2013. augusztus 30., péntek

28.fejezet~A 100.

-Apáddal úgy döntöttünk,hogy nála leszel a téli szünetre.Csak kibírsz 1 hetet annak érdekében,hogy közelebb kerüljetek egymáshoz.-vizslatta a tényeket anyu.
-De...-kezdtem volna bele az ellenérveimbe amiből mellesleg megjegyzem vagy 1000 db. van de esélyem sem volt anyámmal szemben.
-Összepakoltam neked ami kellhet.Ma már átvisznek ezért jött át Russel. Jó szórakozást kicsim hívj ha van valami!-rakott ki anyu a házból.Na jó ez a nap ennél rosszabb már nem is lehetne...
-Justin vidd ahová beszéltük...nekem még van egy kis dolgom!-mondta Russel és azzal bepattant a kocsijába és elhajtott a cuccaimmal együtt.
Amint ketten maradtunk észre vettem Justin arcán egy jellegzetes vigyort.
-Na,neee ne kezd megint.-emeltem fel védekezés képen a kezemet.-Ismerem ezt a nézést!
-Milyen nézést?-indult meg előre.
-A "Ma este még felcsinállak!" nézésed.-vonszoltam utána magam vonakodva.
-Ha fel akartalak volna csinálni már táborban megtettem volna...Ribanc.
-Azt se tudod mit jelent ez a szó!Maximum az eddigi barátnőidre lehetne ezt mondani..de várjunk csak!Egy ekkora barommal egy igazi nő le sem állna.-üvöltöttem előre neki.
-Ha annyira nagyra tartod magad akkor most miért dumálsz velem?!-fordult meg hirtelen aminek köszönhetően majdnem belegázoltam.
-Mert,az anyám azt mondta.-adtam a szerintem legmegfelelőbb választ.
-És mint anyuci pici lánya amit mond az szent és sérthetetlen.-röhögött ki gúnyosan és ismét nekiindult a leejtőnek a házunktól a kapuig.
-Koránt sem ismersz!Fogadok nagyobb lázadó vagyok mint te.-zártam be a kaput magunk mögött és mire megfordulhattam volna egy esetlenül nagy zúgást hallottam amitől elég szépen megugrottam.
Ez a hang biztosan nem egy kocsié...olyan mintha inkább egy...
-Mi van?!A nagy lázadó lefehéredik egy motor láttán?!-röhögött az a  seggfej..


