2013. szeptember 13., péntek

30.fejezet~Töröld ki!

-Esküszöm...nagyon unlak már.-fújtam ki a levegőt.-Amúgy meg mit keresel itt?
-A bulira jöttem.-mondta Justin de erősen érződött rajta,hogy egy másik buliból jött át,mert az alkohol szag mint a dög szag terjedett a levegőbe.
-És meghívtak vagy te túl menő vagy egy meghívóhoz?-vigyorodtam el.
-Szivi,én minden buliba hivatalos vagyok!-nevette el magát de inkább vihogásnak hallatszott.
-Te teljesen részeg vagy!-sziszegtem.
-Az emberek több mint a fele csak értem van itt,mert tudta,hogy jövök.-jött egyre közelebb.
Reflekxből hátrálni kezdtem.
-Akkor miért nem mész be?
-Mert sokan vannak.-rántott vállat.-És nincs kedvem 14 évesekkel bulizni még ha jólnéznek ki  akkor sem.Majd éjfélkor  bemegyek.És a szülinapos hova megy?-röhögött és nem túl gyengéden felkarolt.
-Na jó most már tényleg hagyj békén...most akartam visszamenni.-löktem le magamról kezeit és menekülőre fogtam.
-Akkor velünk is bejöhetsz!-taszított maga elé.
Remek...csak ez kellett még!
-Lucy egész este téged kerestelek!-jött velem szembe Sho.
-Ments meg!-rohantam kicsit előre így hátul hagyva Justin csűrjét.
-Menjünk táncolni!
-Valami mást ese...-hökkentem hátra.
-Gyere már!
A patkett közepén álltunk a tömeg csak úgy taszított maga után.Egy pasi a kezünkbe nyomott két felest.
Sho zokszó nélkül lehúzta ,de nekem bűntudatom támadt.
-Idd meg!Ettől nem lesz semmi bajod!- nevetett.Persze aki részeg könnyen mondja.
-Idd meg!-ugrott mellém Joe és a pohár tartalmát beleöntötte a számba,aminek köszönhetően férre nyeltem.
Ez volt az utolsó emlékem az egész estéről.


-Édesem kelj fel iskola van!-éreztem anyu meleg kezeit a vállamon.
-Ne már anya..anya..anya...ANYA!-pattantak ki a szemeim.-Te,hogy kerülsz ide?
-Talán itt lakom?!
Csak ekkor kaptam észbe,hogy az ágyamban fekszem és a tegnapi ruhám van rajtam,amit jobb ha anyám egy percre sem....a takaró jobb ha rajtam marad!
-Hogy kerültem haza?
-Nem tudom,már aludtam mikor megjöttél de úgy hajnali 3-4 óra lehetett.
-Oké...Hát köszönöm az ébresztés de most...
-Persze,hagylak is öltözz mert el fogsz késni!
-Sietek.

-Lucy várj!-hallottam Sho hangját mögülem.
Bevártam barátnőmet,de a fejem megállás nélkül sajgott...


