2013. május 19., vasárnap

18.fejezet~A legjobbkor!

Sziasztok... átjavítottam a részt.Nem mindenkinek tetszettek a változások így maradok az eredeti sztorinál.Remélem így tetszeni fog már mindenkinek és mindenki meg lesz elégedve.Amúgy nyugodtan írjátok le,hohgyha van valami ötletek és akkor valahogy belefűzöm.Kérdeztétek az elérhetőségemet:( @Gramymonkey ).További Jó olvasást. 

Ledermedten néztem ki a fejemből.Igazából pofon csapkodtam volna magam de túl sokan álltak körülöttem és biztosan idiótának gondolnának.
-Harry beszélhetnénk négyszemközt?!-kérdeztem a földet fürkészve.
-Persze!
-Figyelj..én...-kezdtem volna bele mondani valómba amikor félbeszakított.
-Figyelj,Luc... megőrzöm nyugi.-kacsintott.
A szívemről egy szikla gördült le.
-Hála istennek.-sóhajtottam meg könnyebbülten.
-Amúgy gondolkodtál már a modellkedésen?Van egy ismerősöm aki ilyenekkel foglalkozik és eléggé a toppon van..szerintem sec perc alatti profit csinálna belőled.-mosolygott.
Erre még nem is gondoltam.Úgy is mindjárt vége a sulinak vagyis még egy pár hónap,de abszolút semmi tervem nincs arra,hogy utána mit szeretnék csinálni vagy,hogy hol szeretnék elhelyezkedni.
-Hidd el nem lennék jó!-nevettem hangosan,teljes mértékben feloldottan.
-Miért?Csodálatos alakod van,jól nézel ki,stílusod is van,gyönyörű vagy...mi kell még?-nevette el magát kínosan.
Csak rá 5 percre esett le,hogy bóknak szánta.
-Hidd el lehetetlen tőlem megvonni a csokit!-nevettem.
-Köhm,köhm,..-hallottam magam mögött két sürgető  köhintést.
-Csak gondolkodj rajta el,ha meggondolnád magad a számom megvan.
-Nem hinném de azért köszi majd még találkozunk..Sziasztok!-intettem a többieknek is és visszaindultam Justin-nal a kocsi fele.
-Majdnem lenyálaztátok egymást.-fintorodott el.
-Jobb mintha valami kurváknál akarnék bevágódni.-vágtam vissza.
Nem szólt semmit csak beültünk a kocsiba és elindultunk.Egy olyan 20 perc elteltével megelégeltem a kínos csöndet.
-És most hová viszel?Most jön a raktár ahol nem lát senki és...
-Nem tudnád befogni a szádat,de ,ár rohadtul tudsz idegesíteni...-idegeskedett.-A legjobb lenne ha itt hagynálak.
-Rendben akkor most állj félre azonnal!-jelentettem ki határozottan.
-Persze,mert olyan könnyen vissza találnál....-
-Justin tegyél ki!!!-emeltem meg még jobban a hangom.-Azonnal!
-Egyszerűen kibírhatatlan vagy...-mérgelődött és lehúzódott az út szélére.-És most mit akarsz csinálni?!
Nem feleltem csak kilöktem az ajtót céltudatosan.Hálát adtam az istennek,hogy emlékeztem arra,hogyan is kell kinyitni ezt az izét.
Kipattantam a kocsiból és elindultam a sötét utcán,de előtte még jól becsaptam az ajtót.Kész szerencse,hogy nem tört ki az ablaka a kocsinak...mégis megéri ennyit fizetni érte.
-Lucy szállj vissza!Esküszöm,hogy itt hagylak!-kiáltott Justin a kocsiból ingerülten.
-Soha többé nem szállok be veled egy kocsiba,se sehová!Hagyj békén Bieber!-suttogtam alig hallhatóan de még úgy,hogy éppen hallotta.
-Majd meglátod!Nem fogok könyörögni,de én szóltam.-mosolyodott el és lenyomta a gázpedált.
Ott hagyott...egy ismeretlen városban valahol a .....fogalmam sincsen hol vagyok!
Csak kilyukadok valahol.Anyukám mindig azt mondta "Minden út Rómába vezet".Amúgy sem  jártam még a kolosszeumnál.
Nem muszáj ezt fel fogni pánik szerűen.Úgy döntöttem legalább sétálok egyet.Bár be kell hogy valljam eszméletlenül hideg van.