Hát hol is kezdjem nincsenek túl jó emlékeim a motorokról sőt kimondottan félek tőlük mióta a régi sulimba a barátaim tök jó mókának találták jogsi nélkül menni egy suli kört és az egyik barom szembe ment egy autóval és 10 napig kómában volt miatta már nem tartotta annyira viccesnek...
-Na mi lesz már?-kiáltott Justin.
-Nincs még egy sisak...-érveltem de ekkor előkapott egy teljesen ugyan olyat mint amilyen az övé.
-Van egyáltalán jogsid?
Nem nagyon kívánkoztam a motorra.
-Most ugye csak szivatsz!
Kicsit gáz lett volna innen bemenni azzal az indokkal,hogy elfelejtettem menni WC-re?!Igen?!Mert már majdnem behugyoztam a félelemtől.
Lassan és megfontoltan közelebb léptem és elvettem a felém nyújtott sisakot majd óvakodva felültem a motor sarkára pontosabban a farára teljesen távol Justintól.
-Mehetünk...-fújtam ki a levegőt.
-Jobban tennéd ha átkarolnál ha nem szeretnéd megölelni a betont.
-Így tökéletes!Csak indulj már el!
-Ahogy óhajtod...kurva-morogta alig hallhatóan,de mielőtt még visszaszólhattam volna gázt adott.
Minden erőmmel azon voltam,hogy megkapaszkodjak a motor valamelyik alkatrészébe.Találtam is egy megfelelőnek tűnő csavart de az csak addig szolgált amíg az első nagyobb kanyarnál majdnem lerepültem.
-Még mindig nem gondoltad meg magad?-röhögött Justin.
-Meg sem fordult a fejembe,hogy hozzád érjek!-sziszegtem.
-Nem?!Akkor gyorsítok egy kicsit!
Gondolhattam volna,hogy egy ilyen motort nem 20 km/h-ra terveztek hiszen egy néni is lehagyott minket a trocsogány biciklijével.
Egyszer csak annyit érzek,hogy az arcom nekivágódik Justin hátának és a mellettünk elsuhanó fák olyanok voltak mint egy festék paca a vászon közepén.
-Justin lassíts!-próbáltam kiabálni sikertelenül.
Elkerülhetetlen volt a testi érintkezés,de még mindig maximum a fekete kabátját fogtam meg vagy inkább szorongattam.
Hála istennek,egy ismerős hangot hallottam pontosan mögülünk.Rendőrök.Remélem börtönbe viszik,hogy ott rohadjon meg.
Egy szép farolással fékezett le,és amint lehetőségem akadt szinte egyből levetettem magam a motorról.Lekaptam a sisakot mert úgy éreztem nem kapok levegőt.
-Biztos úr,valami probléma van?-vette le magáról a sisakot Justin.
-Hányszor mondtam neked haver,hogy városban ennyivel nem lehet menni!
-O,Lenny hiányoztál!-pacsizott le vele Jus,én pedig tátott szájjal figyeltem a jelenetet.
-Nem felejtettél el valamit?!Mint bemutatni a kis barátnődet?-suttogta halványan felém biccentve.
-Ja,csak egy ribanc..-vont vállat Justin..
-Szia,Lucy vagyok.-löktem férre egy erőteljes mozdulattal.-Sajnálom,hogy ez a barom nem képes még annyira sem,hogy bemutasson.
-Jól tippelek ha azt mondom nem csípitek egymást?-röhögött fel Lenny.
-Az nem is kifejezés...-vetettem egy lenéző pillantást oldalra.
-Na és mizu Selenával?-kérdezett rá Lenny én pedig összeráncolt szemöldökkel fordultam Justin felé akit láthatólag nagyon kellemetlenül érinthet ez  dolog,bár nem tudom,hogy az ökölbe szorított keze vagy a homlokán kidagadó ér árulta el.
-Nem ismerek semmilyen Selenát..-morogta idegesen.
Lenny egyből kapcsolt,hogy tiltott területen jár így hamar el is köszönt mielőtt Justin kitörne.Pechemre én nem mehettem sehová,de akár mekkora szemétség élveztem a műsort.
-Ó,szóval Selena.-gondoltam magamban és gondolatban felírtam,hogy később faggassam ki Ryan-t.
-Mi van vele?-kérdezte Justin nem túl szépen miközben felvette a sisakját.
-Ha nem tévedek a volt barátnődről van szó.-ültem fel mögé vidáman,hiszen megtaláltam végre valahára a gyenge pontját.
Erre persze nem válaszolt csak megpörgette a motort jelezve,hogy induljunk már.
-Biztosan nem végződött jól a szitu.-nevettem-Hadd tippeljek!Biztosan összetörte a szívecskéd és azóta vagy ilyen generáltalan bunkó.
-Én kussolnék egy olyan baráttal aki megerőszakolt egy 10 éves kis csajt!-fordult hátra vigyorogva.A mosoly abban  pillanatbn lefolyt az arcomról.
Vajon honnan tud Charlie-ról?Bár már ezen sem csodálkozom.

Be kell,hogy valljam,amikor 16 voltam mint minden csajnak nekem is kellett egy pasi,hogy ne tűnjek cikinek a barátnőim előtt.Találkoztam is egyel és röpke 10 perc alatt 'beleszerettem',csak nem számoltam vele,hogy úgy 3 évvel idősebb nálam és egy pedofil akit keres a rendőrség.Nem gondoltam volna,hogy velem is megtörténhet amit a TV-ben vagy az újságokban lát az ember de mikor egyik reggel a zsaruk egy képpel a kezükben állítottak be hozzám azzal,hogy "Ismeri a képen látható férfit?Mert ha igen egy kislány életét könnyítheti meg!".
Elmeséltem a rendőröknek,hogy nagyjából már egy hónapja vagyok intenzív kapcsolatban az illetővel mire közölték,hogy tegnap este nem előszörre megerőszakolt egy nála majdnem egy évtizeddel kisebb kislányt.
Nem hittem a füleimnek.Még amikor Tori az ottani barátnőm vigasztalt,mert nem bírtam abbahagyni a sírást.Csak az járt a fejemben,hogy ezt én mivel érdemeltem ki vagy mit követtem el,hogy ezt tegyék velem.
Attól a naptól kezdve egy fiúban sem bízok meg,soha többé és a barátaimat is megválogatom.
Csak az az egy kérdés maradt,hogy Justin honnan a jó büdös picsából tud erről.

