2013. november 17., vasárnap

37.fejezet~Álca!

Képeket látok.
Foltoknak látszanak,de még homályosan látok mindent.
Látom amint még négy éves koromban egy játszótéren anyukám beleültet az egyik vas hintába és nevetve lökést ad nekem,hogy az égig teljesedjek.
Hallom a hangokat amint egy öreg bácsi a macskájáról panaszkodik egy idős néninek,mert fél,hogy elveszítheti őt.

A kép hirtelen eltorzul és az általános iskolásbeli szerelmemet mutatja amint egy szál vörös rózsát nyújt át nekem,a rajzterem előtt.
A következő kép már egészen mást mutat.

Már 'felnőttem' és Justinnal állok az erdő közepén.
Emlékszem ilyenkor 'rabolt' el és vitt vidámparkba.
Mintha látnám mind a kettőnk szemében azt a könyörtelen utálatot, ámbár mintha a szenvedély halvány szikrája is mutatkozna mellette.
Látom amint kiabálunk egymásnak,majd hirtelen közelebb lép és úgy tesz mintha meg akarna csókolni,én pedig naivan bedőlök neki.
Ismét változik minden.A következő dolog amit látok egy kéz ami fojtogat és meg akar ölni.A kéz tulajdonosa Ematt. Olyan mintha ezer éve történt volna pedig pár napos az egész.

Hirtelen bevillan Justin amint nekiesik Emattnek ezzel engem megmentve.
És ekkor elsötétül minden.


Ha meg kell haljak legalább őszintén teszem ezt.
Nem volt rá esélyem sem,hogy elmondjam anyának én törtem több száz darabra antik vázáját amit nagyvonalúan a kutyámra Dog-ra kentem.Nagyon nehéz volt nevet választani,mint látszik...
Nem tudtam megbocsátani az apámnak,hogy elhagyott minket,hogy magamra hagyott.
Alkalmam sem volt elbúcsúzni Sho-tól vagy Ryan-től,megköszönni,hogy nem hagytak magamra.
És nem tudtam beismerni magamnak,hogy nem gyűlölöm Justint.
Fogalmam sincsen,hogy hogyan de nem gyűlölöm annyira mint az elején.
Nem azt mondom,hogy szeretem,isten ments,csak annyit,hogy nem gyűlölöm.
Azokat a gyönyörű barna szemeit és  lélegzet elállító mosolyát,nem is lehetne.
Már tényleg meghalhatnék!Azt hiszem becsavarodtam!


Hatalmas fájdalom hasított arcomba.
Szemeim atombomba szerűen robbantak ki és köhögő roham kíséretében kiköptem tüdőmet ellepő vizet.
A víz erős sodrása nagyjából fél kilométert vihetett lejjebb a folyón.
Esélyeimet felmérve nagyon valószínű,hogy a víz nekidobott egy kőnek és ezért éreztem a fájdalmat.
-A fejem...-nyöszörögtem hangosan.
Amikor arra gondoltam bárcsak fürödhetnék egyet ebben az istenverte erdőben,nem éppen erre céloztam.


Egyedül ülök összegörnyedve,megfagyva egy fa tövében.
A telefonom elázott,a hajamból még mindig csöpög a víz.
Azt se tudom merre induljak...
A fának támaszkodva lassan próbáltam lábra állni.
A torkomba mintha savas vizet fecskendeztek volna.
Tippem nem volt,merre menjek de egy dologban biztos voltam.
Kinyírom Justint ha meglátom!Kizárólag ő tehet az egészről,ha nem kezd menőzni akkor nekem sem jut eszembe a lehetetlen,hogy legyőzzem a félelmemet!
A folyóval ellentétesen indultam neki a hegynek.
Lábaim alig bírták el gyenge testemet.Tegnap óta nem ettem semmit,totál éhezem.
Mi lesz ha sosem jutok ki innen és bogarakra váltok?!Annyira nem süllyedek le!
Akár mekkora energiával kémleltem,környezetem nem ismertem fel semmit.
Remek,asszem itt ragadtam!


A vizet rugdostam kifeküdve egy sziklára,teljesen feladva!A lábam éppen csak belelógott a hideg folyadékba,testemen egyből végigszaladt a hideg érzet.
Tudatosult bennem,hogy feladtam.
Feladtam minden reményemet.
Majd élek a szarvasokkal az erdőbe.
A folyóból iszok majd vizet és a  növények termésein élősködöm.
Nobelt érdemlek!Kibírnám egy napig...