-Na milyen volt az estéd?-nevetett.
-Semmire sem emlékszem de annyira szédülök,hogy nem lepődnék meg ha most azonnal összeesnék.-morogtam.
-Nem emlékszel semmire?-vigyorgott és megállt így nekem is muszáj volt.
-Miért?Mit hagytam ki?-bámultam rá értetlen tekintettel.
-Hát édes én a helyedben nem keltem volna ki az ágyból.-karolt át nevetve.-Aki legurít két vodkás üveget  egy éjszaka alatt egymaga és utána minden egyes emberrel erotikus táncot lejt, annak nem állhat az útjába a fejfájás.
-Mi van?-torpantam meg.-Képesek voltatok leitatni?
-Ittál te magadtól is!
-Ne,ne ne ne ne...nem hiszem el,hogy megint megtörtént..-fogtam a fejem a rosszul lét határán.-És hogyan kerültem haza?
-Na azt viszont én sem tudom,de nem csak te durvultál be,kb. mindenki ilyen volt.Állati volt a buli!
Az iskola kapujában megtorpantam.
-Én inkább hazamegyek,nem vagyok képes bemenni és az emberek szemébe nézni.
-Gyere már nem lesz gond..
Amint átléptem az ajtó biztonságot nyújtó küszöbét a könyveimmel az arcom takarva elég gyorsan megindultam a termünk felé.
-Lassíts már!Lucy hallod?!-kiabált nevetve Sho mögülem de nem annyira érdekelt.
A hatalmába kerített a szégyen ereje ami mindennél magasabb.Úgy jöttem Bestonba,hogy új életet kezdjek csak is ezért egyeztem bele.Nem akartam,hogy tudják ha iszom nem bírom kontrollálni magamat.
-És még életben van!-kiáltotta el magát a padon ülve Joe így minden ember aki a teremben tartózkodott engem nézett,mintha mindegyik vigyorogna.Éreztem ahogy a bőr szinte már sistereg az arcomon.
-Ne most...
-Kíváncsi vagy magadra?Levideóztalak!-tolta a képembe telefonját Joe.
-Hogy mit csináltál?-kaptam ki a kezéből idegesen a készüléket.
-Csak egy legendát örökített meg,nem is tudtam,hogy így tudod nyomni.Nem néztem volna ki belőled.-ugrott mellé Brian.
-Van benne valami.-kontrázott Ryan.
Az áruló..
Megnyomtam a lejátszás gombot és szemem elé tárult az amit sosem akartam volna látni.Magamra sem ismertem.Úgy mozogtam a parketten mint egy profi sztriptíztáncos,persze hála istennek a ruháim megmaradtak.Visszagondolva soha többé nem veszem fel azt a ruhát és javasolni fogom,hogy Sho nővére is dobja ki ,mert annyi initm testrész hozzá ért,hogy teljességgel meg van gyalázva.
Szemtanúja voltam,hogyan öntöm magamba a vodkás üveg két harmad részét és öblítem le tequilával.
Istenemre esküszöm,csak a szülinapomon szoktam inni,és már tudjátok is miért...máskor eszembe sincsen még egy citromos sört se otthon a TV előtt legurítani.
-Uram-isten.-ejtettem ki szótagolva ezt a sokat mondó szót.
-Mekkora buli volt már.-röhögött szinte az egész osztály.
-Várjál..te nem emlékszel semmire?-jött közelebb Ryan ,biztosan feltűnt neki a 'sokatmondó' tekintetem.
-Nem.-temettem az arcom a két tenyerem közé.-Mit csináltam még?
-A bárpulton táncolás és egy székhez kötözött palinak adott öltáncon kívül semmit.
-Töröld ki! Töröld ki most!- támadtam le.
-Dehogy törlöm hülye vagy?!
Tudom nem túl szép dolog de kikaptam egy gyors mozdulattal a telefont a kezéből és minden rólam szólo képet és videot töröltem.
 -Ez szemétség volt.-mondta Joe megszeppenve.
Nem válaszoltam csak diadalittasan elmosolyodtam.
-Majd átküldetem Bieberrel.-vont vállat Brian.
-Micsoda?-kiáltottuk egyszerre Sho-val.
 -Neki vannak 'bonus' felvételei is...ha érted mire gondolok.-villantott egy perverz vigyort.
-ÉS EZT CSAK MOST MONDJÁTOK?-üvöltöttem szinte rájuk mikor az említett belépett a terembe..
Említett paraszt.
Idegesen szeltem át a termet és céltudatosan némi idegszakadással álltam elé.
-Mennyit videóztál?-kérdeztem semlegesen,belül mégis az idegeimet tépdelve.
-Attól függ melyik részt akarod látni.-nevetett gonoszan amitől egyből rossz érzésem támadt.
-Hogy érted azt,hogy "Melyiket"?
-Nem tudom melyikre gondolsz,amikor majdnem kielégíted a csapost vagy ahol tömöd magadba az alkoholt?-vigyorgott és közben szórakozottan kapcsolgatta a telefonját.-Vagy a kedvencem,mikor félig lefekszel egy 30 évessel.-nevetett fel hangosan.
Abban a pillanatban  legszívesebben nekiugrottam volna a torkának és egy erőteljes mozdulattal kirántottam volna.
Pont mikor készültem volna nekiiramodni,akkor szólalt meg az a tipikus mindenkinek csak bajt jelentő csengő..
-De kár lenne ha a videók véletlenül nyilvánosságot látnának Facebook-on.-vigyorgott.
Nem érdekelt,hogy ki mit gondol de én most itt kinyírom ezt a gerinctelen alakot.
-Miss.Sanbert,kérem foglaljon helyet.Sok mindenről kell beszélgetnünk az órán és nem biztos,hogy mindenre elegendő időnk jut ha tovább téblábol.-dobta le az ofő a könyveit az asztalra.-Bemutatom nektek  Alaric Minght-ot,az egyik fotós gyakornokot a két utcával lentebbi iskola gyakornokát.Titeket választott az első kampányához,úgyhogy nagyon remélem nem okoztok csalódást!-vetett egy jelenték teljes pillantást ránk.
-Mihez kellenek a képek?-kérdezte Mirlana egy amúgy nagyon csendes lány.
-Ha ez már megint olyan szaros állatkampány mondom előre nem öltözöl nyúlnak és eszem répát,még ha nemes cél lenne sem,még egyszer!-kiáltott fel Brian.
-Megnyugtatlak,semmi hasonlóról nincsen szó.-próbálta nyugodtan elmagyarázni a dolgokat Alaric.-Hát,Sziasztok Alaric vagyok, a következő 2 óra alól felmentettelek titeket.-nevette el magát,mire hangos 'hu'-kat kapott.Ezzel a lépéssel az egész osztály szívébe lopta magát szerintem.
-7-es csoportokba osztottunk benneteket amelyet a kedves tanárnőtök fog veletek megosztani amíg én felállítom  az állványom a tornaterembe.A másik osztályból már kiválasztottam 1 lányt és egy fiút,de innen is szeretnék egy párt.-fújta ki a benntartott levegőjét.-Akkor lent találkozunk.-csapta össze a tenyerét és kiviharzott.
-A két csoport a következő,aki hallotta a nevét az azonnal megy öltözni!Értettétek?!Nem fogok 2 óránál többet erre a hülyeségre pazarolni!Szóval 1,csoport:Marlina,Natalia,Brian,Ryan,Bob,Debby,Lucy. most azonnal indul!

