2013. július 1., hétfő

22.fejezet~Hisz,én is akarom..

Bármerre nézek mindenhol a sötétség ereje vakít.
Hogy is mondjam nem túl kellemes egy kocsiba tuszkolva ülni amikor meg van kötve a kezed.
Tudom ennek nagyon bizarr hangzása van de komolyan nem lehet kényelmesen utazni mikor valaki más lába van a seggedbe.
A kocsi megállt egy régi gyár épület szerűségnél....tisztára mint egy ó divatú horror filmben.
-Na jó lányok kiszállás!
-Tudod szívesen kiszállnék és arcon vágnálak csak tudod.....MEGKÖTÖTTED A KEZÜNKET!!-kiabáltam idegesen.
Hogy is mondjam nem vagyok jó az ilyen helyzetek kezelésében,de ki lenne az mikor elrabolják és megkötözik egy nála kisebb fiú.
-Jaj valaki milyen harcias kedvében van ma.-nevetett fel és kipattant a kocsiból.
Már azt hittem itt hagyott minket,amikor ki vágódott a kocsi ajtó és két számomra teljesen idegen csávó állt ott.
-Gyere cica most beviszlek.-nevetett az egyik és egy lendülettel kikapott a kocsiból és mint egy akrobata mutatványban a vállára dobott.Persze nekem mint mindig ilyenkor kellett föl vennem szoknyát.Hurrá...

Pár percnyi gyaloglás után valamivel szebb környékre érkeztünk.A korom sötétség oszlani kezdett ami egyértelmű jele volt annak,hogy hajnalodik.
-Pszzt,Sho!
-Ha?-kapta fel a fejét(szerintem elaludt).
-Ki kell jutnunk innen!-suttogtam mikor már a gyár épületén belül voltunk.-Háromra!Oké?-nagyon reménykedtem benne,hogy érti amit mondani akarok,és amikor bólintott már biztos voltam benne.
-Egy...-nagyot sóhajtottam,-Kettő...-láttam amint Sho is kissé feltápászkodik.-Három!-kiáltottam hangosan.
Abban a pillanatban az adrenalin segítségével mind a ketten leugrottunk a gorillák hátáról és egy kissé erőteljesebb mozdulattal tökön rúgtuk őket.Tisztára mint az akció filmekben szokás.
-Gyere már!-mondta Sho és elrángatott,mert kicsit a sokk hatása alá kerültem.

Végig futottunk a folyóson,utána fel a lépcsőn.Csak futottunk de másik kijáratot nem találtunk.
-Áu!-kiáltott fel Sho mögöttem.-Belerúgtam a földbe!Csak én vagyok ennyire szerencsétlen?
-Ott vannak!-hallottuk az ismerős hangokat mögöttünk.
-Gyere siessünk!-kiáltott Sho és előre rohant.De kedves...
Mentem volna én is ha valami pontosabban valaki nem áll az utamba.
Megragadta a csuklómat és magához húzott.
-Engedj el!-próbáltam megütni de esélyem sem volt,túl erős volt.
-Naaa hiányoztam?!-nevetett "támadóm".
-Te mit keresel itt?-kérdeztem erőtlenül.Mit ne mondjak az egész nap teljesen lefárasztott.-Nemrég még holt részegen voltál majdnem össze esve egy buliban!
-Tudod nem mindig kell hinni a szemnek!Ezt már megtanulhattad volna.-nevetett Justin.
-Menjetek a másik után.-mondta a gorilláknak.-Ő az enyém!
-Igen is főnök.
Most jött el az a pillanat amikor teljesen össze zavarodtam
-Fönök?!Te-te ismered őket?
-Persze cicám.-mosolygott gonoszul.-Hisz nekem dolgoznak.
-Majdnem megöltek,elraboltak egy kocsiba tuszkolva és te voltál minden mögött?-kérdeztem szerintem inkább magamtól felháborodva.-Gusztustalan vagy!Undorodom tőled!-mondtam egyenesen az arcába.
Szem rebbenés nélkül tűrte majd egy pimasz vigyor jelent meg az arcán.
-Most meg mi olyan vicces?!

