2013. szeptember 22., vasárnap

31.fejezet~Híres vagy

-Várnak a tornateremben!
-De csomagolnom kell a kirándulásra!- szitkozódtam,mert órán fejben mindent beterveztem magamban és nagyon nincsen kedvem holnap betenni mindent,hogy bent legyen.
-Az a pali mondta.-rántott váltat az előttem álló körülbelül 9.-es csaj.
-Sietek várj meg és mehetünk!-kezdtem sprintelni a tornaterem felé,otthagyva döbbent barátnőmet.
-Ahogy kinyitottam az ajtót már megbántam,hogy kinyitottam.
A terem közepén ült egy szép csaj és egy nagyon helyes fiú...és Justin...Tudom kedves vagyok.
Mikor már fordultam volna meg Alaric utánam kiáltott.
-Lucy,ne menj el!Gyere ide.
Meglehetősen nem jó szemmel fürkésztem a társaságot.Nem szeretem a ribancokat..ennyi.
-Nos végre,hogy mindenki itt van,szeretném bejelenteni,hogy titeket választalak a kampányom arcának.-mosolygott fáradtan Al.
Kicsit megsajnáltam..annyit gürcölt ma és itt van 4 taknyos tizenéves és úgy csinálnak mintha azt mondta volna,hogy elmegy kikapartatni a szemeit és kifesti vele a nappaliját.
-Nem meglepő..-csámcsogtatta rágóját a szőke nagymellű csaj.Ribanc...
-Párokban lesztek de ez nem vitás.-mosolygott még mindig Al
de erre már Justin is felemelte a fejét a telefonjából.
-A fülembe jutott,hogy ti nem annyira szívlelitek egymást.-mutogatott Al felváltva,rám és Jus-ra.
-Az nem is kifejezés.-sziszegtem.
-Így arra jutottam,hogy Lucy te leszel Matt-el és Justin pedig Amanda-val. Így jó?
-Tökéletes!-vágtuk rá egyszerre Matt-el,aminek köszönhetően nem kicsit elpirultam.
Justin nem éppen szép pillantásokat vetett rám meg Matt-re de annyira nem érdekelt,hogy felőlem meg is fojthatja magát.
-Rendben a fotózás egy hét maximum 5 nap múlva várható.A címről később tájékoztatlak titeket.További szép napot.-csapta össze a kezében tartott könyvet,jelezve,hogy távozhatunk.
-Szia,Matt vagyok.-nyújtotta a kezét vigyorogva. Atom bombasztikusan jól néz ki,de eddig,hogy nem vettem őt észre a suliban?
-Lu...-kezdtem volna bele.
-Mi van Matt újabb kurvát akarsz magadnak?-lökött arrébb Justin.
-Mi közöd van hozzá?-kérdezte Matt szórakozottan.
Nem értettem mi történik körülöttem,mert hirtelen megszólalt a telefonom.

Gyorsan elkezdtem kaparni a táskám aljáig ahol végre valahára megfogtam,de persze nem én lennék ha nem ejteném vissza...így kivettem mindent a táskámból...jó csak a pénztárcámat és egy füzetet.
Anyukám írt,hogy siessek,mert ha hamar haza érek segít csomagolni jövő hétre,mert holnap reggel konferenciára megy..remek!
Ne is kérdezzétek..mint kiderült nem csak a mi osztályunk megy hanem az egész évfolyam!Néhány ember még hozhat is,és hozni fog is kísérőt magával!Én is gondolkodtam rajta,hogy elhívom Harry-t de nem annyira nagy az esélye,hogy eljönne velem és van egy hetem kitörölni Bieber telefonjából a videóimat.Nem lesz egyszerű csak a bizalma kell!
Lassan visszacsúsztattam a telefont táskámba és ránéztem az előttem álló fiúkra.
Justin elég közel állt Matt-hez és valami nem túl szépet mondott neki..ezt miből gondolom?!Nem hinném,hogy az emberek szokták egymás nyakát félig fojtogatni,mert annyira szeretik egymást.

Justin ellökte Matt-et aki egy seggessel a földre érkezett majd gyorsan távozott a bejárati ajtón.
-Ez nem normális.-nyújtottam a kezem,hogy felsegítsem.
-Már megszoktam.-túrt bele a hajába elég csábítóan.
-Jól vagy?
-Persze,de most mennem kell..találkozunk a kiránduláson L.A messze van.-kacsintott.
-Várj!Te is jössz?-néztem utána,de egy mosolygás és egy intésnél nem kaptam többet.

