2013. március 9., szombat

8.fejezet~Már ő is kezdi...


Amikor reggel kinyitottam a szemem Sho ágyában  ébredtem fel.A fejembe csak úgy hasított a fájdalom.
-Auu.-beleszédültem ahogy felültem.
-Jó reggelt.-jött be a szobába Sho és leült az ágyam szélére.
-Neked is.Képzeld volt egy szörnyű álmom. Elmentünk bulizni valami Night Clubba és ott volt Joe és valami Lil és Brian,aztán elküldtél valamilyen kulcsért és....onnan már homályos.-nyúltam a fejemhez a sajgó ponthoz.
-Tudod,Lucy...ez nem ......vagyis hát....ezt nem álmodtad..-halkult el Sho hangja teljesen.
-Mi?Várj akkor,hogy kerültem ide?
-Mire emlékszel az után,hogy elküldtelek a kulcsomért?
-Hát annyi rémlik hogy rossz helyen fordultam be és.....Nick és Greoge!-kiáltottam fel ijedten.
-Kik?-nézett rém Sho olyan tekintettel mint aki megőrült.
-Nem amikor jöttem belém kötöttek..és...és...meg akartak..-akadt el a hangom és a sírás határán voltam.
-Semmi baj nyugi...-ölelt át Sho.
Pár percig néma csendben ültünk és magunk elé bámultunk.
-Egyet nem értek...
-Mégis mit?
-Hogyan kerültem ide?
Láttam,hogy meglepődött és eszelősen gondolkodni kezdett.
-Hát Joe-val ide hoztunk...
-De,hogy találtatok meg?Hiszen nem is  voltatok a közelemben..
-Én nagyon sajnálom...-csak ennyit tudott mondani.

-De mit?Inkább hagyjuk ehhez még fáradt vagyok.Amúgy hány óra van?-túrtam bele a hajamba.
-Hát 13:57.Miért?
-Basszus nekem haza kéne mennem összepakolni.-próbáltam felkelni,de hirtelen meg inogtam és hátra estem..
-Hé,csak lassan és óvatosan.-nevetett Sho a "szertelenségemen"-még reggel van.
-Nem tudok fel állni..-esett kétségbe a hangom..
-Várj gyere segítek.
Nagy nehezen rátámaszkodtam Sho-ra és és ráugrottam a hátára.Szegénykém majdnem összeesett alattam.
-Tudod amikor azt mondta segítek úgy értettem,hogy felhúzlak nem pedig,hogy cipellek!-nevetett.
-Tudod ez kicsit biztonságosabb volt.-nevettem.
Lementünk reggelizni a konyhába. Sho anyukája csinált gofrit.Életem második legjobb gofrija, az első helyen még mindig anyu gofrija áll amit nem hajlandó elmondani,hogy hogyan készíti el.De lehet ez benne a csodálatos,hogy nem tudom.
-Köszönöm szépen,hogy átjöhettem Mrs....
-Kedvesem nyugodtan szólíts csak Carla-nak.-nevetett felém Sho anyukája.
-Carla, igyekszem megjegyezni.-mosolyogtam.
-Szia anya!-kiáltott Sho és már ki is húzott a házból.
-Tökre aranyos anyukád van!
-Látnád a másik arcát..-nevetett.

Az utcánkba érve csak egy  kukás autó zaja zavarta meg a járó kelőket.
-Te mikor pakolsz össze?-kérdeztem.
-Én már rég összepakoltam.-nevetett Sho.-Lucy az egész csak két nap.-nevetett.
-Oké de mégis mit kell vinni egy ilyen "izére"?
-Hát pólót,nadrágot,fürdőruhát....
-Azt nem viszek...
-Attól,hogy nem fürdesz még hozd mert napozni lehet a másik pedig,-itt játékosan bele bökött az oldalamba.-A part szakasz tele van fiúkkal.-nevetett.

-Ahhoz képest,hogy CSAK két napra megyünk 3 hétre pakoltál.-dőltünk le a kanapára hulla fáradtan.
-Sose tudhatod,lehet,hogy valahol meg kell állnunk 1 hétre és mi lesz ha nincsen nálad....hajszárító?
-Persze  ha egy dzsungelben ragadnék tökre egyedül egy hajszárító lenne a legjobb ami velem történhet!!!-nevetett Sho.
-Mindegy felejtsd el..-nevettem én is.
-Meg persze,ha szükségem lenne három törülközőre!-gúnyolódott tovább.
-Miért egy kell a zuhanyzáshoz egy kell ha valami történne a zuhanyzóssal és kell még egy kell a strandoláshoz is... és ha az valami folytán eltűnne lesz helyette másik.-nevettem.
-Te teljesen megbolondultál.De mennem kell most,akkor holnap találkozunk.

Estefelé megnéztem,hogy jött e új e-mailem.
 Szívás itt nélküled.Milyen ott amúgy?Vannak már barátid,ellenségeid?Ölel,Tory
Muszáj volt ezen elmosolyodnom.5 perc vigyorgás után rávettem magam és vissza írtam.
Tory!Te is nagyon hiányzol!Gyere el látogatóba bármikor szívesen látlak.Hát van egy nagyon aranyos lány Shophie nagyon bírom tök rendes meg minden...Ellenségem?! el nem hiszed már az első napon... utálom azt a gyereket.....
Elküldtem.Éppen elalváshoz készülődtem mikor beugrott egy ablak..
Kicsinálom bárki legyen is...biztos egy nagy r*banc. Kivégezzük küld el a képét!Most!
Elöntött a röhögés!Nem bírtam abbahagyni.
Te akartad! :D
Gyorsan bepötyögtem a keresőbe:"Justin".Ezer embert adott ki legalább...Na várjunk mi is volt a másik neve?! Baner,Beirner,Biner......Bieber!Egyszerűen jó vagyok.
Szűkült a keresés.Kiadott egy fogszabályzós gyereket  irtó nagy pattanásokkal az arcán....szerintem félre nyomthattam valamit,de azután ismét próbálkoztam.Már csak egy ember volt a listán elérhető. Rákattintottam.
Uram isten mindjárt elájulok.
JUSTIN BIEBER
Fényképek:1.789
Ismerősök:+5.000
Kedvencek:18
Feliratkozások:45
Követők:939.978

Rákattintottam  a profil képére..nem kellet volna.A képei nem voltak lezárva úgy hogy hozzá tudtam férni.Na jó volt rajta vagy 11.000 like. A kommenteket elnézve kisebb rajongó tábora van.A lányok istenítik már gusztustalan amiket írnak.Mindegy.Kimásoltam a képét és belinkeltem Torynak. Nem történt semmi egy ideig.
10 perc után a laptopom elkezdett sípolni.Üzenetem jött.
Te nem vagy normális!Ez maga a fő nyeremény!Jellemző,hogy egy adonisszal kell összebalhéznod!
Remek,már ő is kezdi...






8 megjegyzés: