2013. április 28., vasárnap

15.fejezet~Kiruccanás

Sziasztok itt a legujabb rész remélem tetszik majd.Köszönöm a kommenteket is.Jó olvasást.



Hirtelen 180° fordulatot vettem a hang irányába.Így szembe találtam magam  a korom sötétséggel.
Éreztem,hogy nem lett volna szabad ide jönnöm.
Már nyitottam volna ki a szám egy gyors "Ki van ott?!"-ra de lényegtelen lett volna,ugyanis a titokzatos idegen szép lassú léptekkel és egy bazi nagy vigyor kíséretében az arcán,kilépett a fa mögül.
-Csak nem megzavartam valamit?!-kérdezte szarkazmussal a hangjában.
-Megint mit akarsz Justin?!-sütöttem le a szemem.
-Ki mondta,hogy akarok valamit?!-nevette el magát gúnyosan.
A jelentet hasonlított a legtöbb horror filmhez.A lány egyedül sebezhető állapotban elmegy az erdőbe nyugalmat keresni gondolatai közt,és jön a gonosz vámpír aki az életét akarja.Mielőtt bárki bármit is mondana,igen én is láttam a Twilight-ot,és igen fan vagyok.
Lassan közeledett felém.Magamban imádkoztam,hogy bárcsak  meg botlana az egyik tölgy gyökerében,vagy egy köbe,de még egy kisebb kavics is megtette volna csak az egója lecsökkenne.De persze ezt nem lehet,mert ő ehhez túlságosan is "menő" az ilyenfajta borulásokhoz.
Közelebb sétált a "sziklámhoz" és szétterült mellette a fűben.Egy  megkönnyebbült sóhaj hagyta el a száját.
-Mit csinál egy ilyen lány egyedül az erdőben ilyen későn?!-vigyorgott.
-Gondolom ugyan azt mint te.-feküdtem hanyatt én is a sziklán.
A lábaim és a kezeim már nem fértek el mellettem így nem volt túl kényelmes a pozícióm.
-Hát abban nem vagyok biztos.
Semmi nyoma nem volt a délutáni kilengésének.Sőt mióta ismerem ennyire nyugodtnak se láttam még.
Kínos csönd állt be közénk egy időre már azt hittem,hogy  fogta magát és visszament,amikor váratlanul megszólalt.
-Mit keresett itt az a görény?-habár arcát nem is láttam tudtam eltűnt róla a vigyor.
-Mi?-emeltem rá a tekintetem.-Ki?
-Az a görény a strandon...
-Ematt?!-akaratom ellenére a szemöldököm az eget verhette.
-Asszem..
Egyik zsebébe nyúlt és egy kicsi dobozt húzott elő belőle kivett belőle egy szál cigit és meggyújtotta,beszívta majd szép lassan kifújta a füstöt.



Elképedve nézhettem rá,mert olyan  lesajnáló röhögést kaptam,hogy fájt hallani.
-Miért érdekel?-feküdtem vissza eredeti pozíciómba.
-Annyira ne hidd,hogy érdekel..
Pár percig gondolkoztam,hogy mit is mondhatnék.Nem tartozott rá de nem is volt mit titkolni.
-A haverjaival jött bulizni...vagy..valami ilyet mondott.-sóhajtottam fáradtan.
-Persze mekkora véletlen,hogy az egész világon ugyan arra a helyre tévedtek,és persze csak véletlenül egy azon strandra és persze véletlen kiszúrta PONT a te barátnődet....hát ez nem véletlen???-motyogott az orra alatt.
-Nem értem mire akarsz kilyukadni..
Nem válaszolt csak felnevetett és egy újabb füstcsomót fújt ki száján.
Hirtelen egy éles zaj ütötte meg a fülemet közvetlen közelről.Ciki vagy sem az ijedségtől felsikítottam.
Justin még hangosabban nevetett.
-Most meg miért nevetsz?!-kérdeztem sértődötten.
Szép lassan felemelte fejét és tekintetét mosolyogva(?) rám szegezte.Nem szólt egy ideig semmit,már kezdett kissé kellemetlené válni számomra a nagy csönd.
-Gyere ide..-mondta rezzenéstelen arccal.
-Mi?-értetlenkedtem.
-Hideg van.-magyarázkodott.
Annak ellenére,hogy csöppet sem bíztam benne be kellet ismernem,hogy  az időjárás kegyetlen volt és még pulcsival is majdnem megfagytam.
Nem kívánkoztam mellé feküdni,az olyan lenne mintha szövetségre lépnék magával a sátánnal.
Erősen agyalni kezdtem,hogy mi a hátsó szándéka amikor egy kéz megragadta a csuklóm és lerántott egyenesen a földre.Vártam a nagy csattanást de kellemes meglepetés ért ha lehet így mondani ugyanis fejem alatt egészen puha felület terült el.
Kinyitottam szemeim és egy vigyorgó arccal találtam szembe magam.A gondolat,hogy a mellkasom hozzásimult és,hogy a csípőink összeérnek.
-Nyugi van nem lát senki.Most nem kell megjátszanod magad.-nevetett és még egyszer beleszívott cigijébe.
-Miről beszél?-kérdeztem elkerekedett szemekkel szinte suttogva.
-Amit a többiekkel akarsz elhitetni az az egyéniséged nem létezik.Senki nem törhetetlen Lucy,minden embernek van gyenge pontja....
-Igen és akkor neked mi?!
Szorítása hirtelen ellágyult és kezei nem tartottak tovább így sikeresen "leestem" róla.De valami megváltozott.Úgy értem rajta.Lehet ez a dolog kellemetlenül érinthette.Tekintete elsötétült és majdnem a cigi is kiesett szorításából.
-Nekem olyan nincs...-suttogta az eget bámulva.
A fű sokkal kényelmetlenebb volt mint Justin.A józan eszem vissza bújt volna meleget sugárzó testéhez,de a makacsabbik énem mint mindig fölényesen győzött.
-Sajnálom ha valami kellemet..-kezdtem bele mondatomba de hamar félbe is hagytam,mert olyat láttam  amit szerintem nagyon kevesen ezen a világon,a nagy Justin Bieber-t elmosolyodni!Szóval vannak érzései is,jó tudni...
Kicsit összezavarodtam az elmúlt időben.Nemrég még képesek lettünk volna egymást  felnyársalni most pedig itt fekszünk egymás mellett az erdőben egy bokor tövében egy büdös cigaretta társaságával együtt ami mellesleg kibírhatatlan!
Mintha lépteket hallottam volna,így hangos mocorgásba kezdtem.Semmi kedvem valami bérgyilkossal találkozni.Justin szerencsére kapcsolt.egy határozott mozdulattal magára rántott és befogta a számat.A léptek egyre hangosabbak lettek és tisztán kivehetők,aminek köszönhetően a feszültség is jobban nőtt bennem persze nem csak e miatt.Sosem voltam ennyire közel semmilyen fiú-hoz,főleg nem Justin-hoz nem!.Persze régebben voltam vad bulikban de akkor is tartottam a tisztes távolságot,de most ha meglátna valaki el szégyellném magam.
-Szerintem elment.-engedett szorításán.
-Vissza kéne mennünk már elég késő lehet...-ültem fel függőleges testhelyzetbe.Egyszóval ráültem Justin csípőjére lovagló pózba aminek hatására egy apró nyögés hagyta el a száját..
-Bocsi..-pattantam fel és segítőkezet nyújtva felé.
-Én még maradok...
-Oké akkor jó éjt..
-Neked is.-és egy utolsót szívott cigijéből és elnyomta maga mellett.

