2013. augusztus 7., szerda

26.fejezet~Megtenné?

-Nem szállok be veled egy kocsiba!-hajtottam vissza fejem alvó pozícióba.
-Te most komolyan egy padon akarsz aludni?-kérdezte hitetlenkedve.
-Jobb mint veled tölteni az estét...
-Abban nem vagyok biztos.-jelent meg egy kaján vigyor az arcán.
-Most nincs erőm foglalkozni veled és a hülyeségeiddel...Csak hagy végre aludni!-kuporodtam össze a padon.
Amint ezt kimondtam valami kellemetlent éreztem arcomon,eleredt az eső.
-Én a helyedben átgondolnám,mindjárt ideér a vihar.-mosolyodott el gonoszan.
-Kösz,jó itt.-célozgattam arra,hogy már igazán lekophatna.
Hogy őszinte legyek a fogaim már vacogtak,a ruhám átázott,a sminkem lefolyt..ennél rosszabb csak nem következezhet be.
-Tényleg utoljára mondom szállj be a kocsiba.-sóhajtott fáradtan.
-Mondom,hogy jól vagyok!-próbáltam normálisan mondani de a fogaim nagyon vacogtak.
-Nekem nyolc.-rántott vállat és leült mellém a padra.
Kabátja zsebébe nyúlt és előhúzott egy kis fehér dobozt.Kihúzott egy szál cigit és meggyújtotta.Mélyet beleszippantott és az egész füstöt rám fújta.
-Kösz,kedves vagy...-mondtam köhögve hadonásztam magam előtt.
-Kérsz?Oldja a feszültséget..hidd el.-tartotta felém.
-Kihagyom...
-Gondoltam.-emelte ismét szájához.
-Ezt,hogy érted?!-fordultam felé teljes testtel.
-Hogyan is fogalmazzak-szívott bele ismét-Te ehhez túlságosan "jó" vagy...-mosolyodott el.
-Koránt sem ismersz...
-Akkor?-nyújtotta ismét felém.
-Akkor!-vettem ki kezéből a cigit,amennyire mélyen tudtam beleszívtam.
Közelebb hajoltam hozzá tenyeremmel megtámaszkodtam felső combján,egészen közel férfiasságához és az egész füstöt 3 cm távolságból az arcába fújtam,amire egy apró sóhaj hagyta el a száját.
Lassan visszaültem eredeti ülő helyemre és lecsukott szemmel élveztem ahogyan az esőcseppek végigfutnak az arcomon.
-Sose higgy a szemednek amíg belül meg nem győződsz róla,hogy igaz-e amit látsz.
-Valaki milyen költői.-nyomta el a csikket a pad oldalának,és felállt.
Elég viccesen nézett ki elázott hajjal,ahogy a tincsei a homlokára ragadtak,egyszerűen muszáj volt felnevetnem még akkor is ha eldöntöttem magamba,hogy ezentúl messziről elkerülöm.
-Mi olyan vicces?-kérdezte értetlen tekintettel.
-Furán nézel ki elázva
-Nem lennék ilyen ha beszállnál végre a kocsiba.-morgott és megpróbálta visszaállítani a haját eredeti állapotába idegesen.
-Még élvezem egy kicsit.-dőltem hátra vigyorogva,bár a szempilla spirálom belefolyt a szemembe és embertelenül csípett.
-Na jó nekem most lett elegem!
-És mit akarsz csinálni?!-vigyorogtam szarkasztikusan.
-Emiatt ne aggódj!-húzta vészesen hátborzongató mosolyra száját.

-El sem tudom hinni,hogy képes voltál begyömöszölni a kocsidba,tudod ez felér egy ember rablással vagy testi sértéssel!-kiabáltam Justin-nak.
-Mondtam,hogy megoldom nem kérdezted,hogy hogyan.
-Figyelmeztethettél volna!
-Akkor nem tudtalak volna berakni!-kiáltott már ő is vissza idegesen.
Amikor anyával elmentem vásárolni és nem kaptam meg egy ruhát akkor  folyton azt mondogattam neki,hogy "Utállak." de már tudom,hogy eddig értelmetlen volt számomra ez az érzés de most,hogy megismertem Justin-t egyre többször érzem a közelében.

Úgy néz ki út közben kissé túlságosan elmerültem az utálkozásomban,mert belealudtam.
Szörnyű rém álmom volt arról,hogy egyedül sétálok egy mellék utcában és hirtelen női sikítás hangját hallom.Persze egyből a hang irányába mentem és megpillantottam legjobb barátnőmet amint éppen egy pszichopata kezei közt fekszik.A férfi keze véres volt és az arcát egy maszk takarta el.Észrevett és felém közeledett...rohanni kezdtem az úton hátra sem nézve de hirtelen a semmiből elém ugrott egy késsel a kezében.Egy sikítás hagyta el a számat és minden elsötétült.

