2013. június 8., szombat

20.fejezet~"Szívás"

1 hét telt el azóta a "fenomenális" osztály kirándulás óta.
Azóta nem találkoztam sőt még nem is láttam Justin-t.Nem is velünk utazott vissza.De nem nagyon érdekel a gyerek,mert ez idő alatt volt időm megismerni a többi osztály társamat is.Sosem voltam az a nagyon jó memóriájú ember,így a neveket elég nehezen jegyeztem meg.
A suli teljesen csendes volt.Így valahogy jobban megtetszett,mint első napjaimban.

-Lucy,Sho várjatok meg!-kiáltott hátunk mögött Brian.
-Siess Brian sietnünk kell apa már vár a suli előtt.-sürgette Sho az éppen felénk száguldó fiút.
Sho meghívott hétvégére magához,mert valami "igazi csajos napokat" akar tartani. Jajj de jó nekem...
-Lesz egy buli ma este a parton és mindenki ott lesz a suliból és...
-Lökd már ki Brian!-sürgette Sho még jobban szegény fiút.
-Oké,szóval el kell jönnötök.
-Mikor is lesz?
-Ma este a part nyugati részén tudod az erdő mellett.Csak az lesz ott aki számít és azt mondták szóljak nektek is.-vigyorodott el.
-Ez kinek a bulija?-kérdeztem.
-Azt sem árulhatom el,de egy jó tanács...a rövid ruha sosem baj.-célzott erősen Brian de nem bírta sokáig így kitört belőle a nevetés.
-Jó ott leszünk majd küldj sms-t a helyszínről,pontosabban mikor kezdődik?
-11-kor kezdődik úgy reggel hatig vagy ha tovább bírod akkor ameddig te akarod.-vigyorgott még mindig Brian.
-Oké akkor ott találkozunk küld majd a helyszínt.Szia.

*A buli előtt 1 órával*

-Lucy nem láttad a cipőmet?-rohangált fel alá szobájában Sho.
Hogy én mennyire utálok kiöltözni legszívesebben mindenhová pizsibe mennék.
-Nem.-válaszoltam egyhangúan.
-Te még fel sem vetted a ruhádat amit kikészítettem neked?-vont kérdőre csípőre tett kézzel.
-Az a ruha olyan mintha nem is lenne rajtam ruha.-sziszegtem orrom alatt.
-Nyomás.-parancsolt rám Sho ellenmondást nem tűrő hangon.-5 perced van mert itt a taxi!
-Hisz majdnem egy óránk van még!!
-A Nyugati-Part a város másik végében van.
-Ne már...-nyöszörögtem.
-Ne rinyálj inkább öltözz ...4 perc!
-Komolyan mondtad?-nevettem el magam szánalmamban.
-Tik-takk telik az időd.
Nagy nehezen feltápászkodtam a kanapéról ami az elmúlt pár órában akár az "otthonomnak" is nevezhettem volna.
Kettesével szeltem a lépcső fokokat.míg el nem értem egy narancs sárga ajtajú szobáig. Sho szobája.
Amint beléptem az ágyon megpillantottam egy gyönyörű kék ruhát és mellé két igen "nagynak" mondható magassarkút.Egy hátránya volt az egésznek,hogy a ruha alig takart valamit rajtam.Ha fentebb húztam az alsó"végtagjaim" kaptak "levegőt" ha pedig lentebb akkor pedig a felsők.Kegyetlen az élet.
-Készen va...-toppant be Sho a szobába-nem is rossz!-kacsintott kacéran mire önkéntelenül is elröhögtem magam.
-Úgy nézek ki mint egy kurva...csak Bieberrel ne találkozzak így.-szorítottam ökölbe a kezem.
-Akkor indulhatunk?
-Persze.
Ebben a pillanatban két duda szó hallatszott az utcáról ami csak azt jelenthette,hogy megjött a taxi vagyis indulhat az este.

