2014. február 9., vasárnap

42.fejezet~Csalódtam benne...

Harag,félelem,elveszettség...a híres trió!
A világunk mit sem érne harag nélkül.Mindenhol boldog és barátságos emberek lennének...Ez biztosan nagyon hízelgő ajánlatnak ígérkezik,de egy idő után unalmassá válna és persze idegesítővé.
Ha nem költözne belénk rémület ,akkor nem félnénk például leugrani egy torony tetejéről,felelőtlenek lennénk.Nem lennének gátlásaink sem,mert nem félnénk megbántani az embereket vagy esetleg olyat tenni amit később biztosan megbánunk.
Sosem lehetünk mindig önmagunk,hiszen néha vannak olyan pillanatok amikor muszáj egy kis időre kikapcsolni és ilyenkor rendszerint depressziósnak hisszük magunkat...

Amikor bekötözött szemmel egy fekete furgon hátsó részében fekszel egy nagyjából 42-es síbakanccsal a hátadon,úgy érzed birtokolod a híres triót.
A levegőben erős kén hatású szagok és valami egész vérlázítóan büdös virágillat keveredett.
Még most sem hittem el,hogy Justin meghalt,annyira távolinak tűnt.Nincs többé és én meg sem próbáltam neki segíteni,hogy megvédhesse magát.Ő pedig annyiszor megmentett.
Lehet,hogy egy huzamos pöcs volt de úgy éreztem ebben az életben ő volt az egyetlen akire bármikor számíthattam,annak ellenére,hogy még most is gyűlölöm.Milyen furcsa nem igaz?

Egy fekete zsákkal a fejemen nekinyomtak az egyik ülésnek.Nem próbálkoztam sikítani,mert tudtam rajtam már csak a legnagyobb szerencse segíthet ami jelen pillanatban 1:1000000000 eséllyel fog rám találni.
Éreztem amint az autó lefékezett és az ürge aki útközben szétlapított végre feláll rólam.
-Ideje indulni a tárgyalásra galambom!-jött egy öregesen rekedt hang  elölről és hirtelen felrántottak.
Enyhén megszédültem,nem voltam tisztában azzal sem,hogy merre van jobb és bal nem,hogy rendesen tudjak járni anélkül,hogy neki mennék valaminek esetleg valakinek...
Valamivel belőttek mielőtt betettek volna a kocsiba amitől enyhe bizsergés kerített hatalmába.Nem éreztem a lábamat teljes egészében és nem tudtam irányítani sem.
Az egyik "hegylakó" a vállára kapott és becipelt valamiféle nappaliba,ahol jég hideg volt a levegő.
A zsákot lerántották a fejemről.
Hunyorogva próbáltam befogadni az erős fényt kisebb nagyobb sikerrel.
-Végre,hogy ide értek,már azt hittem történt valami...-jött egy szórakozott hang az egyik szobából.
Pá másodperc múlva már arc is társult hozzá,méghozzá nem valami szép.
Egy erős alkatú,magas szőkés hajú férfi áll meg pontosan előttem.Szemei tisztára fakón kémleltek végig tetőtől talpig.Szinte már kínos volt.
-A nevem San és bizonyára te leszel Lucy.-támaszkodott meg a térdén,minta egy ötéves kislánnyal beszélgetne.
A torkomat valamiféle hang hagyta el a nevetés és a hörgés között.
-Mit akar tőlem?
-Tőled?Az ég világon semmit!Az apádtól?Annál inkább!
Fejével az egyik gorillája felé intett,hogy kösse szét a kezeimet.
A kötél szinte a húsig lemarta a bőrömet.
-Amint Russel képes lesz teljesíteni azokat a dolgokat amiket kértem tőle,szabad vagy.Viszont ha képtelen engedelmeskedni nagy eséllyel nem éred meg a hajnalt.
Hangja olyan komoly és határozott volt,hogy még a nem létező szőrök is felálltak a hátamon.
A mögöttem lévő ajtó kivágódott és sietős léptekkel egy hapsi sietett be rajta.
Könnyfátylas tekintetemen át is akár mikor felismertem volna ezt a kivágást és csontozatot,hiszen egy ekkora szarházit a föld nem tud elnyelni!
-Te,te voltál...?-néztem rá hitetlenkedve.
Ematt jó kedvvel,fütyörészve nevetgélt miközben hajamnál fogva felrántott a székről.
-Én megmondtam,hogy hamarosan találkozunk!
-Ematt azonnal engedd el, a megállapodásunk úgy szolt,hogy nem bánthatod.Emlékszel?-ordított rá San.
-Igenis apám...
Jellemző,hogy nem esett le az elején a sztorinak.Hiszen megvan minden!Fő gonosz egy kedvesebb apával,elrabolták a többé kevésbé ártatlan lányt,aki szinte beszarik a félelemtől bár kifogástalanul titkolja.Megvan a raktár szerű helység ahol a dílerek szoktak találkozni.De hiányzik a hősöm...
-Bízz benne Lucy és akkor nem esik bántódásod.-simított végig arcomon.
Hirtelen felindulásból elcsaptam onnan kézfejét.
-Megölte a barátomat!-sziszegtem.
Igen!A barátom volt!A maga fura és idegesítő módján még az is és az is marad mindörökké.
-Őt nevezed te a barátodnak?-jött közelebb idegesen Ematt.-Ő egy hidegvérű gyilkos!Annak az embernek nincsen szíve!
Szavai úgy fájtak,mintha egyenesen a szívembe döftek volna egy acél pengét.
Ő nem ismerte Justin azon oldalát,amit nekem engedett megismerni.

