2013. július 15., hétfő

24.fejezet~B-s!

-Hová megyünk?
-Majd megtudjátok!-nevetett elégedetten Bob.
Justin hirtelen lefékezett,aminek köszönhetően Debby feje jó nagy csattanással az ülés táblának vágódott.
-Aú..-nyöszörgött.
-Jól vagy?
-Mondjuk...
Egy félig lepukkadt kocsma szerűség mellett álltunk meg.
-Maradjatok a kocsiban,5 perc és itt vagyunk.Ne csináljatok semmit és ne nyúljatok semmihez!-parancsolt ránk erőteljesen Justin és már Bobbal a nyomában rontottak be az épületbe.
-Mi az,hogy elrabol és még neki áll fentebb.-háborgott hátul Deb.
-Üdv a klubban...
-Nem szállunk ki egy kicsit?!Itt hátul rohadásnak indultam...
- Felőlem...
Ahogy kinyitottam az ajtót megcsapott az az orbitálisan büdös alkohol és maró dohány szag.
-Ha valamit is mernek inni én kinyírom őket...-sziszegtem fogcsikorgatva.
-Már elég régen bementek.-kapcsolgatta telefonját Deb,és közben ide-oda járkált.-Most meg hová mész?!
-Szerinted?

Ahogy beléptem az ajtón két dolog szúrt szemen.Az egyik,hogy a hely tele volt 30-40 év körüli kigyúrt palikkal.A másik pedig,hogy a helységben tartózkodó 40 emberből csak Debbel ketten tartoztunk az ellenkező nemhez.
-Lányok,nem isztok velünk valamit?!-karolt vállon az egyikük.-Hé Mike!Nézd mit fogtam!
Úgy nézhettünk ki mint valami kis ebihalak akiket cápák közé dobtak.
-Nem csalódtam benned barátom.-nevetett ezek szerint Mike.-Jutalomként tiéd a szőkés.
-Imádom a szőkéket.-simított végig Deb nyakán,engem meg egy nagy lendülettel átlökött.
Természetesen a kocsmában mindenki minket nézett és röhögött.
Hol a tömeget,hol Deb szenvedő tekintetét láttam.Csak a kijáratot kerestem mikor Mike behúzott az ölébe és erősen magához szorított.Le sem tudnám írni mennyire undorító volt.
-Bódító illatod van szépségem.-suttogta a fülembe amitől kirázott a hideg,persze nem jó értelemben.
-Hé Mike!-szólt az ismerős hang hátulról.
-Mi van bumburnyák?!Nem látod látod,hogy dolgozni próbálok?-kiabált idegesen Mike,és ujjaival folyamatosan hajamba túrt.
Bob hitetlenkedve elröhögte magát mire az egész kocsma értetlenül bámulta.
-Mi bajod van kölyök?-kérdezte az egyik "szemtanú".
-A csaj B-s.-vigyorodott el.
A térségben hirtelen megfagyott a levegő.
Mike mint egy bábut lökött ki a kezéből,és mire kapcsolhattam volna már nekiestem a pultnak.
-Én e-ezt nem tudtam!Senki sem mondta.-magyarázkodott kétségbeesetten.
Deb persze egyből a segítségemre sietett amiért nagyon hálás voltam,mert annyira szédültem mintha a 10. kört mentem volna a vidámparkban,a hullámvasúton.
-Ne nekem mond...-mutatott Bob a pult mellé ahol számomra egy kivehetetlen alak állt.
Egyre közelebb sétált a tömeg aszerint oszlott.Mike egyre jobban hátrált.
-Sajnálom é-én nem tudtam!-rimánkodott.
-Tedd be a kocsiba.-utasította Debby-t az az alak.
Ennél a pontnál kitisztult minden.Előttem Justin állt és körülötte 5 méteres körzetbe senki.Nem értem miért félnek tőle a nagyjából csak kétszer akkora palik.
-Nem beszélhetnénk meg?-rimánkodott Mike.
-Már annyiszor megbeszéltük...-Justin arcán egy afféle keserű vigyor ült.
Egyre csak közelebb és közelebb ment,a feszültség annál jobban nőtt. Debby próbálkozott kihúzni de lefagytam.
Justin egy nyugodt mozdulattal a farzsebébe nyúlt és előhúzott egy olyan fegyvert mint ami annak a 10.-es srácnak volt.Nem hinném,hogy akkora barom,hogy le akarná lőni.
Hitetlenkedve Deb-re néztem akin csak a félelem és a kétségbeesés jelei látszottak.
-Kérlek ne,bármit megteszek neked.-sírt a térdre borult férfi.
-Már túl sokszor elmondtam...-szegezte a fegyvert Justin Mike-ra.
Éreztem,hogy nincs sok idő míg meghúzza a ravaszt.Lehet,hogy Mike nem jó ember de mégis csak egy ember akinek joga van élni bármit is tesz vagy éppen tett.
Gondolkodás nélkül rohanni kezdtem Justin felé és épp az utolsó pillanatban el tudtam lökni a kezét,hogy a golyó a mennyezetben akadjon meg.
-Lucy,mi a szart csinálsz?!-ordított szinte kidagadó erekkel a nyakán.
-Nem engedem,hogy megöld!-álltam szorosan az áldozat elé.-Ha megölöd őt,ölj meg engem is!
-Ne hülyéskedj gyere el onnan!-hadonászott Justin a fegyverrel,amit halk sziszegések követtek a tömegből.
-Nem!-jelentettem ki határozottan de úgy remegtek a lábaim ,hogy bármelyik percben összeeshettem volna.
-Nem leszel mindig itt,hogy megvédd.-mosolyodott el .
Igaza van...most lehet megússza de semmi garancia arra ha nem vagyok itt nem teszi meg.
-Nem hinném,hogy annyira gonosz vagy.-mondtam de amint befejeztem a mondatot már meg is bántam.
Az egész kocsma halk kuncogásba kezdett.
-Semennyire sem ismersz.-mosolyodott el és lassan a fegyvert leengedve közelebb sétált.
Nem tudtam mit tegyek csak földbe gyökerezett lábakkal álltam előtte.
Lassan átkarolt és derekamtól magához szorított.Úgy néztünk ki mint akik ölelkeznek.
-Egyet megtanulhattál volna mióta ismersz...-hallottam egy kis kattanást a hátam mögött.-Nekem senki sem parancsolhat!
Szorítása erősebb lett,és nyugodt lélekkel meghúzta ravaszt.
Az egész kocsmát egy rekedtes üvöltés töltötte be.
Azon nyomba ellöktem magamtól és az áldozathoz siettem.
-Te meglőtted?!-kiabáltam kétségbeesetten..
-Nem csak súrolt...de ha most nem indulunk a fejébe eresztem.
-Gyere!-húzott Debby a kijárat felé.
Mikor már az ajtónál jártam,még éppen elcsíptem egy részletet Mike és Justin beszélgetéséből.
-...ha megtudom,hogy hozzá mersz érni akár csak egy ujjal is,nem túlzok a szemedet kikaparom!Remélem világos voltam...-azzal elhagytuk a kocsma területét is.