-Lucy kelj már fel!Ma kirándulni megyünk a közeli erdőbe.Elvileg fogunk látni szarvast uhh..de cukik már a szarvasok.-áradozott Debby..
-Nem akarlak elkeseríteni Deb, de itt maximum egy mókust ha látsz..-temettem az arcom a párnámba.
A tegnapi kis kiruccanásomnak köszönhetően hajnali négyre értem vissza.Jelenleg fél nyolc van.Képzelhetitek.
-Te jó ég Lucy mi van a kezeddel?!-kiáltott fel erőteljesen Deb.
A szemeim egyből kipattantak.
Elborzadtam.Az egész karom vagyis a csuklómtól könyökig érő szakasz. tele volt apró piros pöttyökkel így beborítva az egész felületet.Szóval ezek miatt nem tudtam aludni este,mert egyfolytában viszkettek csak túlságosan is fáradt voltam ahhoz,hogy foglalkozzak ezzel.
-Mi a...?-makogtam elámulva kezeimet fürkészve amikor kopogtak.
Deb kinyitotta és Jus erős vonásai jelentek meg az ajtóban.
Szemei a kialvatlanságtól karikásak voltak,és mintha ideges is lett volna.
Ekkor kicsit lentebb tévedt a tekintetem egyenesen tűzpiros kezeire.Mintha vérben forogtak volna.Nem csinált semmit csak ott állt és két szót mondott.
-Mérges szömörce.

18 megjegyzés:

  1. juuuuj nagyon jó lett! :)
    máár annyira vártam! :)
    imádom, egyszerűűen :)
    ♥♥♥♥
    és wáááo... justin milyen cukimukiii volt? :$
    grr... :)♥♥♥♥♥
    siess. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áhh nagyon köszönöm! :)
      Örülök hogy tetszik :))
      Sietek ;)

      Törlés
  2. Végre van rész.nagyon jó lécci siess nagyon várom!!*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igérem amennyire tudok sietek :) Köszönöm :)

      Törlés
  3. Uramisteeeen<3 <3 imadom*-* kegyetlenseg, hogy csak hetente van resz:( <3 de turelmesen varunk<3 <3 *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos csak ilyenkor van időm írni :9 És köszi *-*

      Törlés
  4. nagyon jó lett :DDD tuti mindenki azt fogja hinni h khm csináltak egyes dolgokat :DDD

    VálaszTörlés
  5. OMGG nagyon joo lett kiváncsi vagyok most mi lesz siess a KÖVIVEL :)))

    VálaszTörlés
  6. júúj, nagyon jó lett, ügyi vagy. siess a kövivel:))

    VálaszTörlés
  7. Mikorra varhato a kovi?:)) nagyon jo lett :'))

    VálaszTörlés
  8. OMB, milyen jó blog. Imádom.♥

    VálaszTörlés
  9. ÚRISTEN imádom :3 <3 siess a kövivel :33

    VálaszTörlés