Justin kocsijában ébredtem teljesen egyedül.Egy parkolóban voltam,egy kastély szerűség mellett.Az eső még mindig zuhogott és hatalmasakat villámlott hozzá.Justint sehol sem láttam.
Kiszálltam a kocsiból és közelebb sétáltam a házhoz.
Bekopogtam,de senki sem válaszolt így benyitottam.Nem tudom melyik embernek jut eszébe a semmi mögött házat építeni de ahogyan elnézem sok pénze lehet.
Lassan sétáltam csak a parketta recsegését hallottam.
-Hahó van itt valaki?!
Sosem gondoltam volna,hogy bármit megtennék azért ha most valaki válaszolna is.Tisztára mint egy kísértet kastély csak modernebb sokkal.A nappaliban ment a TV,valami spanyol szappan opera,de nem igazán tudott lekötni.
A konyhában mintha csörömpölést hallottam volna így gondoltam megnézem mi lehet az.
Útközben belerúgtam a kanapéba és a falba(?) is vagy 2x.
-Justin?!-kérdeztem meglepetten az előttem álló alakot bámulva.
-Hmm?-fordult meg az említett személy.
Póló nélkül egy rövid nadrágban ácsorgott és egy csokis dobozt tömött magába.
-Mi a szart keresünk mi itt?-indultam meg felé kissé zavarodottan a körülményektől és az alakjától.Tiszta Adonisz a gyerek....jesszusom ezt nem én mondtam!
-Lezárták az utakat és nem jutottunk volna tovább így haza hoztalak.-rántott vállat.
Leesett állal figyeltem minden egyes szavát.
-Várj,várj várj...2 dolog...Te itt laksz?
-Igen.-mosolyodott el.
-2.Itt kell aludnunk?-ez volt az a kérdés amitől frászt kaptam.Vele lenni egy éjszakán át egy helységben...még egy bolygón is alig férünk el nem,hogy itt!
-Még szép!Ha akarsz aludhatsz velem is.-vigyorodott el kajánul.
-A garázs is megfelel!
-Még meg fogod gondolni magad!Fent találsz törülközőt a fürdőben meg minden szart ami a nőknek kell...ugrott fel a pultra.
-Hol vannak a szüleid?
-Apám mint mindig máshol anyám meg valamelyik barátnőjénél vagy mit tudom én nem izgat annyira.-kapott be még egy falatot.
-Oké,nyugi semmi gond csak egy éjszaka...-fújtam ki a levegőt ezzel nyugtatva magam.-Merre találom a fürdőt?
-Második emelet 5. ajtó.-vigyorgott-És jobban jársz ha bezárod kulcsra az ajtót.
-Perverz..-indultam meg a lépcsők irányában amit a nappali bal oldalán láttam.
Eszembe jutott,hogy a suliban mindenki arról beszélt,hogy Justin valami gettó félében lakik,hát ez a ház az  ellentettje.Soha életemben nem láttam   még ennyire szép és lenyűgöző építményt.A szülei feltehetőleg multi milliárdosok...de akkor a gyereknek hogy vannak sötét ügyei így 18-19 évesen?!
Nagy nehezen elértem a keresett helységemet de én annyit vártam,hogy egy zuhanyzó és egy WC lesz benne helyette kaptam egy birodalmat,de már ezen sem lepődöm meg.
Justin javaslatára kulcsra zártam az ajtót,nehogy meglepetés érjen.
Levettem az álarcos bálra szánt ruhámat és és kibontottam a hajamat a hullám csatok fogságából.
A testem minden porcikáját szinte táncolva járta át a meleg víz.Az a 10 perc egy örökké valóságnak tűnt ez idő alatt.
Kinyitottam a kabin ajtaját és kirázott a hideg.A tükrök párásak lettek a levegőtől.Ha otthon lennék tuti összefirkálnám mindenféle hülyeséggel de így nem illik annyira.
Magam köré tekertem a törölközőmet és kiléptem a folyosóra.Sajnos nem hoztam magammal semmi "alhatót' így kénytelen vagyok Justintól kérni.
Ahogy elhaladtam az egyik szoba előtt hangokat hallottam belülről.
Óvatosan kinyitottam az ajtót és megpillantottam Justint amint az ágyában fekszik félmeztelenül.
-Ö cs-csak szeretnék kérni valamit amiben alhatok-suttogtam halkan becsukott szemekkel.Elég ciki volt a szituáció.
Felpattant az ágyáról a szekrényéhez sétált nekem háttal,így szemügyre vehettem izmait is.Nem  vagyok az a fajta lány  aki az ilyenektől  már a fiú lábai előtt hever de el kell ismernem nem rossz mint pasi,de mint ember?!Ne is beszéljünk róla...De az utálatom és a "testi vonzódás" 90%-10%-ban oszlik el bennem.
Kikapott egy pólót a rengetegből és felém dobta. Reflexből utána nyúltam így majdnem leesett rólam a törcsi.
-Dobjak még egyet?-vigyorgott karba tett kézzel.
-Hol fogok aludni?-sütöttem le a szemeimet a parkettára.
-Ahogy kimész innen a balra eső szoba a tied!Ha esetleg félnél én itt vagyok.-sétált egyre közelebb.
Szánalmasnak éreztem magam mert  majdnem levett a lábamról,így undorodva se szó se beszéd egy váll rángatással lenyugtáztam a helyzetet és kiviharzottam a helységből.
Bezártam az ajtóm és belebújtam a kapott pólóba.Iszonyat jó illata volt.....Azt hiszem ma teljesen meg fogok őrülni!
Lekapcsoltam a villanyt és beugrottam az ágyba.Hallottam az eső kopogását az ablakon és hogy is fogalmazzak nem voltam a legnyugodtabb a villámoktól.