-Uram isten mennyien vannak!Én ki nem szállok így.-makacskodtam amint a helyszínre értünk.
Mint út közben kiderült egy házi bulira voltunk hivatottak.Szegény szülők ha majd haza érnek...


-Köszöntelek titeket.-jött oda hozzánk egy sárga kabátos pali.-3 szabály van.
  • A házba nem lehet bemenni.
  • A kinti vagy kint hagyott cuccokhoz érni szigorúan tilos.
  • És józanon nem szabad hazamenni

-Attól ne féljen.-nevetett fel jó ízűen Sho.
-Én nagyon is félek.-súgtam oda neki,hogy csak is ő hallja.
-Ne parázz gyere.-rángatott be a tömegbe.
Az emberek körülbelül olyanok voltak mint a partra vetett halak,egymás hegyén hátán hevertek de a tánc tudások egyenlő volt a 0-val.
-Mindjárt jövök csak hozok egy puncsot te kérsz?
-Persze itt megvárlak-
Félrevonultam a ház szerintem egyik talán legeldugottabb helyére.Kapásból láttam vagy 6 beszívottat akit vagy 8 részeg követett.Alig lehetett józan embert látni.
A legtöbb arc a suliból volt de voltak nagyobbak is,egyetemisták. Na egy olyannal sem akadtam volna össze.
-Csak nem?!-hallottam egy lesajnáló hangot magam mögött.-Rég találkoztunk.-lépett elém egy teljesen részeg Justin.
-Ja milyen szép napok voltak azok..-morogtam teljes szánalommal a hangomba egy lépést hátrálva.
Nem hiszem hogy meghallotta mert csak egyre közeledett.
Hirtelen megcsapott az a jellegzetes illata amitől ha akartam,ha nem a fogságában ragadtam.Csak egy apró puffanást éreztem hátam mögött.Nekinyomott a falnak.Vállai felett megláttam haverjait akik elég jól szórakoztak.Minden arra járó csajt vagy letapiztak vagy lesmárolták.Értéktelen ribancok még engedték is ezt.
Szívverésem egyre jobban gyorsulni kezdett amikor megéreztem Justin bódítóan meleg leheletét nyakamon.Ezt sajnos észre is vette.
-Ennyire akarsz?-kuncogott fel arcátlanul.
-Csak szeretnéd..-nevettem fel és próbáltam menekülni a szituációból nem sok sikerrel.Még részegen is erősebb nálam.
-Hiszek neked..-lehelt egy gyengéd csókot nyakamra,aminek hála az egész testem megfeszült teljesen cáfolva az előző állításomat.-De a tested nem ezt mondja.-nevetett.
Szemei most mintha nem is barnák lettek volna inkább olyan fekete árnyalatúak.Pupillái teljesen kitágultak,látszott,hogy nincsen magánál.
-És most mit akarsz csinálni letepersz mindenki előtt?!-kérdeztem lesajnáló hangon.
-Nem éppen.-mosolyodott el kajánul.
Hirtelen közeledni kezdett,de szerencsére hamar észhez kaptam és elfordítottam a fejem így terve sikertelen lett.Ajkai szám helyett nyakamat simították.Éreztem ahogy elmosolyodik és hirtelen szorítását egy fokkal fentebb veszi és vadul szívni kezdi nyakamat.


