2013. december 15., vasárnap

39.fejezet~Elhiszem!

Az összefogás nagyon szép és értékes dolog,persze ha képes vagy megfelelő embereket találni hozzá nem pedig regenerált agyfogyatékosokkal kell megértetned magadat.Kivéve persze Deb-et,bár ha jobban belegondolok néha neki is nehéz elmagyarázni dolgokat...

-Van fogalmad róla,hogy mit kell keresnünk?-kiáltottam az eltökélt Bob után aki egy fa tetejére mászva fürkészte be a terepet.
Justin szinte röhögő görcsöt kapva fuldoklott egy fa tövében.
-Mindjárt felérek,már csak 2 ág és mindent látni fogok.-erősködött tovább.
Kinéztem magamnak egy kisebb mélyedést az egyik bokor ágai között és a legnagyobb egyszerűséggel kényelembe helyeztem magam.

Debby az egyik fának dőlve vigyorgott folyamatosan.
-Mi ennyire szórakoztató?-Támaszkodtam térdeimre.
Nem szólalt meg,ellenben háta mögül egy kis fehér összegyűrt papír fecnit húzott elő majd mutató ujját szája elé emelte.
Értettem a célzást,de azért szólhatott volna,hogy már réges-régen megtalálta.
Szerencsére Justin nem látott semmit az előbbi ki akciónkból így számára még titkosítva volt tervünk.
-Justin,nem mész segíteni Bob-nak?-mosolyodott el Debby.
Az említett fiú kicsit zavarodottan nézett körbe,de egy váll rántással lerendezte magában az ügyet.
Megragadta az egyik  vastagabb fa ágat majd,mint egy gyakorlott atléta felhúzódzkodott rá.
Szakadt volna le...az ág...és Justin...az ággal együtt!

Mikor már a lombok tömkelege eltakarta a fiú leghalványabb foszlányát is,hirtelen Deb mellé ugrottam és szinte kivájtam kezéből a 'jutalmunkat'.


Gratulálok gyerekek!
Remélem élveztétek a kis utazást és senkinek sem esett nagyobb bántódása.A jutalmatok pedig a legnagyobb elismerésem!Ebben a pár napban rájöhettetek a csapat munka lényegére és az összefogás mindent legyőző erejére amit hátralévő életetekben többnyire minden pillanatban alkalmaznotok kell.A harmadik  utasítást már a kirándulásra kijelölt szobátokban kaphatjátok meg egy kiadós zuhanyzás kíséretében.Utolsó feladatotok egészben visszatérni a szállás helyre.Ha a levelet reggel kaparintjátok meg akkor azonnal induljatok el,de ha napnyugta után ajánlatos sátrat vernetek,hiszen sokféle dolog tartózkodhat estefelé  az erdőben. További jó szórakozást kíván Mr.Davinson.

Ez mekkora szívás már!
Még egy éjszaka Justinnal?!Inkább úszok egy kört a folyóban...

Nagy nehezen Justin lerángatta a fáról Bob-ot,majd túl egy kis lecseszésen ,hogy átvágtuk őket elindult a szervezkedés arról,hogy hogyan töltsük a mai éjszakát.
-Szerintem úgy lenne igazságos ha ma este én aludnék Bobbal.-villantottam meg ártatlan mosolyomat.-Ha mindenkinek megfelel...
-Nekem mindegy.-kiáltotta boldogan Deb.
El sem merem képzelni,hogy mit csinálhatnak majd azok ketten...de nem is érdekel!
-Benne vagyok!-veregetett vállon Bob majd elkezdett lefele vetkőzni.
-Öhmm...először nem a sátrat kellene...-túrtam bele hajamba kínosan.
-Ja,de igen..Deb gyere segíteni!

Úgy döntöttem amíg Deb segít Bobnak én körbejárom a 'területünket'.
Természetesen csak akkora távolságba merészkedtem el amekkorából csukott szemmel is visszatalálok.
Leültem az egyik nyirkos fa tövébe és belemerültem gondolataimba.
Gondolat menetemből egy távolabbról jövő hangos ordibálás taszított ki.
Ismerős volt a hang...nagyon ismerős.