Eszembe jutott egy emlék mikor 4 éves voltam egy vihar közepén  a szobámban ültem és a szüleim ordibálását hallgattam.Azt hiszem az volt az utolsó amikor kiabáltak egymással,ezután apám fogta magát és le lépett.
Gondolat menetemből egy óriási villám csapás sorozat tántorított ki.
Ijedten felültem és kibámultam az ablakon.Mintha újra éltem volna azt az estét.
És ekkor következett be az az eset amit még most sem fogtam fel.
Annyira féltem,hogy szükségem volt valakire...akárkire...és az az illető Justin volt az.
Halkan és óvatosan kinyitottam az ajtót és kilestem,hogy tiszta e a levegő.
Leszámoltam az ajtókat míg elértem a szobáját.Halkan benyitottam...
Az ablakon beszűrődött hold fénye megvilágította az arcát.Nyugodt volt talán még ennyire soha...
-Pszt..Justin...
Senki sem válaszolt így gondolom elég mélyen aludhatott.
Óvatosan felemeltem a takarót és lassan bemásztam mellé az ágyba.
Szerencse  nagy ágya van és a bal végében alszik így én tökéletesen elférek a jobb oldalon.
Sosem gondoltam volna,hogy egyszer én Lucy Sanbert,Justin Bieber ágyában fogok feküdni.
Amennyire lehetett kihúzódtam a szélére.
Mikor már kényelmesen elhelyezkedtem az alváshoz egy kar ragadta meg a derekam és rántott magához.
-Csak nem?!-nevetett a mellettem fekvő személy mire annyira megijedtem,hogy ki akartam ugrani és csak elrohanni....ennél cikibb helyzetben nem igen kerültem életem során...de Justin nem engedte sőt még közelebb húzott magához...túl közel.
-É-én nem..-dadogtam és próbáltam kiszedni magam karjaiból.
-Igen,persze nem te akartál ide jönni..-duruzsolta a nyakamba amitől a hideg futkosott a hátamon.
Egyre közelebb és közelebb kerültem hozzá míg nem már a szó szoros értelmében éreztem,hogy mellettem van.Olyan nagyot ugrottam,hogy szerintem ha nem tartott volna simán leestem volna az ágyból.
-Valaki milyen feszült..-húzott tovább.
-Nem vagyok feszült!-kapartam le magamról karjait és kigurultam az ágy szélére.-Csak aludni szeretnék...
-És miért itt?-kérdezte vigyorogva felkönyökölve a párnáira.
-Mert,mert ott...igazad van inkább vissza megyek.-próbáltam felállni de Justin  elkapta a csuklómat és visszarántott  így sikeresen ráestem egy nem túl...előnyös szituációban...utálom amikor valami ilyet csinál és én pedig ledermedek.Mintha valamennyire tartanék tőle azóta...mióta meglőtte Mike-ot...mi van ha velem is megtenné ugyan ezt?



30 megjegyzés:

  1. Elsooo kommentelooo!!!! Imaadom kirva jo a sztori es olyaan joo hogy nem lehet ezt el mondani minden nap arra varok hogy meg ird a kovetkezoot !!!! Legeny hamar kovii :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint mindig most is elmondhatatlanul köszönöm :))Igaazából a részek késése oka annyi,hogy kicsit zsufoltabb lett a nyaram mint amennyire be tervezttem :D Sietek amennyire tudok :))

      Törlés
  2. végreee :"D hogy lehet h hoztad ? :"D
    1.- nagyon jóó lett.. ♥
    2.- ne mond h megint ennyit kellesz várni... NEE hogy azt mond h ennyit kellesz várni !!! ne merészeld :D
    3.- am csere ? nálam már kint vagy -> http://ashleyandnicolebestfriend.blogspot.hu/
    4.- SIESS ! de nagyon de nagyon.. te görl.. megölsz h ennyit kell várni :"D ♥ GYORSAN.. légy FAST ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1-Nagyon köszönöm :)
      2-Megprobálok jobban sietni de nem igérek jobbat.
      3.Kitettelek :)
      4.:*

