2013. május 4., szombat

16.fejezet~Biztos loptad...


Sziasztok itt az újabb rész remélem tetszik.Köszönöm a feliratkozókat és a kommenteket is.Jó olvasást.

Éreztetek már úgy,hogy legszívesebben letépnétek magatokról a karotokat?!Az érzést legjobban a nyárhoz lehetne hasonlítani,amikor rengetek szúnyog van és majdnem halálra csípnek.Persze te nem törődsz senkivel és mit sem sejtve elvakarod.

-Én nem bírom tovább,megőrülök...viszket.-nyafogtam és eszeveszett vakaródzásba kezdtem.
-Ne hisztizz már!-szólt rám élesen Justin-Minél jobban vakarod annál jobban fog viszketni.
Mind a ketten majdnem megőrültünk a szenvedéstől csak akkorka különbséggel,hogy ő jól leplezte.
-Mi az,hogy ne hisztizzek?!-akadtam ki teljesen.
-Mekkora csoda lenne ha egyszer de tényleg csak egyszer végre bekussolnál!-kelt ki magából.
-Adok én neked bekussolást...-pattantam fel és Justin felé vettem az irányt.
-Lucy azonnal ülj vissza a helyedre.Most!-nyitott be az ofő utána pedig sietve lépkedett a fő orvos.
Na igen,itt vagyunk egy helyi kórházban kora reggel,hát igen ennél jobb nem is lehetne.
-Doktor úr mi lesz velünk?!-kérdezte Justin.
-Van egy jó,és egy rossz hírem.Melyikkel kezdjem?
-A jóval!-kiáltottuk egyszerre.
-Úgy néz ki megmaradtok.Mind a kettőtöket az asszisztensem majd beken egy mentás krémmel ami bőrnyugtató,de egy napig nem mehettek napra,mert az komoly mellékhatásokat fog létrehozni.
-És a rossz?-kérdezte az ofő.
Az orvos egy nagyot sóhajtott és levette szemüvegét.
-Tudom,hogy fiatalok vagytok és,hogy most vannak a tetőponton a hormonjaitok,de a nemi kapcsolatot hanyagoljátok egy napra ha lehet.Kibírjátok?-mosolygott az orvos megnyugtatóan.
-Nem hinném...-morogta Justin alig hallhatóan.
Tényleg ma estére szervezték le a bulit,szegény most egy kurvát sem tud meghúzni.Nagyon tudom sajnálni...
Az orvos még valamit mondott az osztályfőnöknek és gyorsan elslisszolt és helyette gy velünk egykorú pasi jött be.Kicsit sokkolt a helyzet két okból kifolyólag. 1. sose láttam még pasi ápolót, 2.Ettől a palitól még az ofő-nek is leesett az álla pedig messze nem az ő esete.
-Ti vagytok a "szömörcések"-vigyorgott.
-Asszem.-feleltem még mindig leesett állal.
Négyünk közül mindenkinem mást lehetett leolvasni az arcáról.
A pasinak"Miféle őrültek közé keveredhettem én?!Bár az a csaj nem rossz!"
Justinnak:"Hogy odavannak érte pedig nem nagy cucc a gyerek,én sokkal jobb vagyok!"
Nekem:"Wáó ha ilyen pasim lenne nem engedném,hogy még ránézzenek se más lányok!"
Az ofőnek:"Kicsit öregnek érzem magam...de hátha az idősebb nőket szereti!"
Gyorsan bemutatkozott mindenkinek,mint kiderült David a neve.Halál aranyos és kedves volt.
Mikor engem befejezett vagyis ellátta a sérülésem valami zöld trutyival Justinhoz fordult.
Egy ideig csak nézte nem szólt semmit.Úgy nézett ki mint aki ledermedt a félelemtől.
Justin éppen a telefonját nyomkodta amikor felnézett csak elvigyorodott és tovább nyomogatta.
-Elnézést!Hahó kérem sietne mert vár rám egy csomó kölyök ezen a két idiótán kívül is.-dumált az ofő David-nak aki akkor kapcsolt.
-Persze,persze elnézést.

Visszaérve az orvostól egyből felrohantam a szobába és hanyatt dobtam magam az ágyon.Legalább ha nem viszketne ennyire...Bah!
-Lucy visszaértetek?-jött ki a fürdőből Sho.-Mit mondott az orvos?Jól vagy? Nem lesz baj ugye?-nézett rám aggódóan.
Amióta itt vagyon Beston-ban nem sok embert ismerek,elmondhatom,hogy egy igaz barátra találtam. Sho segített ha valamiben elakadtam,utánam jött a parkba is pedig tudta,hogy veszélyes és miattam van egy szép nagy kék folt az arcán is ami mellesleg már halványodik.
Elmosolyodtam.
-Jól vagyok csak nem mehetek napra és nem létesíthetek nemi kapcsolatot egy napig...-nevettem az orvos szavait idézve.
-Na és Justin?-kérdezte egy fintorral az arcán amire muszáj volt felnevetnem.
-Szerintem ő nem fogja túl élni.
-Abban biztos lehetsz.-mosolyodott el ő is.-Nagyon megharagudnál ha...
-Nem Sho menj el nyugodtan kirándulni nem kell rám vigyázni.-hadartam.
-Köszi,jövök egyel!-ugrott rám,hogy öleljen meg.
-Oké oké de én a helyedben nem érnék a karomhoz.-nevettem.
-Jú tényleg.-szökkent vissza eredeti testhelyzetébe.-Akkor megyek,mert Deb lent vár.Szia vigyázz magadra és kerüld a napfényt Edward!-nevetett és intett egyet.
-Nagyon nagy poén csak nem vagyok gyémánt csillogású PASI.-kiabáltam utána mosolyogva.

