2013. szeptember 4., szerda

29.fejezet~Meglepetés.

Egy hét telt a "kilakoltatásom óta".Szerintem elmondhatom ez volt életem legrosszabb egy hete.Russel azt mondta meg akar ismerni és erre szánt össz vissz 2 órát egész héten.
Szerencsére anyu ha már kirakott legalább berakta a laptopomat mentségére.Nem hittem volna soha,hogy ennyire fogok neki örülni.
Egész héten folyamatosan beszéltem Torival de folyton lerázott azzal,hogy valami bulihoz utaznak el és csomagolnia kell.
De jó nekik,én meg maximum arról kapok értesítést,hogy jövő héten ismét osztály kirándulásunk lesz de ezúttal egy hasadékhoz megyünk a hegyekbe az egész évfolyam.
Kopogtak az ajtómon.
-Szia drágám-jött be Russel nyálas szövegével.-Boldog 18. Szülinapot!
-Köszönöm.-feleltem egy kamu mosollyal arcomon.
-Keresett az egyik barátnőd.Valamilyen Saca.
-Sho-ra gondolsz?
-Igen,kérte miután beszéltél édesanyáddal nézz be hozza.-Rendben,most el kell menjek ne haragudj,hogy nem tudlak hazavinni,de hagytam kint pénzt az asztalon taxira,és kérlek majd zárj be a kulcsoddal.
-Nem,kell köszi az egyik barátom megígérte,hogy eljön értem.
-Rendben van vigyázz magadra és még egyszer Boldog Szülinapot!-intett és máris elhúzott.
-Király...
Utálom,a szülinapokat főleg az enyémet,mert akkor mindig történik valami vagy velem vagy a barátaimmal.
Tavaly egy elég rossz társaságba keveredtem és  láttam amint ellopnak egy kocsit és betörnek egy házba de persze ezek a régi sulimban voltak,itt szerintem Sho-n kívül senki sem tudja,hogy ma lettem 18.
Ez az év egyetlen olyan napja amikor megengedem magamnak az alkoholt de ez mindig hátul üt mert,mindig túlzásba esem,már volt olyan amikor 16 voltam,hogy reggel elkezdtem bulizni és másnap egy tóban ébredtem úgy 200 ember társaságában.
Mindig elkezdjük a bulit 20-an és mindig csatlakoznak hozzánk emberek ha ismerem őket ha nem.
Idén kellene a legnagyobb bulit csapni de azt hiszem egy mozin kívül nem lesz több.
Bezártam az ajtókat és beszálltam Brian szürke kocsijába.
-Mizu szülinapos?-ölelt meg.
-Hagyjál,nincs kedvem ehhez és honnan veszed,hogy ma van?-vágtam duzzogó fejet.
-Sho intézkedett,hogy az egész suli tudja és remélem felkészültél,hogy ma este kirúgunk  hámból!-nevetett Brian és végre valahára elindultunk a sátáni háztól.
Russel azt mondta,hogy később majd bedobja a bőröndöm,így a táskámon kívül semmi csomagom nincs.
-Idén nem ünnepelek.
-Nehogy már,ez lenne az év második legjobb bulija!-ujjongott Brian.
-Kié az első?
-Gondolhatod... gazdag,elkéneztetett,önelégült,seggfej aki baromi jó bulikat csinál.
-Bieber?-kérdeztem unottan.
-Tavaly kibérelt az anyja neki egy egész helyet és meghívtak kb mindenkit..volt ott sztriptíz,csajok,modellek,celebek,és az egész város lassan a március 1-jére új ünnepet avatott.
-Mit tudsz Selenáról?-kérdeztem hirtelen felindulásból.
-Honnan tudsz róla?-kapta fej a fejét Brian idegesen és ezzel elárulta,hogy ismeri a lányt.-Már a tavalyi bulin sem láttam vagy nem is...legalább 2 éve nem.
-Ő is a sulinkba járt?!
-Csak járt...10.-ig..ő volt a suliban a legjobb csaj,mint mindig neki kellett  legjobb pasi is,így jön a képbe Justin ha erre vagy kíváncsi.Elkezdtek járni,Selena nagyon kedves barátságos volt...az egyetlen problémája az volt,hogy hajlamos volt férre lépni,nem is egyszer...Justin még akkor naiv volt és nem is jutott az eszébe,hogy valaha megcsalhatják..