Az egész úton Russel házáig csak néztem ki a fejemből és egy mukkot sem szóltam míg a motor meg nem állt a kapuban.
Veszekedni sem volt kedvem csak ordítani egy nagyot,hogy kiadjam magamból a feszültséget.
Bementünk a házba,Justin  ledobta a kulcsokat a pultra és felment az emeletre.
Én elfeküdtem a kanapén és néztem a mennyezetet.
Nem tartottam fontosnak megnézni,mi van fent hiszen csak egy hét és minél hamarabb el akarom felejteni ezt a helyet.
-Apád mindjárt itt van,rendelt neked pizza-t mindjárt kihozzák azt meg kell még várnom utána lépek.-sétált le a lépcsőn.
-Kössz.-mondtam kedvetlenül az "eget" nézve.
-Olyan vagy mint egy élőhalott.-dobta magát le mellém Jus.
-Kedves,de most nincs kedvem hozzád...
-Hát akkor csak megerőszakolni tudlak!-vigyorgott,mert szerinte ez rohadt vicces volt
-Röhög a vakbelem...-bámultam még mindig ugyan azt  pontot pislogás nélkül.-Miért dobott Selena?-fordultam felé.
-Nem ő dobott,hanem én őt.-tette fel a lábát az asztalra.
-De miért?
-Miért érdekel?!
-Szóval neked ő a gyengéd!-ültem fel vigyorogva mint aki most találta fel a spanyol viaszt.
-Nekem nincs gyengém...
-Minden embernek van!
-Nekem nincs!-mondta kicsit idegesebben.
Jobbnak láttam csendben maradni,mint megvárni,hogy nekem ugorjon.
Ott ülhettünk vagy 10 percig néma csendben amikor eszembe jutott.
-A szíved,a szíved a gyengéd!-ugrottam fel hirtelen.-Gondolom megbántottak és most mindenkit csak kihasználsz...és ezért csak egyszer fekszel le mindenkivel,mert félsz szeretni!
-Minden nő csak egyszer jó.-kuncogott magában ezzel nekem igazat adva.
-Nem érzed magad kicsit sem köcsögnek emiatt?!-hitetlenkedtem.
-Nem,sőt jobban érzem.Kipróbálhatnád..-nevetett-Kezdhetnéd velem.
-Inkább agyonszúrom magam...
-Kérdezd meg a barátnődet milyen.-kacsintott.
-Sho?-futott fel a szemöldököm.
-Majdnem.
-Debby?
-Bingo!-mosolyodott el.-Ő volt a 68.
-Összesen?
-Dehogyis az évben.-röhögött.
-És most hol tartasz?
-A tegnapi 2-vel együtt most 72 körül.-gondolkodott el.
-Embertelenül gusztustalan vagy!-fintorodtam el.
-Ne hidd azt,hogy megúszod.-nevetett fel cinikusan.-Még 2 hét és megvagy.
-Szinte biztosan tévedni fogsz!-nevettem lesajnálóan.
-Csak,hogy jobb legyen te leszel a 100.!

20 megjegyzés:

  1. Haha istenem de jo ez a.blog imadom siess a kovivel!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,sietek már megvan az új rész :))

      Törlés
  2. már várom azt a részt amiben ő lesz a 100. XDDDDD imádom :))

    VálaszTörlés
  3. áhh .. ez nagyon jó lett x'D birom ahogy szívják egymás vérét. nagyon yó lett. siess..*.* kb. mikor lesz ?<3 <3 <3*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már meg van irva ugy szeptember 5-6? :D talán előbb

      Törlés
  4. wáá *.* rohadt jól irsz nagyon jó lett ez a rész is:)) siess a kövivel...:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,már megvan a kövi ^^

      Törlés
  5. Ez egy marha jo resz lett! Nekem nagyon tetszett!:) Es, en is varom azt a reszt, amiben o lesz a 100. Kivancsi vagyok a fejlemenyekre.:D Siess a kovivel.:')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy köszönöm :)) szeptember első hetében már kint lesz;)

      Törlés
  6. ÁÁÁ ez eszméletlen jó nagyon király Imádom de nagyon siess a kövivel létszi <3 *--*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kövi már meg van :DDD csak még nem akarom feltenni :333 muhahahaha:D

      Törlés
  7. Úristen wáááááá*-* ez iszonyatosan jó! Komolyan nem tudom mit mondjak.. annyira imádom!!♥♥ Hamar köviit!;):D♥

    VálaszTörlés
  8. Lécci gyorsan kövit! Olyan kurva jó ez a blog, hogy az nem igaz! *-* Juj azt már várom, hogy Lucy legyen a 100.! xD Hamar rakd fel a kövit! *kiskutya szemek*
    - Loren xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már meg van a kövi SŐT az azutáni is :D de tart az írói becsület így csak SZEPTEMBER 3.-ÁN rakok fel uj részt! :D

      Törlés
  9. Imaddom nagyoon mikor lesz ujj resz mert nagyon joo hamar legyen kovii!!!! *-*

    VálaszTörlés