2013. június 1., szombat

19.fejezet~Mi van veled?!

Sziasztok.Tudom egy héttel le vagyok maradva de erre magyarázatom,hogy év vége van...Lehet picit rövid lett de most ennyire futotta a következő hosszabb lesz.Jó olvasást.

-Justin!-kiáltottam rá élesen a földön kezemet szorongatva.-Ezt meg minek kellet?!?!
-Tudtam,hogy hazudsz!-mosolyodott el kajánul.
-És így jobb lett?-dühöngtem,mert miatta még jobban ráestem a kezemre ami mostanra szerintem pár pillanat és szétrobban.Nem szólt semmit csak nevetett.Ebben a pillanatban legszívesebben  felpattantam volna arcon csaptam volna és jól a képébe törlök mindent röhögve!Na igen de erőm nem volt még megmozdulni sem nem,hogy pattogni...
-Nem kéne kórházba vinni?-kérdezte gyanakodó tekintettel.
-Inkább menjünk vissza,mert nagyon késő van már...-morogtam orrom alatt.
-Ma kimenőt kaptunk...-vigyorodott el.
-Ja buliba....Amúgy miért jöttél vissza?-kérdeztem lassan kiegyensúlyozottan felállva.
-A táskád a kocsimba hagytad,aztán láttam,hogy üldöznek amit tök olyan volt végig nézni mint egy krimit,de a végére meguntam mikor a két fickó majdnem széttépett.-nevetett.
Előhalászta kocsikulcsát a zsebéből és a járműve fele eredt.
-Te komolyan végignézted volna,hogy majdnem megerőszakolnak és nem is segítettél  volna?-háborodtam fel szerintem teljesen jogosan.
-Figyelj..már megtanulhattad volna,hogy ha egyedül mész az utcára valaki mindig megpróbál megerőszakolni...-rántott vállat szórakozottan mintha valami teljesen természetes tényt vázolt volna.
-Hogy mondtad?-kerekedtek el szemeim.
-Hé Bieber!-kiáltott egy hang az utca végéről.
Justin szemei elkerekedtek a hang hallatán.Pár másodpercig maga elé nézett,majd  száját egy tőle szokatlan sóhaj hagyta el.Mintha némi ijedség is tükröződött volna arcán de nagyon gyorsan  átváltott méregre.
Felém fordult...már azt hittem rajtam vezeti le összegyűlt feszültségét.De nem vagy inkább most nem...
-Szállj be a kocsiba!MOST!!!-préselte ki e halvány szavakat fogai közül majd megfordult tengelye körül és belesétált a sötétségbe.
Úgy álltam ott mint egy cövek ha akartak sem tudtak volna akár egy milliméterre sem elmozdítani.Villámcsapásként csapott belém a felismerés,hogy már nem vagyok biztonságban.
Majdnem feltéptem a luxus járgány ajtaját és bepattantam az előre befűtött ülésre,vagy lehet én hagytam így amikor kiszálltam.

Már vagy 15 perce csak ülök és nézek ki a párával borított szélvédőn.Semmi mozgást nem látok..semmi hang nem jön.Csak a mai slágerek mennek a rádióban.Bár nem értem miért hívják mai slágernek,mert nem is mai zenét játszik... na mindegy.
Kicsit kezdtem már elveszíteni a türelmem,(Nem vagyok túlságosan türelmes alak.)amikor hirtelen kivágódott a volán melletti ajtó és Justin ugrott be rajta.Nagyon zaklatottnak nézett ki,így gondoltam nem szólok inkább semmit.Pedig majd megölt a kíváncsiság,hogy ki volt az az alak az előbb.
-Kösd be magad!Elhúzunk erről a helyről.

-Justin VIGYÁZZ!!!-kiáltottam fel mikor már a harmadik embert ütötte volna el.
Hála a fék feltalálójának,nem oltottunk el egy ártatlan emberi életet sem.Persze nincsen ártatlan ember,mert minden ember követhet el hibákat,azért vagyunk emberek...
Olyan volt mintha nem látna..Össze vissza hajtott,és a piros lámpákon is átment teljesen nyugodtan.
-Justin azonnal állj meg!-kiáltottam lehet kicsit hangosabban a kelleténél.
Nem szólt semmit csak félre húzódott a leálló sávba.
Még mindig az utóbbiak hatása alatt voltam,így kellett egy kis idő.Már csak egy erős ajtó csapódást hallottam magam mögött.
Justin kiszállt a kocsiból és "szerintem" teljes erejéből a kocsi motorháztetejére csapott.
-Áhh.-kiáltott fel a fájdalom okozta kegyetlen érzelmektől.
-Mi van veled?-kérdeztem hamar mellé érve.
Lehet,hogy még csak azt az oldalát ismerem aki mindenkivel bosszús és kicseszik mindenkivel,de reménykedem,hogy van másik is.Nem ismerem még de már úgy nagyjából megvan róla a véleményem.Jó ember ismerő vagyok elég szinte egy nap,hogy kiismerjek egy embert.Ezért is tudtam,hogy most valami baja van.Amióta elment azzal a pasival a sötétségbe nem ugyan az az ember akivel elindultam.
-Te sosem fogsz békén hagyni?!Egyfolytában csak hisztizel nem csinálsz semmi egyebet.Kibaszottul idegesítő tud lenni ahogy te is.Azt hiszed,hogy ide jössz és 4 nap alatt máris mindenki életét fel tudod fordítani?!Lehet,hogy a te kis ribanc baráti köröd beveszi ezt de nekem nem kell ez....inkább takarodnál el.Mocskos kurva...
Fájt..nagyon fájt amit mondott.Mintha direkt ez lett volna a célja,hogy megbántson...Valami hideget éreztem arcomon...Nem Lucy emiatt a barom miatt nem kezdhetsz el sírni...
Amit az emberekről mondtam az előbb?! Felejtsétek el....,mert vannak olyan emberek ezen a kibaszott világon akiken sehogy sem lehet segíteni...


18 megjegyzés:

  1. most szórakozol velem??? igen, rövid lett, de annál jobb. nagyon de nagyon siess kérlek a kövivel:))

    VálaszTörlés
  2. jájjjjj istenem nagyon jóó lett KÖVII :))

    VálaszTörlés
  3. Siess légyszi 2 hetet vártunk és ilyen kis szöveget kapunk ne már.Kövit gyorsan nagyon jó!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocssiiii csak suli vége volt és azt nem hanyagolhatom el :) Sietek szombat vasárnap fele rakom az ujat.

      Törlés
  4. Jo lett, csak tenyleg rovid:( nem baj:$ varom a kovit<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kellett sulira tanuljak :/ de nyáron is fogom irni és akkor jönnek a bizarabb jelenetek:33

      Törlés
  5. el sirtam magam annyira jooo nagyon joo legyen már jövöhét szombat vagy vasárnaaPP :DD <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne sírj :)) Kösziiii még nem tudom biztosra mert nem leszek jövő héten gép közelben :)

      Törlés
  6. Mikor várható új rész ??:)) De megigered h hosszú lessz?:))*-*.:$$ kövit <3

    VálaszTörlés
  7. Kib*szott jó *.* :D Kérlek nagyon siess a következő résszel! <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és nem sokára mostanában szerencsére több időm van mindenre.

      Törlés
  8. Nagyon jó lett, tetszik Justin stílusa. :) Kíváncsi vagyok mi lesz a későbbiekben, siess a következővel! :)

    VálaszTörlés
  9. Azt a rohadt! *-* naggggyon varom a kovit:)

    VálaszTörlés