Gondolat menetemet hangos kiabálások zavarták meg.
-Ha nem találjuk meg,ti mondjátok el az ofőnek!-hallatszott az ismerős hang,melyre bombaszerűen pattantak ki szemeim.
-Megőrültél?!Az egész a te hibád.-kiáltotta egy kétségbeesett női hang.
Soha nem gondoltam volna,hogy örülni fogok Bob és Deb vitájának valaha is.Úgy néz ki ez a mai nap tele van meglepetésekkel.
-Ugyan annyira hibás vagy te is,mint én!
A hang mellé,már alak is társult,a jobb oldalamon mindössze 5m-re álltak a koloncok.
-Mi lenne ha befognátok végre azt a rohadt pofátokat?-érkezett melléjük az ingerült Bieber is.
Látszólag nem szúrtak ki,így úgy döntöttem szórakozom még rajtuk egy kicsit.
Az éppen menedéket nyújtó fenyőfa árnyékából szinte mindent HD minőségbe látnám.
-Te akartad,hogy felmásszon arra korhadt fára!-kiabált Deb most már Justinnal akinek még ekkora távolságból is látni lehetett a nyakán kidagadó ereket.
Már azon voltam,hogy feltápászkodom és odaköszönök nekik mielőtt kinyírják egymást azon,hogy engem ki nyírt ki ,amikor egy hang félbeszakított.
-Várjunk csak!- sütötte le a szemét Deb.-Te aggódsz érte!Szóval érdekel vagyis tetszik neked!- mosolyodott el kegyetlenül Deb és apró kezeit karba fonta mellkasa előtt.
Azt hittem leesik az állam,de nem csak nekem hanem a társaság harmadik tagjának,Bobnak is!
Justint teljesen összezavarta a kijelentés.Látszódott az arcán,hogy most két választása van,vagy kimutatja amire gondol vagy pedig...
-Ez baromság!
...önmaga lesz!


-Ne is tagadd!-ugrándozott örömében Deb(?).
Komolyan azt hittem Justin a következő pillanatban kitépi a végtagjait,de szerencsére Bob hamarabb kapcsolt.
-Szerintem keressük tovább!Hamár ennyit jöttünk ne menjen kárba az elpocsékolt energia és idő.
-És ha meghalt?!Az nem jutott eszetekbe?Ha él is már nem sokáig!Nem tud úszni!Kizárt,hogy megmenekül.Fel kell adnunk,esélyünk sincsen!Kész vége van!MEGHALT!-ordibált ismét Justin.


Kegyetlen érzés volt látni,amint Deb arcán egy halvány ám mégis messziről is jól látható,könnycsepp gördült végig.
Az egy könnycseppből pár másodperc elteltével patak lett.
Debby a földre zuhanva arcát tenyerébe fektetve,keservesen zokogott.Legnagyobb megdöbbenésemre Bob guggolt le hozzá vigaszként és Justinra nézett egy jellegzetes lesajnáló pillantással.

Legalább 5 perc elteltével Bob nagy nehezen 'felnyalta' Debby-t,és a hátára kapva elindultak visszafelé.
Viszont Justin nem mozdult.
Egy helyben ült és maga elé nézett.

És most következett életem legfurcsább élménye,amit még most sem vagyok képes kiverni a fejemből.

A nagy és erős Justin Bieber nem látszott többnek egy megtört kisfiúnál akinek elvették a játszótéren,piros pöttyös labdáját.
Szépen és lassan előre hajolt és megdörzsölte,tenyerébe temetett arcát.
Kicsit közelebb férkőztem hozzá,hogy jól lássam mit tükröz igazából.
Szemei mintha megteltek volna nedves könnycseppekkel és azon tanakodna,hogy eressze-e magára azokat.
Szóval ez lenne az az énje akiről Ryan szentségtelenül meg van győződve,hogy létezik.
Tényleg ő az!
Egy olyan ember akinek vannak érzései...aki aggódik értem!

Szemeim megteltek könnyekkel.Szív fájdító volt őt így látni.