-Jól áll a tűsarok!-vigyorgott Joe egy szál nyakkendőben és gatyában.
Annak ellenére,hogy egész életemben kerültem a kamerák fényét vagy a fényképezők vakuját sosem jártam sikerrel.
A ruha sem tetszett amit kaptam...sokkal jobban nézett ki a többieké.
A fiúkat elnézve némely elég furcsa teremtmény póló nélkül.Én inkább még egyet húztam volna rá.
-Akkor jöjjön az első!-kiáltotta hangosan Alaric.
Natalie lassan és óvatos léptekkel sétált a szürke lepedővel letakart háttér elé.Neki is jobb volt a ruhája meg a sminke is,mint nekem de olyan szinte nevetségesen járt a magassarkúban,hogy egy cirkuszban főattrakció lehetne.
Én negyedikként mentem a vászonra.Megmondom őszintén egy kicsit élveztem is.
Joe volt a legviccesebb!Bármikor amikor le akarták fényképezni mindig bevágott egy grimaszt és egy fura balett mozdulatot.Szakadtam rajta.
Miután végeztünk váltottunk a másik csapattal. Ryan időközben teljesen kikészült mondván,hogy a vaku fény kiégette a retináját és így muszáj a lift-et használni.

-Végre,hogy végeztünk már majdnem éhen haltam.-hallgattam Sho hangos panaszkodását.
-És milyen volt a fotózásotok?
-Gondolhatod...minden értelmes hozzátok ment...mindenki elvolt foglalva őfelsége idomaival...gusztustalan volt a nyáltengerben állni.
Ezen muszáj volt felnevetnem,hiszen Sho-val annyi mindenben különbözünk mégis a gondolataink és a véleményünk is szinte egyforma.
-Részvétem.
-Lucy,Lucy!-kiáltotta valaki a nevemet hátulról.-Lucy,várj!

22 megjegyzés:

  1. Elso kommentelo! :) nagyon szeretem a blogod! :) csak igy tovabb ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett..Gyors köviit :) *-* <3

    VálaszTörlés
  3. uuh nagyon jó lett :) mikor lesz kövi? :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon, nagyon nagyon jó. :D Komolyan nem tudom hányszor kéne még elismételnem a nagyon szót. Te vagy a blogírásban a példaképem, nem vicc. *-* Én is szeretnék ilyen jól írni. Mikor a te blogodat olvasom mindig bénának érzem magam.xd Gyorsan kövit!
    P.S.: Mióta írsz és ez hanyadik blogod?:)
    Puszi: Loren♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszméletlenül aranyos tőled és csak annyit szeretnék mondani ha engedi az időm benézek a blogjaidba :)Megigérem.Volt egy blogom amit letöröltem :D jelenleg 2 van!Az egyiket a barátnőmmel irom :) és most fogok kezdeni egy ujat.:) kb.1-1,5 éve:))

      Törlés
  5. Egyszerűen csodálatos! Per-fect!!!!!!! :)
    kövit hamar!!!!!!!!!! :)
    ~Emy♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szerintem ez annyira nem lett jo...de várjátok a kirándulást :33

      Törlés
  6. nagyon szeretem a blogod egyik kedvencem!!! :P siess a kövi résszel! ♥♥

    VálaszTörlés
  7. Annyira jo lett!*-* Varom a kovit.:')♥

    VálaszTörlés
  8. Úristen*-* Eszméletlen jól írsz. Hamar a kövit!!:))

    VálaszTörlés
  9. Most találtam rá a blogodra, de úristen *w*
    megimááádtaaam
    Remélem sietsz a kövivel :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)) sajnos mindjárt közeleg a blognak a vége:/nem biztos még de lehet 40 fejezet lesz de lehet 2 évad...:)sietek!

      Törlés