A lehető leghalkabban közelítettem a hang irányába de akár mennyire próbáltam észrevétlen maradni a levelek a cipőm alatt hangosan töredeztek.Egy fa tövében támaszkodtam meg és kilesve néztem az össze vissza járkáló alakot.
-Azt mondtam,hogy megcsinálod!Megértetted?-kiabált hangosan,hangjával betöltve az egész helyiséget.-Nem érdekel!Két nap és halottan akarom látni megértetted?

Legnagyobb balszerencsémre a bal lábam beleakadt az egyik gallyba aminek köszönhetően akkorát buktam előre,mint annak a rendje.
A fejemnek pontosan azt a részét ütöttem bele az egyik gyökérbe amit pár nappal ezelőtt a kőbe is.
Hatalmasat nyöszörögtem fájdalmamban,de amikor kinyitottam a szemeimet még a lélegzetem is megállt.
Justin előttem állt teljes életnagyságban.Ezzel nem is lenne nagy gond,ha éppenséggel nem egy fegyvert fogna 5 cm távolságból az arcomnak.


-Visszahívlak.-nyomta ki a telefonját és far zsebébe csúsztatta,de a fegyvert továbbra is rajtam tartva.
-Ha megakarsz ölni csak tessék!De te szívod meg jobban...-ültem fel óvatosan.
Látszott rajta,hogy nem is kicsit felzaklatták.
Ingerült és lobbanékony tud lenni ilyenkor...tapasztalatból mondom...
-Miért is?-rántott fel a földről indulatosan aminek hála annyira megszédültem,mint egy részeg aki most állt fel az asztaltól. Erőteljesen egy fának nyomott a fegyvert pedig a halántékomnak,amitől teljes mértékben kirázott a hideg.

Gondolataim egy rész azon járt,hogy mikor szánja rá magát és lő le,másik pedig ,hogy hol tudta feltölteni a telefonját és honnan szerzett fegyvert.Tudtam,hogy van fegyvere,de nem hittem volna,hogy mindenhová magával hordozza.
-Mert,én max. meghalok te pedig életed végéig egy rohadt cellában fogsz foszlani.-rántottam vállat kissé feszülten.
-Honnan veszed,hogy elkapnak?-vigyorodott el idegesen.-Sose kaptak el,miért pont most tennék..-vonta fel a szemöldökét.

Egy pillanatra kővé dermedtem.
Nem azért,mert azt mondta,hogy értéktelen vagyok,hanem azért mert azt mondta '...sose kaptak el'.
Sz-szóval már ölt volna embert?!
Ijedten kaptam fel tekintetemet még mindig a fegyverrel a halántékomon.
Az osztály társa  vagyok csak jelent ez neki valamit!
-Úgy sem ölsz meg...-próbáltam erős maradni és tartani a szem kontaktust.
Legszívesebben hazarohantam volna és bebújtam volna pihe-puha ágyikómba,mint egy öt éves a macimmal együtt,amit a párnáim alá szokta rejteni a vendégeink elől.
-Miért vagy ebben olyan biztos?Olyan kibaszott idegesítő vagy,hogy az emberiség dolgát könnyíteném meg vele.-vonta fel szánakozva bal szemöldökét.
-Nem tennéd...

Hirtelen leadott egy lövést a fák lombjába.
A hang olyan hangos és szédületes volt,hogy egy másodpercig biztos voltam benne,hogy engem talált el.
Természetesen lányhoz méltó módon felsikítottam.
A kezeimet a fülemhez tapasztottam és a földre rogytam.
-Még mindig nem hiszed?-kérdezte ingerülten,csöppnyi kedvesség nélkül.
Nem szóltam semmit és a kezemet továbbra is füleimhez tapasztottam.