Óvatos léptekkel,az összegörnyedő fiú felé sétáltam.
Halkan köhintettem egyet ami valljuk be kicsit kínosan cikinek hatott.
Egy amolyan "Bocs,amúgy élek!Ne sírj....Amúgy mizu?"-kérdésnek illett volna be.
Justin hirtelen nézett rám,szinte már vörös szemeivel.
Biztosan azt hitte szellemet lát.
-Túlságosan hamar feladod.-mosolyogtam rá szomorúan és letöröltem arcomon végigfutó folyadékot.
Még mindig ugyan azzal a döbbent,sokkolt tekintettel bámult ami kezdett zavarba hozni.
Megakartam ölelni.
Nagyon is.

De nem éppen úgy sült el,ahogyan én képzeltem.

Justin egy mozdulattal átszelte a kettőnk között lévő távolságot,majd jobb kezét óvatosan érintette hideg,már szinte jéggé fagyott arcomhoz.
Gyönyörű csokoládé barna szemeivel lyukat égetett szemeimbe.
Úgy érintett mintha egy porcelán bábu volnék.
Tekintete szemeimről,ajkaimra vándorolt.
Beleharapott alsó ajkába,ami arra engedett következtetni,hogy hezitál.Kicsit bevallom rosszul esett...így fokozottan távolodni kezdtem.
Szemeit erősen leszorítva,fejét oldalra fordítva egy nagy sóhaj kíséretében kezem után nyúlva,visszarántott magához.


Ismételten alig 3 cm választott el minket egymástól.
Éreztem ahogy kinyílik a föld alattam és sikítva esek bele.
Ilyen volt Justin csókja is.
Rémisztő,szenvedélyes és nem elég.
Kezemet friss hajába csúsztattam és óvatosan belemarkoltam.
Justin kezei lesiklottak csípőmre,majd egy egyszerű mozdulattal felemelt és  én lábaimat csípője köré csavartam.
Szinte faltuk egymást.
Nem hazudok ha azt mondom ez volt életem legszenvedélyesebb pillanata.
Ajkainkat mintha direkt egymás szájára alakították volna ki.
Éreztem Justin szívének felhevült dobogását vagy szimplán csak az enyémet hallom a fülembe dobogó vérrel együtt.
Bárcsak ilyen maradna örökre,nem pedig az a szemét pöcs aki általában szokott.
Ezt az énjét még tudnám is szeretni...


Levegő hiány kíséretében váltunk el egymástól.
Justin homlokát enyémnek támasztotta miközben hangos zihálásunk betölthette az egész környéket.
-Gyűlöllek!-suttogtam még most is ajkaiba.
-Én is!-mosolyodott el és enyhén belemarkolt fenekembe.
Hát igen...az érzelmes Justin valahogy jobban tetszett.
-Ugye tudod,hogy erről senkinek egy szót sem?-tolt el magától kicsit és komolyan a szemembe nézett.
-Miért nem engeded,hogy az emberek meglássák benned a jót is?-néztem rá erőtlenül.

-Mert ha az emberek jót látnak,utána elvárják a jót.És én nem akarok más elvárásai szerint élni!


69 megjegyzés:

  1. Dejoo, dejooo, dejooo! Nagyon jó az érzelmes Justin, már azt hittem, hogy sosem mutatod meg nekünk ezt az oldalát, de végreee! Nagyon jó! És most is leírom, mint mindig amikor komit írok, hogy szörnyen tehetséges vagy és kikell adnod ezt a blogot könyvkén is!:D
    Nagyon siess!!:)<3

    VálaszTörlés
  2. Aaaaaa....öööööö.....fogalmam sincsen,hogy mit írjak.. végem, meghaltam........

    VálaszTörlés
  3. végre a csók *--* imádom a blogodat! siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  4. ÁÁÁÁÁ *0* egyszerűen imádom a blogod!!! Nagyon jó lett! Végre CSÓK! <3 Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  5. Atyaúr lehidalok :$ nagyon jó lett :3 imádom :) hamar kövit <3 :)

    VálaszTörlés
  6. ÁÁÁÁÁÁÁ...... a CSÓK, amit már oly' rég vártam!! :3 tökéletes lett ez a rész is mint a többi....kérlek nagyon de nagyon siess a kövivel!!!! <3

    VálaszTörlés
  7. Nagyon haragudtam rád amiért ilyen sokáig nem hoztál uj részt..mar azt hittem megbolondulok..de ez most karpotolt mindenert...*-*egyszerűen annyira jo hogy áhhh..tényleg nem tudom leirni mennyire ügyesen irsz:)*-*fantasztikus vagy..remélem a következő rész nem sokára fent lesz..nagyon várom..es ténylegnsiess!*-*:) es szoval áhh..:D mindegy...siess az a lényeg:)<3

    VálaszTörlés
  8. ÚÚRRIISSTEEEENNN!!!!!!!!<33333333

    VálaszTörlés
  9. OMG! Nagyon nagyon jó lett *o* Imádom gyors köviiit *----* ♥♥!

