2013. november 4., hétfő

36.fejezet~Elhittem...

-Mi az,hogy 2 hálózsák?-dermedtem le teljesen.
-Hát,hogy 4 helyett csak 2 van.-magyarázta.
-Nem gáz,alszunk kettesével.-jött oda Bob.
-Én alszom Debbel!-jelentettem ki határozottan,de tudtam,hogy esélyem sincs.
-El sem férünk ketten egy ilyen szarban Justinnal!
Valamilyen szinten igaza volt..
-Akkor,hogy alszunk?
-Én a földön!-jelentettük ki egyszerre Debbel.
-Nekem nyolc.
-Húzzunk sorsot!- kapott észbe Deb és leszakított 4 különböző méretű gallyat.
-Hány éves vagy,12?!-tisztelt meg jelenlétével minket,Bieber is.
-Első!-kiáltott izgatottan Bob.
-Második!-utánozta Justin.
-Most ki a 12 éves?!-fintorogtam rájuk.-Akkor harmadik...
Mekkora esélyem lehet,hogy Debbel kerülök össze?!Hát maximum 5%..
-Basszus az enyém túl rövid..-mérgelődött Bob.
-Az enyém túl hosszú.-jelentettem ki,egy eldugott mosollyal az arcomon,hiszen én biztosan nem alszom Bobbal.
-Kérlek,kérlek,kérlek..-ugrándozott mellém Deb.-Basszus,nem talál!
Az nem lehet!


Éreztem amint egy cseppnyi vér nem marad  testemben.
-Asszem,én alszom Bobbal...-simogatta meg csalódottan a vállamat.-De nézd a jó oldalát!Csak  aludnotok kell.Nem egy szigeten vagyunk,hogy párosodnunk kelljen az élet fenntartásáért.
-Jesszusom,Deb te mekkora idióta vagy!-nevettem hangosan.
Amíg Deb és Bob azon vitatkoztak,hogy háttal vagy felváltva aludjanak inkább,vettem a bátorságot és a saját háló társam felé fordultam:
-Mi,hogy csináljuk?
-Hogyan szereted?!-jelent meg egy perverz vigyor arcán.
-Úgy értem,milyen formátumban..-sóhajtottam lemondóan.
-69?-poénkodott tovább.
-Hagyjuk...
Táskám felé fordultam majd egy melegebb pulcsit húztam ki belőle,mégsem fogok úgy aludni ahogy szoktam...felkaptam még a rövidnadrágomat is.
-Te aludni készülsz vagy hegyet mászni?!-méregetett furán Justin amitől enyhén zavarba jöttem.
-Miért te,hogy akarsz aludni?
-Csak figyelj!


Lemerült telefonját a sátor egyik végébe hajította majd merő egyszerűséggel levetette pólóját.Ezt már amúgy meg is szoktam (kisebb nagyobb sikerekkel),de nadrágja levétele után csak bámulni tudtam.
Fáradtan,nyúzottan is úgy nézet ki,mint aki pár másodperce lépett ki a legújabb Vouge címlapjáról.
Nem értettem,miért vigyorog de 1 perc alatt leesett,hogy észrevette,hogy bámulom így szinte tetőtől talpig elpirultam.
De nem csak én!
Debbynek majdnem kiesett a szeme az őt tartó Bob karjain át is.
-Most akkor komolyan pulcsiban alszol?
-Csak akkor nem ha megígéred,hogy magad mellett tartod a kezed!
-Jézusom...
-Ígérd meg!
-Ahogy akarod!-adta meg magát.
Gyorsan lekaptam magamról a ruhadarabot majd óvatosan és amennyire a helyzet engedte távolság tartóan befeküdtem mellé a szösszenetnyi helyre.
10 percig igen hevesen forgolódtam amit egyhamar Justin is megelégelt.
-Nem tudnál egy helyben maradni?!-suttogta,mert a jelek szerint Debby és Bob már alszanak.
-Nem találom a tökéletes helyet.-éppen amikor ezt kimondtam könyököltem Justin egyik legkellemetlenebb részébe.-Bocsii...