Jesszusom Sho-t ott hagytam...
Rohantam a büféhez ahogyan csak tudtam.
-Sajnálom!Sajnálom!Sajnálom!
-Jössz nekem egy csokival!-vágott sértődött képet.
-Meglesz!-nevettem.-El sem fogod hinni milyen helyes gyerekkel ismerkedtem meg!
-Igen?Ki az?-
-Valamilyen Matt...
Sho egy erőteljes pofont lejtett arcomra..
-Mi a jó szagú úr isten!-kiáltottam barátnőmre.
-Azt a seggfejt nagyon nagyon de nagyon messziről kerüld el!Értetted?
-Mi bajod van vele?!Szerintem nagyon aranyos.
-Persze az oroszlán is aranyos,de ne menj hozzá túlságosan közel!
-Azt hiszem kiesett az egyik fogam!-kezdtem el nyomogatni az arcomat.
-Bocsi,de ezt muszáj volt még mielőtt beleszeretnél...
-Hülye vagy?Én sosem leszek szerelmes!Egyszer bőven elég volt...
-Beston-ban mások a fiúk mint Colorado-ban Lucy...
-Jó majd vigyázok..-forgattam a szemeimet.

Hazafele egész úton a arcomat simogattam ahol még most is éktelenkedett Sho tenyerének lenyomata.
Mikor befordultam az egyik utcánkba a park mellett elhaladva megláttam egy rózsaszín kabátos,lila szőke copfos hajú kislányt a kezei között az arcát tartva.Kegyetlenül sírt.
Gyorsan odarohantam hozzá,a táskámat leraktam a pad egyik oldalára majd szépen lassan el emeltem kezeit arca elől így szembe kerültem nagyra feldagadt piros szemeivel.
-Jól van nyugodj meg!-nyugtatgattam,vagyis próbáltam.
A kislány meg sem szólalt csak ijedt tekintettel kémlelt.
-Vissza fognak jönni.-mormogta alig hallhatóan,mint egy megszállott.
-Kik fognak?!És hol vannak a szüleid?
-Vissza jönnek!
-Hogy hívnak?-próbálkoztam tovább.
-Vissza jönnek értem!-kezdte el arcát karmolászni.
Nem enyhe kifejezés,hogy mennyire megijedtem.Mintha egy pszichopata filmbe csöppentem volna.
-Nem lesz semmi baj,nem bánthat senki!-próbáltam tovább nyugtatni...esélytelenül.
-Vigyázz...-suttogta.
-Mi?
-Vigyázz...
-Nem értem..-hajoltam közelebb.
-Vigyázz!-sikított és éreztem,hogy az egész világ elsötétült pár másodper alatt.
Hallottam a kislány sikolyát de már...nem láttam semmit!

'A francba felkelhetne már!Jobb dolgom is van mint ilyen ribancokat őrizgetni'
'Nyugodjál már le,ember azt mondta 5 perc és visszajön'
'Nem fogok tudni elmenni a szállítmányért'
'Majd átveszed később'

Minden hangot hallottam magam körül de a szememet nem volt erőm kinyitni.Olyan érzésem volt mintha lefejeltem volna egy üveg ajtót és a szilánkok apró darabjai szétvésték volna a tarkómat.

'A kibaszott életbe szerintem már ébren van csak szórakozik!'
Egy hatalmas nyilallást éreztem a gyomromban,mintha kettészakadt volna.
Az a barom belém rúgott.
'Mondtam én,semmi baja!Gyere húzzuk fel.'

Hirtelen két erős kezet éreztem magamon.
Durván rángattak és egy székbe löktek.
-A fejem...
-Ne nyavalyogj büdös kurva.
-Engedjetek el!-sikítottam.
-Olyan hangosan kiabálsz,amilyen hangosan csak akarsz de senki nem fog segíteni!
-Kik maguk?-kezdtem el szinte zokogni,csak úgy patakba folytak a könnyeim.
-Jajj de édes..-jött oda az egyik mocskos kezeit végig simította sebektől hemzsegő arcomon.Néztem már ki jobban is...
-Csak egy kicsit had érjek hozzá!-csúsztatta kezét végig combomon.
-Eresszen el!-próbáltam kiszabadulni,de a kötél amivel megkötöztek túl erősnek bizonyult.
-Kussolsz!-vágott egy hatalmas pofont le nekem.
-Megmondtam,hogy ne érj hozzá!-jött 'megvédeni' a társa.
-Ha úgy nem érhetek ,akkor majd így.-vigyorodott el.
-Állatok...
Sírtam,engem mindig megtalálnak ezek a pedofilok...de az a kislány csak csali volt?!Ja,hogy ez a mai világban alap dolog?!Kihasználni más ember szívét és aztán elrabolni?!Hát akkor én inkább nem akarok élni...
-A főnököm mindjárt jön és ha megtetszel neki,minket megdicsér.-vigyorodott el.-veled meg eljátszadozik egy picikét...
Erre persze én is felkaptam a fejem.
-Me-me-meg..-makogtam.
A könnyek teljesen elhomályosították a látásomat.
-Kicsi szívem,csak az elején fog fájni...aztán már a pokolban leszel és utána meg már vége.-röhögtek fel mind a ketten.
Én-én nem élném túl...Nem tudnék azzal a tudattal együtt élni,hogy...hogy meggyaláztak...
-Kérlek engedjetek el!-könyörögtem.-Esküszöm nem szólok senkinek!
-Milyen aranyos...
-Kérlek.
-Ne is álmodj róla..
-Csak nem a hírhedt Sanbert kisasszony?-lépett be a helységbe egy a 30-as éveibe járó férfi.
-Honnan tudja a nevemet?
-Édesem te híres vagy!-nevetett fel a fószer,így betekintést nyerhettem rohadó fogai sorába.
-Semmi olyat nem tettem ami híressé tett volna..-köhögtem el magam,mert ez a pince szerű hely eléggé penész szagú volt.
-Nem ismersz véletlenül egy közepes magas,egoista,szőkés barna hajú gyereket?-jött egyre közelebb.
-Most viccel velem ugye?-akadtam ki teljesen.-Ilyen emberből csekély 50 millió van csupán a világon.
-De Beston-ban kevesebb.-térdelt le elém mosolyogva.-És nem mindegyiknek Bieber a neve!
-Erre a névre felkaptam a fejem.Tudhattam volna,hogy ez a gyerek is benne van...ha a múltkor azt mondtam gyűlölöm....most le sem tudnám szavakkal írni utálatom iránta.
-Semmi közöm ahhoz a baromhoz...-fordítottam el a fejem.
-Hát majd ezt mi eldöntjük.-húzta végig kézfejét arcomon.-De addig is játszhatunk egy kicsit.
Egy mozdulattal szétszakította a pólómat és lerántotta rólam.
-Kérem ne,ne tegye.-könyörögtem sírva.
-Azt hiszem nem fogunk unatkozni!


24 megjegyzés:

  1. Szia!:) még egyszer sem kommiztam, de már az elejétől figyelem a blogodat!:) Nagyon ügyesen írsz, és.. és IMÀDOOM!!*-*:D gyorsan kövit!!:))
    xxx "-ChristinaTomlinson-" xxx

    VálaszTörlés
  2. ...ÉS jön Justin, aki megmenti... Vagy nem xD
    Várom a folytatást :D ♥

    VálaszTörlés
  3. Görgetem, lejjebb a sztorit, erre, sehol semmi vége! Ez miiii! Folytatást!

    VálaszTörlés
  4. Ohh Kérlek Justin mentsd meg a csajt :( :)

    VálaszTörlés
  5. Óóó Istenem....ugye Justin meg fogja menteni a csajt?? Jajj imádom ezt a blogot....siess a folytatással!!!! <3 <3

    VálaszTörlés
  6. Justin most egyszer legyen rendes! Kérlek...kérlek. Tetszik a bunkó oldala is mert szexi meg minden, de most az egyszer meg menthetné. Egyébként gratulálok nagyon jó lett!:)
    Ui.: van uj részem www.melissamartinezslife.blogspot.hu gondoltam szolok itt is nem csak chat-en. xD
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  7. Justin menti meg??:oo jajj léccy:DD uuh nagyon várom a kövit:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 10 % esély ...de minden még megváltozhat..:3 bármi megtörténhet ...de tényleg bármi!!!

      Törlés
  8. *o* jesszusooooooooom *w*
    Várom a kövi réészt :))

    VálaszTörlés
  9. Hát ez egyszerűen eszméletlen! *-* Siess a kovivel, mar nagyon varom.:)

    VálaszTörlés
  10. húú nagyon imádom, siess a kövivel és remélem hogy Justin menti meg!! :D ♥♥ ;)

    VálaszTörlés
  11. imádóóóm!!! ma lessz uj rész!!! :D

    VálaszTörlés