2013. október 23., szerda

34.fejezet~Nem bánod meg!

Hihetetlen az az érzés amikor érzed,hogy az egész életed egyenesben van.Jól érzed magad a barátaiddal vagy akárkivel aki különlegesnek látszik.De van egy tanácsom... Mindig ismerd meg mielőtt behoznád az életedben,nehogy kiderüljön róla,hogy egy többszörösen körözött gyilkos.

-Engedd el a nyakát vagy soha többet nem lépsz ki azon a rohadt ajtón!
-Nyugodj meg,barátom...-nevetett fel szarkasztikusan Ematt.
-Nem is tudnám bántani. Kezét elemelte vér pirosra változott nyakamról és lassan felegyenesedett. Megbotránkoztató látványban volt részem.
Láttam amint Ematt a falnak szorítva kezével küzd az életéért és pólója véresen átázva csak úgy tapad felsőtestéhez,mellette Justin nyakára tapadva,ököllel a falnak nyomta. De valami nem stimmelt...nincsen rajta egy seb sem.


Tekintetem kissé lejjebb vándorolt és így megláttam amit tényleg nem kellett volna.

-J-Justin a kezed....vérzik.-meredtem előbb említett végtagjára.
-Pont leszarom!-vágtam nem túl kedvesen vissza.
-Hallgatnod kéne a csajomra!-sziszegte alig hallhatóan Ematt.
-Sohasem lesz a TE csajod!-vigyorodott el Justiné még jobban a falhoz nyomta.
-Justin engedd el!-ugrottam kettőjük közé.
Szinte elszégyelltem magam olyan pillantásokat éreztem magamon abban a pillanatban.
-Nem hallottad?!Mindjárt megölöd!
-Örülj neki!-mosolyodott el kajánul.
-Lucy!-hallatszott Ematt elgyötört hangja.
-JUSTIN ENGEDD EL!-kiáltottam sokkal erőteljesebben szinte már hisztérikusan.
-Boldog vagy?-lökte el magától a fiút aki könnyedén a földre zuhant. Természetesen egyből utána kaptam.
-Majdnem megölted!-kiáltottam rá mérgesen.
-Majdnem megölt téged!-kiáltott vissza ugyan azzal a hangsúllyal.
-Lucy...be kell vallanom neked valamit!-kulcsolta össze kezeinket a fiú ami nem is kicsit lepett meg.-Szeretlek!Teljes szívemből szeretlek!
-De hiszen nem is ismersz...
-Hazudik!-mondta Justin nyugodtabban az ágyról.
-Már régóta szerettem volna neked elmondani...de nem volt rá alkalmam...-próbálkozott tovább.


Néhány percig nem tudtam feleszmélni a döbbenettől.
-Vége van a gyerek napnak,el lehet húzni a jó büdös picsába!-jött közelebb Jus és már,indult volna kirakni Ematt-et.
-A lábamat még nem törted el,szóval kitalálok.
-Még nem...
Lassan az ajtóhoz sétált,de amikor már azt hittem végleg elmegy hirtelen visszafordult.
-Örültem Bieber,még találkozunk Sanbert!-kacsintott majd rögtön behúzta maga után az ajtót.


Hallottam egy nagy csattanást de,mint az ajtó okozta ricsaj könyveltem el.
Amikor viszont megfordultam mindenre számítottam csak arra nem,hogy Justin térdre rogyva csupa véresen próbálja magát erősnek mutatni.
-Urisen,hívnunk kéne egy mentőt!-rohantam egyből mellé.
-Eszedbe ne jusson!Semmi bajom...ez egy kis karcolás.-mondta néha felszisszenve.
-Justin,ez el tud nagyon csúnyán fertőződni!-segítettem fel az ágyamra.
-Tényleg semmi bajom,csak ki kell tisztítani.Ennyi!Nem nagy cucc.
-Oké...oké.-nyugtattam szerintem magamat.
Felcsaptam a bőröndöm tetejét és egy kisebb zacskóból egészségügyi szeszt vettem ki.
-Oké..ez lehet kicsit csípni fog.-néztem bele meggyötört szemeibe.
Sajnáltam.Tényleg teljes szívemből sajnáltam és láttam rajta,hogy nem sokáig tudja még fenntartani a kemény énjét.
-Szzzzzz-kiáltott fel mikor éppen csak 2 apró csepp szeszt öntöttem karjára.-Luc,ez kibaszottul csíp!
-Sajnálom,sajnálom de muszáj.
Kicsit többet löttyintettem ki,amit egy igen 'vonzónak' nevezhető ordítás követett.
-Már nincsen sok!-fújtam ki a levegőt.-J-Justin....
-Mi van már megint?!-nézett rám türelmetlenül enyhén ingerülten.
-Nem fáj a mellkasod?-remegett meg a hangom.
-Most,hogy mondod...-gondolkodott és szinte egyszerre nyúltunk pólója után.


