2013. május 11., szombat

17.fejezet~Hová viszel?!



Sziasztok itt vagyok az újabb fejezettel.Köszönöm az olvasókat és a feliratkozókat is és persze a kommenteket.Jó olvasást!

-Justin lassíts!-kiáltottam elhaló hangon,körmeimet az ülésbe mélyesztettem.
-Nem is megyek gyorsan.-vigyorgott  gonoszan és még jobban a gázra lepett.
200 km/h...210...220...230...240...250 km/h!!!!
-Te nem vagy normális!-horkantam fel és próbálkoztam minél lejeb csúszni az ülésen.
Justin nem szólt semmit gúnyosan nevetett és fokozatosan levette a lábát a pedálról.
-Legalább addig éld túl míg oda érünk.
-Most,hogy mondod..HOVÁ AZ ISTENBE VISZEL?!?!
-Ennyire nem bírod ki?!-emelte fel ő is a hangját amitől megborzongtam.
-Tudod ha beülnél egy vad idegen kocsiba amiről nagyjából biztos vagy hogy lopott,és nem tudod,hogy hová visznek szerintem te is kiakadnál-vágtam hozzá minden fejemben megfogalmazódott mondatot.
-Elmondtam,a kocsit nem loptam hanem az enyém!Azt hogy hová viszlek csak szimplán azért nem mondom el,mert magam sem tudom!-ordibált és erősen markolászta a kormányt.Nem tudom,hogy direkt vagy nem de egyfolytában gyorsított.Inkább nem hergelem fel ki tudja olyankor mit tud csinálni...majd amikor kiszállunk.

Fél órát utaztunk úgy,hogy én az ablakon bámultam ki a tájban gyönyörködve míg Justin az útra figyelt...vagyis látszólag.Hirtelen megálltunk.Ránéztem,hogy most mi van vagy hogy megdobhatna egy kis infóval,hogy mi a szart keresünk mi egy erdő közepén?!Kicsit pánikóltan ...áh csak egy kicsit.Éljen a szarkazmus!
Szerintem  senki nem örülne annak ha a suli egyetlen olyan fiújával maradna KETTESBEN egy erdő közepén egy kis úton(ahol egy lelket sem láttam) aki arról híres,hogy hány lányt fektetett meg egy nap alatt.Valaki szerint 8 a napi átlaga valagi szerint 12..azért én is normális vagyok,hogy ilyeneken gondolkozom.
-Látnod kéne az arcod!-gúnyolódott ismét.
Picit elfeledkezhettem,hogy nem egyedül vagyok,mert olyan halál sápadt lehettem,hogy a horror filmekben lévő megijedést színlelő csaj szerepét Oscar szintre emeltem volna.
-H-hol vagyunk?-kérdeztem halkan.
-Ja,hogy már nincs kedved kiabálni?-nevetett és kiszállt az autóból.-Gyere!-kiáltotta utánam.
Nekem nem parancsolhat egy ilyen kis elkényeztetett tuskó.Vagyis ha most bele gondolok kicsit a helyzetembe...egyedül ülök egy luxus kocsiba....egy erdőben.....sötétedéskor.
Arra jutottam,hogy inkább követem ha nem akarom,hogy letámadjon egy vérfarkas.
-És most mi a terved?!-követtem,be az erdőbe.-Meggyilkolsz,vízbe fojtasz,megerőszakolsz?
Itt hirtelen megállt és megfordult a tengelye körül.
-Pár hét kedvesem és magadtól fogsz hozzám jönni!tudok várni-kacsintott rám.
-Inkább meghalnék,mint hogy hozzád érjek...-dünnyögtem felháborodva.
-Én nem úgy látom.-nevetett és felém közeledett.
Karba tett kézzel néztem ahogy egyre közelebb és közelebb jön.Azt hittem,hogy egy méter távolságba majd lefékez,de mint mindig most sem állt meg.
Elkerekedett szemekkel figyeltem ahogy arcomhoz hajol és köztünk hagyva 2 cm(!)-t megáll.
Megszokásból  az ajkaim elnyíltak egymástól és tekintetem két gyönyörű mogyoró barna szemére tévedt.Hiba volt.Megbabonázott..ledermedtem.Átkozom magam de azt hittem megcsókol...és még jobban, mert ebben a pillanatban gyengeségemet kihasználva viszonoztam volna.Még közelebb hajolt és köztünk hagyva 1 cm-t lassan lehunyta a szemét.Én is követtem példáját,és vártam a következményeket.,vártam,hogy megcsókoljon,de nem történt semmi.
Kipattantak szemeim és egy ördögien vigyorgó szempárral találtam szembe magam.
-Én megmondtam!-suttogott gúnyos mosollyal az arcán.
-Rohadj meg!ott ahol vagy.-kiabáltam utána.
-Nem várlak meg ha ilyen kibaszott lassan jössz.-kiabált vissza úgy 10 m-ről felém
Bedőltem neki,tudhattam volna...és mégis ez történt!Hogy én mekkora egy..áh inkább fojtott volna vízbe az kevésbé lenne megalázó.