-Ne hidd azt,hogy ismersz!Semmit nem tudsz rólam a nevemen kívül!-őrjöngött.
Nem figyeltem rá,mert a fejem majd széthasadt.
Mindent ködösben kezdtem el látni,ami megrémített.
-Semmit érted?Semmit!-ordított és belelőtt a mögöttem lévő fába.
A golyó alig pár centiméterre haladt el fejem mellett.
-Még mindig nem hiszed?-hallottam egyre közelebbről lépteit.
A földön összekucorogva  szorítottam a fejemet és egy árva szót sem szóltam.
-Még most sem hiszed?-kapta el a bal kezemet és maga felé fordított.
-Elhiszem.-mondtam könny fátyolos szemeimen át,de még mindig a földet pásztáztam.
-Hogy mondtad?-kérdezett vissza haragosan.
-Elhiszem!-kiáltottam szinte az arcába és kirántottam a kezemet szorításából.-Elhiszem,hogy egy elmebeteg állat vagy!

Pár pillanatig csak nézett majd hirtelen erős kezét éreztem meg nyakamra tekeredve amint nekicsap egy fatörzsnek.
Az összes levegő kimenekült a tüdőmből magányosan hagyva a szívem.
-Ha még egyszer megmered üti ezt a hangot velem szemben,akkor esküszöm,hogy kibelezlek!-szorított egyet kezein aminek köszönhetően fuldokolni kezdtem.

Eszembe jutott amikor a pincében feküdtem kikötözve  és kiszolgáltatva.Nem tudtam ellene tenni semmit...és megerőszakoltak.
Most is ugyan így éreztem...kiszolgáltatottnak,tehetetlennek.
Olyannak akivel bármit meglehet tenni...
Egy szánalmat keltő elítéltnek...

Éreztem amint az ajkaim elnyílnak egymástól levegő hiány kíséretében és arcom pirosodni kezd a vértől.A fejem zúg és érzem azt a furcsa égető érzést a torkomban.
Hirtelen elengedett és ismét a földre zuhantam.
Köhögni kezdtem és fulladozni.
Akár mennyire is erőtlen voltam el akartam menni onnan,a lehető legtávolabbi helyre Justintól.
-Ne játszd meg magad.Ettől semmi bajod nem lehet...-
-Dögölj meg!-sziszegtem fogaim közül.
-Ez hiányzott.-vigyorodott el kajánul majd egy baromi egyszerű mozdulattal felrántott a földről,mintha egy pihe könnyű próba baba lennék.
-Ne érj hozzám!-löktem el magamtól majd megtántorodtam.
Maradék erőmet összegyűjtve idegesen indultam meg vissza  a többiekhez azonban valami,pontosabban valaki megakadályozott benne.
A szó szoros értelmében,nekicsapódtam Justin felsőtestének.
 -Akkor végzünk,ha ÉN azt mondom.-suttogta perverzen és erősen magához szorított.-És,hogy csak tudd édesem,csak most kezdődik el igazán az este!


56 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ siess nagyon jó úúúúúúúúúú mikor lesz kövi.ÁÁÁÁÁÁÁÁ csak ennyit bírok ki nyögni.:) Szegénykém Justin egy beteg állat.De nem baj mert tetszik nagyon jól fogalmazol és gratulálok hogy ilyen ügyes és további sok sikert. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálkozom sietni maradjunk ennyiben :DD

      Törlés
  2. Szuper lett! Úr isten imádom :) Nagyon jó lett! Nem tudom ki várni a kövit! :) Nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  3. Azt aaaa.... hat ezt nem hiszem el... menj mar pont a legjobb resznel hagytad abba... ohh te.. imadtam !! <3 <3 gyors kovit ez lenne a legsebb ajandek karacsonyra ha hozznal egy uj reszt

    VálaszTörlés
  4. Úristeeeen ez nagyon-nagyon jó lett, ez a blog a kedvencem♥♥ mikor lesz a következő rész? ?♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehetséges hogy szünet után ...fogalmam sincsen :/

      Törlés
  5. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHH......bunkó Justin a köbön :)) ...IMÁDTAM !! <3 <3 Nagyon siess az új résszel!!

