2013. június 24., hétfő

21.fejezet.~Félnem kéne

Sziasztok tudom késtem a résszel de nem voltam sokáig gép közelben,ami alatt a blog meg kapta az első 2 díját.Még egyszer meg szeretném nektek köszönni elmondhatatlanul jól esik.
A nyárra úgy terveztem hogy egy kedves barátnőm oldalán elkezdünk írni egy új blogot amit majd ezen a linken tudtok olvasni:http://regiismerosok.blogspot.hu/.Előre szolok ezt a blogot mindenki saját felelősségre olvassa mert nem lesz kevés a 18+ rész és a trágár szavak kifejezése sem ahogy ebben a blogban sem.

Az emberek között kullogtam,de Sho-t sehol sem találtam.Bárhová is néztem,csak izzadt és váladt testrészeket láttam.
-Hé kislány nem szállsz be egy édes hármasba?
-Alattam  szebben festenél!
-Szép a bevágásod.
Milyen undorítóak a sulinkba járó fiúk.Még kilencedikesek is beszóltak.Ha az anyjuk lennék keresztül mennék rajtuk fűnyíróval..
Hosszas keresgélés után egy ismerős arcot pillantottam meg a tömegben.
-Joe!-próbáltam tovább kiabálni a zenét,persze semmi eséllyel így oda mentem.
-Lucy!-milyen jó téged látni!-nevetett barátom.Tisztán látszott rajta,hogy túl van már egy-két körön.
-Nem tudjátok,hol van Sho?
-Visszament a sulihoz,mert elvileg ott hagyta a telefonját,vagy valami ilyesmit mondott.-próbált visszaemlékezni Joe a beszélgetésükre.
Nem hittem el,hogy itt hagyott,teljesen egyedül.Tudja,hogy nem ismerek senkit és még is...na jó most kicsit haragszom rá.
-Hogy jutok az iskolához?
Nagyon sok lehetőség végig futott az agyamon,de ez tűnt a legcélszerűbbnek.
Haza nem mehettem ilyenkor,mert anyu úgy tudja,hogy Sho-nál békésen alszom. Sho nem tudtam,hol lakik vagyis egyedül biztosan nem találnék oda,ezért csak ez maradt.
-Ha kimész a fő útra,a második utcán végig sétálsz és ott is vagy maximum 5 perc,de ha látod valahol Brian-t azt üzenem,hogy ide tolhatná a képét.-nevetett Joe.
-Oké,köszi.
-Hé,Lucy megégetted a nyakad?-nevetett föl Tod az egyik osztály társam(elvileg).
-Nem,semmi baja.-próbáltam terelni a témát.
-Üvölt róla,hogy kiszívták,és elég szépen.-emelte el a hajam az említett helyről Joe,hogy jobban szem ügyre vegye Justin alkotását.
-Tényleg nincsen ott semmi,szerintem képzelitek,ne igyatok túl sokat.
Gyorsan kitéptem magam Joe szorításából és a kijárat felé vettem az irányt.Ez nagyon közel volt...ismétlem én megölöm egyszer Biebert!

Ahhoz képest,hogy a TV-be azt mondták este kellemes idő várható,minimum 8°C van.Úgy tettem ahogy Joe mondta,a sulit meg is találtam,de nem volt nyitva.Persze ez ésszerű hiszen nem sok portásnak van kedve éjfélkor itt maradni.
Már éppen indultam volna vissza a buliba,mikor egy hangos nevetést hallottam meg bentről.De ez lehetetlen,hiszen zárva van az iskola,bár...
Persze én idióta,nem húzni hanem tolni kellett volna az ajtót.
Az ismerős folyosón már egészen otthonosan ki tudok igazodni.Vagyis tudom,hogy hol van a WC....
Felmentem a biosz teremhez hiszen ott volt óránk utoljára de egy lelket sem találtam.
Becsuktam a terem ajtót és elindultam lefele a lépcsőn, amikor ismét meghallottam azt a hangos és ismerős hangot a torna terem felől.
A torna termet valami valami átláthatatlan sötétség járta át,ezért inkább nem merészkedtem túl közel.Mintha egy halvány fény csóva részletét láttam volna a szertárak felől.Lassú léptekkel elindultam a zárt ajtók sora felé.
Nem sok idő kellett,hogy megunjam a keresgélést."Inkább vissza megyek a buliba"-gondoltam magamban mikor valaki megragadta a karomat és berántott az egyik terembe.Az idegen mind a kettő kezét a számra tapasztotta,amikor hirtelen megcsapott egy jellegzetesnek tűnő illat.
-Shhhh..!!
-Sho mi  a jó istent csinálsz?-kérdeztem idegesen miközben kezeit lehámoztam a számról.
-Shhh..Maradj csendben még meghallja valaki!-kérlelt és látszott rajta,hogy valami tényleg aggasztja.
-Miről beszélsz?!Hiszen itt nincsen senki!-kiáltottam szerintem teljesen jogosan kiakadva.
-Lucy az ég szerelmére maradj már csendben,majd mindent elmesélek csak jussunk ki innen!
Persze nekem mint mindig makacsnak kell lennem.
-Miért kéne csendben maradnom?!-kiabáltam még mindig ingerülten megütve a magas "C"-t.
Igazából csak azért kiabáltam mert,az egyik felem nagyon ki volt még mindig akadva azon,hogy ott hagyott.Én sose tennék vele ilyet...
-Én a helyedbe a barátnődre hallgatnék..-jött egy hang mögülem.