Lábaim hirtelen összerogytak és mát nem tartottak tovább.Ellenkezni sem volt lehetőségem mert a kezeim"meg voltak kötve".
-J-just-in ha-a-gyd ab-ba!-ziháltam hangosan fogaim között de a hangos abban a helyzetben suttogásnak vehető a dörömböl  zene miatt.
Nem szólt semmit inkább fogait még jobban gyenge nyakamba mélyesztette.Éreztem ahogy vékony bőröm ég.Már előre félek,hogy mekkora vagy milyen helye lesz ennek holnap.
Mikor végzett,egy apró puszit nyomott a "sebem" helyére.
Ott álltam és alig tudtam megmozdulni.Az agyam kikapcsolt míg a szívem olyan hangosan verte mellkasom,hogy azt hittem bármelyik pillanatban kiszakadhat.
-Még találkozunk.-vigyorodott el és végre elengedett,aztán lepacsizott a haverjaival és tovább vonultak.
Lányok irigy pillantásait éreztem magamon.
Persze minden lány odalenne ha a suli legmenőbb alakja legalább 5 percét "rá áldozná".Hát akkor én ezek szerint nem vagyok lány...szégyenlem magam,hogy engedtem ezt neki.
Kellett 5 perc mire észhez tértem és össze szedtem magam.Az érzés amit éreztem nagyon hasonlított arra amikor az erdőben voltunk és majdnem "megcsókolt".
Leggyorsabban megkerestem a női mosdót és a tükör elé léptem.
Egy nagy piros folt díszelgett nyakamon.Mikor hozzáértem egy kellemetlen sóhaj hagyta el számat.Én egyszer még kinyírom ezt a gyereket.Hajamat ló farokból lazán kiengedtem így eltakarta az éktelenkedő foltom.Muszáj volt megkeresnem Sho-t,mert megígértem neki,hogy ott megvárom ahol hagyott.
Úgy éreztem ,hogy ezt most megúsztam ennyivel de ennek az estének még nincsen vége.

28 megjegyzés:

  1. Imádom,annyira jó *---* köviiiiiit :$$

    VálaszTörlés
  2. Elso komizooo*-* <3 (elvilegxdd)
    Jajj*-* nagyon jo lett es hamar is hoztad:$ <3 feldobtad a napom:D varom mar a kovit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik aranyos vagy.Jövő héten valamikor :))

      Törlés
  3. Nagyoon nagyoon nagyoon joo meg fogok halnii annyira joo imadom !!!!! *-* gyoesan koviiit!!

    VálaszTörlés
  4. Hat, lehet, hogy en is hagytam volna, hogy ezt csinalja velem, felteve, ha jozan.xdd siess a kovivel, nagyon jo lett:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD szerintem nem csak te :3 köszönöm :)

      Törlés
  5. wáhhhh OMB nagyoon jó lett KÖVII :))))))

    VálaszTörlés
  6. kibaszott jó lett. siess a kövivel:))

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Kértél tőlem egy fejlécet, de semmi konkrétat nem mondtál. Azért itt írok, mert még csak egy email címet sem adtál, ahol tudnánk értekezni. Légyszíves írj egy email, és küldd el, hogy milyen képeket szeretnél belerakni, plusz a szöveget. De mindent megtalálsz a blogomon: http://cornergirlblog0513.blogspot.hu/p/rendelesek-menete.html
    Köszi!

    VálaszTörlés
  8. Köviit.. MOST!!! :)) Nagyon jóó *-*♥

    VálaszTörlés
  9. Vár rád nálam egy kis meglepetés. :) http://justinandkimforever.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amint huzamosabb ideig gép közelben leszek benézek

      Törlés
  10. ez egyszerűen Király ez a blog.... ha lehet minnél hamarabb csináld meg a kövi részt.... ami ugyan olyan hoszzú mint mindig ^^ egyszerűen imádom ezt az oldalt.... héé kapsz 1 hetet :D xd nemáám :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hat sajnos nincsen tul sok idom es tudom irnom kell de mar keszuloben van olyan szombat de legkesobb vasarnap felrakom az ujat.:))

      Törlés
  11. Nagyon jóóó, és wááááhhh*-* Siess, mert nem bírok várni :DD :$$ A díjadat megtalálod nálam, megérdemled :D

    VálaszTörlés
  12. Istenem, de édes. Nagyon jó a blogod. Siess a kövivel:) nézz be hozzám: mabel-wise-story.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm és benézek :))

      Törlés