-Akkor is ilyen szemét volt?
-Kedves volt és szerény.
-Azt meg hogyan?-fordultam egész testtel Brian felé.
-Selena pont a szülinapján nem vigyázott és lebukott.Justin szinte összetört és azóta úgy nyugtatja magát,hogy mindig lefekszik egy lánnyal.
A suliba járó lányok 90%-a még esedezik is érte.Mióta összetört nem törődik senkivel.
-Ezt te honnan tudod?-kérdeztem és folyamatosan fogtam föl Brian meséjét."
-A legjobb barátaim közé tartozott.-röhögte el magát hitetlenkedve.-Furcsa de igaz Ryan,Justin,Joe és én elválaszthatatlanok voltunk.Mindent együtt csináltunk 9.óta.
-És mi történ?
-Justin dobott engem Joe-t és Ryan-t Selenáért...Joe és Jus összevesztek kb örökre,én tudtam,hogy ez lesz Ryan meg hű legjobb baráthoz senkit sem hagyott el.Így szétoszlottunk én maradtam Joeval és Ryan ment Justinhoz.Ez lenne a suli nagy sztorija.-nevetett de a hangjában balami féle szomorú gyötrődés hallatszott.
-Már nem vagytok barátok?
-Én még imádom Ryant és Joe is de Justin új részét  nem szeretjük,de ne is beszéljünk erről...
-Selena most hol van?
-Valahol Németországban,várj van róla kép a mobilomban.
-Tényleg?-hitetlenkedtem.
-Úgy értem csoport kép.Vedd ki a kabátomba van hátul.
Gyorsan hátra nyúltam és kihalászta Brian telefonját.
-Menj a tizedik mappába.
Hiper sebességgel lekerestem a fájlt és keresgélni kezdtem a több száz kép között,míg meg nem akadt a szemem az egyiken.
A képen 4 fiú és 2 lány volt.
A bal szélén Brian mellette Joe,mellette egy barna hajú csajt ölel és mellette Ryan.Fölöttük Justin eszméletlen aranyos mosollyal amire ha nem ismerném rámondanám a kedves jelzőt.Éppen átölelt egy borzasztóan gyönyörű csajt..biztosan ő Selena.Fekete hosszú dús hullámos haja kibontva omlott vállára,szép arca Justinéhoz illesztette és villogtatta mesebeli mosolyát.Az alatta elhelyezkedő fog szabályzós ló farkos lány a közelébe sem ért.A lány átölelte Joe és Ryan nyakát és olyan arcot vágott mint akinek tüsszentenie kell.
Amikor kicsit jobban elmerültem a képben szemet szúrt a lány órája.
-Milyen furcsa...-kezdtem bele.-Mintha Sho-n is ilyen órát láttam volna...
-Az Sho...-húzta Brian kaján vigyorra ajkait.
Ez volt a pillanat amikor köpni,nyelni nem tudtam a döbbenettől.
-Nem hiszem el...Az nem lehet...
-10.-ben így nézett ki.-röhögött Brian.
-Mintha két teljesen külön ember volna.
-Megérkeztünk.-fordult felém.-Látom még böki a csőröd valami,kérdezz nyugodtan.-nevetett és leállította kocsiját.
-Ne nézz hülyének,de eltudod képzelni,Debbyről,hogy valaha is lefeküdt...-nem bírtam tovább mondani.
-Lucy,Sho-n és rajtad kívül az egész osztályunk lefeküdt Justinnal...Sho-val kezdte volna ...de ő nem akart vele...érted..-magyarázott Brian.
-Miért?
-Mert, ő volt Selena legjobb barátnője.-sóhajtott nagyot.-Kérlek  ha lehet senkinek ne mond el ezt..ezt már csak a végzős évfolyam tudja a többi diák már elballagott...
-Hát,köszönöm,hogy elmondtad és a fuvart ...-csaptam be a kocsi ajtóját.-Szia!
-Ja és Luc!-kiáltott utánam de már a kapu előtt voltam.
-Igen?-mosolyogtam.
-Egy baráti jó tanács,Bieber mindig megszerzi amit akar előbb vagy utóbb.A gyerek seggfej,nem pedig hülye...tartsd távol magad tőle amennyire csak tudod vagy nagyon megjárod!-magyarázott komoly arccal.-Boldog Szülinapot mégegyszer!-vigyorodott el és elhajtott.