-Hol a fenében voltatok?!- jött felénk idegesen az ofő és kikapta a kezünkből a dobozokat.
-A kocsiban rosszul lettem,így megálltunk,mert Justin nem akarta,hogy lerókázzam a bőrt a kocsiban.-hadarta Debby mire mind a négyen kíváncsi tekintettel fürkésztük.
Legelőször Bob kapcsolt.
-Igen,és Lucy-nek ellopták a táskáját de nem kell aggódni elkaptam a rablót és..
-Szerintem érti..-lökte oldalba Debb.
-És Justin megígérte,hogy szívesen segít a díszítésben.-vigyorodtam el és hátra néztem a mögöttem álló döbbent fiúra.
-Én,én...-dadogott de már késő volt.
-Nagyszerű elkélne a segítség,Lucy te is benne vagy?!
-Persze,hogy benne van hiszen imád segíteni az embereken.-karolt vállon Justin egy pimasz vigyor kíséretében.
-Remek kövessetek.
-Ezért még kinyírlak-sziszegte a fülemben egy kamu mosollyal,hogy ne keltsen feltűnést.
-Kíváncsian várom.-vigyorogtam vissza.

-Valaki másszon a létrára és aki lent marad adogatja fel a díszeket neki.Megy mint a karika csapás.-tett le egy dobozt mellénk.-Ki marad lent?
-Én!-válaszoltuk kórusban.
-Lehetetlenek vagytok...-rázta a fejét az ofő.-Leila gyere légyszíves.
-Azonnal-válaszolt egy kissé nyávogó hang a karton fal mögül.
-Itt hagylak hármótokat,oldjátok meg valahogy...
A fal mögül elő lépett egy lány...inkább hasonlított viasz bábura,de a megszólítás kötelez.
Akaratom ellenére az undor kiült az arcomra és öklendezhetnékem támadt.
Szép "kecses" mozdulatokkal feltápászkodott a létrára.
Justin unottan elment kivenni a dobozból egy díszt,amint elfordult,Leila ledobta a pulcsiját így láthatóvá vált erős V kivágású felsője.Annyira szánalmasan nézett ki ahogyan próbálja felhívni magára a figyelmet,hogy fájt ránézni is.
Mikor az első dísz megérkezett észre vettem,hogy annyira bámulják egymást,hogy nem kell sok és Justin a létrán felcsinálja.
-Jézusom ha ennyire meg akarod baszni akkor csináld,szólj ha végeztél.-néztem rájuk szánakozva,majd elfordultam.
-Hé,Lucy...-kiáltotta szórakozottan.
-Mi van seggfej?-fordultam vissza unottan,de nem kellett volna.
Justin egy sík egyenes mozdulattal Leila szoknyája alá nyúlt.A csaj vagy nem mert vagy nem akart érte szólni de látszott rajta,hogy élvezi,és ilyenkor Justin megmozgatta bal csuklóját...
-Szerintem megoldjátok ketten is..-hangom kicsit ingerült lett.
Nem szóltak semmit csak Justin hangosan felnevetett.
Letettem a dobozt a földre és a kijárat felé vettem az irányt.
-Hová mész?-kérdezte egy hang mögülem.
-Haza-jelentettem ki nem túl kedvesen.-Bocsi,csak felcsesztek.-erőltettem egy mosolyt az arcomra,elvégre nem Ryan tehet róla.
-Arra gondoltam,hogy megihatnánk valamit majd.-mosolygott bátorítóan.-Ne érts félre csak mint barátok.
-Most szabad vagyok.-mosolyogtam vissza.
-Ha vársz 10 percet mehetünk is.
-Kint megvárlak.
Kint kerestem magamnak egy közeli padot majd kényelmesen elhelyezkedtem,amikor valaki megkocogtatta a vállam.
-Nem azt mondtad,hogy..-kezdtem volna bele de még a lélegzetem is megakadt,amint megláttam a bekötözött kezű alakot.
-Leülhetek?-kérdezte Mike.
-Persze...
-Csak szeretnék bocsánatot kérni,...és megköszönni,hogy, megmentetted az életem...
A szituáció annyira furcsa volt,hogy akaratlanul is mosolyt csalt az arcomra.
-Felejtsük el...
-Ahonnan én jöttem az szokás,hogyha valaki tesz valamit érted viszonoznod kell.Szeretném a telefonszámom oda adni,hogy ha valamiben tudnék segíteni,hívj fel és elintézem.-nyújtott át egy cetlit és már indult volna.
-Várj!...Kérdezhetnék valamit?-gyűrögettem az apró papír lapot ujjaim között.
-Attól függ.-fordult felém karba tett karokkal.
-Miért vagyok B-s?
-Ha valaki valamilyen személy "birtokában" szerepel akkor megkapja a vezetékneve első betűjét.-magyarázott.
-És nekem ki az a személy?
-B,mint Bieber...


41 megjegyzés:

  1. OMG.nagyon jóó!.Alig várom a következőt.!!!.légyszives siess!:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan nem tudom mikor fog felkerülni :))

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Imádooooooom!*-* Annyira jó ötleteid vannak, nem tudok betelni a történeteddel.:$$$<3 B-s.. Ez tetszik :DDD Siess!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,igazából ezek az ötletek nagyon hasonlítanak az last minute-re :DD

      Törlés
  3. Asdfghjkl<3 ennyi:D kesz:D *----------*

    VálaszTörlés
  4. Atyaúristeeen, imádom:3 eszméletlenül jó, mint mindig:D várom a következöt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy,köszönöm :)) de tényleg nem tudom mikor rakok kövit,igaz műár elkezdtem írni de az még nagyon kevés lenne :)

      Törlés
  5. Egyszerűen imádom a blogod, ahh, bárcsak én is ilyen jól írnék! ♥♥♥ Hamar a folytatást, izgulok :D ♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  6. Tejosagosuristen.siess a resszel *-* nagxon jol irsz:)

    VálaszTörlés
  7. Imádom, imádom, imádom! :D Hihetetlen ez a sztori asdaffvfvffddx nagyon szereteeem! :3 *-* Gyorsan hozd a kövit, légysziiiii! <3
    - Loren xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,Örülök,hogy tetszik :D <3 :))