Nem mertem megfordulni hiszen ilyenkor az a szabály,csak néztem Sho fejét amiből a szó szoros értelmében majdnem minden vér kifutott.
Lassan megfordultam,hogy semmilyen váratlan lépés ne érjen de mikor megpillantottam az "idegenünket" akaratlanul is kitört rajtam a röhögő görcs.
A fiú aki az ajtóban állt neki támaszkodva az ajtófélfának a mi sulinkba jár mint !10.-es!.Ettől kellene félnem?!...Na nehogy már...
Látszott rajta ,hogy nem erre számított,de bárhogy akartam nem bírtam abba hagyni a nevetést.Sokáig csak elképedve nézett majd egy sunyi mosoly jelent meg az arcán.A farzsebéjez nyúlt lassan és hirtelen előrántott egy ék fekete elég valódinak kinéző pisztolyt...mondanom sem kell,hogy  a nevetésem egyből alább hagyott és a helyét átvette a félelem.
-Na mi van?!Ez már nem is annyira vicces?-mosolygott még mindig és egy pár lépéssel közelebb merészkedett.

18 megjegyzés:

  1. fúúúú öcsém....nagyon jó ez a blog....ma kezdtem el, és azt kell mondjam, h nagyon tehetséges vagy! Siess a kövivel! :) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm remélem tetszik :)) ♥

      Törlés
  2. wáááhhh *---* nagyon jóó lett kiváncsi vagyok mit csinál aza gyerek a lányokkal siess a kövivel XDDD

    VálaszTörlés
  3. Hat ez eleg rovidke lett:( ettol fuggetlenul izgi:D kivancsi vagyok, hogy mi lesz:D
    De had emeljem ki a kedvenc mondatom:
    "Ha az anyjuk lennék keresztül mennék rajtuk fűnyíróval.."
    Elkezdtem rohogni, mint a szar:D
    Hazudnek, ha azt mondanam, hogy egy kicsit hianyoltam Justint.... Mert NAGYON hianyoltam:DD <3
    Szoval mar nagyon varom a kovit es remelem, egy kicsit hosszabb lesz es egy kicsit hamarabb hozod<3 :)
    Csak igy tovabb*---*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A következő részből biztosan nem fogod :)) Sietek ;)

      Törlés
  4. Ez...Ez...Aztaa!Annyira imádom!Siess a következő résszel! (: <3 :**

    VálaszTörlés
  5. Nos itt vagyok én is xD Tudom,hogy már megköszöntem a díjat,de azért megteszem még egyszer:) Kösziii!! :D
    Tudod mit,csajszi?:D Az igazság az,hogy én már egyszer rá találtam a blogodra,de akkor még csak az elején tartottál,és utána,amikor még egyszer beakartam nézni hozzád,hogy van-e új rész...nos elfelejtettem,hogy hogyan kerültem ide,nem tudtam sem a linket,sem a címet:(......hiába kutattam sehogy sem találtalak meg...most pedig,mint egy égi csoda ..megint ITT vagyok:D:D:DÉs talán mondanom sem kell,hogy mennyire örülök ennek,hiszen rajongója vagyok ennek a csodálatos blogodnak:)
    Szeretem,hogy Justin egy fasz.:D........Már untam,hogy szinte minden blogban az van,hogy Justin annyira aranyos,meg nyálas,hogy az már fúújjj:D
    És a másik pozitív dolog pedig,hogy Justin nem híres:):D..(.Mondjuk igaz,hogy most töröm a fejem azon,hogy esetleg írok egy olyan blogot is,amelyben az lesz,mivel olyant még nem működtettem)
    De ez nem lényeges!!:D A lényeg a lényeg,hogy imááádddoooommm :DD::D: Nagyon izgatott vagyok a következő résszel kapcsolatban,szóval kérlek siess!:DPuszi,troublemakerxoxo

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönöm :)) Nagyon sokat jelent nekem én is imádom a blogjaidat.Még egyszer köszönök én is mindent,a díjat pedig megérdemelted.A következő résszel kapcsolatban pedig annyit,hogy még nincsen pontos dátumom de valamikor péntek környékén érkezik :) mert hétvégén nem vagyok gép közelben.:))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó <3 mikor lesz köviii? :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm még nem tudom pontosan! _:))

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Holnap kezdem megirnixDD :/Bocsi ismételten a csuszásért de potolom hamar :))

      Törlés
  9. Aaa ez nagyon joo siss nagyon miklr lesz kovi resz???????

    VálaszTörlés