Egy haragos hörgés után,a hálózsák alatt karját erőszakosan derekamhoz kényszerítette,majd egy egyenes mozdulattal az ő szintjére rántott.
A hálózsáknak köszönhetően levegőt venni nem volt helyem.Éreztem amint mellkasa hátamnak simul és tüdeje egyenletesen veszi a levegőt.Éreztem amint meleg lehelete a fülemet csiklandozza.
Szinte izzadni kezdtem,mert mégis csak egy elég vitathatóan eltúlzott kis kifli nagy kifli közepében voltam...
-Ez neked sem kényelmes így!-háborogtam halkan.
-Dehogy is nem!-érezni lehetett hangján,hogy mosolyog.
A következő pillanatban egy igen erőteljes mozdulattal csípőjét fenekemnek nyomta,majd egy halk nyögést eresztett el fülembe.
-Így már kényelmes.-nevetett.
Nem-mertem-megmozdulni!

Férfiasságát még most sem mozdította el aminek hála,olyan mereven feküdtem 'alatta',mint egy deszka.
Egy szalma szálat nem lehetett volna közénk gyömöszölni.
-Megígérted!-csattantam fel hangosabban egy kicsit a kelleténél,de szerencsére sátor társaink nem ébredtek még fel.
-Nem is a kezemmel csináltam...az ilyen lenne.


Éreztem ahogy hátulról kissé megemelkedik a hálózsák majd derekam és ALhasam környékén egy hideg kézfej egyre lejjebb és lejjebb csúszik.
-Meg ne merészeld próbálni!-kiáltottam rá, vagy aminek nevezhető az amikor suttogva parancsolni próbálsz valakinek...esélytelenül.
-Nyugi..nem kell félned vigyázok!-nevetett.
-Nem félek!-kértem ki magamnak-De ne merészeld megpróbálni azt amire gondolok!
-Nem tudom mire gondolsz.
-Ki ne...- de ekkor már késő volt.
Justin merő egyszerűséggel kipattintotta rövidnadrágom gombját és hideg kezét fokozottan lecsúsztatta...
Egy kisebb sikoly hagyta el torkomat,mikor már a kellemetlenebb részhez ért és félig támaszkodó kezével befogta számat.
- Mit csinálsz? - tettem fel remegő hangon a legostobább kérdést, amit ilyenkor csak el lehet képzelni.
-Shhh. -suttogta miközben tekintetünk összetalálkozott, de nem sokáig csak egy röpke pillanatra.

Finoman, érzékein csókolgatta  nyakamat miközben kezeivel combom belső felét simogatta. Szemeim lecsukódtak a mámorító érzéstől, amit okozott.
A hálózsák szélét markolásztam.

 Egyik kezét feljebb vitte a combomon,majd egyre jobban gyötört és gyötört.
Enyhe zihálást váltott ki belőlem minden apró érintése is. Próbáltam visszafogni magam, hiszen mégsem csak ketten voltunk.

Mi van ha Debbyék felébrednek?!
Gondolataimat megzavarta amikor egyik ujját felhelyezte legérzékenyebb pontomba.
-Justin!-néztem rá riadtan.
-Engedd el magad.- látszott rajta,hogy nagyon jól szórakozik rajtam.
Bárcsak megtudnék mozdulni...felnyársalnám.
Kezét gyengéden mozgatta,de számat még most sem engedte el.
Pillanatok alatt megéreztem még egy ujját magamban. Kicsit gyötört az érzés, de hamar elmúlt.
Már éreztem, hogy közel járok a megváltáshoz, és ezt Justin is nagyon jól tudta.
Nem gyorsított a tempón ahogy szokás, ellenkezőleg, lassabban, szinte kegyetlenül  lassan folytatta.

 A nevét sóhajtottam, ami hatására megéreztem, hogy elmosolyodott.
-Justin...
-Most legyek kedves?-nevetett.
-Úgyis kibelezlek holnap!-suttogtam elgyötörten.
-Megmondtam,hogy nem bírod sokáig.-vigyorodott el szórakozottan.
-Elhiheted ha tudnék mozogni,már régen az egyik fa tetején lennél.
Elfogott a szánalom érzet.

-Valld be,hogy nem volt rossz.-karolt át egy 10 perc elteltével.
-Holnap Bobbal alszom.-jelentettem ki a legnagyobb egyszerűséggel és beszélgetésre nem méltatva tovább elaludtam.
Jézusom,ha ezt valaki megtudja én leszek az utolsó ember aki ezen a világon kiejtheti a 'tisztességes' szót...


