2013. április 21., vasárnap

14.fejezet~Erdő


-Menjetek ki..-morogta Justin halkan ,de hallani lehetett kitörni készülő dühös hangját.Nagyon visszafoghatta magát.
Sho meglepetten felém nézett,de szerintem egy ledermedt testnél nem láthatott többet.
-Gyere Debby.-ragadta karon az ajtó előtt álló ledöbbent lányt és kihúzta a szobából.
Mikor hallottam az ajtó hangját becsukódni,akkora mennyiségű félelem nehezült rám,hogy pár másodpercig lélegezni is elfelejtettem.

Justin ahogy felfogta,hogy ketten maradtunk a szobában többé nem tartotta vissza magát.
-Te mégis,hogy merészelsz hozzányúlni a telefonomhoz?!?!
-Honnan veszed,hogy én voltam?!-kérdeztem tetetett felháborodással.
-Te hihetetlenül okos,elfelejtettél kilépni az üzenetekből...-morogta és egyre közeledett felém.
Automatikusan elkezdtem hátrálni,mire kétségbeesésemben nekisétáltam a falnak.
Justin arca hirtelen megváltozott,a mérhetetlen harag helyét egy gúnyos mosoly vette át.
-Csak nem félsz tőlem?!-kérdezte és még közelebb jött.
-Miért félnék?
-Nem is tudom....-lépett hirtelen elém mire akaratlanul is összerezzentem.-Nekem nem úgy tűnik.-nevette el magát.
-Benned maximum az ijesztő amilyen gyerekes vagy!-mondtam egyenesen a szemeibe.

Mindig azt mondták kiskoromban,hogyha valakivel valami problémám van akkor mondjam a szemébe,de nem hinném hogy ettől jobb lenne ,sőt sokkal rosszabb.
-Ha még egyszer hozzámersz nyúlni a cuccomhoz...-fenyegetőzött ismét mérgesen.
-Akkor mi lesz?-húztam  a szám szélét apró mosolyra.
Hirtelen nekilökött a falnak és jobb kezét megtámasztotta bal vállam felett.
-Véged!-mosolyodott el.
Hirtelen nyílt az ajtó.
-Hé,Lucy nem láttad...-lépett be rajta Ryan.-Ó megzavartam valamit?!
-Nem már végeztünk.-lökte el magát Justin a faltól és engem otthagyva csak úgy kisétált az ajtón.
Igaza volt.Féltem,megriadtam,bepánikóltam,és ez csak akkor esett le mikor végre kilépett azon a nyomorult ajtón.
A meg könnyebüléstől hátamat végig csúsztattam a falon egészen míg magam alatt nem éreztem a jéghideg padlót.
-Minden rendben?-kérdezte Ry.Igen,persze úgy nézek ki?!
-Persze,persze semmi bajom.-nyugtattam szerintem inkább magam.
-Mit mondott?!-jött közelebb és félig felhúzott szemöldökkel helyet foglalt az ágyamon.
-Csináltam egy baromi  nagy marhaságot-sütöttem le a szemem.-Amit azt hiszem nem kellett volna.
-Akarsz róla beszélni?!-kérdezte kedvesen.
-Amikor ott hagytál egyedül a szobába-nyeltem egy nagyot-hozzányúltam a telefonjához.
Ryan egy pár pillanatig nem is pislogott,már azt hittem,hogy feláll és felpofoz,mert valljuk be minden joga meglett volna hozzá.Ő bizalmasan otthagyott én meg egyből kutakodni kezdtem.
-Ez megmagyarázza azt amikor Justin majdnem kiszakította a szobánk ajtaját és elrohant...ezek szerint ide.
-Sajnálom...haragudtam rá,mert bedobott a vízbe és bosszút akartam állni rajta.És ezt tűnt akkor a legjobb módszernek.
-Én nem haragszom rád.-mosolyodott el
.
Ez az egy mondata egy sziklától szabadította meg a szívemet.
-Viszont Justin-t ismerve nem úszod meg ennyivel.-komolyodott el.
-Nem félek tőle.-álltam fel a földről és ledobtam magam Debby ágyára.
-Pedig jobban tennéd.-suttogta Ry. Szerintem úgy tervezte,hogy ne halljam meg.
-Amúgy miért jöttél?!-kérdeztem totálisan figyelmen kívül hagyva az előzőket.
-Ja csak,hogy nincs-e kedved befejezni a játékot?!
-Sajnálom most nincsen,de majd holnap befejezzük.Oké?Elég fáradt vagyok..-mosolyodtam el.
-Rendben.Szia.-és ott hagyott ő is.
Már kezdtem azt hinni végre lesz egy kis nyugalmam,de persze erre az elkövetkezendő pár perc azonnal rácáfolt.
-Lucy!El sem fogod hinni,hogy holnap este az ofő elengedett mindenkit "szabadságra".-tépte fel az ajtót Sho.-Itt meg mi történt?-komolyodott el.
-Semmi.Az nagy baj,hogy nincs túl sok kedvem menni úgy sehová?-nevettem el magam kelletlenül.
-Ne viccelj már mindenki megy valamerre. Brian dumált valami csajjal a strandon és ő ajánlott egy marha jó helyet.De a legjobb,hogy nagyon közel van.A rossz hír,hogy cserébe  mindenki most ki kell fújja a takarodót.-kenődött el.
-Az nekem nem lesz túl nehéz.-nevettem-Képes lennék állva elaludni.
Hirtelen kínos csönd telepedett a szobára.
-Jó akkor én megyek zuhanyozni.-ajánlottam fel.
-Rendben,de ne használd el az összes meleg vizet!
-Oké!