Az 2.és a 3. emelet szinte teljesen kiürült.Nem hittem volna,hogy ennyire fogok unatkozni és csak a TV-ben futkározó Tom és Jerry fog életben tartani.Imádom ezt a sorozatot amikor kicsi voltam folyton ezt néztem,nem tudtam leállni vele.
Hirtelen mintha kopogást hallottam volna.Nem akartam kinyitni ,mert az osztályunk már rég elment és este fele jönnek csak vissza,de már lement a nap...szóval lehet,hogy Sho és Deb az.
Odaugrottam és kinyitottam az ajtót.
A szemöldök egyből az eget verte a titokzatos látogatómtól.
-Mit keresel itt?
-Csak halálra untam magam és gondoltam te se csinálsz mást.-babrált a telefonjával Jus,és a mondat végére óhajtott végre felnézni-Ezért arra gondoltam,hogy elviszlek valahová.
-És miből gondolod,hogy elakarok menni veled valahova is?!-kérdeztem nem a legkedvesebben.
-Édes,15 percet kapsz.lent várlak.-sarkon fordult és elment.Ott álltam leesett állal és nyitott ajtóval.Kellet 5 perc mire feleszméltem és erővel bevágtam az ajtót.
Mit képzel magáról?!csak szól és mindenki ugrik is?!mekkora egy elkényeztetett kis...
Leültem az ágyamra és tovább bámultam a TV-t.
Igaza volt Justinnak majdnem halálra untam magam de semmi kedvem nem volt elmenni vele sehova.Kinézem belőle,hogy egy mozdulattal kilöknek az első autó elé ami szembe jön velünk az utcán vagy lelökne a mólóról,de volt egy olyan érzés is bennem,hogyha most nem megyek le akkor egy hibát követek el.
Végül a kíváncsiságom győzött,hogy hova akar vinni,így felvettem egy rövid gatyát és egy kicsit lehet túl kivágott pólót(nem direkt,ez volt felül)és a táskámat.Írtam egy cetlit az üdvözlő kártyára amit az asztalon találtam,hogy elmentem és ha hamarabb hazaérnek akkor tudják sétálni mentem.Nem írtam oda,hogy Justinnal,mert akkor tuti kiakadnának inkább ahogy mások mondanák elejtettem egy "kegyelmes hazugságot".
Bezártam az ajtót és lesiettem a hotel elé.
Justin egy fehér Ferrárinak(?!) dőlve várt és az a rohadt telefon megint ott volt a kezében.



-Köhhm-köszörültem meg előtte a torkom.
-Na végre.Késtél...
-Honnan szereztél kocsit?-kérdeztem gyanakodva.
-Ez az enyém.-vonta meg lazán a vállát.
Jah persze utazol nem tudom hány km-t és utánad küldenek egy "ilyen " kocsit?
-Nyugi édesem ez az itteni kocsim.-kacsintott rám mire elfintorodtam.
-Chh..-horkantam fel.
Justin vigyorogva kinyitotta az anyós ülés felőli ajtót.Valahogy nem mertem bele ülni.Mi van ha lopta?!És akkor én is gyanúsított leszek? Nincs kedvem vele rohadni hátralevő életemben.
-Tényleg nem loptad?!-kérdeztem még mindig gyanakodva.
-Úgy nézek ki aki rászorul?!-mondta flegmán.-Szállj be.
Nagyot sóhajtottam és beültem a kocsiba.Justin megkerülte a kocsit és ő is bepattant.
-Hová megyünk?
-Meglepetés.-nevetett és erősen a gázra lépett.


25 megjegyzés:

  1. Gyorsan folytit!!:) <3 nagyon szeretem <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen és megkaptam az üzenetet:))

      Törlés
    2. Akkorjó :) és gratulálok a bloghoz, mert nagyon jó :)

      Törlés
  2. Ajj:$ rovid:( de a legjobb*-* holnap van a nevnapom:$ kerhetek repetat? *-* <3 :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap sajnos nem vagyok gép közelben de Boldog Névnapot előre is :)

      Törlés
  3. nagyoon joo lett kiváncsi vagyok hova viszi Justin Lucy-t ugy hogy ha tudsz siess a kövivel ;))

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Minden hétvégén szokott általában lenni:)

      Törlés
  5. nagyon jó csak kicsit rövid.remélem a kövi hosszú lesz:$ siess lécci nagyon imádom ezt a blogot:D<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom megprobálom hosszabbra irni de sose sikerül egyszerűen mindig rövid lesz :D

      Törlés
  6. júúj, jó lett. köviiit!!!:DD

    VálaszTörlés
  7. Jksnvsvuasjyjsmgibvajjd :$$ siess nagyon-nagyon-nagyon a koviveel, kerleeek *-* <33 annyira jo a blogod..egyszeruen imadom! :'))

    VálaszTörlés
  8. Na szóval..a helyzet az, hogy imádom a blogod:)
    Köviiit.xx

    VálaszTörlés
  9. IMÁDOM .. siess a kövivel <3 :)

    VálaszTörlés
  10. Wáááááá de jóóó és jóó hosszú végre.Kövit gyorsan az is legyen hosszú kérlek!:D.Am jó volna ha adnál egy időpontot pl.szombat vagy vasárnap és akkor tudnánk hogy mikor lesz új réész.Jóó volna:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Adnék szívesen csak sajnos kiszámithatatlan hogy mikor jön meg a kedvem irni..vagy mikor fejezem be teljesen.:/

      Törlés
    2. Értem:). Pedig annyira jó órákig tudnám olvasni:)

      Törlés