10 percnyi sétálgatás után ráuntam magamra ezért beültem egy kis étterem szerűségbe.Picit lepukkant volt,de annyira nem zavart,ettől még tökéletes hely a melegedésre.
A pulthoz sétáltam és kértem magamnak egy palacsintát.
Kicsit nézett hülyének a pultos csaj.Gondolom nem volt sok vendége este fél kilenckor aki palacsintát jött zabálni rajtam kívül még két pasi iszogatott az egyik asztalnál.Basszus tényleg este fél kilenc van vissza kéne valahogy jutnom...csak tudnám a hotel teljes nevét...
Sosem voltam az a bezabálom és megyek típus.Általában képes voltam egy pizza szeletet 10 percig is akár megenni.Ezért sose mentem például első randizni pizzázóba!
-Elnézést,megtudná mondani merre találom a ....valamilyen "...drap Hotel"-t?
-Nem "Fordarp Hotel"?-méregetett furcsa tekintettel.
-De,de de igen!Megtudná mondani,hogy hogyan jutok oda?
-Szerencséje van,mert alig pár utcával van feljebb.Menjen végig a fő úton,aztán balra,utána  van egy rövidítés de nem ajánlom mert elég veszélyes.Lesz egy kereszteződés a balra vezető út kiviszi a kör forgalomhoz de a jobb beviszi a tab telepre...-halkult el a nő és szemében sötétség keletkezett.
-Mi az a "tab"?-kérdeztem elég fura arckifejezéssel.
-Nem ide valósí vagy ugye?!-sóhajtott a nő enyhén lenézően.
-Nem,miért?
-Mind egy,kerüld el és kész.Sajnálom de be kell zárnom szakszervezeti előírás.
-Rendben,de onnan hogyan tovább?
-Hidd el tudni fogod.-mosolyodott el.Arcán apró ráncok jelentek meg.Látszott rajta  a fáradság és a meggyötörtség nyomai.
-További jó estét.
Pont kijöttem mikor a nő megkérte a két férfit,hogy távozzon akiknek eszük ágában sem volt eleget tenni a kérésnek.Hallottam még néhány nem éppen leírásra vágyakozó szót és egy nagy koppanást.Gondolom felborítottak egy asztalt.
Mikor az utca végénél jártam hallottam a kiabálásukat mögülem.Azt hittem egymáshoz beszélnek de nem hinném hogy azt mondanák,hogy"De jó a segged!" meg "Követlek!"...inkább hangzott"De jó a segged és "Kövessük"-nek.
-Várj meg minket aranyom!-kiabált utánam az egyik.Nem voltam benne biztos,hogy nekem mondják de mint egy eszetlen megfordultam.Láttam két holt részeg palit aki félig a földön kúszott felém.
Megijedtem és begyorsítottam nem tudtam gondolkodni,de volt egy nagy előnyöm velük szemben én józan voltam!
Elértem a kereszteződést picit hezitáltam,hogy merre menjek,mert őszintén bevallom elfelejtettem hogy a csaj mit mondott.Hirtelen ki indulásból befutottam a jobb oldaliba.Nem tűnt olyan zordnak,akkor jóba jöttem.
Hallottam még magam mögött a lépteket.Ezek sose adják fel?!
Még jobban begyorsítottam már majdnem futottam de inkább mondom úgy,hogy gyorsan sétáltam.
Kezdtek eltűnni a kedves kis kertes házak,fel váltották őket a magas és hátborzongató blokkok.
Csak én lehetek akinek annyi szerencséje sincsen,hogy két út közül a jót válassza ki.
Megálltam  pihenni egy kicsit, a sok futás teljesen lefárasztott.
-Végre kislány!Már azt hittük sose látunk többé!-nevetett az egyik pali.Ha jól láttam hiányzott az első két foga.Fúj!
--Csak beszélgetni szeretnénk!-vihogott a másik.
Ha egyedül lenne bármelyikük is akkor szembeszállnék velük de így nem sok esélyem lenne még akkor sem ha részegek.
Elfelejtettem felegyenesedni,ezért be tudták hozni lemaradásukat.7-8 lépésre lehettek tőlem.
-Akkor húzzuk meg.-suttogtam inkább magamnak és sprintelni kezdtem teljes erőmből.Sajnos ŐK sem voltak éppen annyira kifáradva mint reménykedtem benne ezért simán tartották a tempómat.Hirtelen beugrottam egy mellék utcába.
