2013. október 13., vasárnap

33.fejezet~Nem vagyunk egyedül!

Egy buszon ülök..... a  retardált osztálytársaimmal és a többi végzőssel együtt.
A múltkor esetet igyekszem mindennél nagyobb titokban tartani.
Ryan-en és Sho-n kívül senki sem tudja...leszámítva Justin-t.
Ez elmúlt napokban mióta közölte,hogy 'egyszerűen megöli' azt az embert aki kinyírta az egész életemet,nem is láttam.
-Min gondolkozol ennyire?-huppant le mellém Joe.
-Semmin,semmin..
-Olyan az arcod mintha valami fos kaját ettél volna.
Na igen...Joe nem éppen a szavak embere.
-Ez kedves.
-Nekem elmondhatod mi bánt...-lökött vállon barátságosan.
-Tudsz valamit Biberről?
Kevés pillanat ér annyit,mint abban a percben Joe sejtelmes,fátyolos tekintete.
-Belezúgtál igaz?-sóhajtott nagyot lejjebb csúszva az ülésen.
Ez csak szívat ugye?!
Nem bírtam tovább...rosszkedvem ellenére,teljes szívből jövő röhögőgörcs tört elő.
-Előbb ugranék le egy hídról!-töröltem könnyeimet.
-Nem csalódtam benned,amúgy azt mondják sitten van...-vont vállat.


Azt hiszem megállt a szívem....az nem lehet,hogy miattam ugye?!ugye nem... nem az nem lehet...
-Mi..?-remegett meg a hangom.
-El ne hidd már.-vihogott.-Ő mindig külön jön...neki nem áll a rohadó busz..ő luxusban utazik.
-Pff...gondolhattam volna.
-Amúgy csak szólni jöttem,hogy megérkeztünk..és ma a 'Hotelunkban' csapatunk egy nagy bulit,mindenki számára kötelező!-hangsúlyozta ki a mondat utolsó szavát.
-Semmi kedvem bulizni...-temettem arcomat kezeim közé.
-Hát az szar ügy!Este tali nálunk.


A napomnak az egyedüli fény pontja annyi volt,hogy külön szobát kaptam.Hurrá végre alhatok 10 percet.
Ahogy ez a gondolat megfordult a fejemben erőteljes dörömbölés rázta meg a helységet.Nem törődtem vele...majd megunja az illető...
-A kurva életbe,hogy nem lehet békén hagyni!-fakadtam ki teljesen és egy erőteljes mozdulattal kirántottam az ajtót.
-Neked is jó a hallásod..-találtam magam szemben Mr.Ficsurral.
-Nem tudnál eltakarodni az életemből úgy...örökre?!-néztem rá szarkasztikusan.
-Sajnos nem tehetem.-lökte be az ajtót lábával és az ágyamra terpeszkedett.
Ott én akartam aludni!!!
Egyszer megölöm...
-Érezd magad otthon...
-Meglesz!-vigyorodott el.
Nem törődve vele,lefeküdtem az ágy szabad részébe és alvást színleltem.
-Úgy sem hagylak aludni!-húzta ki alólam a takarót,így szerencsésen a csupasz jéghideg parkettára zuhantam.
Kész!Vége!Ennyi volt..
Felpattantam majd Justin oldalára rohanva,elkezdtem volna a kifejezetten ilyen helyzetekre szánt monológomat..de csak volna,mert valami erősen visszatartott.
-Miért vetted le a pólódat?-szaladt fel mindkét szemöldököm.
-Mert melegem van.-vont lazán vállat.-Talán zavar?
-D-dehogy vagy is IGEN!-dadogtam össze vissza.
-Csak nem zavarban vagy?-húzott közelebb magához csuklómnál fogva.
-Ne is álmodj róla.-fordultam el tőle.
Biztosan rák színem lehetett..Igen Lucy ennél cikibb már nem lehetsz.


Annyira próbáltam eltakarni magam Justin elől,hogy észre sem vettem,hogy egyik pillanatról a másikra 'alá' kerültem.
-Justin szállj le rólam!-ütögettem csupasz mellkasát.
-Nyugi cica,gyengéd leszek.-vigyorgott,kezeimet fejem mellé leszorítva.
-Ne merészeld!-néztem rá kissé riadt tekintettel.
-Ó dehogy is nem!-vigyorgott.

Az ereimben is megfagyott a vér mikor megéreztem szinte le írhatatlanul spasszív ajkait nyakamon.
Apró csókjait hirtelen váltotta át kegyetlen szívásra.
Az egésznek egy óriás hibája volt csak...szégyenlem magam de minden pillanatát élveztem.Éreztem ahogy a kín és a fájdalom együtt nehezednek rám.
Egy apró sóhaj is elhagyta a számat,amely Justint még jobban begerjesztette.
-Tudtam,hogy nem bírod sokáig!-vigyorgott.
-Azt majd meglátjuk..
Ha harc,hát legyen harc!