-Elárulnád végre,hogy hová megyünk?!Kicsit kezdem unni.-ziháltam a legközelebbi fának támaszkodva.
-Mindjárt ott vagyunk!-kiáltotta a sötétségből.
Igen..szerintem is remek ötlet az este közepén kijönni csak úgy "sétálni" egyet...minek mentem bele...én és az a hülye kíváncsiságom.

Már éppen azon voltam,hogy hagyom az egészet és leülök a földre és megvárom míg valaki meg nem lát vagy reggel   keresek térerőt...
Hirtelen egy nagy sikítást hallottam magam előtt.Valami éles fény világított ami csak úgy vonzotta a tekintetemet.
-Na jössz már?!-kiabált Justin már a bejáratnál állva türelmetlenül.
El sem hittem,hogy egy vidámparkban vagyok,méghozzá a tengerparton!



Ez egy kerülőt tett velem...nem baj vidámparkba hozott ...megbocsátok!
Éppen indultam befelé amikor láttam,hogy Jus odasétált valamilyen csajokhoz akik a hullámvasút mellett ácsorogtak.Végül is nem vagyunk összekötve...még szerencse,hogy hoztam magammal némi pénzt.Elsétáltam az óriás kerékig,váltottam magamnak jegyet és beálltam a sorba.Nem kellett sokat várnom,mert éppen amikor oda értem  akkor ért véget az előző menet.
Mögöttem egy elég hangos társaság közeledett nagyjából 2 csaj  akik,hogy is mondjam....biztosan nem lehetett melegük,és 3 fiú akik elég átlag felettieknek néztek ki.
Nem fordítottam rájuk túlságosan nagy figyelmet,csak  a beérkezett kabint bámultam.2 személyes... egyedül a legjobb..
Mögöttem elkezdtek veszekedni a lányok,hogy mind a ketten az egyik fiúval akartak lenni aki nagyon unhatta őket,mert fogta magát felugrott a porondra és odaszólt nekem.
-Társulhatok?-nézett könyörgően.
-Gyere.-mosolyodtam el kedvesen.
Bepattant és maga mögött hagyta a két csajt aki majdnem megtépte egymást érte.
-Aranyosnak tűnnek a "barátnőid".-nevettem fel halkan szarkasztikusan ,visszadőlve a helyemre.
Szerencsére vette a lapot így csak fáradtan legyintett egyet.
-Reggel fél kilenc óta azokat hallgatom,sokat elbírok de most kiakasztottak.Amúgy Harry.-mosolyodott el nyújtotta kezét.
-Lucy.-viszonoztam kézrázását.-Idevalósi vagy?
-Nem,Bestoni vagyok csak hétvégére jöttünk le..tudod bulik meg csajok de EDDIG nem találkoztam senkivel aki érdekelt volna.Te?-hangsúlyozta ki az "eddig" szócskát.
-Én is Bestoni vagyok vagyis nem régen költözünk oda...osztálykiránduláson vagyok,de nem a legjobb..
-Miért?-kérdezte érdeklődve felém fordulva.
Kicsit furcsa volt,hogy tök idegen ember,de láttam rajta,hogy érdekelte a sztori.
-Nagyon hosszú..-sóhajtottam
-Nem gond  hiszen van időnk ez a szar biztosan egy órán át menni fog.-nevetett és az előttünk lévőkét székre rakta a lábát.(megjegyzem:ő kellet volna oda üljön.)
-Hát jó...-sóhajtottam lemondóan.
Belekezdtem mondanivalómba persze az olyan részeket kihagytam,hogy egy bokorban gubbasztottam és összecsípett egy mérges szömörce...jobb ha nem tud ezekről.
Az embereknek beceneveket adtam..így lett Sho a "barátnőm",Joe a "fekete,Brian a "hülye gyerek" és Justin az "idióta szemét"(Brian-re persze jóból mondtam)
-Hát nem unatkozhatsz.-nézett elképedten,mikor befejeztem a sztorim-És ez a gyerek most itt van?-ráncolta a szemöldökét.
-Ja valahol valami kurvákkal...-néztem ki az ablakon lenézően az emberekre akik jól érzik magukat.
Kisebb csönd állt be közöttünk..már azt hittem így maradunk amikor megszólalt:
-Tolakodásnak vennéd ha elkérném a számod?!-kérdezte egy csábos vigyorral a képén.
-Most erre mondjak nemet?-nevettem és figyeltem ahogy előhúzza a telefonját a zsebéből.
Gyorsan ledaráltam neki.
-Csinálhatok rólad egy képet?
-Mi?-dermedtem le.
-Csak egy kép nyugi!Ahhoz kell,hogyha hívnál esetleg akkor tudjam ki vagy.-nevetett.
-Mit szólnál hozzá ha inkább küldenék egyet?-nevettem fel miközben takarni próbáltam arcomat.
-Nekem úgy is jó.-nevetett.
Előhalásztam a telóm a zsebemből.Én is tipikus olyan ember vagyok akit nem nagyon szeret a kamera,inkább utál.Ha nem figyelek általában akkor elég tűrhetően nézek ki.Kiválasztottam egyet és elküldtem.
-Szép!-vigyorgott Harry.



