2013. április 6., szombat

12.fejezet~...mert ha nem mi lesz?!



-Te..és ő ..barátok?Már bocsánat, de ez az amit nagyon nehezen hiszek el,mert...te olyan aranyos kedves vagy ő pedig....-keresgéltem a szavakat.
-Egy idegesítő szemétláda ?-nevetett.
-Igen..én sajnálom nem akartam...-makogtam.
-Semmi gond már megszoktam.-mosolyodott el.-De most már tényleg menj ,mert késő van.Holnap találkozunk.Szia.
-Szia.
-Várj Ryan hányas szobában vagy?-kiáltottam utána.
-2.emelet 37-es szoba ti?
-45.-ös itt a 3.emeleten.
-Jó éjt.
-Neked is.

-Csak,hogy vissza találtál,már gondolkoztam,hogy utánad megyek.-zsörtölődött Sho.
-Csak jó társaságra leltem.-nevettem.
-Igen és mégis kire?- kérdezte Debby is.
-Majd holnap mesélek de megyek inkább gyorsan lezuhanyzom,mert képes vagyok állva elaludni.
Felkaptam a pizsim ami egy  lengébb top és egy francia bugyi keveréke.Gyorsan le zuhanyoztam  és követve  szoba társaim példáját én is elaludtam.

-Jó reggelt lányok!Siessetek a többiek már leakarnak menni a partra.Remekül süt a nap.Öltözzetek lengén.-nyitott be az ofő.
-Persze asszonyom..-morogta a párnájában Sho.
-5 percet kaptok!Ha nem vagytok készen akkor hívom Briant.-és becsapta az ajtót.
Nagyon kedves...
-Anyám,csak reggel 9 van...ki az,az ember aki ilyen korán strandolni akar?-kérdezte szerintem inkább magától Debby.
-Hát én biztosan nem megyek...-zsörtölődtem.
-Akkor eljössz velem vásárolni csak kezdj el már öltözni,mert semmi kedvem elbaszni a reggelemet Briannal.-mérgelődött Sho.
-Oké.-sóhajtottam lemondóan.
Kemény 10 perc alatt felöltöztünk.Magamat megmakacsolva felvettem a fürdőruhámat is.

Az előcsarnokba leérve rájöttem,hogy az ofő biztosan nem rólunk beszélt amikor azt mondta,hogy "leakarnak menni a strandra".
Mindenki ,mint valami élő-halottak úgy mászkáltak fel alá.Asszem az egyik srác elaludt a recepciós pulton.
Pár emberben nagyon is kételkedtem,hogy ébren lenne.
-Mindenki itt van?-kérdezte felvillanyozva az ofő amire pár nem túl kedves morgást is kapott.
-Asszonyom Bieber-ék még nincsenek itt.-nyávogott egy tipikus plaza cica az ajtóból.
-Tudom.Ők később csatlakoznak majd hozzánk.
Na ne már!Mi az,hogy velük kivételeznek?!Nyugi Lucy,nyugi..csak reggel negyed tíz van ne húzd fel magad...
-Tanárnő mi is mehetnénk később?-próbálkozott Joe két ásítás között.
-Nem!És tedd a szád elé a kezed fiam!-ordította vissza az ofő és már el is indult a part fele.
Volt egy olyan érzésem,hogy nem nagyon kedvelik egymást.
Mint egy kisebb óvodás csoport úgy vonultunk az utcán.Szerencse,hogy hallgattunk az ofőre,mert tényleg lehetett vagy 32°C.
A tenger 5 percre se volt a szállodától.Odafele egyre jobb és jobb boltok mellet haladtunk el.Ha nem siettek volna ,mint az örültek bementem volna "kicsit" körül nézni.

Mindenhol ember!A strandon alig lehetett mozogni.
-Ott van 3 szabad ágy!-suttogott halkan Debby.
-Célba véve!Az enyém.-jelentette ki Sho és azzal a lendülettel rohanni kezdett az ágyak fele.Szegény nő aki pont akkor akart leülni mikor Sho odaért  kisebb sokkot kaphatott,hogy valaki van "alatta".Nem fordított rá nagyon nagy figyelmet,kicsit bepipult de nem mutatta ki erősen. Debbyvel nevetve indultunk meg.
-Bal oldali az enyém.-jelentette ki Sho ellent mondást nem tűrő hangon.
-Jobb!-kiáltott hátam mögül Deb.
-Akkor én megyek az ernyő alá?!Hát persze..-morogtam magamba-"Dezsávűm" van.
Gyorsan elhelyezkedtünk.A napernyőnek hála engem nem ért a nap de akkora világosság volt  kint,hogy muszáj volt napszemüveget felraknom.
-Lucy,légyszi kend már be a hátam!-kérlelt Sho.
-Rendben.-sóhajtottam.