Maradék erőmet összeszedve fordítottam test helyzetünkön,én kerültem végre felülre...velem aztán biztosan nem fog szórakozni!
Erősen csípőjéhez szorítottam kulcscsontomat majd egy határozott mozdulattal kibújtam ujjatlan felsőmből és a szekrény ajtajához dobtam.
Én is nekiestem.
Szabályosan kigyúrt felsőtestén, jó párszor végig vezettem ajkaimat.
Mikor már láttam,hogy nagyon próbálja visszafogni magát,felültem csípőjére.
-Azt hiszem a híres Justin Bieber-t cserben hagyta a tudomány.-vigyorodtam el gonoszul.
-Azt hiszed nyertél?!-röhögte el magát hitetlenül.-Hidd el,egy Bieber sohasem veszít!


Hajamtól fogva egy igen...erotikus mozdulattal a párnák közé vágott.
Kisebb döbbenetemből feleszmélve leesett,hogy eltűnt a rövid gatyám!Ezt meg,hogy csinálta?!
Basszus csak egy egyszerű fehérnemű maradt rajtam.
Majdnem szétfeszítette térdeimet,majd egy könnyed mozdulattal 'be hasalt' a lábaim közé.
Enyhén megugrottam a felettébb kellemetlen dolgok érzetén,még egy sikoly is elhagyta a számat.

Igazából csak most vettem észre úgy igazán közelről,felsőtestén éktelenkedő tetoválásait.
-Könnyebb lenne ha,végre beismernéd magadnak,hogy bejövök neked!-nyögte fülembe.
-Soha...-rázott ki a hideg,lehelete érzetén.
-Soha ne mondd,hogy soha!-suttogta és arca rohamosan közeledett felém.
Leblokkoltam.
Kidülledt szemekkel,mint aki most látott szellemet úgy nézhettem Justint.
Éreztem,hogy az ő szája és az enyém között nincs több röpke 1 cm-nél.

Telefonja csengő hangja,mentett meg a poklok poklától.
Idegesen kapott utána,majd köszönés nélkül beleordított.
Arca enyhén megfeszült majd pár perc elteltével pólóját magára kapva,kiviharzott a szobámból.


Mekkora egy idióta vagyok!Megint hagytam magamból hülyét csinálni.Mintha egy szánalmas ribanc lennék akit arra lehet használni amire akarnak...
Gyorsan felpattantam,előkerestem a bőröndömből kedvenc fürdőruhám majd átszaladtam dörömbölni a szomszédba  Sho-nak.
-Mit szó...-kezdtem volna bele,de nem bírtam folytatni.
Az ajtóba,Sho helyett nagyon úgy nézett ki Brian állt,de nem is azzal van a gond hanem,hogy csak egy bokszerben.
-Ohhhh azt hiszem zavarok...
-Dehogy is!Éppen befejeztük.-kacsintott perverzen Brian.
Fúj.
-Gyere be Luc!-kiáltott barátnőm hátulról.
-Azt hiszem most kihagyom,de azért kösz.-erőltettem magamra egy kínos mosolyt majd el slisszantam az ajtó elől.
Akkor marad az alvás!


Álmomban,valamilyen erdőben futottam az életemért,két férfi elől akik azzal fenyegettek meg,hogy megölnek ha nem mondom el hol van a kulcs.Persze mint a tudatlan áldozatnak fogalmam sem volt semmiről.Csak futottam amíg át nem estem egy hirtelen ott nem termett ládán.(Nagyon valóságszerű...)Gyorsan kinyitottam és láttam egy piros kendőt belecsavarva egy márvány kulccsal.
-Megvagy!


