2014. január 11., szombat

41.fejezet~Bumm!

Nem erősítem kifejezetten az a 'nagyon mérges' emberek táborát.Szeretek békében nyugalomban élni,meghúzódni a háttérben.De nekem sem véges a türelmem....főleg nem olyankor amikor valaki fejbe dob egy kabáttal és még fáj is!

Megdöbbenve meredtem az előttem álló fiúra. Éreztem,ahogy arcom szinte fokozatosan más színeket ölt...
Daemon mellettem kicsit kínosan érezhette magát ezért megtörte a beállt csendet.
-Miért kell,veled mennie?
Justin mintha életében először látott volna embert,úgy meredt a srácra.Gondolom nincsen hozzászokva,hogy valaki megkérdőjelezné...
-Már ha megkérdezhetem...-tette hozzá gyorsan Deamon.
-Maradt 10 perce,hogy életben maradjon!-mosolyodott el szarkasztikusan.
-Ugyan miért?Ha nem megyek veled,megölsz?-dobtam félre a kabátot és keresztbe fontam karomat mellkasom alatt.
Nem lenne újdonság...
-Nem én,hanem apád!Úgy látszik átmentetek családi vállalkozásba.-nevetett fel erőltetetten.
-Hogy érted ezt?
-Csak nem, érdekel?
-Különösebben nem,mert nem hiszek neked.
-Édes...egy idő után várható volt,hogy téged is belekevernek.Felvetted vele a kapcsolatot.Napok kérdése volt,hogy kiszúrják-e.Lehet amint elhagyod ezt az ajtót,elrabolnak és jobb esetben váltságdíjat követelnek érted.Rosszabba meg...szerintem arra magadtól is rájössz.
-Csak blöffölsz...
-Nem szoktam ' blöffölni'...
-Bocsáss meg,hogy közbe szólok-,udvariaskodott Deamon.-,de mi az istenről beszéltek?

Amikor megláttam a fiú döbbent arcát eszembe jutott önmagam,alig pár hónappal ezelőttről.Ha valaki abban az időben azt mondta volna nekem,hogy 'kibékülök' apámmal és 'ilyen' emberek és történések vesznek körül szerintem ott helyben szemberöhögtem volna.
Nem,hogy azt képzeltem,hogy az apám új életet kezdett,netán meghalt,de azt,hogy egy bűnöző aki lepaktált a maffiával,még a legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna,és azt,hogy még a feltételezett "" családját"" is belekeverné még annyira sem.Szép kis család apa mondhatom...
-Semmi...Justin megint szórakozik.Sajnálom,hogy nekem kell elrontanom a felettébb bizarr játékodat de el kell mondjam,nem vagy túlságosan vicces.-néztem szárazon rá.
-Komolyan azt hiszed szivatlak?-nézett rám unottan.
-Nem hiszem,tudom...
Farkas szemet néztünk pár pillanatig.Ő nem mozdult,de én sem!Nem fogom hagyni,hogy megint megvezessen,nem,többé már nem...

-Azt hiszem én inkább megkeresem Briant.-tápászkodott fel a kanapéról Deamon és elviharzott a kert irányába.
-5 rohadt perced van az életedből,remélem élvezed.-foglal helyet a szomszédos fotelba.
-Gyerekes vagy...
-Mit nem értesz azon,hogy jelenleg egy csapat bérgyilkos ide tart és ki akarnak nyírni téged?-szinte már ordított.-Gondoltam,hogy agy károsult vagy,na de,hogy ennyire?
Erre már nem feleltem,játssza csak egyedül a maga kis játékát.Egyszer csak megunja...

A lábaimat felpakoltam a fehér bőr huzatra és fejemet a dísz párnák közé hajtottam.Onnan élveztem Justin,szinte már vér-vörösnek mondható fejét.Az idegek kidagadtak homlokán kezeit ingerülten ropogtatta.Ha nem láttam volna ennél mérgesebbnek valaha is,akkor azt hiszem most valahol Mexico környékén lennék,elbújva egy latin család házának pincéjében.
Az egész dologban kizárólag egyetlen egy dolog nem stimmelt,mégpedig az,hogy Justin miért akarna engem,pont engem megvédeni,amikor halálosan gyűlöl.Leszámítva a múltkori gyengeségét,biztosan a stressz miatt,csókolhatott meg.De azon kívül mit csináltunk?Semmit!A sátras dolog nem számít...az bárcsak meg sem történt volna...Mióta itt vagyok folyamatosan csak kínozni vagy pedig megalázni tud.Visszaél azzal,hogy én nem lennék képes ártani az embereknek,ellentétben vele.Nekem nincsenek,feletteseim akik lesben állnak füttyszóra várva,mikor kell kibelezni az áldozatot.Nincsen fegyverem,sőt azt hiszem emberre is képtelen lennék még kést is fogni vagy netán megfenyegetni!Ezek a dolgok egyszerűen nem fértek össze a fejemben.Valami hátsószándéka biztosan van,ez ezer százalék!