Ebben a pillanatban kitárult az ajtó és három férfi lépett be rajta.
Aki középen állt,rögtön felismertem.
Russel volt az,az apám...
A másik kettő gépfegyverrel a kezükben kísérték mellénk.
Russel tekintete sajnálatot tükrözött felém.
-Elhoztad amit kértem?-lépett elém San.
-Természetesen, az üzlet az üzlet.Előbb kérem vissza a lányom!
-Honnan tudjam,hogy nem-e versz át minket?
Russel előhúzott a zsebéből egy márvány darabkát.
-Én mindig betartom a szavam San.te is játssz tisztességesen.Elhoztam a kulcsot,kérem a lányom!
A kulcs szóra felkaptam a fejem.Egészen biztos voltam benne,hogy arról a kulcsról beszélnek amiről Justin beszél folyton.De én úgy tudtam,hogy nála van...vagyis részegen azt mondta.Milyen ironikus!

Russel közelebb sétált és letette a kulcsot az asztalra.Ezzel egyszerre egy szőrös kéz előre lökött és szinte neki estem apámnak,aki olyan erősen megragadott,hogy összeestek lábaim.
San rendkívül gyorsan kapott a kulcs után mintha esetleg attól tartana,hogy Russel meggondolja magát.
Szép is lett volna...
Olyan gyorsan siettünk ki a helységből,hogy időm sem volt még gondolkodni sem,hogy egyáltalán jó irányba megyünk-e.Igazából azt sem tudtam,hogyan jutottam be.
Tűnjünk el innen,mielőtt rájönnek,hogy a kulcs hamis!Gyerünk,nincs sok időnk!
Egy fekete kocsiba pattantunk be vagyis próbáltam ,de egy furább cirkuszi mutatványnak jobban elment volna,mait csináltam.

Csak akkor tudtam megnyugodni amikor már pár kilométerrel később meggyőződtünk arról,hogy nem követ mindkét senki!
-Elárulnád mégis mit képzelsz magadról,hogy belekeversz a mocskos ügyeidbe?
Pár perc síri csönd után egy halk hörgésen kívül nem adott ki más hangot.
-Miattad van minden!Te vagy az oka annak,hogy anya halálra aggódja magát,te vagy az oka,hogy meghurcoltak és meg akartak ölni és te vagy az oka annak is,hogy Justin meghalt!-kiabáltam szinte már hisztérikusan nem messze a sírástól.
-Nem te kellettél nekik,hanem egy rohadt kulcs amit sosem fognak megkapni,mert az egyetlen ember aki tudta,hogy hol van azt megölték,-rántott vállalt lazán Russel.
-Hogy beszélhetsz úgy róla mint egy mihaszna gyerekről,amikor az egyik legjobb nem tudom micsodád volt!
-Te is ugyan így beszéltél róla még a múltkor!-háborodott föl.
-De nekem meg volt rá az okom!
-Az,hogy szerelmes vagy belé?Hidd el ez nem ok semmire,egyikőtöknek sem...
Kicsit meglepett mennyire nyers a hangja,mégis mintha jól szórakozna valamin.

