2013. április 14., vasárnap

13.ejezet~Ebből baj lesz..


-Justin utoljára mondom tegyél le!-kiabáltam mérgesen.
-Jaj, ne nyavalyogj már ennyit.Mi bajod lehet egy kis víztől?!-nevetett.
-Hogy te mekkora egy seggfej vagy!-hüledeztem
-Ó igazán?!Ez esetben...
Még beljebb vitt.
-Áhhh..-sikítottam fel ,mikor az egyik hullám elérte a hátam.
Nem mondanám,hogy a jéghideg víz annyira megnyugtató érzés mikor az embernek a bőre fel van melegedve,.

-Justin kérlek vigyél ki!-kiabáltam neki,de hangom már inkább könyörgő volt.
Nem úgy nézett ki ,mint aki meghallotta volna.Továbbra is karjaiban tartott.Próbáltam mocorogni hátha elenged ,de meg sem tudtam mozdulni.Elmondhatatlanul erős...Ott tudatosult bennem igazából,hogy mennyre közel is vagyunk egymáshoz.Napbarnított,kidolgozott felsőteste mellemhez simult.Ettől a gondolattól még a hideg is kirázott.
-Csak nem fél valaki a víztől?!-nevetett kárörvendően.
-Nem!-jelentettem ki határozottan ,vagyis pontosabban próbáltam.
-Oké.
Abban a pillanatban elengedett én pedig szerencsésen a vízbe estem.A só marta a szemem.Amikor a lábam elérte a homokot egy kellemetlen érzés kerített hatalmába.Visszatértek az emlékek.Levegő hiányába kénytelen voltam a felszínre úszni.
"Oda fent" Justin elégedett képével találtam szembe magam.

Karba tett kézzel várta mit fogok erre reagálni.Őszintén mondva a sminkem belefolyt a szemembe és nem sokat láttam de a hófehér fogai  csak úgy virítottak.
Legszívesebben ráugrottam volna  és vízbe fojtottam volna...de valljuk be az nem lenne túl nőies.
Szerintem észrevette,hogy bármelyik percben kitörhetek,mert nagyon tényleg nagyon lassan hátrálni kezdett.
-T-t-te m-m-mekkora e-egy segg fej vagy!!!-makogtam megfagyva de a szemembe csak úgy égett a gyűlölet.
-Jaj istenem, mi bajod lehet egy kis víztől?!Bár ha belegondolok ez nem is olyan rossz dolog...-vigyorgott amit nem teljesen értettem.
Követtem tekintetét.Hát persze....a víztől a ruhám átázott és rám feszült a póló,és átlátszott a fürdőruhám.

Már készültem nekiugrani amikor egy hangot hallottam meg háta mögül.
-Ne csináld!-rántott vissza Sho.
Ebben a percben Justin mögül feltűnt Ryan is.Justin ördögien felkacagott ,mint a filmekben,sarkon fordult és visszament Bob-ékhoz.
-Jól vagy?!-kérdezte mosolyogva Ry.
-Nagyjából,bár nem látok sokat...
-Visszakísérjelek?!-kérdezte Sho aggódva.
-Maradj csak tudom,hogy mennyire vártad már,hogy le gyere a partra.-próbáltam enyhe mosolyt erőltetni arcomra,de a só már kimarta a szemem.Én kinyírom ezt a gyereket.
-Majd én felkísérlek.-jelentette ki Ry.
Sho-val úgy fordultunk felé ,mintha azt mondta volna,hogy ki akarja nyírni az emberiséget.
-Te nem szeretnél  lent maradni?Úgy értem nagyon aranyos tőled meg minden de biztosan jobb el foglaltság napozni és strandolni mint egy ekkora szerencsétlen kísérgetni.-a végére elnevettem magam.
-Á, én amúgy sem nagyon akartam lejönni.Ez csak egy bónusz,hogy hamarabb vissza mehetek.-nevetett.

Rettentő sokat nőtt a szemembe emiatt.
-2 perc és indulhatunk is.-mondta Ry és visszament a "csordához".
-Ez de aranyos.-nevetgélt Sho.-Amúgy tényleg nem haragszol?!
-Persze menj csak.Szia.-mosolyogtam
-Szia.
Visszamentem a cuccomhoz és szóltam az ofő-nek. Először nem hitt nekem de sikerült meggyőznöm.
Elindultam a kijárat felé,de persze bevártam Ryan-t is.
Justin egy nem igazán szép pillantást vetett felénk, bár őszintén különösebben nem nagyon érdekelt a véleménye.A célom az volt:hamar "haza" menni és lezuhanyozni,mert a homok olyan kellemetlen testrészeimre is beszivárgott ahova életemben nem kívántam volna.

A szállásra érve elbúcsúztunk a liftnél azzal,hogyha végzem átmegyek.
Felrohantam a szobánkba,rögtön be a zuhany alá és csak áztattam magam.Körülbelül 15 perc elteltével megelégeltem.Felöltöztem és már rohantam is Ry.-hoz.
-Bocsi,hogy ilyen sokáig maradtam csak nem néztem az időt.-estem be  nagyjából az ajtón.
-Semmi.-nevetett-Jössz játszani?!
Ekkor vettem csak észre,hogy egy xBox  van a TV(?!)-hez kötve.
-Simán lesöpörlek.-húztam kaján vigyorra számat és ledobtam magam mellé.
-Majd megnézzük.-nevetett.

