2013. november 30., szombat

38.fejezet~Vesztes!

Minden embert különbözőnek teremtettek.
Valakit szépnek,valakit kevésbé.
Valakit kedvesnek,valakit durvának.
Valakit bátornak,valakit visszafogottabbnak.
Ezeknek a dolgoknak mind oka van.
Az emberek félnek önmagukat adni mások előtt,nehogy kiközösüljenek.Valaki attól érzi jobban magát ha másokon uralkodhat.
De léteznek olyanok is,akik keménynek akarnak tűnni,hogy a többi ember példát vegyen róluk vagy irigykedjenek rájuk,pedig csak szeretetre vágynak...

A kavicsokat rugdostam magam előtt.
Sebesen haladtunk az erdőn keresztül,hogy rá akadjunk a következő cédulára. 
Ami a folyóparton történt,nem tudom hová tenni... Képes volt értem aggódni...pont Ő,akiről a legkevésbé feltételeztem volna.
Azt hittem előbb kapna röhögő görcsöt a temetésemen.
Mióta ismét nekiindultunk a keresésnek,egy árva szót sem szólt,sem Ő sem pedig én.
Az egész erdőt betöltötte Deb és Bob hangos beszélgetése a könyvekről.Őszintén szólva mindig is kételkedtem abban,hogy Bob tud egyáltalán olvasni...

A telefonomnak annyi a táskámat elsodorta a víz és ezzel minden 'dugi' csoki és gumicukrom amit út közben szoktam enni,odalett. 
Mióta nekivágódtam annak a bizonyos sziklának,ami ez esetbe az életemet mentette meg,valahogyan minden lépésemnél,mozdulatomnál belenyilallik a koponyámba.
Szerintem agyrázkódásom van,de ezt inkább megtartom magamnak... 
Ha súlyos lenne csak történt volna valami,nem?!

-Ez az a hely!Most pontosan a 'piros ponton' állunk a térképen!-rúgott bele Bob egy nagyobb követ az egyik bokorba.
-Én sehol nem látok fehér cetlit!
-Nem hinném,hogy itt van.-mondtam megadóan.
-Sok mindent nem hinnél ami igaz..-kontrázott Justin flegmán.
-Ha kinyitnád a szemed...-kezdtem bele ingerülten monológomba,de félbeszakított.
-...akkor bizonyára megtalálnám felszögelve erre a fára.-mosolyodott el diadalittasan,mint aki most nyerte volna meg a lottót és a mögötte álló platánra mutatott.
-Csak mázlid volt!
-Persze...ez tehetség!
-Tehetség?!
-Igen az,szimplán féltékeny vagy!
-Én nem vagyok féltékeny!Főleg nem rád!
-Mindig is az voltál!-kiáltott vissza,mostanra elég vörösen.
 Azt hiszem kicsit felhúztam...
-Ugyan mire?-álltam meg előtte,csípőre tett kézzel.-Arra a hatalmas egódra,amitől nem látod a valóságot?És képzeletbeli képeket alkotsz magadról,mintha valami istencsászár lennél?!
-Elvetted a legjobb barátomat,emlékezz...-sütötte le a szemét dühösen.-És ezt sohasem bocsátom meg neked!-bökött mutató ujjával felém és egy könnyed mozdulattal kikerült.
 A papírt Bob-nak a mellkasára csapta majd egyre jobban belegázolt az erdőbe.
-Most meg hová mész?-kiáltott utána Deb feszülten.
-Biztosan nem maradok még egy percet egy ekkora ribanc közelében!
-Szánalmas idióta vagy! - kiáltottam dühösen.
-Minek kell folyton veszekednetek?-szállt be a vitába Deb.
-Ha egyszer nem képes felfogni azzal az apró eszével,hogy nem ártottam neki semmit!Ellentétben vele!-kiáltottam Justinnak,aki szavaim hallatán ulticélt módosítva lépkedett visszafelé.
-Én ártottam neked?!-kérdezte ingerülten,még Bob is elé ugrott,hogy enyhén visszatartsa ha nekem akarna esni.
-Igen!
-Emlékezz már ki mentett meg attól,hogy elraboljanak kétszer,hogy megerőszakoljanak négyszer,hogy megfojtsanak,vagy ki rántotta ki a picsádat abból a kibaszott drogosokkal teli házból!-üvöltötte egyenesen az arcomba.-De igazad van...sokkal jobb lett volna ha az elsőnél hagylak már megdögleni!

Éreztem mintha egy könnycsepp futna végig arcomon.
Nem fogok sírni....nem fogok sírni...előtte biztosan nem....nem adom meg neki azt az örömöt,hogy gyengének lásson.


