2013. július 7., vasárnap

23.fejezet~Beszerzők

Beújított a blog egy "Chat"-el.Nézzetek be.Ha valakinek van valami kérdése válaszolok itt:Twitteren :)~Jó olvasást.

Abban a pillanatban ahogy tudatosult bennem,hogy mit tettem kiugrottam Justin szorításából és hitetlenkedve néztem magam elé.
-Ez nem lehet....nem tehettem meg.-úgy nézhettem ki mint aki megőrült.
Justin jóízűen felnevetett.
-Nagyon undorodhatsz tőlem.-kacsintott rám.
Most jött el az idő amikor egy kanál víz tökéletes lett volna.
-Tegyél le!-kiáltott Sho a hátunk mögül.-Itt meg mi történt?!
Éreztem,hogy tekintete lyukat váj a hátamban.
Rákaptam a tekintetem Justin-ra akin látszott,hogy nagyon is élvezi a helyzetet.
-Semmi!-vágtam rá reflexből.
-Mit csináljunk velük?-kérdezte az egyik gorilla.
-Kísérjétek ki őket...-mondta teljesen lazán Justin és már ment is volna a dolgára,mire mind a négyen felkaptuk a fejünket.
-Micsoda?!-kérdezte a másik.-De hiszen hallották a..
-Azt mondtam,ki kíséred és jelentkezel nálam!Értetted?!Helyes!
Itt már minden vigyor és jó kedv nélkül komoly és elég meggyőző arckifejezéssel mondta ami máskor talán még ijesztőnek is mondható.
Mielőtt még megszólalhattunk volna szó szerint kiraktak minket és csak a vas ajtó becsapódására eszméltünk föl.
-Ez most komolyan megtörtént vagy csak álmodok?!Szabadok vagyunk..-hitetlenkedett Sho.
-Hát maximum csak akkor ha ugyan azt álmodod mint én.-kontráztam és lassan elindultunk a járda szélen.
-Miért nem menekültél el?Megtehetted volna...
-Tudom,de mikor megláttam,hogy nem vagy mögöttem bűntudatom támadt hiszen barátot sosem hagyunk hátra a csatában.-mosolyodott el.
-Most megölelnélek de az annyira nyálas lenne.-húztam a szám majd elnevettem magam.
-Most szerintem senki sem lát.-jött közelebb és kezeit nyakam köré fonva magához húzott.-Soha többet nem megyünk el egy buliból sem.
-Soha!

-Anya hazajöttem!-kiáltottam hangosan.
Az este további részében nem mentünk vissza Joe-ék-hoz inkább "haza" mentünk vagyis én Sho-hoz,de ma reggel muszáj volt haza jönnöm hiszen suliba kell mennem...
-Na milyen volt?!-kérdezte anyu rám sem vetve egy pillantást sem.
Tudtam,hogy csak udvariasságból kérdezi és azon kívül kicsit sem érdekli.
-Hát először csak buliztunk aztán jöttek az ufók és elvittek a Marsra megkoronáztak de rátaláltam életem szerelmére és ott kellett hagynom zöld barátaimat és azóta van 4 gyerekem is amúgy csak elköszönni jöttem.-fejeztem be kis mesémet és felkaptam a táskám és elindultam a kijárat felé.
-Örülök,hogy jól szórakoztál.-lapozott egyet az újságában.
-Majd jövök.-forgattam meg nevetve szemeimet és végre valahára elindultam.

Imádom Beston-t(nem elírás) mert mindig meleg van de most kifejezetten idegesített.Éreztem ahogy a nap égeti a fejemet és nem vagyok messze egy jó kis napszúrástól.
-Na végre,hogy ide értél.-örvendezett Debby.
-Miről maradtam le?-kérdeztem mosolyogva.
-A végzősöknek elmarad a tanítás és az osztályfőnökök valamiről dumálni fognak.-jött mellénk Brian.
-Amúgy sincs sok kedvem ma tanulni,csak úgy sajog a fejem..-mondtam és kissé megsimogattam hátha enyhül de semmi nem változott.
-Hát akinek ilyen szenvedélyes éjszakája volt,annak tűrnie kell.-vigyorodott el kajánul.
-Azt a kurva!-hallottam Debby hangját is.
-Mi van?-néztem rájuk értetlenkedve.
Brian felnevetett és lassan a saját nyakára mutatott.A felismerés villámként csapott belém.A sebem még nem tűnt el hanem most még jobban is látszik.
-Basszus!-szitkozódtam és leengedtem a hajam,hogy valamennyire takarja el.
-Ki volt a szerencsés?-húzta az agyamat Brian.
-Jobb ha azt te nem tudod..-suttogtam.-Na megyünk be?
-Persze -mosolygott Deb és megvárta,hogy Brian előrébb kerüljön nálunk.-Na nekem mesélsz?
Csak megforgattam a szemem és elindultam az osztály fele.
-Na,Lucy kérlek nem lehetsz ilyen kegyetlen.-nevetett Deb mellettem.
-Tökre érdektelen.Kérlek hanyagoljuk a témát.Pocsék kedvem van ma.