    VálaszTörlés
  6. szuper :DD justin már megin egy vadálat lett. mér kellett itt abba hagyni :) imádom ♥ hamar kövíí részt :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó lett ! hát Justin az elmebeteg jól mondta Lucy xD hát azin olyat nevettem amikor az a rész volt hogy : még egy éjszaka Justinnal ? inkább úszok egy kört a folyóban hát azon haltam meg xD :D nagyon jó lett imádom :D <3 siess a kövivel :$

    VálaszTörlés
  8. Alig vártam már ,hogy legyen új rész!! Annyira imádom ezt a blogot ,hogy amikor új részvan mindig elkezdek sikongatni,ugrálni és futkozni:$$$

    VálaszTörlés
  9. OMFG ez nagyon jó lett siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  10. nagyoon kiráály .DDD egyik pillanatban még justin birja a csaj másikba meg meg akarja őlni hát elmebeteg xdd

    VálaszTörlés
  11. Aztaa rohadt :)) ez nagyon nagyon jó lett :)) siess aköviveeel :))) DE tényleeg :))

    VálaszTörlés
  12. Juj, nagyon jó lett! úristen, ez a Justin tiszta idegbeteg, kezelésre kéne járnia. De azért még mindig szeretem.xd (Bár az igazi szrmélyiségét persze, hogy jobban.) Szegény Lucy!:c Én tuti összefostam volna magam. Gyorsan hozd a kövit!<3
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  13. Imádom.nagyon jó lett:'3 gyorsan kövit:3:D

    VálaszTörlés
  14. ÁÁÁÁ.... Úristen! Nagyon jó lett *---* Imáom <3<3 Nem tudok mit írni csak annyit hogy nagyon nagyon jó lett.... Siess a kövivel.... de tényleg. :D <3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii próbálkozom én mindig sietni de sosem jön össze :D

      Törlés
  15. Ááá nem hiszem el... nagyon de nagyon gyorsan köviiiitttttt *------*

    VálaszTörlés
  16. akk kezdem.. tegnap este láttam h van új rész, el is olvastam és komizni akartam -persze telóról-. Írtam egy regényt, mindent leírtam szóval lett volna mit olvasnod (de most is lesz:D) rányomok a 'közzététel'-re, várok.. és nem történt semmi.. persze 'nem' voltam tiszta ideg és 'nem' keltem ki magamból.. áhh nem dehogy..:D egy kicsit se zavart, hogy kezdhetem előröl a regényírást.. :D szóval ma jutott rá időm.. és akk kezdem is:

    utállak.. nem viccelek:D♥ nah jó.. nemigaaz:D am most kajak mond meg h ne legyek ideges, mikor ott hagyod abba.. amikor tágra nyílt szemekkel nézem, h 'moost mit is fognak csinálni ?*sejtelmes nézés*' :D (nekem nincs piszkos fantáziám, csak sekszy (ne szekszinek olvasd hanem úgy ahogy le van írva:D) csak sekszy képzelőerőm :3 :"D nagyon tetszett ez a rész, mint a többi.. és a gyorsaságod oka :D♥(egytipp)> a suli ? ha naponként hoznád a részeket.. pl. téli szünetbeeen :D háát nem is tudoom:D jójó, azért nem akarod elvenni a varázsát, meg az izgalmát h 'hamar lelövöd a poént' megértelek :3 :D
    tényleg odáig meg vissza voltam a résztől, nagyon jól leírod ahogyan a fegyverrel bánt Justin, és ahogy Lucy félt, meg így az egész sztori jól ki van dolgozva, ehhez csak gratulálni tudok. Emellett, mivel írtam egy regényt 2x :D elmagyarázhatod hosszan :D h mikor is tervezed a kövi részt.. Remélem ezen a szombaton lesz rész.. mert ha nem.. akk... huhha :D #pedomaci ... hány éves vagy 1-től 10-es skálán ? :"DD (Emese tudja) :"DD sorry.. kitértem:DD akk SIEESS♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. #pedomaci ... hány éves vagy 1-től 10-es skálán ? :"DD (Emese tudja) Igen, I núúú
      Meg a szőkeségg.. -Átment? -Neeemmm!!

      Törlés
    2. :DD Köszön ezt a hosszu kis szöveget :DD <3

      Törlés
  17. Nagyon jó!!!!!!! #perverted #end :D
    KÖVIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ~Emy

    VálaszTörlés
  18. Juuujjj imádom mindig a legjobb résznél hagyod abba:) annyira nagyon jól fogalmazol!:) remélem szünetben hozol új részt:) siess .. xx

    VálaszTörlés
  19. Uristen nagyon joo lett!!siess a kovivel..:))pls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) FOGALMAM SINCSEN MIKORRA VÁRHATÓ A KÖVETKEZŐ RÉSZ!! Most tényleg nincsen...

      Törlés
  20. Nagyon jóó lett HAMAR KÖVIT!! :)

    VálaszTörlés
  21. awhhhh..siess a kövivel nagyon nagyon nagyon jó lett!! ♥♥♥ ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kovit ,holnap hozok a masik blogomra :))

      Törlés
  22. Válaszok
    1. 27.-etol nem bagyok ,addig meg csak attol fugg milyen a kedvem :)

      Törlés
  23. Kedvesem!

    Csodálatos a blogod, hihetetlen eszmei értéke van. Imádom minden egyes leírt karakterét. Hozz minél hamarabb részt.
    ölel,
    Alexis

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy Alexis de jelenleg leghamarabb jan 3.-án tudnék részt hozni !
      Ölel:BieberGirl××

      Törlés
    2. Akkor hozd Január 3.-án, epekedve várom. Ha esetleg nem írnék hozzá kommentet, mert szokásom szerint nem szoktam mindhez, akkor tudd, hogy biztosan nagyon tetszeni fog. Talán az eddigi legjobb fanfic amit olvastam. Mellesleg az első Justinos. (Egy írót sosem lehet siettetni, mert akkor laposodni fog a történet. Sose siesd el. )
      Puszi,
      Alexis

      Törlés
  24. sziasztok. Tök jó blog!!! nézzétek meg az enyémet is: http://tearsalwayswinn.blogspot.hu/ naponta teszek új részekt

    VálaszTörlés
  25. Nemreg talaltam a blogodra és… nem is tudom hirtelen mit mondjak:) a sztaros blogoknak sosincs ertelme mert kb mind ugyanazon a sablonsztorin alapul, de te egy "egyszeru" emberkent irod Jus napjait, ami megfogott:)) eloszor egy kicsit furcsa volt hogy folyton ribancozza Luc-t, de aztan ahogy ÚJ eletet megismertem rajottem, hogy mert csinalja. Buli+elrablas/reszeg eroszakolok a 2. Utan egy kicsit kiszamithatoak/unalmasak lettek, erre figyelj! Kicsit gyorsan tultette magat Lucy azon hogy megeroszakoltak, ami valahogy nem tul eletbeillo… es elkapkodtad azt a reszt mert nem is tudni hogy ki volt az honnan ismeri JBt meghalt e vegul… latom TVDt is nezel:D a romcsi csokolozos jelenet utan nem gondoltam volna hogy ugyanugy megy tovabb minden:// … de osszesegeben nagyon tetszik a tortenet, varom a folytatast:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A megerőszakolás később vissza fog térni! Örülök hogy tetszett és jköszönöm hogy elmondtad! :)

      Törlés
  26. A cipő pasztája, justin, most nagyon bedurvult, ami bazi jó, mert így izgalmasabbá teszi a történetet! :D áh, és perverzen mondja, hogy szórakozni fognak! :D Hát, most fogalmam sincs, hogy mi lesz, de azt tudom, hogy nagyon várom a következő részt, tegnap újra elolvastam az egész történetet, tudtam, hogy mi fog következni, de végig izgultam az egészet! Nagyon szeretem az írásod és a blogjaidat. Türelmesen várjuk a következő részt, s remélni tudom, hogy még sokáig fog ez a blog tartani, de ha nem, akkor remélem boldog vége lesz, mert nem szeretem az olyan blogokat, ahol az egyik meghal, esetleg szakítanak. :c Szóval, nagyon ügyes vagy, s így tovább! Puszii! .3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszem,hogy szakitani fognak,mert nem áll fönt az hogy egyeltalán össze jönnek :) Bevallom elgondolkodtam már azon,hogy lehet megöletem az egyiket :D
      Már sajnos nincsen sok ebből a blogból.szerintem megcsinálom 50.fejezetig és befejezem :)

      Törlés