Éreztem,hogy tüdőm már szaggatottan veszi a levegőt és nagyon odafigyelek a levegővételemre.
Mindenki engem nézett,várták a reakciómat.
Justin arcán,mintha egy pillanatig láttam volna a megbánás szikráját,de sunyi mindent elmondó vigyorgása erősebbnek bizonyult.
Összeszedve minden megmaradt becsületemet ami megmaradt,kihúztam magam és közelebb léptem hozzá.
Hallottam amint Deb egy 'O-o' suttog Bob felé aki előttem és újdonsült,esküdt ellenségem között állt.
A kezem szinte magától repült Justin arcának.
Nem éreztem mekkora erővel vágtam pofon,de biztosan nem lehetett kicsi,mert éreztem amint egész alkarom lezsibbad.
Könnyeimet letörölve pulcsim ujjával fordultam el a döbbent fiútól akin már nyoma sem volt a jókedvnek.
-Baszódj meg!-mondtam keserű mosollyal arcomon,majd kikaptam a még mindig leesett állal álló Bob kezéből a fehér cetlit és a többieket magam mögött hagyva elmentem megoldani a feladatot.
Én befejeztem,ezzel a barommal,ezzel az osztállyal,ezzel az iskolával!Nem érdekel az a fotózás,még a jó menza sem,mert én ekkora gerinctelen nyomorékkal nem maradok egy kontinensen!Soha többé!

Kirázott a hideg amint az egyik fa ága beleakadt nadrágom szárába és végig karcolta a bokámat.Nem mentem túl messzire a többiektől csak éppen annyira,hogy ne láthassanak,elvégre nem akarok elvesztődni és 68 éves koromig az erdőt járni,mint azok a remeték!
Egy kis hűvös szellő remekül 'lehűtött',de a kérdést vagy verset,egyszerűen nem bírtam megfejteni ami a papír darabkába volt vésve.


'Gondolj arra,ami merész
Tetejében tengerész,
Meglapul a lombok alatt.
Sok sikert ha megakad.'


Ez nem normális és még csak nem is rímel....
Kiskoromban mindig  sok rejtvényt fejtettem szabad időmben de mostanra elég távolra kerültem ezektől a dolgoktól.
-Lucy,állj már meg az istenért!Áu!Aszt hiszem megszúrt egy rózsabokor...rózsa...itt vannak egyáltalán rózsák?-botladozott utánam Deb,
-Menj vissza Deb...egyedül akarok most maradni...
-Sajnos nem tehetem,mert a barátnőm vagy!-mosolygott kedvesen.-Te sírsz?
-Dehogy is,még csak az kéne!Soha nem sínék miatta...csak nem tudom megfejteni ezt a valamit.-fordítottam meg a papírlapot a kezeim között.
-Talán nem jó helyen keresed!-foglalt mellettem helyet a hideg földön.
-Mi lehet merész és egyben tengerész is?Most hülyéskedsz?Ezt biztos csak egy elkeseredett poénnak szánták.-mérgelődtem,hogy még egy ilyen feladat is kifog rajtam.
Nem kérdés,hogy mostanában nem vagyok önmagam...
-Az biztos,hogy valahol itt kell lennie!Csak itt vannak fák és tudtommal csak a fáknak vannak lombjai!Vagyis ha itt van nincsen tőlünk messze akár az orrunk előtt is lehet,csak szimplán tudomást sem veszünk róla.-elmélkedett Deb holdkóros módjára.
-Sietnünk kéne,mindjárt besötétedik!
-Azt akarja,hogy keressünk meg valamit...ha meg kell keresni feltehetőleg kicsi..ha kicsi nehezebb ráakadni,szóval nem fogjuk megtalálni!
Nagyot sóhajtottam...

-Igazad van...
-...úgy értem ketten nem!-nézett rám azzal a 'jellegzetes' nézésével.
-Tudom mit akarsz de felejtsd el!Kizárt,hogy összedolgozzunk!Az is kérdéses,hogy valaha még hozzászólok!-ugrottam fel,felháborodottan.
-Ne csináld már!Béküljetek ki és tudjuk folytatni a kirándulást még egy napunk maradt és még van egy helyszín!-sipákolt Deb.
A távolba meredve gondolkoztam,amikor eszembe jutott életem eddigi legjobb gondolata!
Ügyet sem vetve éppen fetrengő(?) barátnőmre,őt kikerülve rohantam vissza a 'tettek helyszínére' remélve,hogy Justint még ott találom.
Jól tippeltem.
Ott állt és beszélgetett Bobbal,az arcán még mindig ott virított a kézlenyomatom ami akaratlanul is egy hatalmas vigyort szőtt arcomra,

-Szeretnék bocsánatot kérni a viselkedésemért.-kezdtem drámaian nagy sajnálattal a hangomban.-Azt javaslom tegyük félre az egymással való gondjainkat és élvezzük a kirándulást!-mosolyogtam ártatlanul.
-Biztosan jól vagy?-kérdezte Bob elkerekedett szemekkel.
-Soha jobban!-villantottam meg 100W mosolyomat.
-Végre megjött az eszed.Benne vagyok de, ha még egyszer hisztizel ribanc,kinyírlak!-vigyorodott el ő is győzelem ittasan.
Nagy erőfeszítések árán,hogy ne szóljak be neki,előre nyújtottam jobb kezemet. Naivan kezet rázott. 
Az ostoba ha tudná,az élete,maradék részében egyszerűen kifogom készíteni!
Hiszen a nagy Justin Bieber is csak egy újabb szánalmas vesztes a világban,mint a többi fiú!