Ott állhattam több mint 5 percig  és elmélyültem a gondolataimba amiknek az elmúlt fél órában sikerült teljesen összezavarodniuk.Úgy nézhettem ki mint egy szobor aki csak arra vár,hogy a sirályok telibe szarják.
A bejárati ajtót nagy  csattanással csaptam be magam mögött,ezzel jelezve,hogy haza értem.
Egyből szobám felé vettem az irányt,lehuppantam az ágyamra és kizártam a körülöttem lévő világot.A szemhéjam olyan eszelősen súlyossá vált,hogy kénytelen voltam engedelmeskedni neki.Csak nem gond ha lepihenek 2-3 percre...
-LUCY SANBERT!Azonnal kelj föl és öltöztesd fel azt a csinos kis hátsódat.-hallottam egy túlságosan ismerős hangot betörőjéhez képest.
-Nincs kedvem!-húztam párnámat fejembe.-Hagyj élni.
Sho fogott egy párnát és megcsapott vele.
-Kelek..
Még egyszer.
-Kelek..
Még egyszer.
-Kelek..
Még egyszer.
-FENT VAGYOK,csak tedd már le azt a kibaszott párnát!-üvöltöttem teljes torokból.
-Helyes!-húzódott győzelmi vigyorra  szája.-Akkor öltözz!
-Ez nem jó?-mutattam végig magamon.
Pont ugyan az a ruha volt rajtam ami,délelőtt egy sima csőgatya egy passzoló felsővel.
-De,ha suliba mész..de ma mint egy 18 éves fogsz felöltözni!
-De nekem ahhoz se ruhám se kedvem..-nyüszítettem.
-Ne aggódj vettem kölcsön néhány cuccot a nővéremtől.-húzott ki a háta mögül két zacskót.
-Én ezt nem hordom nyilvánosan!-akadtam ki teljesen magamat nézve a tükörbe.
-Ne nyafogj már,jól nézünk ki!-nevette el magát Sho.
-Mint a ribancok!
-A 18.szülinap kivétel!Azt veszel fel amit akarsz.
-De én ezt nem akarom!!!Nem túlzok annyival,hogy a seggem háromnegyed része van csak eltakarva.
Ahogy ott álltunk az amúgy nagyon menő bőr cuccokban,eszembe jutott,hogy így páros lábbal basznak ki a moziból.
-Így be sem engednek egy moziba sem...-ráztam a fejem rosszallóan.
A ruha maga nagyon tetszett csak az alja nem...
-Jut eszembe be kéne ugranunk a bácsikám szórakozó helyére egy USB-ért.Egy fickónak kell vinnem..-vont vállat lazán Sho.
-Hová?
-A 'So Simple...'-be.2 percre van ide,túl fogod élni.
-Remélem senkivel nem találkozom össze,így nem bírnék a szemébe nézni.
-A ruha kurvára jól áll és semmid sincs kint benne,de a sminked és a hajad borzasztó...
-Mert,talán most keltem fel és a délelőtti sminkem rajtam maradt.-indultam a fürdőbe.
10 perc és felkötött hajjal és picit feketébb sminkkel mint szokott,léptem ki a fürdőből.
-Na milyen?
-Ha pasi lennék rád dudálnék.Most,hogy meg vagy jöhet az én ajándékom.
Kikapott egy dobozt az egyik zacskóból és felém nyújtotta.
-Remélem nem ostor..a ruhához-sziszegtem és óvatosan kinyitottam a dobozt mintha attól félnék,hogy bombát találok.
-Ez kegyetlenül szép!-ámuldoztam a dobozban lévő magassarkún.
-Tetszik?
-Nagyon szépen,köszönöm!-borultam Sho nyakába.
Gyorsan kirángattam a dobozból a mesebeli cipőket és belebújtam.
Most már úgy néztem ki mint aki egy egyetemes buliba készül.
-Indulnunk kell mert Jonathen bácsi mérges lesz.
Még utoljára belenéztünk a tükörbe és olyan volt mintha nem a gimiben hanem az egyetemen lennénk végzősök.
Most belegondolva ha kicsit lentebb húzom a rövid gatyám alját normális bulizós ruhának minősül ami megnyugtatott de egy moziba akkor sem lehet ilyenbe menni.
-Szerintem ez lesz az!-kiáltotta Sho.
-Az előző kettőre is ezt mondtad...
-Biztos vagyok benne!-vigyorodott el.
-Akkor menj be és hozd ki a kibaszott USB-t.-háborogtam,mert már elegem volt és semmi kedvem nem volt egész este hallgatni amikor akaratos.