      Törlés
  3. Hmm.. :) annyira imádom ezt a blogot :) 7 blog közül ez a legjobb. Annyira izgalmas :) tehetséges író vagy :) és.. Sajnos túl sokáig kell várni a következő részre.. :/ de hála a te részeid hosszabbak :) siess a következővel :)) ^.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,hogy engem választottálxDD :Dén nem tartom magam annyira tehetségesnek inkább hétköznapinak.a késés az egyik legnagyobb problémám :D Sietel ^^

      Törlés
  4. végra :D nagyon jó lett,kövit gyorsan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :))Sietek figyeld a chat-et :))

      Törlés
  5. OMG nagyon jo lett siess a kövivel ;)

    VálaszTörlés
  6. MOst találtam rá. és OMG *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :D ha ez most jot jelentett :DD

      Törlés
  7. Uristen, asfdvdvfbffb bassza meg! xD erre nincsenek szavak! Ahogyan irsz!!!! :D fenomenalis!!! Es Justin...imadom, nrm tudom miert de, az hogy ennyire bunko paraszt olyan hihetetlenul vonzova es szexive teszi. (Persze az igazi Juju termeszete a legjobb.) En is szivesen aludnek vele egy hazban/ agyban/ szobabsn, tok mindegy. Hozzam johetne ejszaka az a lenyeg! :D Befejezem a lenyegtelen fecsegest, ez csak azrt van mery irtora faradt vagyok! Nagyon, nagyon tehetseges vagy, nem hiszem h ismerlek, de imadlak! :) <3 csak igy tovabb!
    - Loren xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm és tényleg nagyon nagyon nagyon de tényleg nagyon jól enek az ilyen kedves szavak :))Figyeld a chat-et az uj részért :))

      Törlés
  8. isteneeemmmmm *--* nagyon imádom!! már nagyon régóta olvasom és mindig izgatott leszek ha meglátom hogy írtál újat!! nagyon profi vagy! elképesztő ahogy írsz!! egyik blogon sem olvastam még ilyen jó történetet ilyen részletesen és profin megírva..!! nagyon gratulálok és köszönöm hogy elkezdted írni!! hatalmas ajándék ez a blog..minden részben agyon izgulom magam..soha de soha ne hagyd abba kérlek!! ahogy az előző komizó is mondta "nem hiszem hogy ismerlek,de imádlak" <3 :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NAgyon nagyon szépen köszönöm :))) Hát huu...amit itt leirtál én is akkor ugyan ezt mondom neked "nem hiszem,hogy ismerlek de imádlak" :*

      Törlés
  9. Úristeeeeeeeeeeen *o* Nagyon jóó lett!Hogy tud valaki ilyen jó írni???Nem tudom tényleg? Na puszi és siess a kövivel ;) :DDDD
    Xoxo.Szintii♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ;** Figyeld a chat-et az uj részért :))

      Törlés
  10. Uram atyám én már komolya nem tudok mit mondani kiadhatnál egy könyvet.de tényleg:D.eszméletlen jóó olyan rövidnek látszik tudom nehéz megirni meg sok időbe tellik de légyszii a következő legyen jó hosszúúúúú.Kérleek!!:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bevallom ez is hosszunak kêszultxD de ekkota lett.megprpbalom es sietek

      Törlés
  11. IMÁDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM :D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  12. Engem nagyon felspanoltál,lehet,hogy perverz vagyok,de alig várom,hogy lefeküdjenek már.a gyomromba ezer pillangó repdes mikor azt olvasom,hogy közel kerülnek egymáshoz,ami fogalmam sincsen,hogy,hogy lehet mivel csak olvasom,de úgy írod meg,hogy bele élem magam,és ezt imádom!
    Várom a következőt...remélem lesz valami intim dolog..khm..nem olyanra gondoltam:D
    csak így tovább.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háátt öhhm köszönöm :D bevallom nincsen ötletem a folytatáshoz igy fogalmam sincsen mikor lesz az új rész kész://

      Törlés
  13. Huuu!:) Hat ez megint kurva jo lett!:'DD Annyira szeretem olvasni ezt a tortenetet!:') Varom a kovit!*-* Nagyon jol irsz, igy tovabb.♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,most jelenleg alkotói válságban vagyokxDD

      Törlés
  14. NAGYON KIRÁLY SIESS A KÖVIVEL <3 :3

    VálaszTörlés
  15. van itt neked valami:))
    http://the-dark-life-with-one-direction.blogspot.hu/2013/08/1-dijam.html

    VálaszTörlés