42 megjegyzés:

  1. Te jó ég*.*
    Te mindig okozol valami meglepést! Sosem hittem volna, hogy Lucy bocsánatot kér Justintól. és a múltkori csók után ez a viselkedés, teljesen úgy kezdtem el olvasni ezt a részt, hogy biztos valami nyugis lesz... De nem... Imádom! Nagyon-nagyon jó lett!
    Első komizó! Sálálálálá!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy köszii *-* következő rész 2 hét mulva!!mert a másik blogomba lesz hétvégén uj rész! :))

      Törlés
  2. az összes fiú ugyanolyan....;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. basszus fb-n láttam h írtad h új rész és rögtön néztem h "mi van már nem is szólsz nekem ha kész vagy?! :DD" aztán leesett h már olvastam xdd am vannak fejlemények és még "nyálasabb" lettem xdd

      Törlés
    2. Neeeee kifoglak tagadni :DD Nem leszel így jó társam :D

      Törlés
  3. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    Mosthalokmeeeg:$ <3
    Azt hittem, hogy vegre, hogy vegre de aaaa neeeee:(
    Mindig meglepetest okozol xd sosem az fog tortenni, amire az ember var:$ de ez benne a legjobb <3
    Kovitkovithamaar*0*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rész 2 hét mulva!! :DD amugy köszönöm :))

      Törlés
  4. Istenem egysteruen fantasztikus alig vartam az uj reszt es a kovetkezoz is!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rész 2 hét mulva!! :DD amugy köszönöm :))

      Törlés
  5. Huuu, Lucy milyen csalafinta :D xd kivâncsi vagyok mint eszelt ki.. Egyebkent nagyon jó lett,csak kint a többi :) gyorsan kövit
    - Loren xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rész 2 hét mulva!! :DD amugy köszönöm :))

      Törlés
  6. Nagyob jo lett,,, gyors kovit kerekkk!!! :"DD jol irsz nem is fantasztikusan irsz!!!*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rész 2 hét mulva!! :DD amugy köszönöm :))

      Törlés
  7. Nagyon jó lett !!! Kövivel siess lécci :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rész 2 hét mulva!! :DD amugy köszönöm :))

      Törlés
  8. nagyon jó :DDD siesss a kövivel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rész 2 hét mulva!! :DD amugy köszönöm :))

      Törlés
  9. Te annyira tehetséges vagy, hogy te jó ég : o nagyon jó :3

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jóó lett gyorsan kövit!! És most is azt mondom hogy ki kéne adni egy könyvben!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rész 2 hét mulva!! :DD amugy köszönöm :)) :DD boknak veszem :$$

      Törlés
  11. Hát atyaúr te tényleg meglepetéseket tartogtasz mindig :) nagyon jó lett de azt hittem több lesz az érzelmes Justinból :// de ettől eltekintve nagyon jó lett :$ siess a kövivel <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rész 2 hét mulva!! :DD amugy köszönöm :))

      Törlés
    2. valahogy csak kibírom azt a 2 hetet.. ://

      Törlés
  12. ahw.......siess a kövivel *.*

    VálaszTörlés
  13. Szia:))
    Hát hol is kezdjem....ja ige! Kezdeném ott, hogy rohadt jó lett és imáádtam *-*
    Csak nem értettem, hogy miért mondja Justin, hogy: "Elvetted a legjobb barátomat..." vagy mit...o.o Ez még nem igazéán állt össze, hogy pontosan most kiről is beszélt...
    Továbbá pedig...:
    Woow Lucy :oo Pofon vágta:33 Jól tette igazán megérdemelte...na jó lehet, hogy nem de olyan bunkó volt vele://
    Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tervelt ki Justin ellen:33
    Siess a kövivel:))
    xx
    ~Lisa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köösziii,amit nem értettél az kifog derülni a következő részekből! ;) Rész 2 hét mulva!! :DD amugy köszönöm :))

      Törlés
  14. Imádom, és tökéletes, de úgy olvasnám a történteken JB szemszögből is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehetséges,hogy a MÁSODIK ÉVADAN sor kerül majd rá!!

      Törlés
  15. Imádom a blogodat.:) Nagyon jól írsz...nagyon várom a kövi részt:) így tovább:)

    VálaszTörlés
  16. Hmmm, olvastam már jó pár blogot, de hogy őszinte legyek, tegnap délután elkezdtem, és egyszerüen nem birtam abba hagyni, és mikor kifogytak a részek, mondom ne már, most meg várhatok, mikor lesz megint!!!
    Elképesztő, a legjobb blog amit eddig életem során olvastam, gratulálok :D Csak igy tovább :) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy nagyooon!Köszönöm széépen! <3

      Törlés
  17. mikor lesz fent az új rész ? :(( már nagyon várom :) ://

    VálaszTörlés