    VálaszTörlés
  10. OH MY BIEBER!!!! Eszméletlen jó lett:DD<3

    VálaszTörlés
  11. Uristeeeen! Vegre meglathattuk h Justinnak vannak erzesei. :) juj nagyon jo leeett, es juj az a csok; en is szivesen elfogadnam. xd Gyorsan hozd a kovit, Csajszii! Imadom. Pusszantas
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  12. Aztaaaa *-* De jó, hogy megmenekült Lucy:')) És Justin végre megtört...tudom ezt bunkóság kijelenteni, de végre lehetett látni az igazi justint. Azt a Justint, aki agódik azért, akit szeret. Azt a Justint, akinek vannak érzései. Azt a Justint, akinek fontosak mások...
    Ha csak egy pici időre is, de megmutatta a régi, érző Justint.
    Olyan aranyosan leírtad, ahogy "újra egymásra találnak" és örülnek egymásnak:)) Nagyon cuki volt, hogy mit ne mondjak.:))
    Hát igen nagyon jóóó lett:))
    Siess a kövivel:))
    xx
    ~Lisa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Örülök,hogy tetszett most az In The Hell-be irok részt utána ide :))

      Törlés
  13. Szia kedves Girl Bieber!
    Régebben nagyon rá voltam kattanva erre a blogra, de aztán valamiért alább hagyott a lelkesedésem. Most a 20. rész körültől kezdtem el újraolvasni és azt kell, hogy mondjam ismét függővé váltam. Most, mivel, hogy régebben nem írtam komit, hadd mondjam el itt, ebben a komiban, hogy imádom, hogy a lánnyal mindig történik valami amiben mindig benne van Justin keze is és még sem lesz unalmas. Meglepődtem a két sátron, de annyira szurkoltam, hogy egy sátorba aludjanak. Meg amikor Justin ajánlgatta, hogy milyen formában aludjanak hát ott meghaltam. Aztán a következő váratlan meglepetés, hogy Lucy engedte, hogy megujjazza. Nem hittem volna :dd egy ilyen szenvedélyes éjszaka után szegény Lucy meg beleesik a vízbe ? :oo na jóó xd aztán előjön Justin érzelmes része és smárolnak, de úgy rendesen utána meg első mondatuk egymáshoz: Utállak. :) Nem tudom összejönnek-e a végén, mert említetted, hogy mindjárt vége, de én tökre szeretném. Bocsi a hosszú komiért, csak tegnap egész este ezt olvastam és röhögtem meg komoly fejjel olvastam, mintha csak be lettem volna szívva. Egyszerűen imádom és gratulálok, hogy ilyen tehetséges vagy. ♥
    Ui.: Benne lennél egy cserében? Nálam már kint vagy :) http://lovefromtheinternet.blogspot.hu/
    Vivien T.

    VálaszTörlés
  14. Nagyon köszönöm a hosszu monologot :)) Örülök,hogy visszatértél :D

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó a blogod igaz én csak most keztem el de egy éjszaka állat elolvastam mert nem tudtam abba hagyni soha nem olvastam még ilyen jó blogot !! Ki kénne adnod könyvben az egyszer tuti!! :)) Nagyon imádom ez blogot !! És siess a kövivel !!!

    VálaszTörlés
  16. Szia,én már egy ideje,ilyen csendestársként de olvasom a blogod,mi több a versenyedre is jelentkeztem.:)
    És akkor most a részről...:
    ááááááááááááááááááááááááááááááááááááá.....ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ....áááááááááááááááááááááááááááááááááááá
    Istenem nem bírom,ez annyira állat volt:DDDDDDDDDDDDRészt részt részt...Nem bírom.
    xxx Claire
    Bocs az ideg bajért..xdd

    VálaszTörlés
  17. Hamarabb jöttem mint Emese ? Úgyátom x'D
    Nah szóval.. őszintén !? Most nagyon haragszok rád, amiért ennyit várattál !!!! Haragszook ! *durcás arc*

    Justin.. aggódott a csajért<3 ohw egyem meg<3 de édes<3 Kimutatott mindent.. és szerelmes<3 ahh de qurva jo lett bakker<3