A többiek kicsivel mellettünk kaptak helyet de akkor is csak szétszórva vagy a homokban.
A strand dugig volt fiatalokkal akik nagy része 19-20 év körüliek lehettek.
-El jössz velem jégkását venni?!-kérlelt Debby.
-Persze.Sho kérsz?
-Epreset de ha van csokis hozzatok kókuszosat!-mosolygott.
-Debby jegyezted?-nevettem.
-Nagyjából.
Mini standok sokasága sorakozott mögöttünk.Óriás táblákra nagy betűkkel felírva,"Hot Dog","Ice 'n'Go","Büfé".
Beálltunk a sorba.
-Te milyet kérsz?
-Szerintem ilyen rágó gumisat.-gondolkozott Debby.-Te?
-Asszem én maradok az erdei gyümölcsösnél.

Leadtuk a rendelést.Szegény csaj vagy 50-en egyszerre ordítoztak neki ő pedig egyedül ott állt középen és szerintem azon volt,hogy el ne ájuljon.
Leadtuk mi is a rendelésünket,vártunk 2 percet  amíg kihozták és már mentünk is vissza Sho-hoz.
A meglepetés csak az volt,hogy már nem volt egyedül.Egy félmeztelen fiú ült vele szembe nekünk háttal.A srác hátán virítottak atom lapockái.
Debby szerintem észre sem vette őket.Gondatlanul  sétált oda és Sho kezébe nyomta saját jégkásáját és ledobta magát saját helyére.
-Köszönöm.-túrt kínosan a hajába Sho.-Debby,Lucy ő itt Emaitt...-mutatott az előtte ülő fiúra aki hirtelen felpattant.
A név hallatán ismerős volt a pali....TUDTAM,hogy ismerem valahonnan.
-Lucy?-lepődött meg ő is.-Sziaaa.
-szorított magához.
Kicsit elpirultam ,mert én még teljes ruhában voltam de ő csak egy fürdőgatyát viselt.
-Mit keresel itt?-érdeklődtem.
-Haverokkal vagyok ,te?Barát nőkkel?-kacsintott Sho felé ,aki erre fülig pirult.
-Osztállyal ,de majdnem.-nevettem.
-Hé,Ematt!Gyere már!-kiáltott egy magas szőke hajú fiú.Nem rossz.
"Mégse volt olyan kár kijönni"-gondoltam magamban.

-Bocsássanak meg hölgyeim de hív a kötelesség.-állt fel.-Luc neked meg van a számom, hívj ha unatkoztok.Sziasztok.-és már el is tűnt a szőkével együtt.
-Te honnan ismered?-támadott le Sho.
-Amikor múltkor bulizni vittél ott találkoztunk.-nevettem.
-Szerintem Debby be aludt.-töprengett Sho mutatva,hogy semmit nem hallott abból amit az előbb mondtam.-Szívassuk meg már egy kicsit.-csillantak fel szemei.
-Szívatást hallottam?Érezd magad megtisztelve a király előtt.-nevetett Brian.
-Brian,te meg mi a szart csinálsz itt?!-sikított fel Sho.
-Halkabban még felébreszted. -jött oda Joe is.

Már mindenki fürdő cuccban volt csak ketten Debbyvel nem.
-Tudod milyen unalmas a helyünkön?!A mellettünk ülő lányok a fiúkat beszélik ki ,az ofő meg arról dumál nonstop-ban,hogy mekkora esélye van annak,hogyha karúszó nélkül mész a vízbe akkor belefulladsz.-fintorodott el Brian.
-Jah nagyjából,szóval jöttök fürdeni?-váltott témát Joe.
-Persze.-ugrott fel Debby.
-Te nem alszol?-érdeklődött Sho.
-Nem,és kösz hogy meg akartál szívatni.-nevetett Deb és levetkőzött fürdőruhára.
Eszméletlen alakja volt!Mint valami szupermodellnek.Mondanom sem kell,hogy minden önbecsülésem abban a pillanatban elszállt.
-Lucy gyere már!Nagyon jó a víz-kiáltott Brian de már a vízből.

Egy enyhe fej rázással adtam tudtára,hogy én ebből most legszívesebben kimaradnék.
Ki tudja mi van a vízben?!Simán lehet a homokban egy rák vagy egy medúza és ki tudja lehet cápát is lát az ember.
Én inkább szeretnék az összes végtagommal együtt megöregedni.
Pár percig csak magam elé néztem.Úgy éreztem,hogy valaki folyamatosan figyel.
Sok lány a büfé irányába nézett,páran még integettek is.Gondolom valami hülye gyerek ott tömi magát Hot Doggal és mindenki várja,hogy megfulladjon.
A kíváncsiságom ismét erősebbnek bizonyult az eszemnél,így én is oda kaptam a tekintetem.
Hát a hülye gyerekkel nem tévedtem.Éppen Bob jött ki a büféből és lepacsizott pár sráccal akik szerintem ide valósiak. Őt követte Ryan aki valakivel nagyban beszélt telefonon,mögötte még 3 fiú.Nekik sosem tudom megjegyezni a nevüket.Ezután jött el a pillanat amikor fogalmam sincs miért,de a tekintetem leragadt és az arcomból az összes vér kifutott.