Hirtelen megfogta a derekam,szorosan magához húzott és a tekintetét belemélyesztette a szemeimbe.Ledermedtem.
Megint hatalmába kerített mint múltkor az erdőben.
Szemei lesiklottak a számra,és láttam amint beleharap alsó ajkába.
Újra rám nézett,és kezével  gyengén megfogta arcom.
Közelebb hajolt és ajkait enyémre tapasztotta.
Ott álltam szinte földbe gyökerezett lábakkal.Nem tudtam,hogy most lökjem el magamtól,és mondjam azt neki,hogy hogyan gondolhatta azt hogy meg akarom csókolni,de hiszen meg akartam vagyis azt hiszem meg...
Justin szerintem érezte,hogy nagyon töröm magam a "következő lépésen" így egy egyszerű mozdulattal neki nyomott a falnak aminek hála ajkaim elnyíltak egymástól és egyenes utat engedtek,de már nem tudtam ellenállni neki.Hisz a tudatalattimban én is akartam,bár biztosan meg fogom ezt még bánni..de viszonoztam.


24 megjegyzés:

  1. áááá nagyon nagyóón jóóóó!! ugye mostanába igy nyáron azért hamarabb lesznek rész??? :DDDD *-*

    VálaszTörlés
  2. Egyszerüen imádom ezt a blogot, annyira jó. Szerintem nagyon jól fogalmazol, és ez a 'tapló Justin' nagyon bejövös. :3 xd várom.nagyon a folytatást. Mikorra várható? Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm .Kicsit sürü ez a nyaram igy ezért nem igérek semmit amit nem tudok btartani :/ De szerintem hamarosan elkezdem irni a következőtxD

      Törlés
  3. Utálak! Utállak mert ilyen rövid részeet írsz<3 Imádom a blogod!<3 nem lennél benne egy cserébe?:) http://justinbieber-kidrauhl-hungary.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm.:) sajnos az oldalon nem csináéok cseréket :)))

      Törlés
  4. NAGYON JÓÓÓÓÓÓÓ ^_^ kiváncsi vagyok a folytatásra siess a KÖVIVEL XDDDD

    légyszi nézz be hozzánk: http://youremyonlyreason.blog.neon.hu/ :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm.Igérem benézek :))

      Törlés
  5. uristen.dejoo resz lett!.imadom kovetkezot gyorsan!:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:)) Hamarosan neki állok és megirom xD

      Törlés
  6. *----*meg a sokk hatasa alatt vagyok:33 vegrevegrevegree:$ kinacsi voltam, hogy mikor csattan marvel egy igazi csok! Oke, ez szep, meg minden, de vajon mik lesznek a kovetkezmenyek? :$
    Nagyon jo lett <3 varjuk mar a kovit:)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, elkezdem hamarosan megirnixD

      Törlés
  7. uhh nagyon jóóó :33 gyorsan kövit*.*

    VálaszTörlés
  8. óhw. ez nagyon jó. Mikor hozol kövit ? DE GYORSAN ÉS HOSSZUÚÚT ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Nem tudom mennyire hosszu fog sikerülni de szerintem hétvége fele :D

      Törlés
  9. Nagyon jó lett *-* imááádom hamar kövit mikorra jön és kb legyen ennek a négyszerese:)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves IDEGEN :DDD tudom hogy szeretsz :)))) vagyis reménykedem benne O.o és nem ölsz meg ezért.:D

      Törlés
  10. Uram-isten!! *o* Nagggggggyon varom a kovit!:) Siess vele!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek :)) Elvileg ma készen kéne legyek vele://de nem nagyon haladok de ha ma nem tudom felrakni akkor egy hétig nem mert nem leszek gép közelben ://

      Törlés
  11. Szia! :)
    Nagyon tetszik a blog! Iszonyat jóóó. :) Vár is rád valamit: http://thelifesometimesdifficult.blogspot.hu/2013/07/harmadik-dij.html ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen megköszönöm és úgy mind a kettőt.:))

      Törlés