2013. augusztus 15., csütörtök

27.fejezet~Idézd fel!

Elég kellemetlen mégis valamiben megnyugtató érzés volt úgy ébredni,hogy Justin karja a derekamon pihen és lehelete nyakamat csikizi .
Óvatosan felemeltem kezét és kikeltem az ágyból,de csak ekkor vettem észre,hogy rajta egész végig csak egy boxer volt...azt hiszem ezt inkább senkinek nem mesélem el.
Legnagyobb bánatomra eszembe jutott,hogy tegnap csupán egy koktél ruhában jöttem,így az egész testemet a fehérneműmön kívül a Justin-tól kapott hosszabb fazonú póló takarta.
Óvatosan nyomtam le a kilincset és léptem ki a folyosóra.
Első utam a fürdőbe vezetett,mégis csak felébredtem és meg kéne mosnom  az arcom.
Megtaláltam a tegnapi ruhámat és táskámat a mosdókagyló feletti állványon.Előkotortam belőle a telefonomat,amit azon nyomban meg is bántam.

5 nem fogadott hívás Brian
7 nem fogadott hívás Ematt
22 nem fogadott hívás anya
29 nem fogadott hívás Sho.

Tudom anyámtól kellene félnem a legjobban,de van egy olyan érzésem,hogy Sho ki fog belezni,mert se szó se beszéd leléptem a bálról és megbeszéltük,hogy többé nem lépünk le buliból...de ez végül is nem volt buli...csak egy városi összejövetel...megfogok halni!
Gyorsan írtam egy sms-t neki,hogy ma találkozzunk délután a megszokott helyen,ami történetesen a szobám.
Levetettem magamról a pólót és beálltam a szürke mozaik darabkákkal kirakott zuhany rózsa alá.
A meleg víz,mint valami megváltás úgy folyt végig bőrömön,ezzel lemosva a tegnapi nap emlékeit és maradványait.
Csak álltam és néztem ki a fejemből..."Hogyan süllyedhettem eddig?".Ha valaki fél évvel ezelőtt oda áll elém és a képembe mondja,hogy ilyen élet vár rám,szembe röhögtem volna.
Én is,mint sok más ember választanék másik életet...például Beyonce-ét,szép gyerek,szerető férj és elismerés...megtudnám szokni...de abban már nem vagyok biztos,hogy képes lennék kibírni a problémáit is.Biztosan négyszerese az enyémnek..a sok utáló sem könnyítheti meg a dolgát meg a halomnyi pletyka...inkább maradok önmagam.
-Köhmm..-hallottam egy hangot mögülem.
Kis híján szívrohamot kapva,magam elé rántottam a zuhany függönyt és akkorát sikítottam,hogy Florida legtávolabbi részében is hallották.

-Te normális vagy?-takartam magam a fehér anyaggal.
-Miért?Csak zuhanyozni jöttem,tudatommal azt még szabad.-vigyorgott Justin előttem ! meztelenül !Az arcán kívül nem is mertem máshová nézni nehogy "rosszat" lássak.
-Igen,de nem akkor amikor más bent van!-kiabáltam és próbáltam egyre távolodni tőle,mivel rajtam sem volt semmi bőrön kívül...
-Az ajtót mondtam,hogy zárd be de nem tetted szóval nem jelezted,hogy nem lehetne bejönni!-vont nevetve vállat.
-Mekkora egy barom vagy!Legalább várhattál volna 2 percet míg eltakarom valamivel magam..-szitkozódtam és próbáltam a törülközőm után kémlelni a szememmel.-Vagy te magadat...
-Tudom,hogy le akarsz nézni,nyugodtan tedd meg.-jelent meg egy perverz mosoly az arcán.
-Gusztustalan vagy!-morogtam míg ő háttal beállt a zuhany alá és nyugodt szívvel figyelmen kívül hagyva engem elkezdett zuhanyozni.
Mondjátok nyugodtan,hogy mekkora egy perverz álltat vagyok..de lenéztem,tudom nem kellett volna de annyira bennem volt az a tipikus emberi kíváncsiság ,hogy szinte szükségét éreztem,persze csak hátulról.