A legvégén sétált Justin...beállított fel zselézett haj, fürdő gatya és pilóta napszemüveg.
A fiú  naponta kinyírja a környezetét annyi zselét ken magára.Szerintem mindent elmondok azzal ha azt mondom,hogy a gatyáján kívül semmi takaró tulajdonságú ruha darab nem volt,ami megmagyarázná a lányok "lenyűgöző pillantásait" felsőtestén.
Elakartam nézni de valahogy nem volt annyi akaraterőm.
Odasétált a fiúk mellé.
Nem sokára odament hozzájuk 3 csaj...inkább plasztik.Ott jó pofiztak és vihogtak.De úgy látszott Justin le se szarja őket.
Egy szánakozó pillantással vissza fordultam és inkább ittam tovább a jégkásámat.
Szegény Sho nagyon megszívta,mert akár hányszor oda néztem mindig vagy Brian vagy Joe nyomta a víz alá,de Debby sem maradt nagyon száraz.
A víz gondolatától is kirázott a hideg,de ujdonsült barátaim nevetése mosolyra késztetett.

Kicsit elbambulhattam,mert arra eszméltem fel,hogy valaki levágódik mellém,Debby helyére.
Hirtelen félre nyeltem a jég kását, mikor megláttam,hogy Justin az és gonoszan vigyorog.
-Ennyire lázba hozlak?!
-Ne is álmodj róla...-morogtam kelletlenül.
-Csak nem meguntak?!Bár megérteném nem érsz túlságosan sokat társalgásilag..
Csak most esett le,hogy fel akar húzni?!Hát sikerült.
-Hogy te mennyire gusztustalan egy ember vagy...
-Tényleg?!Kérdezd meg bármelyik csajt ezen a strandon,hogy mi a véleménye.Ők szerintem mást szót használnának a gusztustalan helyett.-kacsintott.
-Inkább megfulladnék.
-Ez nem is rossz ötlet.-nevetett fel.

Hirtelen felállt odasétált hozzám ,alám nyúlt és az ölébe kapott.
A víz fele sétált.
A döbbenettől nem tudtam,hogy kapálózzak,hogy tegyen le vagy kezdjem el ütögetni.
A víz  közelségétől frászt kaptam.
Teljes mértékben megbénított...
Már egyre közelebbről halottam a hullámok hangját.
Mikor leértünk a "vízhez" térdig belegázolt.
A jéghideg víz elérte a combomat,ezért kissé felugrottam.És belekapaszkodtam Justin nyakába.
-Na mi van félünk a víztől?!-nevetett gúnyosan.
-Justin azonnal vigyél ki!!-kiabáltam kétségbeesetten.
-Mert ha nem mi lesz?!-vigyorgott és még beljebb sétált.

19 megjegyzés:

  1. Wáá nagyon jó.Siess a kövivel:) ez az egyik kedvenc blogom.

    VálaszTörlés
  2. Atyagatya, ha létezik ilyen! Húú.. Nagyon izgi! Mi fog történni?? Hú.. most nem is tudok mit írni, mert.. mert nem tudom! >< De zt tudom, hogy várom a következő részt, ami remélem minél hamarabb elérkezik! :D Ügyes vagy, csak így tovább! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm de még nem kezdtem el írni :D

      Törlés
  3. jaaaaajjjjjj OMG nagyon jo siess a KŐVIVEL:))))))

    VálaszTörlés
  4. Waaa nagyon jo alig varom a kovit!!!:D jaa es koszi h hosszu remelem a kovi is ilyen hosszu lesz:)Siessss!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem igérem,hogy a kövi hosszú lesz :DD

      Törlés
  5. úú, de jó lett. csak így tovább és siess a kövivel:))

    VálaszTörlés
  6. Annyiraaaaaaa jóóóóóóóóóóóóóóóóó!!!:DDDD Muszáj lesz sietned, mert nem bírok magammal :D

    VálaszTörlés
  7. Wáhhhh...Imádomm...Siess a kövivel! :) <3

    VálaszTörlés
  8. úúú!!nagyon jó!!*-* most találtam rá a blogodra,és rögtön végig is olvastam,és egyszerűen szerelmes vagyok!!:) remélem minél hamarabb lesz rész :) nem tudok már várni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan hozom már nem kell tul sokat várnod :) és köszönöm szépen :)

      Törlés
    2. ne köszönd :) ez csakis a saját érdemed :)

      Törlés