    Nah szal.. mikor is lesz kövi ? Egy kb. napot kérek x'D Nem muszáj napra pontosat, csak egy kb. napot !!!<3

    #megmindigharagszok x'D<3
    #siess

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem biztos,hogy szerelmes :DDDDDD Ki tudja még bármi meglehet :DDD amugy mint mindig nem tudok egyszerűűen napra igéérni :DD

      Törlés
  18. nagyon tetszett sőt imádom ♥♥ siess a kövivel ♥ ;) :D

    VálaszTörlés
  19. hát...hát én...elájulok mindjárt! Mentőőt! :D isteni!!!! imádom ♥

    VálaszTörlés
  20. Uuu, hàt ez nagyon jo lett! :D
    Nem tudok màst mondani, rohadtul tetszett az egész rész, meg minden!
    Ügyes vaagy, csumezz

    VálaszTörlés
  21. Huuu. De regen kommenteltem! Persze ez nem jelenti azt, hogy nem kovettem feszulten az esemenyeket.
    Lucyt imadom. Kicsit magamra emlekeztet. Pont ugyanolyan balfasz:D <3
    Justint pedig uuuuugy megrugdosnam!!!:D raferne egy kiados veres.
    De uramisten*-* a majdnemsiros jelenetnel minden bunkosaga meg lett bocsatva. Ott szerintem minden nonemu leny lefolyt az agyrol/szekrol, ahol olvasott. Engem ugy kellett osszekaparni. Imadom ezt a blogot, a kezdetektol fogva olvasom es ez a kedvencem, szoval ne ertsd felre, amit most mondani fogok.
    Ha abba akarod hagyni, akkor azt mostanaban kene. Meghozza azert, mert most van a tetoponton a tortenet, legalabbis szerintem, es ha most egy szep befejezest krealsz, mimdenki jol jar.
    Vannak olyan blogok, amik nagyon jol indultak. De az iro jooooo hosszura akarta es nem fejezte be ott, ahol kellett volna es telenyomta hulyeseggel, teljeden elrontva es osszekeverve a tortenetet. Mondjuk szerintem ez ebben az esetben nem fog elofordulni. Arra nagyon figyelj, hogy vard el az elvarratlan szalakat. Most vt egy kis idom es vegig olvastam aza egeszet elejetol a vegeig es talaltam benne parat.
    Szoval nagyon gratulalok, nagyon imadom es igy tovabb.
    A masik blogodat is nyomon kovetem, igeretesnek tunik. Gondolom, amimt befejezed ezt, a masikat fel fogod porgetni.
    Siess a kovivel <3 <3
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a hosszu komit :D Még nem fejezem be :))) Felvételiiig nehezen tudok részeket hozni de prbálkozni fogok!!! Utánna simán visszaállok :DD A másik blogommal ennek a blognak a befejezése után ahogy mondtad te is fogok foglalkozni:))

      Törlés
  22. Waaa. Es meg valamit kifelejtettem. Feltunt, hogy az utobbi par reszt dolt betukkel irtad. Remelem semmi "csakalmodtamazegeszet" terved nincs, mert akkor eskuszom megollek:D remelem, csupan design okai vannak. Vagy mit tudom en.:D es semmi koze nincs az alomkephez, vagy meg nem tortent esemenyekhez! :) <3

    VálaszTörlés
  23. Sziia:) uristen olyan latni Justin erzelmes oldalat latni *-* <3 mikor lesz uj resz? :)

    VálaszTörlés
  24. Válaszok
    1. :))) lehet penteken teszem meg nem tudom de nagy csavarok lesznek benne:D

      Törlés
  25. Remélem jó féle csavar lesz és hogy Lucy és Justin között :) mostmár még jobban kíváncsibb vagyok :) *_*

    VálaszTörlés
  26. ajj :) olyan sejtelmes vagy .. :D már tényleg siess .. :$ :D

    VálaszTörlés
  27. mikot lesz kövi rész?? annyira várom már!! :)

    VálaszTörlés
  28. Úristen nagyon jó:3 gyorsaannn kövit:'3

    VálaszTörlés
  29. Válaszok
    1. Azonnal teszem kicsit rövidebb lesz mint az előző de felrakom :D

      Törlés
  30. AZTAROHADT *-* *-* *-* *-* *-* *-* ROHADTJÓÓÓÓÓÓ :D ♥♥♥

    VálaszTörlés