Az osztályba érve mindenki már nagyjából a helyén ült,még Ő is.Nem hinném,hogy túlságosan megrázta mikor bejöttünk a terembe vagy igen jól titkolja...
Bevallom nagyon nyugtalanított a közelsége még jobban mint szokott de ha ő így áll hozzá akkor én is nem megtörténtnek vallom a tegnapi napot.
-Gyerekek nyugodjatok meg!-csitított el minket az ofő.-Na szóval szerintem mindenki hallott a hamarosan megrendezésre kerülő álarcos bálunkról amin az egész városunk előszeretettel részt vesz.
-Álarcosbál?De ó divatú.-dünnyögött mögöttem Lil
Hát igen a fiúk nem nagyon lelkesedtek a kiöltözésért és a(z) "idén a  mi végzőseink szerveznek mindent kivétel nélkül"-ért sem.Ezzel még nem lenne baj de az már gusztustalan,hogy az egész évfolyamnak együtt kell dolgoznia.A mi osztályunkba már  mindenki megszokta Justin látványát de máshol?! Szó szerint a lányok nyáladzanak érte...Fúj.
-Folytatnám!-csitított az ofő.-Van két napunk szervezkedni ezzel a nappal együtt ezért kaptatok az igazgató úrtól felmentést.Csoportokban el kell jussunk a stadionhoz. és el kell kezdeni a díszítést.Ez egy komoly dolog és nagy megtiszteltetés szeretné...-de már nem tudta befejezni.
-Minek kell ilyen szaron részt vennünk?
-Kötelező jönni?
-Asszem eltört pont most a lábam.
-Tanárnő lenyeltem egy hollót megfogok halni nem hiszem,hogy ez most működni fog.
Hát a fiúk nem repdesnek az örömtől de a lányok nevében mondhatom,hogy nagyon izgatottak vagyunk.Mindig is akartam egy álarcos bált,de hozzám nem áll túlságosan közel a"kenjünk magunkra egy teljes doboznyi vakolatot és veszítsünk valami tündér hercegnős ruhában".Szánalmasan fogok kinézni.
-Kiosztanám ki miért felel!-az osztály elhallgatott.-Pompás.Marlina,Natalia,Kaith,Joe,világítás.
-Miért Joe-t rakják össze folyton 3 csajjal?-háborodott fel Brian.
-Szoszi van öcsi-pacsizott le Lil-lel Joe.
-Brian,Shophie,Ellie,Ryan,Lil, díszítés.
-Debby,Lucy,Bob,Justin ti beszerzők lesztek.
-Az meg mi a jó...bánat?-gondolta át a mondatát Bob.
-Tudomásomra jutott,hogy Justin-nak van kocsija így ti eltudtok ugrani a cuccokért,mikor mi kell.
-Ez szívás..-dőlt hátra a székén Debby.
-Bob-ék csapata már kezdheti is a munkát mert a 77.utca sarkán a boltban ki van nekünk készítve a díszek és el kellene azokat hozni nagyon gyorsan.Úgy,hogy ti most indultok a többiek meg megvárják a csengőt.
Mi várjunk csak?!Ezek azt akarják,hogy egy Bob-bal és egy....-al utazzak egy járműben na az kivan zárva.
Debby felrángatott a székemből és kitoloncolt a teremből.
-Én be nem szállok azokkal egy járműbe.-idegeskedtem halkan,mert a két kelletlen személy alig volt előttem 4 méterre.
-Csak kibírsz 20 percet.Mi hátra ülünk és őket engedjük előre.-javasolta.
-Rendben.
Bob azt mondta várjunk a lépcsőnél és ide jönnek.
A suli parkolójában eszeveszettül keresni próbáltam Justin kocsiját de sehol sem találtam.Pedig a hosszú és a rövid távú memóriám tökéletes...vagyis az orvosom szerint ...aki az anyám na mind egy.
Gondolat menetemből egy duda szó ébresztett fel.
Láttam két embert és egy eszméletlen autót.