Ezt a képet találtam meg először,kicsit lehet,hogy gáz de ide megteszi.
Nem mondtam semmit csak fel nevettem.Amióta itt vagyok nem nevettem senkivel sem annyit mint most Harryvel.
A kabinunk beérkezett a kiindulási helyére.Éppen csak kinyitottam az ajtót szembe találtam magam 4 dühös szempárral.
Egy kéz hátulról megfogta a vállam és hátra húzott jelezve,hogy majd ő megy előre.
-Haver itt hagysz minket ezzel a két hisztissel?!Meg vagy húzatva ?!-jött oda az egyik haverja.Miután kidühöng te magát észrevette,hogy Harry mögött állok én is.-Ó vagy úgy,így megbocsájtok.-nevetett-Lucas vagyok.
-Én meg Fredo.-jött oda a másik is mellénk.-Örülök,hogy megismerhetem.-csókolta meg a kezem amitől enyhén zavarba jöttem.A lányok akik velük jöttek felháborodottan elsiettek arra hivatkozva,hogy haza kell menniük.
A fiúk nagyon jó fejek voltak,de valahogy mellettük nem tudtam feloldódni annyira mint Harry-vel a kabinban.
-Bocsássatok meg de nekem meg keresnem..........azt akivel jöttem.-próbáltam szabadulni,mert kellemetlen volt,hogy mind a hárman engem néztek.
-Nem kell sokáig keresned.-jött egy ismerős hang a hátam mögül.-Mi van Harry már meg sem ismersz?-nevetett fel gonoszan.
-Csak nem a híres Justin Bieber?!-kérdezte gúnyosan elé állva.
-Teljes életnagyságban.-lökte el magát az állvágytól Justin.
Azt hittem most valami olyan rész jön,hogy megütik egymást és leesnek a földre és nekünk kell szétszedni őket,de ehhez képest elég váratlanul ért a következő cselekményük.
-Hiányoztál tesó!-veregette hátba Harry,Justin.
-Detto.-nevetett Justin.
-Szóval te vagy az "idióta szemét"?!-kérdezte szerintem inkább magától de kicsit hangosan,mert engem szinte levert a víz.
-Honnan ismeritek egymást?-kérdeztem alig hallható hangon,kikerekedett szemekkel.
-Harry az uncsitesóm.-nevetett Justin én meg azt hittem ott fordulok hanyatt.Én meg Harry-nek meséltem el az egész szív fájdalmamat aki mostanra jött rá,hogy az egyik főszereplője Justin volt.Asszem megyek magam elásni...

justin bieber | Tumblr

15 megjegyzés:

  1. Jujjj nagyon jo lett huu szegény Lucy hogy leégett.... ijen cikis helyzet XDXDXD nagyon meglepődtem mikor végül kiderült h vidámparkba mentek XDXD de jo lett KöviiXDXD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szepen kosziiiii eloszor mast akartam de akkor jott ,hoymiert nem inkabb vidi parkba....szerintem jovo jeten

      Törlés
  2. Te jó ég. Milyen jó rész. Szegény Lucy. xdd jól beégett :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom,igazaboo nem beegesnek terveztem de aztan valahogy igy alakult.

      Törlés
  3. Szia! :) én a napokban találtam rá a blogodra eszméletlen jó Lucy és Justin kapcsolata...!! :) Imádom nagyon őket!! :) Remélem nem sok rész kell, hogy össze jojennek :P am szeretném veled felvenni a kapcsolazltot :) esetleg van facebookod? :) hamar kovit!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Twittert tudok ajanlani,a kovetkezo reszemhez kiteszem koszontonel.

      Törlés
  4. Jaaaj*-* johosszulet:D mikor meglattam, hogy van resz, elsikitottam magam, anyamek meg furan neztek ram:$ nagyonjoooo<3 #kedvencbolg hamar kovit<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áhh nagyon örülök,hogy tetszik :D jövő héten lesz kövi :D

      Törlés
  5. nagyon jóóóóóóóóóó. kövittt:))

    VálaszTörlés
  6. Wááááá de jóó!!.Next fast!:DD

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Válaszok
    1. Kösziii hétvégén valamikor rakom szerintem vasárnap :)

      Törlés