-Ébredjetek!-ordította valaki fél méter távolságból az arcomba.
-Jézusom,de idegesítő a hangod....-nyávogtam és inkább befordult.
-Lucy mit csinálsz?-nézett rám felvont szemöldökkel Deb.
-Szerinted minek látszik?-morogtam mérgesen,hiszen senki sem szereti ha felébresztik egy álomból.
Főleg ha éppen Pizza-t evett..édes finom Hawaii Pizzát...
-Szerintem éppen rámászol az alvó Justin-ra.-suttogta nevetve.
Éreztem amint a fejem alatt valami hirtelen megemelkedik többször.
Tényleg Justin-on feküdtem..de nem aludt hanem nevetett!
-Te ébren vagy?-ugrottam fel hirtelen.
-Több mint 2 órája.-kacsintott.
-Miért nem ébresztettél fel?-kiabáltam feszülten.
-Mert aludtál?!-nézett rám olyan tekintettel mintha idióta lennék.
-Hagyjuk...-szálltam ki mellőle.
Kicsit furcsa volt látni,hogy Debby úgy kővé vált Justin félmeztelen 'énje' látni,mintha legalább 4000 éve ott állna.
-Debby,ne bámuld annyira...nagyon feltűnő!-suttogtam oda neki most én nevetve.
-Te legalább vele aludhattál!-léptünk ki a sátorból.-Tényleg milyen volt?
-Ma te alszol vele és akkor megtudod!-néztem rá egy sunyi vigyor kíséretében.
-Nem mondod,hogy nem élvezted?
-Szerintem TE jobban fogod élvezni.-néztem rá lesütött szemekkel.
-Mi lenne ha segítenétek,még át kell menjünk a folyón is!-kiáltotta álmosan Bob.
Azt hiszem Deb reggeli incidense nem csak engem idegesített fel.


-Szerintem balra!
-A térkép egyértelműen jobbra mutat!-akadékoskodott Bob.
-Kinek hiszel a szemednek vagy a térképnek?-néztem rá felháborodottan.
Ez van,ma nincs jó kedvem.
Már lassan két és fél órán át kerestük a folyót,de egyszerűen a nyomára sem lehetett bukkanni.
-Mi lenne ha pihennénk?-ajánlotta fel Deb.
-Ha folyton megállunk sosem fogunk kikerülni innen.
-Legalább egy picit!-könyörgött,mint egy 5 éves.
-Szerintem menjünk tovább...-javasolta Justin.
-Deb?-fordultam felé.
-Annyira nem lényeges megállni...
-Gondoltam...
-Mi?
-Semmi,semmi menjünk tovább.


-Szóval ezen kell átmennünk?-nyeltem egy nagyot.
-Látsz máshol még folyót?-nézett lenézően Justin.
Lehettünk vagy 8 méterre a folyó fölött és nagyjából semmilyen utat nem lehetett látni amin keresztül átjutunk,leszámítva egy hosszú fát ami átnyúlt a víz felett.
Az a hülye víz fóbiám...gyűlölöm.

Miért nem a madaraktól vagy a pókoktól félek?
-Belefogsz esni!-kiáltottam az éppen  egy farönkön bénázó Bobnak.
-Túl profi vagyok én ahhoz aranyom.-nevetett.
Tényleg elég ügyesen átjutott,ahogyan Debby is.

Már csak én voltam és a mögöttem őrjöngő barom.
-Igazán elindulhatnál!
-Ha annyira menni akarsz menj te előbb!
Nem is törődve velem,lazán meg kapaszkodott az egyik ágban,felhúzódzkodott az egyik ágra és három mozdulattal már át is ért.
-Most te jössz Tarzan.
Mind a két fiú nevetett csak Debby nézett rám aggodalmas tekintettel.
-Menjek érted vissza?-ajánlotta fel majdnem olyan remegő hangom,ahogyan az én lábaim remegtek.
-Képes vagyok rá..
Próbáltam erős maradni,de amolyan 5 évesnek nézhettem ki aki attól fél,hogy az anyukája amikor azt mondja 'világgá megy' komolyan is gondolja,pedig csak a közértbe megy le kenyérért.


Nem tudom mi vezetett rá,de én is megmarkoltam erősen a kiálló gallyat.
-Ez az,sikerülni fog!-hallatszód a túl partról.
Mindig is jó sportoló voltam,így nem vált nehezemre felhúzni magam.

Ráültem az öreg farönkre majd lassan és óvatosan csúszni kezdtem.
-Csak ne nézz le,csak ne nézz le...-mondogattam magamnak.
-Ügyes vagy,sikerülni fog.-hallatszott Debby  kissé elgyötört hangja.
Mikor a közepén jártam elkövettem egy nagyon nagy hibát.
Elhittem...
Elhittem,hogy már biztosan sikerül,szinte biztos voltam benne.
Ebben a pillanatban hallottam egy hatalmas reccsenést és egy sokatmondó sikolyt.
De nem az én sikolyomat...ugyanis az egész tüdőm megtelt vízzel,és éreztem amint a folyó erős sodrása egyszerűen taszít maga után.