Sho nem törődve velem,felrántott az ajtót és beszaladt.
-Jellemző.-mentem be az ajtón én is.-hagyj csak ott,mert tök jó buli egy siká...-de nem tudtam befejezni,mert vakító reflektor fény világított a szemembe.
-MEGLEPETÉS!-ordították az emberek.
Körülöttem vagy 700 ember volt és akkor nem beszéltem azokról akik nem fértek bele a látó terembe nem csoda,hogy még lélegezni is elfelejtettem.
A számomra kínos jelenetet a fülsiketítő zene rázta meg.
A tömegben kiszúrtam Tori-t aki vigyorogva szaladt felém.
-BOLDOG SZÜLINAPOT!-ugrott a nyakamba amitől megtántorodtam kissé.
-Te meg,hogy kerülsz ide?-hitetlenkedtem.
-Nem egyedül vagyok itt az egész csapat itt van.-nevetett.-Mindjárt vissza jövök.-és elmerült a táncoló tömegben.
-Szóval itt a szülinapos!-jött az ismerős hang hátulról.
-Harry?!Te komolyan képes voltál eljönni...ide?-kérdeztem félig nevetve félig meg még mindig kábultan.
-Muszáj volt megtennem.-nevetett és előhúzott a háta mögül egy gyönyörű ròzsát.
-Eszméletlenül szép!Köszi.
-Ez egy amolyan "Bocsi de a haverjaimat is hoztam a buliba" dolog.-nevetett fel kínosan a háta mögé mutatva a  másik két vidámparkos srácra.
-Biztos vagyok benne,hogy a vendégek több mint a feléről fogalmam sincs kicsodák.-nevettem fel kínosan már teljesen magamhoz térve.
-Bocsáss meg,de valami francia csajoknak kell segítenem a bár pultnál.-nyomott egy puszit a homlokomra és már el is tűnt.
Csak azt nem értettem,hogy ki rendezne nekem egy ilyen bulit,de amit észrevettem Sho-t 2 fiú társaságában,eszembe jutott,hogy mondta még régebben,hogy ilyenkor ne merjem zavarni.
Kicsit beljebb húzódtam,hogy senki ne ismerjen fel és jöjjön oda beszélgetni.
'Minden ilyen club-nak van vészkijárata.'~gondoltam magamban.
Át verekedtem magam a tömegen nagyon nehezen de végül megtaláltam,hála az égnek.
Majdnem,hogy kitört a tetőre vezető ajtò én szó szerint kiestem rajta.
Kapkodva szívtam be a friss levegő lenyűgöző aromáját.
Picit klausztrofóbiám van...
Majdnem elájultam a cigaretta füst és az alkohol maró illatától.Utálom ezt a helyet..csak egy sima mozit szerettem volna idén...olyan nagy kérés lenne?!
Mikor már nagyjából megnyugodtam valami kiutat próbáltam keresni.
Találtam is egy régi vas létrát az épület oldalánál ami a kukákhoz vezet.Megteszi.
Lassan és óvatosan megpróbáltam lemászni de a magassarkúm megcsúszott az egyik fokon és majdnem 5 métert zuhantam lefele.
Kicsit elszámítottam magam és le kellett ugranom egy másfél métert,mert a létra túl rövid volt.
Gyorsan leporoltam  kezem és rohantam volna haza ha a sarkon nem gázolok bele egyenesen egy csapat fiúba.
-Mondtam,hogy megéri kint várni.-röhögött egy barnás szőke hajú fiú a csuklóimat szorongatva.
Nem kellett sok,hogy körbe álljanak vagy 10-en.
-Enyém a szája!-röhögött az egyik vad barom.
-Alul,elől!
-Hátul stipp-stopp!
A gyomrom majdnem felfordult ezektől az állatoktól.Próbáltam kiszabadítani a csuklómat de túl erős volt az ellenállás.
-Engedd el.-jött egy baromi halk hang hátulról.
Elöszőr azt hittem,hogy a pánik miatt képzeltem be,de mikor megláttam 'fogvatartóm' arcát szinte ellökött magától.Aranyos...mintha leprás lennék és a cipőmnek köszönhetően még meg is botlottam.
Azt hittem a földre esem de nem stimmelt,hogy mozogna és mentolos leheletét a fülembe fújja.
-Vele ma én bulizom!-nevetett az ismerős hang.
Egy 180°-os fordulattal megfordultam a tengelyem körül.
-Már megint te?