Kissé elmerültem a zuhany alatt.Minden gondolat összefolyt a fejembe.
"Véged!"-víz hangzott a fejembe.Nem tudtam elfelejteni.Nem értem mire akart vele kilyukadni.
Kiszálltam a zuhany alól,felvettem a pizsim ami egy top-ból és egy kelleténél rövidebb rövidnadrágból állt.Alvásra pontosan megfelel főleg nyáron.
-Kész vagyok!-jelentettem ki és átadtam helyemet Sho-nak.
-Halkan,Debby szerintem elaludt!
-Oké.

Míg Sho zuhanyzott én az őrületbe kergettem magam.Lehet,hogy erre közrejátszott Debby horkolása is.
Egyedül akartam maradni,de itt per pillanat lehetetlennek tűnt.Kéne egy hely,ahol csak én vagyok.Várjunk csak...meg van!

Halkan kimásztam az ágyamból,leosontam az "udvarra" ami csak elől volt az és egy kis kapunk kilépve kisétáltam az erdőbe.Szerencse,hogy vettem fel egy pulcsit,mert itt még szó szerint majdnem a gondolataim is megfagytak.



Lassan besétáltam az erdőbe.Elég hátborzongató volt főleg,hogy nem láttam sokat,csak azt amit a hold fénye megvilágított.Láttam egy nagy sziklát ami egy kidőlt fa mellett volt,nem messze a pataktól.
Gondolom nem lehet nagy baj abból,hogyha kicsit ráfekszem.
Mint a víz,úgy terültem szét a kemény felületen.Mélyeket szippantottam az erdei levegő lenyűgöző aromájából.Közbe ezerrel kavarogtak bennem az érzéseim.
-Te mit keresel itt?-halottam meg egy rekedt férfi hangot a hátam mögül.Majdnem lefordultam a szikláról az ijedségtől.

26 megjegyzés:

  1. Imádomm...Siess a kövivel,de nagyooon! <3 :) <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a blog *-* siess majd a kövivvel.<33

    VálaszTörlés
  3. OMG OMG nagyon jooo lett KŐVIIIT :)))))

    VálaszTörlés
  4. júúúúúj, kurva jó, siess a kövivel:))xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és amúgy amennyire tudok sietek csak nehezen állok neki elkezdeni de utánna már könnyen megy :D

      Törlés
  5. sziaaa..izé lesz ma rész?:) kérlek szépen gyorsan részt!!!mégma :) <3 imádom. <3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon imádooom *.* könyörgöm még ma hozz részt mert ha nem belehalok .. lécci <333

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó kérlek hozz ma részt!*-*

    VálaszTörlés
  8. Mikor lesz új rész Kevin???;DDD

    VálaszTörlés
  9. Woaa! Mikor lesz rész? :oo már elvonási tüneteim vannak <3

    VálaszTörlés
  10. Nagyon várom a következő részt!:$$ Siess.:D

    VálaszTörlés
  11. mikorleszmár rééész? :$
    nem bírom már :D

    VálaszTörlés