Lassan és óvatosan lehámoztam róla a szinte már teljesen piros anyagot.
A vágás nem volt nagy testén inkább sok kisebb volt.
Éreztem,hogy az egész arcomat elönti a pír.
-Ha nekem sikerült amikor a lábad között voltam,neked is menni fog.-jelent meg egy perverz mosoly az arcán.
-Még ilyenkor is mekkora bunkó vagy...
-Cicám..-dobott egy puszit szabad kezével.
Egy sunyi mosoly kíséretében picit de tényleg csak egy iciri-picirit megdöntöttem a szeszes üveget aminek szinte egész tartalma Justin sebektől hemzsegő bőrére ömlött.
Üvöltését nagyon nehezen tartotta vissza majd szinte gyilkos tekinteteket vetett felém.
-Bocsi véletlen volt...cica...-kacsintottam majd elrendeztem az ágyam,hogy nyugodtan fel tudjon feküdni.


Ebben a pillanatban kopogás hangja zengte be a szobát.
-Lucy gyere,buli van!-kiáltotta hangosan Joe.
Résnyire kinyitottam az ajtót,hogy még véletlenül senki se lásson be.
-Esküszöm majd bepótoljuk de ma nagyon fáradt vagyok...-erőltettem magamra egy meggyőző mosolyt.
-De csajszi,holnap én mondom meg mit iszol.-köszönt el egy diadalittas mosoly,kíséretében.
-Ahogy akarod...-fújtam ki a benntartott levegőt és bezártam az ajtót.


-Válaszd a zöldet.-nyöszörgött Justin miközben szépen bekötözött kezét méregette.
Lehet ápolónak kellene mennem.
-Mi?
-Joe,ha piát választ az vagy zöld vagy piros,a pirosba mindig tesz valamiket...
-Azt nem értem,hogy honnan szerezted a vágásokat...-váltottam témát.
-Nem mindegy az neked?-förmedt rám mérgesen.
-Képzeld el,hogy nem!Mekkora egy segg fej vagy!-kiáltottam kissé ingerülten.
-Hogy,én vagyok a segg fej? Gondolkozz már,ki védi azokat az embereket akik meg akarták ölni egy baszott kulcsért!-ült föl szaggatott levegő vétellel és pólója után nyúlt.
-Most meg mit csinálsz?-néztem rá bambán.
-Minek látszik?-kérdezte flegmán.
-Jó!-húztam fél magam én is.
Az ajtóhoz rohantam majd szélesre tártam.
-Akkor el is mehetsz!
Nem is kérdezett vissza semmit,fogta magát és becsapta az ajtót.
-Ribanc..-visszhangzott utolsó mondata bennem.
Amint átlépte az ajtó küszöbét,már megbántam mindent amit mondtam.Elfogott az a fránya bűntudat...igen,tudom mit mondott de akkor is..megvolt sebesülve én meg kiraktam...egy állat vagyok!


Mérgemben a földön egymagában heverő díszpárnát az éjjeli szekrénynek vágtam,ami egyből kozmikusan pici termetének köszönhetően eldőlt.
-A kurva életbe!-dühöngtem hangosan.