"Jézusom,én most komolyan a seggét stírölöm"-gondoltam magamban."Atyám meddig süllyedtem...ki kell kerülnöm a közeléből!"
-Ha akarod le is pontozhatod!-jegyezte meg cinikusan még mindig háttal állva.
Kiszálltam a zuhanyzóból és egyből a póló után nyúlva kiszaladtam a fürdőből.
Most és mindörökre lezártam ezt az életformát.Kész ennyi volt.Nem esek bele megint ugyan abba a hibába.Mostantól nem ismerek semmiféle Justin Bieber-t,csak egy srácot a gimiből akihez az ég világon semmi közöm sincsen.
Előkotortam a táskámból a telefonom,eszméletlen gyorsan be pötyögtem egy számot és hívtam is.
-Igen?-szólt bele az ismerős hang.
-Mike,beváltanám azt a segítséget!
-Hová menjek?!

-Szép ház!-nyitotta ki az ajtót előttem.
-Csak menjünk el innen hamar,mielőtt észreveszik,hogy eljöttem.-pattantam be a kocsiba.
-Ó,most akkor szökésben vagyunk?-nevetett szórakozottan.
-Csak menjen már!
-Hová lesz a fuvar?!-szállt be végre ő is.
-A déli Ster Road 117 sarkán dobjon ki ha lehet.-kötöttem be magam.
-Meglesz édesem!-és beletaposott a gázba.

-Anya megjöttem!-kiáltottam rutinosan.
-Hol a fészkes fenében jártál?És ne mond azt,hogy Shophie-nél mert ő is folyamatosan engem zargatott,hogy eltűntél!-rontott ki a konyhából.
-És Debby-re nem gondoltál?-rögtönöztem és próbáltam nem elfelejteni,hogy küldjek egy sms-t az alibimnek is.
-Milyen furcsa...-ült fel félig a pultra.-meg mernék esküdni,hogy nem több mint 20 perce ment el innen.-vigyorgott anyám szánakozva.
Nem tudok mit tenni,lebuktam de nem mondhatom el neki,hogy Justinnal voltam főleg nem hogy együtt  is aludtunk akkor már előbb a mentőket kéne hívnom...magamnak.
Igen a anyámnak mindig is az az ártatlan 9 éves kislány maradok aki annak idején a kertben játszott a babáival és ha egy karcolást is szerzett magára szaladt az anyjához.Majd be kéne avatnom abba a kis titokba,hogy felnőttem .
-Szeretnék beszélni veled....egy...komoly dologról.-sóhajtott fel már nyugodtabban.-Az apád találkozni akar veled mihamarabb.
Itt volt az a pillanat amikor az egész világ megállt körülöttem.Az az ember kíváncsi rám aki hagyott engem sírni,szenvedni,már az öngyilkosság szélén lenni.?!
-Nem akarok találkozni vele...soha!-suttogtam a könnyeimmel küszködve.
-Ezt szomorúan hallom...-hallottam magam mögött egy nagy mégis jellegzetesen mélyebb hangot mint az anyámé.
-Russel bemutatom Lucy-t...Lucy,bemutatom az apádat!
Egy magas a 40-es éveimben járó barna hajú férfi állt előttem,kifinomult ízléssel egy méregdrágának kinéző öltönyt viselve.
Hirtelen kényszert éreztem a nyakába borulni és sírni,de közbe akkora gyűlölet is volt bennem,hogy szinte képes lettem volna leszúrni is,jó azt nem mert a börtön helyett egyetemre fogok menni de akkor is....
Lassú és óvatos léptekkel közeledett felém és ölelt át.
-Jó angyalom téged újra látni..-vigyorgott a képembe.
Egy határozott mozdulattal ellöktem magamtól és hátráltam egy lépés.
-Számomra te halott vagy!-sziszegtem fogcsikorgatva.-Hogy képzelted?!Idejössz és hirtelen elfelejtődik 13 év?Azt se tudtam,hogy élsz e még.Abban a reményben feküdtem le minden este amikor 5 éves voltam,hogy "Á biztosan visszajön ha anyáért nem akkor értem.",de fél év után már abban is kételkedtem,hogy valaha látlak e még.Erre felbukkansz a 18.szülinapom előtt egy héttel?És még te mondod magad az apámnak?!Egyszerűen rosszul vagyok tőled!-indultam meg a bejárati ajtó felé.
-Édesem várj!-kiáltott utána anyu,de mit sem törődve vele feltéptem a bejárati ajtót és még egy visszanézés után nekirohantam valaminek,vagyis éppen valakinek.
-Te meg mit keresel itt?-ordibáltam Justin-nak aki idő közben elkapta a kezem és leszorított.
-Remek munka Justin!-támaszkodott meg az ajtófélfának Russel.-Innen átveszem.
Szinte letaglózott a tudat,hogy az előbb játszottak ki,mintha tudta volna,hogy ez lesz.
Próbáltam kitépni magam Justin szorításából de mind sikertelenül,mint mindig...
-Tudod nem szeretem ha valaki szó nélkül lelép reggel.-nevetett cinikusan.
Nem szóltam semmit csak továbbra is próbálkoztam,hogy kiszabaduljak és elrohanjak innen messzire,mert van egy hely ahol biztosan nem találnának meg.Még Sho mutatta mikor ideköltöztünk,vagyis rajta kívül senki nem találna meg ott.
Hallottam a lépteket magam mögött,hogy megindultak felénk.Kérlelő tekintettel Justinra néztem,de csak tovább vigyorgott.
-Emlékszel mit mondtam neked első nap a suliban?-tettette az elgondolkodó embert.-Idézd csak fel!-mosolygott és egy lökettel apám karjaiba lökött.
-Rohadék...-morogtam.
Persze,hogy emlékszem rá..hogyan is felejthetném el...
"Megfogom keseríteni az életedet még ha belehalok is!"
Igen,azok a régi szép idők...azt hiszem hamarosan visszatérnek!