      Törlés
  8. óhw... ez vlmi kurva jóó lett... lécci mond azt h ezen a héten lesz új.. nem bírok várni még1 hetet !!! Sieeeeeees !!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a baj,hogy pontosan nem tudom mikor hozom :))

      Törlés
  9. Imádom! Kurva fasza! Amint tudod hozd a kövit, mert te a fasza írás a köbön vagy! Nagyon Imádom+IMÁDOM+IMDÁDOM+IMÁDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon nagyon és tényleg nagyon köszönöm ezt a...megjegyzért :D xDD

      Törlés
  10. OMG! ez a rész egyszerűen, egyszerűen fantasztikus!!!!!!!!!! és maga a blog jaj *.* <3 IMÁDOM :D siess a következő résszel:) amugy nagyon ügyesen irsz..tehetséges:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)) Még Pontosan nem tudom mikor rakok ujat ://

      Törlés
  11. Szia Cajszii!

    Tudom, hogy rég írtam, de szerencsére itt vagyok! :D A rész? :O Alig tudok neked itt valami értelmeset lenyomogatni. Kurváá jó lett :D Az elején gondoltam arra, hogy ez lehet a B-s csaj, de mondom magamnak, hogy neki J-vel kezdődik a neve, utána úgy voltam, hogy az valami más xd Irtó kíváncsi vagyok, hogy itt milyen nagy parádé lesz. :D Ez a Justin.. ajajj. Várom a folytatást. Ügyes vagy! Puszi!<3:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Már hiányotalak én is :) Nagyon köszönöm.Be kell,hogy valjam jövő hét szerdáig nem vagyok gép közelében így ha ma nem írom meg az új rész éjszaka akkor szerdán vagy csütörtökön fogom felrakni.Mégegyszer nagyon köszönöm <3 :) Puszi :*

      Törlés
  12. Szia, itt egy díj! :) Imádom a blogod és további sok sikert! xx
    http://fleuralacerise.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha huzamosabb ideig gep kozelben leszek benézek es elore koszonom:))))

      Törlés
  13. Szia
    Szeretném ha benéznél ide, mert vár rád valami -> http://ashleyandnicolebestfriend.blogspot.hu/p/award_2555.html

    VálaszTörlés
  14. Sza nagyon jó lett mikor jön a kövi rész?? :DD :$$ <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ha vakedvem es sok idom akkor szerdan vagy csutortokon szerintem minden keppen felrakom.:))

      Törlés
  15. http://you-remysanctuary.blogspot.hu/p/blog-page.html
    kapsz tőlem egy díjat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szepen koszonom.Ha gepkozelben leszek elso dolgom lesz benezni.

      Törlés
  16. OMG istenem ez nagyon de magyon joo!!! Imadom !!! Milor lesz ujj resz??? *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. koszonom es feltehetoleg akkor mikor a chat-be irtam.;)

      Törlés
  17. TE JÓ ISTEN! TE JÓ ISTEN! TE JÓ ISTEN! EZ-EZ-EZ..valami hihetetlenül jó!:) Hogy lehetnek ilyen fantasztikus ötleteid? *-* nagyon várom a kövit!:) megtennéd, hogy bejelölsz facebookon, és írsz egy üzit, ha felraktad az új részt?:) a facebookom: https://www.facebook.com/vicka.anda
    nagyon várom a kövi részt:)<333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elárulok annyit,hogy ismerősök vagyunk.Többet nem mondhatok. ! Elvileg most kéne fel raknom a kövit.:)

      Törlés
  18. áááááá mikor hozod máár ?? :( szenvedek..most először kommentelek de uuuuristen :DD ez rohadtjoo.csak kár h sokat kell várni :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a nyaram nagy részében nem vagyok itthon de amikor csak tehetem mindig valahol irok és bemásolom,de várni biztosan mindig kell majd.Most rakom fel a kövit :)

      Törlés
  19. Úristen imádom a blogod :-). De egy kicsit hosszabb részeket is írhatnál mert így kín szenvedés kivárni a következő részt. Olyan későn hozod. Megértem h van más dolgod is de áááá olyan nehéz kivárni a kövi részt :(
    Siess a kövi résszel puszi *A

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm.A részek lehet kicsik ,de a blogot sokáig tervezem irni.Az uj részt most kéne felraknom de késő van és fáradt vagyok igy reggelre marad :D :*

      Törlés