t-o-x-i-c-daisies:

✡ My blog is for the children of the bad revolution ✡

25 megjegyzés:

  1. Ááááá, baromira jó rész lett! Imádom! Hamar hozd a következőt!

    ui.: Első komizó! Yeah!

    xx

    VálaszTörlés
  2. Halezz! elöször komizok ehez a blogodhoz, ès azt kell mondjam: azt a rohaaaaaaadt :0
    nagyon àllat, nagyon durwa, nagyon tetszik :D Szintèn Ez az elsõ JB-s blog, amit valaha is olvastam. :D Illik Justinra ez a "szerep".
    kívàncsi vagyok a folytatàsàra szov. tuti olvasni fogon tovàbbra is. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy komiztál és nagyon remélem,hogy fogsz majd máskor is :D Köszi,köszi és mindent köszi :* Örülök,hogy tetszett.

      Törlés
  3. Aaaaaaaaaaa ez nagyon kiraaaaaaly a legjobb blog a vilagon hamar kovit!!! *-*

    VálaszTörlés
  4. nagyon de nagyon yó lett.. áhhh. csak mond azt h sietsz pls x"D <3

    u.i.: űber kircsi rész lett<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is lett piciii :DD amugy köszönöm :)))

      Törlés
  5. nagyon nagyon tetszik siess nagyon a következővel!! :D ;) ♥ imádom ezt a blogot!! :D ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszöönöm. örülök,hogy tetszik.Sietek:*

      Törlés
  6. Úristen!!!! Nagyon nagyon jó lett..Imádom...Lécci siess a kövivel :)) *-* <33

    VálaszTörlés
  7. NAGYON JÓ!!!!!!!! A legizgalmasabb résznél!!! :(
    De én imádom! :) Mondd hogy sietsz! :)
    Kövit hamar!! :) :)

    U.i.: Lehet, hogy nem ismersz, de olvasom, és imádom a blogod!!!!!!! :) :)
    ~Emy :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon de tényleg nagyon aranyos vagy:)Hihetetlenül jólesnek az ilyen komik.
      Hát igazából a résszel kissé bajban vagyok vagyis lemaradtam az irásában xDD de sietek!

      Törlés
  8. Sziia:) most komizom először a blogodhoz, de meg kell hogy mondjam egyszerűen imádom <3 siess...ma még lehet részre számítani?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a komidat,de sajnos csak 20 komi után irok részt :)))) vagyis még kell 1-2 :DD :*

      Törlés
  9. Nagyon jó, egyszerűen imádom!!! :) Siess a következővel! :) <3

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Imadom ezt a blogot!*.* olyan jol irod hogy megszerettem!! Halas vagyok a baratnomnek hogy megmutatta ezt a blogot!:) siess a kovivel mert mar a baratnoimmel nagyon varjuk :) <3 csak igy tovabb! Imadom..:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon aranyos vagy :)) Sietek ;) :*

      Törlés
  12. Siess a kövivel!A kedvenc blogom! #.# <3

    VálaszTörlés