36 megjegyzés:

  1. ááh.. végre.. nagyon de nagyon jó lett. siess csajos ♥ :*** ezerpusszancs♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó! Kövit édes!! :) :) ♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek :)) már a negyedének a negyede készen áll :D

      Törlés
  3. http://misosemhlunkmeg.blogspot.hu/
    meglepiiiii

    VálaszTörlés
  4. Imaddom !!! De bunko justin xdd tok joo sisess hamar kovi resszel!!!! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,ujra itt vagyok és sietek :D

      Törlés
  5. Nagyon jóó lett .DDDDDD Siess a kövivel Szivem♥♥♥

    VálaszTörlés
  6. Nem rég találtam a blogodra de egyszerűen PERFECT!!!<3 siess légyszi

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jo lett! *-* Gyorsan kovit!! :) <3

    VálaszTörlés
  8. Hat beszarok.:DD Ez nagyon jo lett!:) Varom a kovit.♥

    VálaszTörlés
  9. OMG!!!! Nagyon jó lett *-* Gyorsan kövit :DD <3

    VálaszTörlés
  10. http://killmeyoursmile.blogspot.hu/2013/08/1dij_19.html?m=1 Díj*-*

    VálaszTörlés
  11. Egyszerűen imádom a blogod, te csaj, ahh, kész vagyok :D ♥♥♥

    VálaszTörlés
  12. http://vitorlastaborwithjustin.blogspot.hu/2013/08/megkaptam-masodik-dijam-szornyen-boldog.html díj:))

    VálaszTörlés
  13. Úristen*-* Ennyire jó blogot még életembe nem olvastam. De komolyan! Ez a kedvenc blogom, egyszerűen imádom! Kövit gyorssaaan♥♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy köszönöm:)) Sietek:)

      Törlés
  14. Aztakurvaistenitmáár!! *-* Siess a kövivel vafy belehalok ! De komolyan ! ;) ♡

    VálaszTörlés
  15. siess nagyon jó!már nem birok magammal annyira kiváncsi vagyok

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Kaptál tőlünk egy díjat! :)
    http://www.rekaandhopelife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés