb sétált.
-Apádat áthelyezték Kaliforniába és így a "nagy kutyák" úgy vélték szükség lehet egy vezérre,így visszahívtak.-húzta mosolyra szája bal sarkát.-Bár szívesebben maradtam volna Braziliában.Ott a lányok naponta kilenszer csinálják,méghozzá ahol akarod és amikor akarod.
-Különösebben nem izgatsz.-indultam el ismételten órára unott képpel és könnybelávadt szemekkel.

Pontosabban csak indultam volna,ha valaki nem ránt vissza a felkaromnál fogva és nem nyom neki a lépcsőház falának.

-Látod?Én megváltoztam!Jobban tennéd ha te is kezdenél magaddal valamit.Egy semmirekellő hiéna vagy,aki az emberek pénzére fog menni.
Most volt elegem a legjobban.Abban a pillanatban egy dolgot szerettem volna a legjobban csinálni,méghozzá elrohanni onnan!
Testével erősen szorított a kopott,mállott falnak  és kezeimet egy kezével szorította a falnak.
-Bárcsak sosem ismertelek volna meg!-sziszegtem mérgesen fogaim közül.-Ha nem engedsz el sikítani fogok!
-Akkor muszáj lesz elhallgattatnom.
-Mégis,hogyan gyomorszájon vágsz?-kérdeztem cinikusan.
-Akár.-kacsintott.
Próbáltam kirángatni a kezeimet,de mint mindig  meg sem bírtam mozdulni.Társasága egyre kellemetlenebb lett.
-Mégis mit akarsz tőlem?!
-Az még titok...-mosolyodott el selytelmesen.

Már éppen vettem a levegőt,hogy segítségért kiáltsak,amikor egy szót sem tudtam  kinyögni.
De most az egyszer nem azért,mert féltem a következményektől,hanem mert valami erősen akadályozott benne,hogy kiáltsak.
Méghozzá nem más,mint Justin szája.
Nem tagadom eléggé megijedtem...
Nem volt benne semmi tétovázás,az ajka az enyémre tapadt,és én elfelejtettem lélegezni.Justin megremegett,furcsa torokból jövő hangot hallatott magából,mintha valamiféle nyögés lett volna.A pánik és a gyönyör apró borzongásokban futott  végig rajtam ,engedtem a követelőző csókjának.Már nem gondolkoztam,eltoltam magam a faltól,hogy megszüntessem  azt az apró távolságot is köztünk,hozzásimultam,a hajába markoltam.
Lágy volt és selymes,semmi más nem tűnt rajta ilyennek.
Éreztem amint teste fokozatosan megkeményedik és egyre erőszakosabbá vált.
Ebben a pillanatban fülsüketítő visításszerű hang szelte ketté a levegőt.
Kicsengettek...

51 megjegyzés:

  1. Atyaég!!! Nagyon,nagyon jó lett. Azt hittem már vissza se fog jönni. Mindig tudsz meglepetéseket okozni és komolyan mondom, hogy ez a legjobb blog a világon. Simán van olyan jó,mint a Danger. Annyira jól megtudod fogalmazni a blog minden egyes mozdulatát! Én most irok új részt és fogalmam sincs, hogy az egyik részét, hogy fogalmazzam meg. Nem tudom ez hogy jön ide,de mindegy.xd
    Szóval az a lényeg,hogy nagyon imádom a blogod és remélem,hogy még nagyon sokáig olvashatjuk az irásaidat.
    Elöre is bocsi a szófosásomért.xdd
    Puszi.
    - Loren xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is olvastam a danger-t és még szivesen olvasnám is!Annak a blognak köszönhetem hogy én is belekezdtem egybe :))

      Törlés
  2. Uristeeeen . Nagyon asdghfd lett *.* hamar kovit :o imadom ♥

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett ügyes vagy megérte ennyit várni de ha lehet következővel ne várass ennyit :D nagyon tetszik siess a kövivel :D <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóóóóó *-* Mint mindig :D ♥
    Imádom a blogodat! ♥
    Várom a folytatást nagyon! :)

    VálaszTörlés
  5. jójj..Justin nem változott semmit... de nem értem ezeket a hirtelen érzelem váltásait xd egyszer megölné Lucy-t utána megcsókolja azért a végére jobban szeretném a happy end-et :D na mind1 nagyon jó lett és kész :D sosem csalódok benned :P mindig jó részeket hozol :) siess a kövivel <3 :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett *-* alig várom a kövit és persze az In the hell-t is:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,hogy mind a kettő blogomat olvasod*-* és most az ITH jön *-* csak aztán a WAD :*

      Törlés
    2. ahh lesz mg 1 uhhh dejó *-* Azt hiszem annak láttam az elözetesét ^^ nagyon jó :3