-Miért akarnának engem valami banditák,amikor egész életemben csak egyszer jártam a rendőrségen is?-meredtem magam elé.
-Amikor valakinek ártani akarsz,általában próbálod megsebezni.Általában a barátokkal kezdik utána áttérnek a családra vagy gyerekre,ami ez esetben apád iránt te vagy!-mondta teljesen nyugodtan,majd egy pillanat múlva kezeit ismételten ökölbe szorította-...de már úgy is mind egy!
-Kár is volt a gőzért,engem nem lehet átverni.-mosolyodtam el győzelem ittasan.
-Én nem arról beszéltem...-emelte fel tekintetét.
Nem a szemembe nézett hanem mögém.
Abban a pillanatban hallottam egy kattanást fülem mellett és éreztem valamit a tarkómra nyomva.Az az ismerős hangtól a vér is megfagyott az ereimben...

Értetlenül próbáltam megfordulni de két erős kar visszanyomott a fotelba.Ijedtemben Justin-ra kaptam a fejemet aki csak lesajnáló pillantásokkal jutalmazott.
Egy idős őszhajú férfi hajolt bele a képemben.Arcát több száz ránc szelte át,hosszú haját lófarokba kötve hordta.Vállamat egyre szorosabban tartották a hatalmas,szőrös karok hátulról.
Látván,hogy Justin mozdulatlanul mered mögém azt bizonyította számomra,hogy feltételezhetőleg,nem mi ketten és a vén szipirtyó tartózkodunk csak a helyiségben.
-Jus-tin.-suttogtam nevét remegő hangon.
-Ha hallgattál volna rám,most nem lennénk ebben a szar helyzetben.-sziszegte fogai közül.
Szinte hallani lehetett hangjában a,gyűlöletet.Nem tudtam eldönteni,hogy irántam érzi-e vagy újdonsült látogatói iránt.

Mielőtt még bármit is tehettem volna,szinte felrántottak a kanapéról.Nem túlzok,a lábam nem érintette a földet.
Egy legalább két tonnás pali a kezei közé ragadott.
Peckemre rálátási lehetőségem támadt a nappalira,ahol összesen három darab hústorony akadékoskodott.
-Tedd be a kocsiba,nekem még van egy kis elintézetlen ügyem.-szólalt meg rekedtes hangján az őszhajú férfi.
Egy erős szúrást éreztem vállamban,amiért hangosan felsikoltottam.
A látásom elkezdett fokozatosan homályosodni.Ezek vajon képesek voltak bedrogozni?
Kapálóztam össze vissza hátha találok gyenge pontot a nagy gorillán,de semmi!
Dühösen kezeit bordáim közé mélyesztette majd egy határozott mozdulattal a hátára dobott.
Olyan érzésem volt,mint aki három teljes napja egy szemhunyásnyit sem aludt csak egyfolytában tanult.
Az energia olyan gyorsan párolgott ki szervezetemből,mint a partra vetett halból az oxigén.
Az ajtó fele igyekezett velem,hogy elvigyen...
-Justin!-kiáltottam hangosan maradék erőmet is beleadva.
Úgy éreztem minden végtagom nagyjából a háromszorosát nyomja.

Bumm!
A küszöb közelében járhattunk amikor egy istentelenül nagy durranás rázta meg az helyiséget.
Tekintetemet hirtelen felkaptam a hang irányába és láttam,amint Justin teste hangosan puffan a parkettán!


58 megjegyzés:

  1. NEM és NEM és NEM!! :( Justiin... gyorsan siess, így nem végződhet :(<3

    VálaszTörlés
  2. mivaan ? miiii ?:o
    mist szivatsz bennünket.. ugye ? nem lőhették le bazdmeg ! ohh...:(((( :'(

    legyen kövi AZONNAL !!! amellett hogy most nem hiszek a szememnek, nagyon jó rész lett ! Ha Justin lettem volna, mentettem volna a csaj életét, és felkaptam volna az ölembe X'D na jó, hülyeség X'D tényleg tetszett, de most h elkábitották, meg Juss pukkant a parkettán, igy nem tudom mi lesz, de ha nem marad életbe.. huhhaa ..:c

    SiESS!:*<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Puffant a parkettán :DDD köszii de nem tudom pontosan mikor lesz kövi lehet 2-3 hét mulva :)

      Törlés
  3. Neneneeeeeeeee OMG *------* Justiiiiin neeeeeeee!!!! Nemerészed megölni!!!!! Am nagyon joooooooo sieeeessss<3<3<3 *O*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))))))))))) meglátjuk :D Muhahhahahahhah

      Törlés
  4. Ezt.Nem.Teheted.Meg.
    Neeeeeneneneneneneneneeeeenenenenenenene. Ne. NE.
    Tuti szopatsz:(
    Nem halhat meg:(
    Justin halhatatlan, bassza meg... HALHATATLAAAAAN.
    Nem tudok most nyilatkozni.
    Teljes sokkban vagyok. Ez igy nem megy.... :'''(

    VálaszTörlés
  5. Úristen, baszd ki, nem hiszem el, hogy Justin-t lelötték!!! Neeem! Egyébként naguon jó lett, ismételten. Siess a kövi résszel, nagyon izgulok már, hogu ezután mi következik. Remélem, hogy Bieber még sem hal meg és Lucy is megmenekül.
    Siess!;)
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  6. Ne már pont most ??? Nagyon jó lett !!

    VálaszTörlés
  7. Siess nem bírom kivàrnii!!! Nem halhat meg JB!! :((

    VálaszTörlés
  8. isteneeem!! :((( jajj olvasom nagyba és amikor a végére érek egyszerűen az arcom felvette az o alakot és csak azt mondtam : fúú itt kell abbahagynod :D pedig már úgy beleéltem magam és ...nee Justint nem lőhették le hát olyan nincs ...ez mi már hogy lelövik ? tuti lesz még itt valami csavar de remélem az valami jóféle lesz :D na a lényeg hogy ez nagyon meglepett de jó értelemben :D imádom :$amit elmondok mindig :D siess a kövivel :) <3

    VálaszTörlés
  9. Aztaaaaaaa nem találok szavakat.....nagyon jó rész lett... :) de Justin ugye nem hal meg..mond hogy nem!!! Ahhhh remélem minél hamarabb lesz kövi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálkozon hamar hozni,de kegyetlenül nincsen rá időm:))

      Törlés
  10. :O neee nenenene csak nee :O
    oké.sokkot.kaptam.
    Úh tűkön ülve várom a következőt *-*

    VálaszTörlés
  11. ne ne ne neeeeeeee!:o
    Mi a szarnak nem hallgatott Justinra?! ne máá!!:o
    Justin ugye nem fog meghalni?:((((((
    Nem halhat meg!!:(((
    siess a kövivel léccii!
    Amúgy imádom:D*.*
    xx Christi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sietek az uj resszel amennyire tudok:DDD

      Törlés
  12. Kedves Girl Bieber !
    Nagyon tetszik a blogod.. Nem az a hétköznapi sablon sztori ,mint a többi ezért kapsz tőlem egy nagyon nagy gratulációt ! A kinézet szintén tökéletes.Nagyon jól írsz. Csak így tovább ! Ha pontozhatnám a blogod azt hiszem 10/10 lenne. xx.Ti ♥

    VálaszTörlés
  13. Nagyon durva o.O De imádom :D Várom nagyon a folytatást, fantasztikus a blogod :D ♥

    VálaszTörlés
  14. Szia! Ha van kedved jelentkezz! http://felhok-felett100.blogspot.hu/p/hosszasgondolkodas-utan-arra-jutottam.html

    VálaszTörlés
  15. Úgy utálom az ilyen befejezéseket..most izgulhatok a következő részig :/ :D Justin..remélem nem lett semmi komoly baja.:(( Siess kövivel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért is lenne baja hiszen csak LELŐTTÉK xdddd

      Törlés
  16. Ne hogy már így nem lehet vège nem nem nem ès NEM. Amúgy nagyon jó a blog ès van egy új olvasód...,...........ès a rèsz is jò lett hozd a kövit ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz folytatás de fogalmam sincs mikor kerül ki ;))

      Törlés
  17. És bumm...megöltél..ráakadtam a tegnap a blogodra,erre ma elolvasom s most az agyam azon kattog hogy mi lesz?

    VálaszTörlés
  18. te jo isten nagyon jo lett nagyon remelem nem halt meg Justin :'(

    VálaszTörlés
  19. Nem is tudom, hogy hol kezdjem.. Nagyon haragszok rád, hogy golyót arattál Justinkába, miért kellett szegénykét megsérteni.. Nagyon gonoszka vagy :c Szóval, kíváncsi leszek, hogy mi is fog ebből kisülni, de ha megölöd.. áhh, az nem lenne jó.. Szóval! Izgatottan várjuk a folytatást, hogy körmünket rágva olvassuk el a sorokat! :*

    VálaszTörlés
  20. neee!!! szegény:(( miért??? már nagyon várom a kövit :)) ma van a szülinapom és nincs rész????:oo siess légysziiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!;))<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. BOLDOOG SZÜLIINAPOT! és bocsiii most értem géphez .ma álltam neki,hog gondolkodjak az uj részen egyeltalán :)

      Törlés
  21. http://larrystylinsonvampire.blogspot.sk/2014/01/dij_31.html meglepiiii! :D

    VálaszTörlés
  22. mikor jön a kövi és kérlek ne haljanak meg lécii<3köviiiit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelenleg nincsen tul spok ötletem ugy hogy nem tudom :D

      Törlés
  23. Hát nem is tudom kifejezni magam egyszerűen fantasztikus volt olvasni ma kezdtem csak el olvasni a blogodat elolvastam az első fejezettől és hűha nagyon jó gratulálok ilyen jó blogot komolyan még nem is olvastam pedig olvasok párat :-) nagyon remélem hogy még sok részt fogsz hozni :-) menagyon jó élvezet olvasni :-) :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és örülök,hogy tetszett :D

      Törlés
  24. áá kiadod?*------------------------------*nagyonjó♥

    VálaszTörlés