Ez volt az utolsó szó amit hallottam...de már visszatérve a valóságba.
Felültem a rozoga ágyban.Békésen pásztáztam,hogy még mindig a szobámba vagyok csak kicsit besötétedett.
Telefonomért nyúltam,hogy megnézzem mennyi az idő.
Fél nyolc!!!
Basszus létezik,hogy 5 órát aludtam?!
-Békésen alszol...-jött egy mély hang a szoba keleti sarkából.
A telefon,mint egy pihe könnyű papírlap esett ki a kezemből.
A hang irányába fordultam de nem láttam senkit.
-Már meg sem ismersz?-nevetett fel a váratlan látogatóm.
-Ki vagy te?-suttogtam szerintem alig hallhatóan.
-Lucy,hát nem emlékszel rám?!-állt föl az idegen és az ablak elé lépkedett.
Teljesen ledöbbentem mikor az utcai lámpák fénye megvilágították az arcát.
-Ematt?-kerekedtek el a szemeim.-Hogy kerülsz te ide?
-Én is örülök,hogy látlak.-vigyorodott el.-Nem nehéz bejutni ha van pótkulcsod.
-Azt meg,hogy...-értetlenkedtem tovább,szorosan magamra húzva a takarót.
Egy sima pólóba és fehérneműben aludtam el...én barom!
Nem válaszolt csak felnevetett.
-Azt hallottam te lettél Bieber új kurvája..-ült le az ágy sarkára.
-Senkinek sem vagyok a semmije!Főleg annak a gyereknek nem!
-Kifogástalan,hogy mindig is jó ízlése volt a csajok terén...először Selena,most pedig te...-gondolkodott hangosan.
-Sosem lennék olyan,mint Selena...
Egész eddigi életemben azt utáltam a legjobban ha valakivel folyton összehasonlítanak.
-Nagyjából ugyan olyanok vagytok,lent..ha érted mire gondolok!-jelent meg egy perverz vigyor az arcán.
-Miért jöttél?-húztam feljebb a takarót.
-Ne szégyelld magad!-nevetett.-Tudtad,hogy takaró nélkül alszol?
-Idióta...
-Tudod te azt nagyon jól...Hol van?-váltott teljesen komolyra.
-Mégis miről beszélsz?
-A kulcsról...hová rejtetted?- jött egyre közelebb.
-Nem tudom miről beszélsz...
-Ne hazudj te kurva!-ragadta meg a torkomat majd fojtogatni kezdett.
Mindenki,miért mindig engem talál meg?A kibaszott életbe már elegem van.

Már a vége felé járhattam amikor,(lehet csak beképzeltem)de egy olyan hangot hallottam,mint amikor az akció filmekben a fegyvert élesítik.
-Engedd el...
Ezt már biztos!Nem vagyunk egyedül!



28 megjegyzés:

  1. áááááááááh.... ééés OMG♥ nagyon jó lett.. és 1.0000000000.00000000x bocsi h eltűntem... de elvagyok havazva tanulás téren is :D♥ Nagyon tetszett a rész, és az h 'kikezdenek' egymással♥

    (1 kérdés: csere ?-> http://fuckyouiloveu.blogspot.hu/)

    AZTÁN SIETNII♥ !!!!!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönom benne vagyok,ha gépről leszek koraklak;))

      Törlés
  2. ááááááááááááááhhh imádom kurva jó lett a rész ááá nagyon tetszik az egész blog legyen hamarabb rész léciiiiii!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kosziiii,megprobalok de nem igerek semmit.;))))

      Törlés
  3. Uristeeeen! Uristen! Uristen! Oke nyugodj le, Loren! Kifúj beszív.
    Oké, jól vagyok. Szóval ez a rész imádom, egyszerüen nem találok szavakat! Ahogy Justin kikezdett Lu-vel, na az volt a fénypont. xd megpróbálok rövid lenni és csak azt mondom amit szoktam: egyszerüen profi vagy!
    Ez az egész sztori tökéletes, úgy ahogy van! :)
    - Loren xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kööösziii mint mindig :DD El sem hiszed mennyire jo látni,hogy például te mindig irsz :D Bevallom őszintén,még el sem kezdtem irni az uj részt de sietek xDD

      Törlés
  4. Imááádom!! *-* olyan ügyesen irsz, hogy az szavakban nem kifejezhető *.* nagyon váárom már a kövit *.*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jo lett mar varom a kovit!! kedvenc blogom.... <3

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett, siess a kövivel :D ♥

    VálaszTörlés
  7. 1. Szombat, vasárnap nézem a blogot nincs rész, de hétfő, mondja b.nőm van rész!!!! WTF?? :D
    2. Nagyon IMÁDOM a blogodat!!!!!!!!!!! ♥ Hamar kövit!!
    ~Emy

    VálaszTörlés
  8. Jezusom, hogy lehetsz ilyen profi? Imadom*.* ez lenne az a konyv amit egyhuzamban olvasnek ki, add kikonyben is ha befejezed! Szornyen tehetseges vagy! Gyors koviiit!<3

    VálaszTörlés
  9. most olvadlak eloszor es imadlak

    VálaszTörlés
  10. Úristen!Úristen!Úristen és Úristeeeeen!!! Ez a rész egyszerűen fantasztikus!! Ahogy Jus kikezd Lucy-val és fordítva :3 <3 jaj....siess a következő résszel!!!! <3

    VálaszTörlés
  11. Juuuj siess az új résszel légyszíí*--*
    nagyon imáádom.*-*.:D<3

    VálaszTörlés
  12. Nagyon nagyon nagyon siess !!! *---* :3 :$$

    VálaszTörlés
  13. Hú ez félelmetes :) de nagyon jó.. Köviit :)

    VálaszTörlés
  14. kurva jo lett.nagyon sok blogot olvastam már és ez a blog az egyik legjobb amit valaha olvastam .kérlek szépen siess mert már nagyon várjuk a barátnőmmel a kövi részt siess lécci!!!!

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm*- Sietek természetesen:))

    VálaszTörlés