Briksdal, Iceland.

38 megjegyzés:

  1. Siess a kövivel!! :) Nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  2. ááááááááááááááááááááááááá
    ez nagyon nagyon jó:)))) imádom *.*
    és az a hálózsákos én csak nevettem és csodálkoztam és érted mit éreztem .D
    szóval nagyon köszönöm szépen a részt és siess a kövivel:)))))
    Gii
    xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áááááááááááááááá Köszii:DD Sietek!

      Törlés
  3. wááá Imádom Imádom Imádom és IMÁDOM :D :))))) *.* nagyon gyorsan hozd a következő részt!!!! <3

    VálaszTörlés
  4. Most olvastam el vagy 10-szerre ezt a reszt... mar annyira izgulok mi lesz a kovetkezo reszben... remelm sietsz a kovivel mert aludni se fogok tudni!!? *.*

    VálaszTörlés
  5. Irtó jó! Köviit gyooorsan!!!!!!!!!!!!!!!<3

    VálaszTörlés
  6. I. Húúúúú nagyon sajnálommm... :'( Lucy Én azt hittem, hogy J. hazudik neki nem leesik :'(
    II. Hamarrrrr kövit!!!!!!!!!!! NAGYON IZGI RÉSZNÉL HAGYJA ABBA!!!!!!!!
    ~Emy

    VálaszTörlés
  7. basszus, basszus uristen! Ez kurva jo resz lett, nem mintha a tobbi nem lenne az,de uristen asdasxsa! xd uuuu elkepzeltem mikir Justin ott elkezdett vetkozni. xd juj, remelem valaki megmenti Lucy-t! Gyorsan kovit, csajszi!<3
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  8. wáááááááááááááááááá nagyon jóóóóóóóó!!!!!!!Justin kérlekkk mentsd meg Lucy-t!!!!!!!!!!!!!!NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON SIESS A KÖVI RÉSSZEL!!!!TÖK IZGALMASSS!!!!!Baszkiiiiiii nagyon siess!!!!!(izgulooooook!!!!!):)))))))))

    ui.:Nagyon jóóól irsz!!!!!:)) <33

    VálaszTörlés
  9. Te Jó Ég!! *-* Wáááh!! Nagyon durva és bazi jóó lett...sőt ez már kielégítí a tökéletes szót (már persze, amenyire egy rész tud tökéletes lenni) *-*
    Siess a kövivel:))

    VálaszTörlés
  10. Te egy állat vagy, így abbahagyni a részt, ejnye xDDDDD
    Várom a folytatást, de nagyoooooon ♥♥♥♥♥ *-*

    VálaszTörlés
  11. Waaaaaaaa *.* Nagyom imadom! Teljesen eltudtam kepzelni az egeszet! Nagyon siess a kovivel!*.*<3
    Tami xx

    VálaszTörlés
  12. ohhh már a legjobb résznél :DDDD am. nagyon jóó lett köviiiitttt gyorsaaann :DD <33333

    VálaszTörlés
  13. Ne hagyd abba véletlenül se ezt a blogot,történetet.mert nagyon jó.. És örömteli olvasni. Ez a rész is izgalmas volt és kíváncsian várom a kövit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem hagyom,majd kicsit később :DD

      Törlés
  14. nagyon jó !!
    OMG... a bnőm mondta h van még tegnap, csakhát ma érkeztem komizni :** bazdmeg.. a Juss kajak megújazta a Lucyt ? whaat ? kikurt yoo x'D ahh nagyonjo lett, ésmost megmenti Juss Lucyt ? pls.. tutkó h megmenti és szájból szájba lélegezteti x'D nag mind1.. sietenifogsz ? mivel mindig megkérem h mondj napot, ez most sem lehet kivétel, akk mikor is lesz ?:** siees :**<3

    VálaszTörlés
  15. Mindig megkérdezed,de mint mindig most sem tudok mondani pontos időt :DD Valamikor a közel jövőben lehet :DD

    VálaszTörlés
  16. Sziia:33 imadom:) mikor lesz uj resz?

    VálaszTörlés
  17. Szia mikor rakod ki az uj részt??

    VálaszTörlés
  18. Szia, nagyon siess... Kérlek:(<3

    VálaszTörlés