Nagy lendülettel hátra dőltem az ágyon ami mellesleg még mindig erősen kényelmetlennek bizonyult..
-Áu!
Valami rendesen beleállt az oldalamba.
Kezem megakadt valami nagyon is valóságosnak hitt tárgyban.
-...a telefonja!-suttogtam magamnak.
Nem,nem nézek bele ismételten.
Biztosan az egész tele van magáról jobb esetben ruhával készített fotókon.
Nem!
Nem!
Nem!
Csak egy kicsit...biztosan nem veszi észre vigyázok!
Há!Az idióta még mindig nem kódolta le!
Barom...
Tudom még mindig nem szép dolog valakinek a telefonjába turkálni,de ő Bieber...ő nem valaki hanem egy segg fej!
Kegyelmes leszek és nem megyek bele az üzeneteibe...
De a képibe igen.


Ez kegyetlen....külön képe van minden egyes 'alkalomról' és egy külön mappában rejtegeti.Fúj!
Segg fej!Biztosan elfelejtett szólni az 'áldozatnak',hogy miközben alszik lefotózza meztelenül őket.
Több kép volt ebben a mappában,mint amennyi az én telefonomon összesen van.
Mikor már eleget néztem megakadt a szemem egy képen...egy nagyon sokatmondó képen!
Az a fasz lefotózott mikor féltem a viharban és nála aludtam!
Kérdés nélkül egyből a hírhedt és nevezetes ' Törlés ' gombot nyomkodva,eltávolítottam örökre!
Azt mondtam sajnálom?!Soha!Mint mindig megint bebizonyosodott,hogy egy undorító,generáltalan ...
A legszomorúbb az volt,hogy visszaemlékezve amikor azt mondta valaki,hogy 'Képzeld Justin Bieber-nek már megvolt az egész iskola!' azt hittem csak viccelnek de most belegondolva tényleg nem túloztak.
Viszont mikor felismertem a 9.-es plasztikokat már hányingerem volt.
Pedofil.


Inkább eldobtam a készüléket az ágy legmesszibb sarkába.
Sajnáltam de most csak azért,mert olyan nagyon unalmas az élete,hogy ilyenekkel foglalkozik.

Nagyjából 10 perc elteltével saját telefonom után áskálódtam.

-Ryan?Mit szólnál ha ma olyat csinálnánk amit holnap biztosan megbánunk?-indultam ki egy magabiztos vigyor kíséretében szobámból,zsebre vágva Justin telefonját.-Benne vagy?Találkozzunk az előcsarnokban 2 perc múlva!Hidd el nem bánod meg!Most...

20 megjegyzés:

  1. Első kommizó:))) Ez a rész wááá...fantasztikus.....kérlek siess a következővel!!! <3 <3

    VálaszTörlés
  2. áhhh csajooos<3 nagyon jó lett OMG<3 dejóóó<3 x'D jelenleg, ittas állapotban vagyok, túl sok répás kubut ittam x'D nem naa x'D nagyon jólett<3 áhh bakker. rem. h sietsz .. de NAGYON .. kb mikorra lesz rész ? *0*
    aztán mondani vlmit, nem azt h 'nemtom, v fogalmam sincs' :**

    siess:**

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köööösziii tényleg :d Aranyos vagy :DD Megpróbálok sietni :D Jövö héten valamikor? :D

      Törlés
  3. Nagyon jo lett!! Siess a kovetkezovel! :)

    VálaszTörlés
  4. Ahh nagyon jóó siess kérlek a kövivel!!!:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon-nagyon jó lett, ismét. Gyorsan hozd a kövit!♥(:
    - Lorenxx

    VálaszTörlés
  6. Na, már megint! Tegnap megnézem: Nincs rész
    *Másnap*: (b.nőm): Van új rész a WAD-ben!
    Idegtépés lvl: Emese :D :D
    Am Nagyon hamar kövit!!!!!!!!!!!!!!!! IMÁDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ~Emy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Sajnálom nem direkt csinálom :DD Remélem tetszik :)) Sietek :))

      Törlés
  7. Imádom a blogodat, te nő! :D
    Nagyon állat :D
    Várom a folytatást :D ♥

    VálaszTörlés
  8. Szia! Meglepi nálam:)
    http://mekeme-happy.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  9. nagyon jó lett siess a kövivel :D ♥

    VálaszTörlés
  10. Szia!:) Imadom a blogod. Tegnap este kezdtem olvasni, es hajnali kettoig ovlastam el az osszes reszt. Eszmeletlenul irsz! Nagyon varom a kovetkezo resz, szoval kerlek siess!!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy köszönöm :)) Setek :)

      Törlés