-Merre ment?-kérdezte az egyik.
-Nem tudom,de nem juthatott messzire.Hallottam,hogy dumál azzal a kurvával akit a földhöz vágtál..
Akkor amit hallottam az nem az asztal feldöntése volt hanem egy ártatlan nő megbántalmazása.Na ezektől a szarkavaróktól vagyok ki idegileg.
Mikor elhalkult minden megkockáztattam,hogy kinézek.Nem kellet volna...
-Tudtam,hogy nem mentél messzire.-ugrott ki az egyik kocsi mögül a fogatlan.
-Mi van elvitte a cica a nyelved?!-vihogtak.Közelebb jött és bele túrt gondosan kifésült hajamba.
-Ne érj hozzám!-szitkozódtam magamba és kibújtam a pali "öleléséből".
-Ó de harcias!Nézzük ilyen leszel végig?!-jött oda a másik.
Hirtelen egy fékezést hallottam bal oldalamon és egy ajtó nyitódást.
-Uraim,hát így kell bánni egy hölggyel?-pattant ki ne mindennapi luxus járművéből Justin.
Őszintén még életemben nem örültem neki ennyire.
-Mit akarsz kölyök?!-esett neki az egyik.Igazából csak próbált,mert Jus kitért a lökés elől,így a pali PONTOSAN fejre állt!Nem is csodálom,hogy nem mozdult meg.Nézni is már fájdalmas volt.
Justin arcáról nem lehetett levakarni azt a "mekkora egy balfasz" mosolyt.
A fogatlan még mindig szorított.
-Húzz el kölyök mi itt most dolgozunk!-kiabált rá.
-Ha megtehetném...-morogta kedvetlenül Justin-A lány nélkül nem megyek!-jelentette ki teljesen természetesen.
A tekintetem a fogatlan és Justin között cikázott.
Hirtelen csak annyit éreztem,hogy hátam neki ütődött valaminek és egy fájdalmas sikítás hagyja el a számat.
-Akkor gyere öcskös!-kiáltotta a fogatlan és már lendítette a kezét Justin arca felé.
Szerencsére Justin kapcsolt és kitért az ütés elől,de egy váratlan mozdulattal Ő húzott be fogatlan barátunknak.
A föld bele remegett amint az eszméletlen test a földre hullott. Pechemre láttam az arcát...orrából és szájából ömlött a vér.Ha lett volna még elől foga ....akkor már biztosan nem lenne.
Justin az öklét térdei közé fogva  rogyott enyhén össze.Neki is fájhatott az ütés,mert még én a földön ülve is "éreztem".
-Nem vagyok kölyök seggfej!-morogta inkább magában szerintem.
Felakartam állni de alig bírtam megmozdulni,persze,hogy ráestem a karomra.
-Minden rendben?-jött mellém Justin és nyújtotta felém jobb kezét,hogy felhúzzon,de szerencsétlenségemre pont nekem is az a kezem volt a "büntetett".
Valahogy muszáj volt pedig fel állnom így a bal kezem nyújtottam.
Először  kicsit furcsán nézett aztán inkább szó nélkül hagyta.
-Fáj valamid?!,Elég szépet estél.-kuncogott.
-Nem jól vagyok.-próbáltam határozott lenni.
-Gyere szállj be a kocsiba.-fogta meg jobb kezem,hogy segítsen.
Csak akkor tudatosult bennem,hogy lehet eltörtem a kezem mikor úgy éreztem,hogy le fog szakadni.Egész testem átjárta a kín,de nem akartam hogy lássa gyengeségem,de nem tudtam takargatni olyan jól.
Amikor hozzá ért a jobb alkaromhoz rögtön felszisszentem és hátra ugrottam egy lépést.Egy kósza könnycsepp gördült végig arcomon amit ő is kiszúrt.
-Lucy,el kell mondanod,hogy mid fáj mert talán tudok segíteni!
Hangja ellenségesből átváltozott kedves csilingelővé.
-Mondtam,hogy jól vagyok nem?!Biztos csak egy karcolás!
Kiakartam kerülni de elkapta kezemet és enyhén megszorította.Tudtam mit volt ezzel a célja.
Szorításától elbicsaklott a térdem és össze estem .Felindulásból sírni kezdtem..nem érdekelt,hogy ő vagy akár ki láthatja,egyszerűen muszáj volt.Úgy éreztem mintha maga a sátán lakozna a kezemben.