Játszhattunk egy ideje amikor egy kedves házaspár az ajtón kopogtatott és segítséget kértek Ry-től. Sajnos nem beszéltem a nyelvüket ezért nem értettem semmit.
-5 perc és folytatjuk. Meg ne próbálj csalni,mert megjegyeztem hogy hol tartok.-nevetett és kiment a szobából.
Wáo. Most esett le,hogy ez a szoba irtózatosan rendetlen.Vagyis mit vártam volna ha 3 fiút összezárnak.
Unalmamban körbenéztem egy kicsit.Négy ágy volt.Az egyik Ry-é volt azon ültünk a TV-hez legközelebbi.Tőle nem messze egy nagyon rendetlen,egyből lehetett tudni,hogy Bob-é.Rajta volt az a jellegzetes szag.Az éjjeli szekrényén egy üveg Cola és egy zacskó volt.Nem kellet közelebb mennem,tudtam mi van a zacskóba.Fúj..
A mellette lévő ágy  tele volt pólókkal ..Mellette vagy 7 cipő sorakozott és a sapkák sorba voltak állítva.Egyből leesett,hogy Justin ágya az.Legnagyobb meglepetésemre de ő legalább bevetette,vagy szerintem befogott valakit,hogy csinálja meg neki...ja a másodiknak nagyobb az esélye.
A negyedik ágyat nem hinném,hogy használták,mert szépen be volt vetve.Ilyen volt az enyém is amikor megjöttünk.
Hirtelen megugrottam,mert a mellettem lévő kis szekrényen megrezzent valami.Justin éjjeli szekrényére pillantottam és megláttam rajta a...TELEFONJÁT!!Igen,főnyeremény!



"Biztos nem bánja,hogyha kicsit belekukkantok"-vigyorogtam magamban.
Ez a szerencsétlen le sem kódolta az IPhoen-ját.
15 perc alatt az egész telefonját áttanulmányoztam.Tudom,hogy ez nagyon nagy szemétség meg ilyet sose tettem volna mással de vele valahogy nem nagyon izgatott.Megérdemelte.

Kikerekedett szemekkel kapcsoltam ki a készüléket és visszahelyeztem eredeti helyére.
Hát nem erre számítottam..
-Bocsi a késésért.-rontott be az ajtón Ry. Ha két perccel előbb jön...huhhh.
-Semmi gond.-mosolyogtam.
-Közben sajnos visszaértek a többiek és..-de a mondatot már nem tudta befejezni,mert az ajtó kivágódott és Bob sétált be rajta.Kicsit összeégett,mert a napszemüvege formája kirajzolódott a homlokán.Eszméletlen nagy önuralmat kellet magamban tartanom,hogy ne roskadjak le a földre a nevetéstől
-Ez meg mit keres itt?!
-Velem van.-vont vállat Ry.
-Nekem nyolc.Maradsz amíg zuhanyzunk?!-kérdezte vigyorogva.
-Inkább nem kínzóm magam.-vágtam vissza és az ajtó felé indultam.
És ismét bekövetkezett...amikor már fél lábbal kint voltam Justin akkor akart bejönni.Amiből az lett,hogy egy elég kihívó pozícióba keveredtünk.Most nem volt az a megszokott vigyor az arcán helyette mintha kissé ideges lenne,mikor Ryanre nézett.Mikor összetalálkozott a tekintetünk elvigyorodtam.Ó,ha tudná miket tudtam meg.

Gyorsan kisiettem a szobából fel a miénkbe.
-Na milyen volt?!-kérdeztem Debby-t akin véltem némi ragyogást felfedezni.
-Hát.. ezt nézd..-sétált ki a fürdőből Sho majdnem teljesen rózsaszín hajjal.
-M-mi történt veled?!-nevetve.
-Egy szó.JÉGKÁSA!-morgott.

A hasamat fogtam a röhögéstől,de ezzel nem voltam egyedül. Debby is az ágyán fetrengett.
Hirtelen dörömbölni kezdtek az ajtón.Kicsit megijedtem,mert azt hittem bármelyik pillanatban kiszakadhat.
Az ajtó kitárult és Justin lépett be rajta.Szeme gyorsan pásztázta át a szobát,amíg meg nem állapodott rajtam.Csak úgy égtek a dühtől.Még akkor sem volt ennyire ideges mikor megpofoztam.Ez annál sokkal rosszabb volt.Ha tekintettel ölni lehetett volna én már biztosan meghaltam volna.
Tenyerében a telefonját szorongatta.Egy hirtelen mozdulattal megindult felém.
Ó-ó ebből  baj lesz...

14 megjegyzés:

  1. Kezd egyre izgalmasabb lenni.:D Áhh nagyon jó :D Kíváncsi vagyooooook!:$$$ Siess! :D

    VálaszTörlés
  2. júúúj, nagyon jó. siess, mert már kíváncsi vagyok, h mi lesz itt:)

    VálaszTörlés
  3. Jajj alig várom már a kövit siess vele!! :))

    VálaszTörlés
  4. pont a legizgalmasabb rèsznél hagyod abba!!! de nem baj :D nagyon jó lett csak így tovább!!! KÖVIT!!!

    VálaszTörlés
  5. Imádomm...Siess a kövivel!!!... :) <3

    VálaszTörlés
  6. O.O haladj kiváncsi vagyok mi lesz:OOO

    VálaszTörlés