2013. március 15., péntek

9.fejezet~Készülnek valamire...

Toryval másfél órán keresztül beszélgettünk.Előkerültek a régi emlékek. Muszáj volt elköszönnöm tőle hiszen holnap korán kell kelnem....Utálok vonatozni.Mindenki egy légkörbe össze zárva alig van levegő és mindenki idegesítővé válik körülöttem.Ez az egyik oka ,hogy nem járok vonattal.

-Hallo?-nyüszítettem a telefonomba úgy hogy az arcom a párnába volt nyomva.
-Siess Lucy,elkésünk nálatok vagyok 10 perc. Hozd le a táskád. Siess!-Milyen jó napja lehet ma Sho-nak....nagy nehezen kikászálódtam az ágyból és valami rendes ruha után néztem.
Amennyit láttam a szekrényemből,körülbelül felért a semmivel.Na jó Lucy ébredj fel mert el fogsz késni.
Hirtelen elhatározással kinyitottam a  szemem és berohantam a fürdőbe.Megfésülködtem,magamra tettem egy kisebb mennyiségű sminket és fogat mostam.A szobámba sétálva Sho-t pillantottam meg amint az ágyamon ül és bámulja a falakat.Elképesztően nézett ki.Nehogy valaki félre értse de nagyon szép lány.

-Na végre,hogy elkészültél! Pizsamába?! Így akarsz jönni?-sürgetett.
-Nem volt ötletem mit vegyek fel.-nevettem.
Sho felállt és a szekrényemhez sétált.Ránézett a ruháimra és kutakodni kezdett.5 perc múlva egy teljes kollekció volt már rajtam.
-Ez gyönyörű!Nem is tudtam,hogy vannak ilyen ruháim.-nevettem.
-Siess csináld meg a hajad és indulhatunk!
-Én arra gondoltam,hogy így jó lesz..
-Lucy úgy nézel ki mint aki nem fésülködött 3 napja.-nevetett Sho.
-Jó na!!-vágtam magam le az ágyra mint aki megsértődött.
Sho ezt nem hinném hogy észre vette.Megkereste a hajvasalómat és megcsinálta a hajam.
-Hűűű!-csak ennyit tudtam mondani.Nem tartom magam egy túlságosan kívántató teremtésnek,de viszont most ebben a pillanatban "TŰRHETŐEN " néztem ki.
-Szívesen,szívesen csak menjünk már!-sürgetett továbbra is.Szerencse,hogy nem bőröndökbe pakoltunk hanem egy-egy táskába.Tudom mit gondoltok..."Hogyan fér be az a rengeteg cucc egy ilyen kicsi semmibe?".Egyszerű...belenyomtam mindent!
-Szia anyu majd hívlak ha oda értem!
-Szia kicsim jó legyél!

Elsétáltunk a vonat állomáshoz.Én biztosan nem találtam volna egyedül oda.Hamar kiszúrtuk az osztályt. Joe-ék nagyban dumáltak valamiről,Justin-ékat körbe állták valamilyen lányok.Az osztályfőnökünk ide-oda rohangált és próbált rendet teremteni,ami meglehetően nehezen ment neki.
-Jujj de jól néznek ki itt valakik.-sétáltunk oda Joe-ékhoz.
-Köszi..-suttogtuk Sho-val egyszerre egyre elhalkulóbb hangon.
-Gyerekek,gyerekek!Gyertek ide hozzám hogy kiosszam a jegyeket.Sajnos csak 4 személyes kabinokba volt jegy ezért kérlek titeket ne tömörüljetek be egy kabinba 20-an.-kiáltozott az ofő,hogy mindenki jól meghallja.-Szóval a lista itt van nálam meg lehet nézni.A vonatunk 15 perc  múlva indul a 10-es vágányon.Siessetek ott találkozunk.-azzal fogta és az egyik csaj kezébe nyomott egy lapot,hogy olvasgassa fel ki kivel került egy "csoportba" az egyszerűség kedvéért..
-Tehát!-kezdett bele a csaj kissé kiabálva mert be kell vallani hangosak voltunk.-Az első kabin,Marlina Smith,Kaith Morgan,Natalia Fragg,Joe Moriarty...
-Igeeen!3 csajjal 5 órán keresztül össze zárva főnyeremény!Na én húztam majd írjatok SMS-t hova kerültetek.-nevetett Joe és lepacsizott a többiekkel és elindult a 3 csajjal a vonat felé.Bírom ezt a gyereket.

-A második kabin!Brian Talker,Shophie Malker,Ryan Butler,Ellie Fander!
-Brian!Ne merészelj itt hagyni!-kiáltott Sho hangosan röhögve.Felkapta a cuccait és ő is elindult a vonathoz.
-A harmadik kabin...Bob Spilter,Lucy Sambert,Debby Blazart és Justin Bieber..- a csajnak itt kissé csalódott volt a hangja mintha ő akart volna Justin-nal egy kabinba kerülni vagy Bobbal..
Azt hiszem most bizonyosodott be,hogy engem nem szeretnek a égiek.
Felkaptam a cuccom és elsétáltam a vonatig Lil-lel.Őt a 4-es kabinba osztották be..
Már mindenki fent volt a vonaton így én is megkerestem a saját helyemet.
Egy lány ült a kabinban.Biztosan ő a másik lány.Olyan átlagosan nézett ki,de az arca nagyon barátságos volt.Gondoltam kezdem én.
-Szia Lucy vagyok...-nyújtottam a kezem.
-Sz-Szia Debby..-mutatkozott be ő is félénken.
-Ne félj tőlem ,nem tudnék ártani neked még ha akarnák sem!-nevettem és láttam,hogy a lány arca megenyhül.
-Akkor jó.-nevetett fel ő is.-Bocsi,hogy megkérdezem de nem te vagy az új lány?
-De igen én vagyok.Leülhetek?-kérdeztem kissé elpirulva mert be kell lássam nem szeretnék 5 órán keresztül ott állni.
-Persze gyere.Amúgy először azt hittem,hogy csak én leszek ebbe a kabinba tudod "normális"-nevetett.
-Jah tök szar lehet ha egy Justin fajtával vagy össze zárva!-nevettem én is.
-Nem én Bob-ról beszélek.Justin elképesztő. Annyira elképesztően jóképű!- áradozott.Na még csak ez hiányzott.
-Ne mond,hogy te is isteníted mint azok...-mutattam ki az ablakon a Justint körülvevő lányokra.
-Áh csak távolról.Egy magamfajta lánynak esélyem sem lenne nála.De neked igen..-pirult el teljesen.

Akaratom ellenére muszáj volt felröhögnöm.
-Ha tudnád nekünk milyen kapcsolatunk van.-nevettem még mindig.
-Tudom,hallottam róla...-túrt bele kínosan hajába.
-Kérem szálljanak be,a vonat 2 percen belül indul.-szólalt meg a hangos  bemondó.
-Na kit látnak szemeim.-jött be Bob a kabinba.
(Mennyire gyűlölöm azért amit Sho-val tett.)
-Lucy te vagy az?Olyan régen találkoztunk már,és hol hagytad Ematt barátod?-ült le velem szembe vigyorogva.
Vajon honnan ismeri?!
Szerencsére a lábainknál volt hely ezért kényelmesen elfértünk.
-Á, köszöni ő is jól van majd ez az egész felhajtás után majd bepótoljuk amit miattatok el kellett halasztanunk!-mosolyogtam pimaszul.
Éppen akart volna vissza vágni amikor kinyílt az ajtó és Justin lépett be rajta.Először nem értette a szituációt,hogy miért vigyorgok Bob-ra de aztán kajánul elmosolyodott.
-Tudod Bob ha kinézel az ablakon sokkal jobbat is találsz ennél ...
-Szzzz..-szisszent fel Debby mellettem.
Ő is érezte,hogy ez most kicsit túlzás volt...Ha harc hát legyen harc!
-Inkább lennék kurva,mint sem egy olyan r*banc aki érted csorgatja a nyálát!-mosolyodtam el.
Éreztem,hogy mellettem megrázkódott az ülés.Igen Debby nevetett.
Justin csak megforgatta szemeit és le dobta magát Bob mellé.
-Szeretnél te csak olyan lenni...-morogta elég hangosan ahozz,hogy én is meghalljam.

2 órát bírt az IPhone-om aztán megadta magát.
Bob-ék végig dumáltak valami csajról,hogy mekkora mellei vannak meg,hogy mennyire "megcsinálnák"....szánalmas az,hogy így beszélnek egy lányról.Eszemben sem volt hallgatni...Segítség kérően néztem Debby-re aki azt hiszem vette az adást és oda nyújtotta nekem a fele fülhallgatóját.
Azt hittem el fogja indítani a zenét valamikor de csak ült és úgy tett mintha menne a zene.
Ránéztem ő erre csak elmosolyodott.
Leesett,hogy Bob-ékat akarja ki hallgatni.Bár tudnám mi érdekes van abban amiről dumálnak.Undorítóak...
Kibámulva az ablakon  figyeltem a tájat.Mennyivel jobb lenne most ott kint lenni a szabad levegőn.

Kicsit elbambulhattam amikor arra eszméltem,hogy valaki az én nevemet mondogatja.
-Lucy!Lucy!-csak Debby volt.
-Igen?
-Van 5 percünk kimentek....nem tudom hová azt nem figyeltem.-nevetett Debby.
-Amúgy miért nem kapcsoltad be a zenét?
-Tudod amikor valaki azt hiszi,hogy nem figyelsz nyíltan beszél a másiknak a titkairól meg az érzéseiről.-kezdett komolyan magyarázni.
-Szóval csak szimplán hallgatózni akartál?-nevettem.
-Nagyjából,de megérte!
-Miért?Mit tudtál meg?-kérdeztem izgatottan.
-Készülnek valamire..



8 megjegyzés: