2014. január 3., péntek

40.fejezet~El kell tűnnünk innen!

-Te teljesen beteg vagy.-próbáltam eltolni magamtól Justint.
-Ugyan szivi..csak neked tennék vele szívességet.-nevetett fel,mint egy agykárosodott.
-Justin,engedj el vissza akarok menni a sátorhoz.
-Addig nem engedlek amíg be nem vallod,hogy akarsz engem!
-Arra aztán várhatsz!-sziszegtem.
Ismét felnevetett és akkor teljesen összeállt a kép.
-Te be vagy szívva?-kerekedtek el szemeim.
-Dehogy is,Tyron azt hittem ennél jobban ismersz.-vigyorgott még mindig.
Tényleg valami keményet kaphatott...
-Jézusom...Tudod hányadika van ma?-ráztam meg egy kicsit a vállától fogva.
-Természetesen,február 30.-a!Azt hiszem...-rántott vállat,mintha ez lenne a világ legegyértelműbb dolga.
-Krisztusom segíts meg...-ismételgettem hitetlenkedve.
-Milyen fura a hangod.-nevetett fel megint.
-Igen tudom...és tudod még mi fura?-tetettem izgatottságot.
-Mi?
-Ha mindjárt széttépne az idegesítő képedet!-szinte már sisteregve köptem neki a szavaimat.
-Ugyan Sten,hiszen nálam van a kulcs.-vihogott egy óvodás kislány hangján.
-Várj!Miről beszélsz?-ráncoltam össze szemöldökeimet.
-Tudood-húzta meg a mondatot és sáros kezét beletörölte még mindig hófehér pólójába.-,hát a széfnek a kulcsa amit meg akar szerezni az a fickó...meg asszem az egész maffia.-nevetett fel ismét.
Ha csak ilyen módszerrel lehet Justinból kiszedni dolgokat akkor legyen.
-Justin,mibe keveredtél?-feküdtem el mellette a hideg földön.
Ez a valami eléggé későn hathat...
-Nem nagy cucc...mi lett a reggeli szőke csajjal?-nézett a semmibe.
-Két napja az erdőben mászkálsz és nem basztál meg senkit és most teljesen kifordultál magadból.Úgy viselkedsz,mint egy óvodás.-sóhajtottam.
-És az új osztálytársunkkal?Megjött már?-nézett rám ártatlanul.
Pupillái teljesen kitágulva csillogtak a sötétbarna szempárba.
-Ki,Lucy?-vigyorodtam el,hogy már fel sem ismer.
-Azt hiszem...nem biztos,de tudom,hogy rohadt jó csaj.-hunyta le szemeit.
Kihasználva a helyzetet gyorsan megragadtam V-vonalához erősített fegyverét és kirántottam onnan.Na így már biztonságban éreztem magam és neki fel sem tűnt az előbbi kis akcióm.
-Miből gondolod?
-Teljesen eldobom az agyam amikor lehajol vagy értetlenül néz rám.Begerjeszt.
Akaratlanul is felnevettem.
-Ja de van egy barom a közelébe aki folyton védi. Ijesztő a gyerek azt hiszem fegyvere is van.-folytatta.
Nem tudtam,hogy nevessek,hogy Justin nincsen tisztában önmagával vagy inkább csodálkozzak,hogy beijedt saját magától.
-Arra az idiótára gondolsz aki lefeküdt az egész gimivel?
-Nem tudom te kire de én úgy tudom,hogy a fél város megvolt már neki.-rántott vállat.-Sajnálom szegény gyereket...szar egy élete van...
Hangosan felnevettem.
-Nem hinném....a szülei ellátják pénzzel,sosem vonják SOHA semmiért sem felelősségre és akit akar egy szavába kerül és megkapja.-kúszott egy szánakozó fintor arcomra.
-A pénz egy idő után már senkit sem boldogít...és lehet,hogy megkaphat mindenkit de az aki iránt ő érdeklődik az semmibe veszi...-komolyodott el egy pillanatig.
-Nehezen tudom elhinni...
-Hidd el Tyron...szar dolog ha kedvelsz valakit.
Most így belegondolva egy kicsikét jobban a helyzetbe,többször beszívhatna,hiszen ilyen 'értelmeseket' soha nem mondana józanon.
-Álmos vagyok...-nézett rám megbánó szemekkel,mint mikor eltörsz valamit de félsz bevallani,mert rettegsz attól,hogy mit kapsz.
-Gyere,visszaviszlek a sátorhoz.
-Én kint akarok aludni a lombok alatt.Csatlakozol?
Bedugtam a pisztolyt a cipőmbe és kényelmesen kiterültem én is.
-Persze...
-Tudod nem is vagy annyira rossz arc Tyron. Hasonlítasz az egyik régi haveromra,kivéve a kiálló agyaraidat és a rózsaszín afro hajadat.-elmélkedett hangosan Jus
-Inkább aludjál,segg fej!-nevettem fel és ellazulva másodpercek múlva az álmok világában találtam magam.


Arra ébredtem,hogy valami meleg csiklandozza a nyakamat.
-Justin kelj fel,reggel van!-hámoztam le magamról erős kezeit,ami az este fogalmam sincsen,hogy hogyan kerültek rám.
-Baszki...mindjárt kettészakad a fejem.-ült föl halántékát dörzsölve.-Mi a szart keresek én itt?-kerekedtek el szemei.
-Szóval nem emlékszel semmire?Miért nem csodálkozom...-nevettem fel cinikusan.
Leporoltam magamról a port és kezemmel amennyire lehet megigazítottam szerteszét álló hajamat.
-Az még megvan,hogy beszéltem telefonon és onnantól semmi...-kerekedtek tovább szemei.-Miért nem a sátorban vagyunk?
Szóval kiesett az a rész ahol meg akart ölni és ahol bevallja,hogy rejteget valami kulcsot,amit mindenki megakar szerezni.
-Mert,kedved támadt a 'lombok alatt' aludni én pedig túlságosan fáradt voltam visszamenni,így csatlakoztam.
-Oké...és te,hogy kerültél ide?-nézett rám zavarodott tekintettel.
-Elmentem sétálni és beléd botlottam. Elég furcsa állapotban...-kuncogtam.-,aki nem bírja az inkább ne is szívja.
Justin szemei szinte már kiestek a helyéről.Látni lehetett az arcán,hogy próbál visszaemlékezni a tegnap este történtekre,de semmi...
-Mondtam valami...furcsát?-tapogatózott.
Ha te azt tudnád..
-Nem,semmi különöset.-vigyorogtam még mindig a képébe.
-Akkor,no para.-mosolyodott el ő is.
-Persze!Majdnem el is felejtettem.-rántottam ki cipőmből a pisztolyát és a kezébe adtam.
Az arcáról pillanatok alatt lefojt az a mosoly és helyette némi idegesség költözött.
Gyors mozdulatokkal átvizsgálta,majd egy pillanatra ijedten felnézett.
-Miért hiányzik belőle töltény?
-Hát,őrületes egy esténk volt.-kacsintottam kacéran,majd szép lassan elsétáltam a leesett állú fiú előtt.


-Most az egyszer légy őszinte.-állított meg Justin,már a hotelünk folyosóján.-Mondtam valamit?Bármi hülyeséget.
Kinyitottam a szobám ajtaját és elfeküdtem a puha ágyamon.Végre...
Justin bezárta maga után az ajtót és vonakodva de leült az egyik fotelre.
-Elmondtad,hogy felcsináltad a fél várost és,hogy begerjesztelek.Ezen kívül Tyronnak neveztél és azt hitted agyaram van afro frizuval!
-Ezek csak tények.-jelent meg arcán az a tipikus sunyi vigyor.
Inkább nem említem meg neki a kulcsot és,hogy hallottam amint valakit kinyíratott telefonon.
-Miért hiányzik töltényem?-tért rá egy új témára.
Hirtelen testem minden egyes porcikája megfeszült.
-N-nem tudom.
Mégsem mondhatom,hogy:'Tulajdonképpen rám lőttél vagy kétszer és elérted,hogy annyira féljek tőled,mint még senkitől a világon.'
-Nem úgy nézel ki,mint aki nem tudna semmit...
-Semmivel nem voltál több tegnap este egy büdös parasztnál.-rántottam vállat és elővettem a cuccaimat,hogy végre valahára letudjak zuhanyozni.
-Akkor miért maradtál velem?-vonta föl jobb szemöldökét.
Erre különösebben magam sem tudom a választ,talán nem akartam,hogy kárt tegyen magában.
-Nem tudom,de ha nem haragszol lezuhanyoznék!
-Csatlakozzak?-vigyorodott el perverzen.
-Előbb megyek Emattel egy lakatlan szigetre.-vágtam be egy fintort.
-Nagyon vicces...forgatta meg szemeit,majd legnagyobb megkönnyebbülésemre elhagyta a szobát.


A meleg víz bámulatosan gyorsan és egyszerűn tisztította meg testemet a portól. Megváltás volt tiszta ruhát magamra venni.
Sajnos nem élvezkedhettem sokáig,mert az osztályomból az egyik szőke csaj szólt,hogy gyülekezőt hívtak össze.
Ennyit a tervemről miszerint felhívom anyut és beszámolok neki mindenről.Vagy inkább vehetnék egy új telefont is...

-Most,hogy ismételten együtt vagyunk,szeretném megköszönni,mindnyájatoknak a remek csapat munkát,ezért úgy döntöttünk Mr.Davinsonnal,hogy kaptok egy nap szabadnapot.Egyszóval holnap reggelig szabadok vagytok,de reggel mindenki csomagostul a bejáratnál várjon!-tudatta az új információkat az ofő.-Csak az utca végén lévő bárba mehettek este szórakozni és mértékkel fogyasszatok alkoholt,ugyanis nem mind töltöttétek be a 18-at!
-Szívás..-fújta ki a levegőt az éppen mellettem térdelő Sho.-Legszívesebben felmennék a szobámba és végigaludnám az egész napot.-ásított egy hatalmasat.
-Akkor tedd azt,nem kötelező csinálni egyáltalán valamit is.
-De nem akarom,hogy egyedül halálra und az agyad.-dörzsölte meg szemeit.
Szerintem jelenleg is alszik csak valami hülyeségre felvette előre a szövegét.
-Majd én segítek neki!-paskolt vállon a semmiből előbukkanó Ryan.
-És ha nincs kedvem bulizni menni?-néztem rá félénken és elköszöntem Sho-tól.
-Akkor elmegyünk például....sétálni a ...tengerhez?-vonta fel szemöldökét.
-Amúgy is csak 4 óra van...
-Úgy értem majd este.
-Ja.-csaptam a homlokomra.-rendben!
-Oké,akkor majd kb.6-kor itt találkozunk a többiekkel.
-Többiek?-kerekedtek el szemeim.
-Hát Brian közelebb került egy csajhoz,akit ma ismert meg.Bob azt mondja nem fürdik ebbe a szar hotelbe,hiszen nem tudhatja,hogy ki állt előtte a zuhany alatt.Toby,Edward és Jack(azt se tudom kik ezek...) és Justin meg nagy eséllyel az,aznapi 'szórakozásával'.-rántott vállat Ryan.
-Én nem megyek ha jön az a seggfej...
-Nyugi..elleszünk mi ketten.
-Nem is tudom... hat órakor?
-Hatkor és vegyél fürdőruhát!
Hirtelen megdermedtem.
-Felveszem,de ezer százalék,hogy a víz közelébe sem megyek!
-Ahogy szeretnéd.


-Siethetnél egy picit,késésben vagyunk!-kopogott az ajtómon negyed 7-kor Ryan.
-Kész vagyok.-téptem fel az ajtót.
Elindultunk a bejárat felé,ahol egy kisebb tömeg volt.
Ott volt Brian egy csajjal,Bob egy tusfürdővel,Toby,Edward,Jack(még most sem rémlett,hogy ismerném az egyiket is),Justin két elég hiányos öltözetben lévő lánnyal,és egy számomra teljesen ismeretlen fiú.
Végigmérve elegáns öltözetét,még ha a strandra készülünk is,felettébb figyelem felkeltő látványt nyújtott.Talán mondhatni eléggé vonzó volt...
-Ő kicsoda?-súgtam Ryan fülébe.
-Azt hiszem Deamon.Úgy tudom Brian egyik itt élő rokona.
Lehet ide kellene költöznöm...
-Na végre!-kiabálta Bob mikor meglátott minket,aminek köszönhetően mindenki minket figyelt,még Deamon is amitől enyhe pír ütötte meg az arcom.-Indulhatunk?
-Persze.-vágtuk rá Ryannel egyszerre.
Kisebb óvodás csoportként közlekedtünk.
Legelöl Bob sietett fürdeni,őt követte 'Brian csaja' aki mellesleg úgy nevet,mint egy ló.Mögöttük Edward és Toby,mögöttük pedig a strici a két kurvával.
Legesleghátul haladtam Ryannel,hogy tökéletes belátásom legyen az előttem lépkedő Deamonra és mellette sétálok Jackre.
-Olyan feltűnően bámulod,mint téged Justin ribancai.-kuncogott mellettem Ry.
-Én nem is bámulom.-tettem a besértődöttet.
Hirtelen lekanyarodtunk  egy mellékutcára ami nem éppen nézett ki egy homokos strandra vezető útnak.
-Hová megyünk?
-Justin apjának van egy iszonyat nagy villája a tenger mellett és hozzá tartozik egy magán strand rész.-rántott vállat Ryan.
-És most komolyan oda megyünk?
-Feltételezem,igen...
-Nem is lehetne ennél jobb.

Ryannek igaza volt.Egy hatalmas fehér villába mentünk be.
Lehet unalmas vagyok,de ameddig a többiek négy fele rohantak én szépen helyet foglaltam a díványon a Tv előtt.Szuper...maradhattam volna inkább én is aludni 'otthon',mint Sho.


-Tessék.-nyújtott felém egy kéz egy poharat és benne azt hiszem narancs levet.
-Köszönöm.-mosolyodtam az éppen mellém helyet foglaló Deamonra.
-Miért nem mész szórakozni?-kérdezte amint belekortyolt saját italába.
-Az emelethez nincs gusztusom,mert furcsa hangokat lehet hallani.A mozi teremben azt hiszem Brian jóvoltából 18+-os filmet vetítenek 3D-ben ha érted mire célzok...Ryan fogalmam sincsen hová tűnt és Bob éppen fürdik...a medencében.Így maradt a TV...-fintorodtam el.
Halkan felkuncogott.
-Ryan-t láttam kint telefonálni a kertben.Ha szeretnéd szólhatok neki.
-Annyira nem fontos a dolog.Egyszer úgy is be kell jönnie!
Ezek után legalább fél órán keresztül beszélgettünk a nagy semmiről,de én élveztem!Vicces,aranyos,megértő!Egyszerűen fantasztikus egy srác!
-Ha legközelebb erre jársz,elmehetnénk valamerre.-nyújtózkodott ki aminek következtében pólója enyhén felcsúszott felsőtestén.
Természetesen egyből odanéztem...
-Sajnálom,ez illetlenség volt.-nézett rám megbánóan.

Abban a pillanatban úgy nézhettem rá,mintha azt mondta volna kisgyerekeket szokott felvagdosni szabad idejében.
Most komolyan bocsánatot kért,mert felcsúszott a pólója az én  legnagyobb szerencsémre?Meg kéne vizsgáltatnia magát...de komolyan...


Már éppen mondani akartam volna neki valamit amikor a lépcső felől hangos léptek zengték be az egész helyiséget.
Justin ingerülten szelte át a lépcsőfokokat majd a fogasról két kabátot felkapva elém állt és az egyiket rám dobta.
-Öltözz!Azonnal el kell tűnnünk innen!
A szemében csillogott valami más is a dühöt leszámítva.

Félelem!

29 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper.. Aaaaaa egyszerűen imádom, leírhatatlanul jó *.* Siess!!

    VálaszTörlés
  2. Úristen, de jó lett! Imádom, gyorsan hozd a kövit :)♥
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Oh My Justin! :D
    Nagyon jó:)))Siess a kövivel.:*
    Gii xx

    VálaszTörlés
  5. Na-ne!
    El sem hiszem..:D Mindig előrukkolsz valami meglepetéssel és ez annyira, de annyira izgi!:D
    Nagyon-nagyon gyorsan kövit!!:D<3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jo lett.... erre vartam mar egy ideje!! :) csak igy tovabb.. gyors kovit ha lehetne!! :DD

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett... :) siesd a következővel :D

    VálaszTörlés
  8. Ma kezdtem el olvasni a blogodat és nagyon tetszik! Imádom,hogy Justin rossz fiút alakít itt :D Nagyon ügyes vagy,siess kövivel! :)

    VálaszTörlés
  9. hát ez nagyon jó lett :D mintha ez a Daemon a vámpírnaplók Daemonja lenne vagyis nekem ez jött le de ez csak tipp :D na mind1 a lényeg hogy nagyon jó lett és siess a kövivel :)) <3

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Tegnap találtam rá a blogora és nagyon tetszik! Egyedi a történet és azt leszámítva, hogy rengeteg a párbeszéd, míg gondolkodtató rész kevés vn benne, szélen fogalmazol!
    Tetszik Justin-nak ez a stílus és Lucy valamint a baráti társaság is nagyon szimpetikus!
    Várom a folytatást.

    Üdv, Jordi

    VálaszTörlés
  11. Waaa nagyon nagyon joo.kivancsi leszek.mi lesz a kovibe.Siess please:)

    VálaszTörlés
  12. Aztaa, erre nem is gondoltam, hogy ilyenek lesznek :O tyű, el kell menniük, ketten *.* Íjj, remélem jól fog kisülni!! Hallod, nehogy megöltesd valamelyik szereplőt, mert akkor meghalok xd Az összes blog szomorúan végzet, amiket olvastam, ha ez is úgy fog, megverlek! :D xd És az a kép *.* Áhh, full sexy:3 Akkor. Még mindig ügyes és tehetséges vagy az írásban, várjuk itt is a folytatást! <3

    P.S: esetleg egy linkcsere it is? :)--> http://hopelovebelievedangerjustinbieber.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  13. Hogy hagyhattad itt abbaaaaaa? *-* Ez valami szuper lett! Hozd a kövi részt amint tudod! *-* A beszívott Justin viszont nagyon nagy volt! :D

    VálaszTörlés
  14. wáááááááá......ez nagyon jó lett!! imádom <33 gyorsan hozdd a kövit!!!:DD

    VálaszTörlés
  15. nagyon jó lett siess a kövivel ♥♥♥ :D

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jó a sztori meg minden, de a fűtől nem fogja másképp hívni az embert, nem lesz egy "más világban" stb ..nagyon nagy túlzás ahogy körülírtad mert a fűtől max ellazulsz meg röhögsz ...de am imádom komolyan, ez csak ilyen kis megjegyzés h a jövőben kikerüld a bakikat :) <3

    VálaszTörlés