A kocsi lefékezett egy kocsma előtt.Egy embertelenül ismerős kocsma előtt.
-Miért vagyunk itt?-jöttek föl az emlékeim ezzel a hellyel kapcsolatban,miközben a rakoncátlan könnyeimet töröltem le arcomról.
Ez volt az a hely,ahová Justinnal jöttünk és meglőtte Mike-ot és én megmentettem azzal az életét,hogy minden erőmmel megpróbáltam visszafogni!
És bármikor megtenném újra és újra ha láthatnám legalább még egyszer,hogy eltudjak búcsúzni tőle.
Talán megölelném vagy nagyobb eséllyel behúznék neki egyet,mert akkora pöcs!
-Pár pillanat és jövök!Várj meg a kocsiban!Ne gyere utánam,egy nagyon fontos ügyet kell elintéznem!-állította le a motort Russel és eltűnt a vas ajtó mögött.
Nem kellett sokat gondolkozzak azon,hogy utána megyek-e rögtön,mert biztos voltam benne,hogy ez a legjobb mód arra ,hogy felidegesítsem,amit per pillanat meg is érdemel!
Amilyen halkan csak tudtam kinyitottam a vas ajtót és lazán besétáltam az üres kocsmába...elkerekedett szemekkel figyeltem az előttem álló két embert.
Az apámat amint egy repülőjegyet készül átadni,és a világon elképzelt legnagyobb seggfejt aki vigyorogva meg is köszöni.
Nem hittem a szememnek!Egyszerűen lehetetlennek tűnt,hogy éljen!Tisztán láttam,hogy le lőtték!

A leggyorsabban a falnak nyomódtam,olyan erővel,hogy minden levegő kiment a tüdőmből.
Hogy haragudtam-e?Nem is tudom melyikre jobban.
Apámra,mert átvert,vagy Justinra aki megjátszotta magát.
-Lucy kint van a kocsimban,nincs kedved elmondani neki,hogy nem haltál meg,mert éppen nagyon ki van...
-Semmi baja,nem hiszem,hogy érdekelte,hogy lelőttek még ha golyóálló mellényen keresztül is.Túl nagyra volt magával akkor amikor mondtam neki,hogy menjünk el.Akkor én sem töröm magam többé.Számomra a csaj megszűnt létezni!Jó volt vele szórakozni eddig,meg minden de nem érdekel.Egyébként nem annyira nagy szám,mint...-eddig bírtam hallgatni!
Szóval egész végig csak színészkedett és egy unalmas ribancnak tart?Hát akkor ha eddig azt mondtam,hogy számomra nem jelent semmit most megváltoztatom a véleményem.Csalódtam benne...
Hivatalosan is a legmocskosabb ember akivel vala találkoztam és ha lehetne egyszerűen pofon vágnám.Várjunk csak...hiszen megtehetem!

Egy hiper gyors mozdulattal kiugrottam a fal mögül,dühösen égő szemekkel,az irányt az éppen nekem háttal álló fiú felé vettem.
Egy bámulatosan aranyos mosoly kíséretében,megkocogtattam a vállát amire láthatólag enyhén egész teste megfeszült,majd lassan fordult meg elkerekedett szemekkel.
Nem,hogy elfertőződött seb nem volt rajta,jobban nézett ki,mint valaha!
Egy aranyos integetés után,kezem ökölbe szorult és minden erőmet összeszedve egyenesen az arcába vágtam.
Reakcióját meg sem várva kirontottam a helységből.
A legjobban az fájt,hogy én a barátomnak hívtam amíg ő bűntudat nélkül hátba szűrt.
Ezért nem akartam,hogy a közelembe legyen,mert tudtam,hogy előbb-utóbb megkedveltem volna,de most,hogy hallottam az ő szempontjából is a történetet,úgy érzem a gyomrom felfordul ha rá gondolok...Ő az én szememben egy senkivé nőtte ki magát!
Megláttam,gyűlöltem,megismertem,megkedveltem majd a legnagyobb ridegséggel...csalódtam benne...!