26 megjegyzés:

  1. Erre vartam <3 <3 <3 jujj nagyon jo lett:3 hamar kovit^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem tetszett :) Köszönöm :) Jövő hét!

      Törlés
  2. na ez így már sokkall jobb :)))))) jobban szeretem az ojan blogokat ahol nem híres Justin XDD KŐVIT

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén mondva én is jobban kedvelem azokat:D

      Törlés
  3. Imádom ezt a blogot *.* <3 Hamar kövit kérlek!!!!!!!! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Jövőhlten valamikor ;)

      Törlés
  4. Kicsit furcsa lett de attol jó Kövit!!.Ja és köszi h minden szombatonként van ahogy mondtam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megpróbálok mégjobbat csinálni amm köszii :))











      Törlés
  5. nagyon jó, imádom ezt a blogot. hihetetlenül jól írsz, csak így tovább! *-* köviiit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :)Jövő héten :)))

      Törlés
  6. ÁÁÁÁ nagyon jóó én tegnap kezdtem el olvasni es nagyon jooo komoly ha ebbol filmet csinálnának oscart nyernél!!!! :D Mikor lesz ujj rész áá remélem majd össze jönnek de ez igy tok joo hogy ilyen gonosz vele de van amikor rohad jo fej meg minden!!! gyorsaan köviit!!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm aranyos vagy :))) szerintem szombat vagy vasárnap körül szoktam ujat hozni de van amikor hétfőre csuszik :/

      Törlés
    2. Hat renelem hogy hegvegen mar leesz annyira jo de hat nem baj hogy csuszik hisz neked is van mas dolgod dee uristen annyira olyan elethuen irsz annyirehasonlitok a foszereplore szoszerint mjntha az en eletemet irnad le csak mas hogy dee nagyon joo soha de soha ne hagyd abba!!!!!!! :D

      Törlés
    3. :) Örülök,hogy tetszik :))

      Törlés
    4. Kerlek kerlek kerlek nagyon siess a kovii resszel!!! <3 <3

      Törlés
  7. Te jo isten, de jo lett *o* annyira imadom, igaza van Karolanak, oscar-dijas lehetne! ;))varom a kovit <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :)) szombat-péntek fele :D

      Törlés
  8. Válaszok
    1. sajnos csuszásban vagyok.Igy nem tudok pontosat mondani.

      Törlés
  9. Íííí ez nagyon jó lett!!! Siessss.. :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm de kicsit csuszásban vagyok igy nem tudom mikor hozom a következőt.

      Törlés
  10. Mikor lesz resz? :( komolyan elvonasi tuneteim vannak! :( <3 <3

    VálaszTörlés