Mikor még kicsi voltam és a szüleim együtt voltak az apukám folyton a kocsikról beszélt velem.Megtanította kb.az össze márkát. Megígérte,hogy ha nagyobb leszek megtanít vezetni...erre 5 éves koromba lelépett és azóta se én se anya egy szót sem hallott róla.De kinek hiányzik?!....egy picit nekem...de nem éri meg ezen rágódni.Az emberek sok mindent megígérnek és csak 10%-uk tartja be ígéretét.
A benne ülő emberektől eltekintve csak a kocsit bírtam nézni Deb-bel együtt majdnem  leesett állal.



Persze ő másként nézte mint én szerintem azt se tudta,milyen márkájú.Bár a lóból elölről hamar rá lehetett következtetni.
-Mielőtt ismét megkérdeznéd nem,nem loptam.-vigyorodott el gonoszan,és felnyitotta az ajtót,hogy beüljünk hátra de mivel Bob nem akart kiszállni mondván,hogy fáj a lába át kellet mászni rajta.Előre engedtem Debby-t,de akár milyen alacsonyan volt a kocsi láttam,hogy Justin és Bob egész végig a seggét nézik és Bob "véletlen" rácsap na nekem itt elegem volt.
-Na nem jössz?-kérdezte Justin egy kaján vigyor kíséretében.
-Biztosan nem mászok át rajtatok!-jelentettem ki határozottan.
Justin-on látszott,hogy egy percre mintha elgondolkodott volna és egy hirtelen feliramló mosoly kíséretében megszólalt,de egyáltalán nem ezt vártam.
-Bob húzzál hátra!-mondta mire mind a hármunk álla leesett.
Bob döbbenten fogta magát és bevágódott Deb mellé.
Nem tudom mi volt ezzel Justin célja,hogy most hirtelen kedves lett vagy valamit akar.Hát az utóbbinak nagyobb a valószínűsége.
-Csak ha nem vagyok annyira undorító!-hangsúlyozta ki az utolsó szót vigyorogva.
Pontosan tudtam mire célozgat,hiszen mielőtt....megcsókolt azt mondtam undorodom tőle.
Ismét elöntött a szánalom,szánalmasnak éreztem magam.
-Lucy gyere már meg fogok itt dögleni!-nyávogott Deb hátul.
Még kissé hezitálva de beültem a kocsiba.Teljesen felkenődtem a kocsi ajtóra.

Az út csöndben telt vagyis egy ideig...
-Menj már arrébb elfoglalod az összes helyet!-sipítozott Debby.
-Miért nem veszed el középről a lábad és akkor mind a ketten elférnénk.-kontrázott Bob.
-Mi lenne a végre befognátok?!-kiabált hátra Justin mire össze rezzentem.
Erősen markolászta a kormányt,de ezt érthető hiszen aki vezet annak teljes csend és nyugalom kell,na de itt semmi sincsen.
Kicsit elbambultam és ezt Ő is észrevette.
-Nyugodtan fotózz le az kevésbé lenne feltűnő.-mosolyodott el.
Hát nem is én lennék ha egy kicsit sem égnék be előtte...

A bolt elé érkezve kiszálltam a kocsiból meg akartam várni a többieket is de ekkor vettem észre,hogy Justin bezárta őket a kocsiba.
-Már az agyamra mentek.-szitkozódott.
Nem tudtam,hogy nevessek a két bamba tekinteten vagy rémüljek mert egyedül maradtam.
Nem fogok félni tőle...ugyan mit csinálhatna velem.
-Jó napot az álarcos bál díszeiért jöttünk.-mosolyogtam kedvesen az eladóra aki egy 60-as éveiben járó néni volt,akiből csak úgy sugárzott  szeretet.
Justin mellém lépett és (lehet csak a szemem káprázott) aranyosa rámosolygott az öreg nénire.