36 megjegyzés:

  1. Imádoooooooooooooooooooooom :D ♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Köszi!! Ezt még visszakapod!! :P

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon jó lett :D gyorsan következőt ♥

    VálaszTörlés
  4. Hát ez asdghj nagyon jó lett!:) Siess a kövivel!
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  5. Aaa ez rohad joo mikor lesz ujj resz???:D *---*

    VálaszTörlés
  6. OMFG! ÁÁÁÁ DEJÓÓÓÓ!*-----------* kövit!:3

    VálaszTörlés
  7. Asdasd.!*-*Most olvastam el eddig a részig és egyszerűen OMG.!*-* Nagyon tetszik a blogod,libabőrös lettem*-*.Annyira jól írsz*-*..Nagyon gyorsan hozz kövi részt mert már nem tudok várni.*-*!!Kövii:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik ^^ szeretem az olvasoimat :) köszönöm éééés sietek :D

      Törlés
  8. IGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!! <3 <3 <3 <3 <3
    Justin életben van. Él. Igen. Él. Nem halott.
    Muhahahahahahahaaaa *---------------------*
    tróger. :DDD <3 <3
    Tetszik, sikerült, remélem most, hogy lassan vége a felvételi időszaknak, kicsit több időd lesz részt hozni, mert már nagyon hiányzik:( <3
    (láttad volna a kisebb örömtáncot amit levágtam, mikor megláttam a linket....<3)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még tartanak a szobelik ezért marad a felosztás a két hetente uj rész a másik ok pedig az hogy amásik blogomba is irok részteket :))

      Törlés
  9. jujciii ez nagyon jó lett, nagyon nagyon nagyon tetszik. siess nagyon a köviveeeeel!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszcsii :) sietni fogok megigérem :D

      Törlés
  10. nagyon jóó lett !! Örülök Justin él !! <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy örülsz xdd én személy szeritnm meg akartam ölni ééésss befejezni a blogot xdd

      Törlés
  11. jajj öcsém már azt hittem tényleg meghalt Justin .. de milyen köcsög xd már kicsit megválltozhatna mert engem is kezd idegesíteni xd de amúgy nagyon jó lett :D és mostmár tényleg siess a kövi résszel :D <3 imádom :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megpooobálok ééén mindig probálok előbb hozni csak mindig elcsuszom :D

      Törlés
  12. Basszus először nagyon megíjedtem és tényleg azt hittem hogy meghalt :'( de szerencsére nem és megnyugodtam nagyon jó lett nagyon várom a kövit siess :D

    VálaszTörlés
  13. Istenien írsz! Várom, hogy hogy folytatod! Nagyon izgulok! Nagggyon várom siess a kövivel! Mikorra lesz várható?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm éss sieték és pontosan náálam sosem lehet tudni!:)

      Törlés
  14. Waoooo waoooo waoooo es waooo•_____• imadom! Siess kovivel:)

    VálaszTörlés
  15. holaaaa!
    Nagyon jó rész lett! Megijedtem, hogy Justin meghalt, aztàn mikor még sem, ahhhww. A kis huncut jol megjàtszotta! :D Eszméletlen lett ez a rész :3 Vàrom a köviiit.

    VálaszTörlés
  16. Már nagyon vártam az új részt,nagyon jó lett :) Remélem hamar hozod kövit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ha több időm lesz de az is csak is kizárólag jövö héten!!

      Törlés
  17. Szia! :) Meglepi nálam : http://az-entortenetem.blogspot.hu/

    VálaszTörlés