      Törlés
  7. Jujjujjujjujjujjuj*-----* csajos*---*
    1. Mar csak attol sikitofraszt kaptam, hogy van uj resz. Uristeeen.
    2. Egy kicsit gondolkodtam a cimende nem akartam lelolni a poent, igy inkabb elolvastam
    3. Gyulolom Justint:DDD uuuugy megutnem:dd de ugyanakkor annyira awwwhhh is. Uristeen. *-* kurvajoreszlett*-*
    4. A masik blogodat is imadom. De nagyoooooon. *-* ♥
    Teljesen felporogtem. Siess a kovivel. Tudom, hogy 2 het... de lassan lezajlanak a szobelik.is es akkor mar nem tudod mire kenni a kesest:D :* ♥

    xoxo, Wildkid. (CookieMonster:3)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tul vagyok szerencsére a szobeliken most lehet hamarabb hozom őket vagy talán ugy ahogy jönnek lehet amikor megirom és kedvetkapva befejezem a részeket felteszem őket:)

      Törlés
  8. Ez nagyon jajsisidjejsisbejfieiwiwhwdjiciwjejsididkwnebgujfhkirxb :D hamar kövit !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi asdfghjklkjhgfdsdfghjklkjhgfdsfghjklélkjhgfdsasdfghuiolmnb Sietek :*

      Törlés
  9. nagyon-nagyon jóóóó és tökéletes, mint mindig :$ Már csak egy kérdésem lenne.............................................................................Mikor jön már a kövi??? <3 <3
    *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan nem tudom de amennyire engedi idom sietek vele ^^

      Törlés
  10. Uramisteen*.*Nagyon jóó*-*Siess a kövivel!!*-*:3

    VálaszTörlés
  11. Atya úr isten! IMÁDOM, nem nem is IMÁDOM hanem....á, erre nincs jó szó! Egyszerűen TÖKÉLETES az egész, már alig várom a kövi részt! <333333 *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
    #H.B.Justin<3
    #LOVEJUSTIN <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) 20 :((((((( áhhh még most sem akarom elhinni :''(

      Törlés
  12. Sziaaa tegnap találtam rá a blogodra és nem bírtam abbahagyni!!! egyszerűen hihetetlenül írsz!!!bár eléggé elképedtem amikor Lucy hagyta a 'seggfejnek' hogy megcsókolja:))) bár lehet hogy lennék a helyébe ;) siess a kövivel nagyooon jóóó:)))
    pusziixxx

    VálaszTörlés
  13. Véégre új rész :D már nagyon vártam és nem okoztál csalódást,nagyon jó rész lett! Kíváncsi vagyok,hogy Justin miért ment vissza..:) Siess köviveel! :D

    VálaszTörlés
  14. nagyon jó lett siess a kövivel :D ♥♥

    VálaszTörlés
  15. Huu, Szia! Ez valami eszméletlen lett hallod! Eldobtam a hajam - persze csak képletesen - a Justinos rész felé. Mekkora köcsög h. olyan dolgokat vàgott Lucy fejéhez, én a helyében elbõgtem volna magam. Aztàn meg az a smàrolós rész, szentszar! Csak ne h. aztàn meg kigúnyolja szerencsétlen csajt Justinka..>< Ahh, és itt abba hagyni, ember!
    Nagyonjaaaaawlett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm.Hát most mit is mondjak ^^ arika vagy és nagyon köszi ha tetszik nézz be a másik blogomba is itt : https://www.a-pokolban.blogspot.hu

      Törlés
  16. Díj: <3 http://sisterhuhsff.blogspot.hu/2014/03/masodik-dij.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm de már egy ideje nincsen kedvem kitenni az uj dijaimat :d el lustultam xdd

      Törlés
  17. mikor lesz új rész?:) nagyon jóó:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm nagyjábol lehet,hogy hétvégén.:))

      Törlés
  18. please majd az új blogodat belinkeled? *-* es azt hiszem ennek a blognak v az In the hell-nek az oldalan van egy mozgó kép amikor az ágyon Justin csokolozik egy lánnyal aki fehérneműbe van....az honnan van?:0
    mg az új traileredben az amikor Justin a nyakláncát forditja az is honnan vn?:0 :) am te vagy a kedvenc bloggerem *-*<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj köszönöm :D Melyikre gondolsz ? az uj blogra : In The Hell vagy az uj ujra: Enemy With Benefits(ez is Justinos lesz ;)és nem tul kedves :D)
      ITH:http://a-pokolban.blogspot.hu/
      EWB:http://ellenseg-extrakkal.blogspot.hu/

      Törlés
    2. az új újra :DD hurá *-*<3

      Törlés
  19. Jujj, nagyon jó!! Mikor lesz kövi?

    VálaszTörlés
  20. Drága blogger/bloggerina!

    Imádom a blogodat, s minden részt elolvasok.
    A blogom meghirdette élete első versenyét. Jelentkezz te is! Veszteni valód nincs, s még + feliratkozókat is szerezhetsz. Ha érdekel, nézz be. :)
    http://lovewillremember-justinbieber.blogspot.hu/p/verseny.html

    VálaszTörlés
  21. Lanyok, a Danger blog mar nem letezik?��

    VálaszTörlés