-Üdvözlöm fiatal ember.
-Jó napot.
-Azonnal hozom a kellékeket.-mosolygott a néni és elcsoszogott a raktár helységbe.
-Nem is tudtam,hogy tudsz mosolyogni.-húztam egy kicsit az agyát.
-Még semmit nem tudsz rólam.-mosolyodott el de nem aranyosan hanem inkább hátborzongatónak mondanám.
-Itt is vannak.-sétált ki a néni a kezében 3 dobozzal.-Gratulálok,nagyon aranyosak vagytok együtt.-mosolygott.
-Jajj mi nem is..-kezdtem volna bele de...
-Köszönjük szépen.-karolta át a derekamat Justin és vigyorogva a hajamba puszilt.-Viszlát.
Egyből elengedett és kisétált az üzletből.
-Bájos fiatal ember.-mondta kuncogva az eladó.
-Ja még mennyire.-sziszegtem egy viszlát-ot és már a kocsinál is voltam.
Nyugtalanít a helyzet,hogy bármikor amikor hozzám ér kiráz a hideg és átjárja az egész testem.
-Ti képesek voltatok itt hagyni egy ilyennel?-hüledezett Deb mikor beszálltunk.
-Majdnem kiszúrta a szemem!-nyávogott Bob.
-Ha titeket kell hallgassalak inkább neki hajtok egy kamionnak-szitkozódott Justin.
Mielőtt indulunk volna 3 csaj haladt el a kocsi előtt igen csak jól benézve ha lehet így fogalmazni.Mindegyik mintha műanyagból lennének.Az egyik csaj még direkt leejtette a táskáját és HD-ben púcsított be.
Debbyvel szinten egyszerre tört ki belőlünk a nevetés.Mekkora szánalmas ribancok...bár Bob nagyon élvezte a helyzetet,szinte éreztem a nyálát a vállamon. Justin csak némán ült és figyelte,hogy dobálják magukat ,de szeme sarkából látszott,hogy nagyon is élvezi.
-El fogunk késni!
-Csak egy perc!-mondta Bob és szüntelenül bámult ki a szélvédőn.
-Vezetsz te vagy vezessek én?-kérdeztem egy kicsit idegesen.
-Életben szeretnék még maradni.-kacsintott rám.
-Menj a francba.-szűrtem ki fogaim közül.
Végre valahára elindultunk,már egy jó 15 perce mentünk mikor mintha kiértünk volna a városból.
-Hová viszel?-kérdezte Deb hiszen ő sem vak,mert ez biztos nem a stadion.
-Teszünk egy kis kitérőt!-mondta Justin mire Bob hangosan felnevetett.
Túl egyszerű lett volna minden....

26 megjegyzés:

  1. Elsőkommentelőő vagyok *.* hatalmas megtiszteltesés :"DD Nagyon imádom a blogod!=) Kérem a következőt :* <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kószöm:))Vadarnap,ha minden jól megy.;)

      Törlés
  2. Nagyoon joo!!! *-* imadom a blogod imadok minden szereplot foleg Luckyt meg Justint olyam jo aa mem is tudodm csak annykt mondkm nagyon gyorsam hozz reszt lecci!!!!!! Kb mokor lesz ujj????? *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kosziii orulok,hogy tetszik.Vadarnap.;)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett, ismét! :) Gyorsan hozd a kövit! :3

    VálaszTörlés
  4. Uram Isten, nagyon jo lett!!! *o* De basszus, megint a legjobb resznel! :DD Egyszeruen fantasztikus ez a blog!! IMADOM! <3 Varom a kovit!:) Van tehetseged az irashoz! ;)) puszii :**

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kosziio aranyos vagy:D vasarnap hozom ha minden jol megy ;*

      Törlés
  5. ahhhhhhhhhhhhw nagyon jóóó következőőt *____________*

    VálaszTörlés
  6. Awh*-----* Ez azt hiszem, hogy az eddigi legjobb resz:3 nekem nagyon tetszett, egy inkabb izzik a hangulat Lucy es Justin kozott:$$ es jo hoszu is volt, szoval hajra<3 csak igy tovabb:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most ebben a reszben inkabb arra torekedtem,hogy hosszu legyen.Koszonom,:))) <3

      Törlés
  7. fú basszus, ez nagyon jóóóó! :) :*

    VálaszTörlés
  8. Válaszok
    1. Koszonooom szepen.mwjd csak vadarnap.:D

      Törlés
  9. wtf??? kurva jó lett, egyszerűen imádom. siess a kövivel:))<33

    VálaszTörlés
  10. Nem bírom ki 1 napig, h ne legyen folytatááás !! Az előzőnél azt olvastam h nem leszel 1 hétig :'(((... SIEES KÉRLEK... könyörgöm... már térdelek :"D.. SIEEES ♥-Ramii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos csak telefonrol tudok fent lenni es igy reszt nem tudok hozni csak vasarnap.De nagyon koszonom,hogy tetszett.:))

      Törlés
  11. Jujjj nagyon joo lett siess a KŐVIVEL :DD

    VálaszTörlés
  12. Úristen.ez nagyon jó kedvenc blogom.nemtudom honnan veszed a történetet vagy hogy tudod kitalálni.:DD.ügyes vagy!:)..Légyszi!.Siess a következővel!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindent én találok ki.:)) De köszönómés a rész áttolódott HÉTFŐRE!

      Törlés