2013. március 22., péntek

11.fejezet~Legjobb barát.

Mindig is arról álmodtam,hogy gimis legyek.
A filmekben  azt látni milyen jó dolog,mert ott pörög az élet.Szórakozás az egész...de a valóság?!A közelébe sincsen.
Úgy érkeztem Beston-ba,hogy itt új  lehetőséget kapok.Új  suli,új emberek,új élet.Nem is indultam rosszul de,mint mindig elrontottam mindent.De ha jobban bele gondolok ,ha a kis incidens nem zajlik le, akkor nem biztos,hogy össze barátkoztam volna Shoval és lehet Joe-ékat sem ismerem meg.Lehet olyan epekedő kis "izé" lennék mint a lányok nagy része a suliban.
Mentem volna katona suliba...ott egyen ruha van és ott tisztességet tanítanak.Visszatérve azt hittem az utolsó évem felejthetetlen lesz.Lehet ez igaz csak nem éppen az én  szempontból.
Úgy döntöttem nem nyelek le ezentúl semmit...Ha Justin meg akar szívatni akkor csak tessék de abban biztos lehet,hogy nem fogom magam hagyni...

*Kérem foglalják el ülőhelyeiket hamarosan megérkezünk*

Még mindig kicsit kábultan de vissza mentem a saját kabinomba.Nem mondanám,hogy változott valami. Debby egymagába ült és hallgatózott. Justin ha jól láttam Twitter-ezett, Bob meg csak bámult maga elé és eszelősen gondolkodott valamin.Ritka pillanatok egyike...
A vonat már éppen "gurult" be helyére,hogy megálljon és mi végre kiszállhassunk.
Gondolkodás nélkül  felkaptam a kis váll táskámat és már indultam is volna ki mikor leesett,hogy az ajtók egyszerre nyílnak.Neki dőltem az ablaknak és néztem ahogy Debby is rendet tesz maga körül.
És ekkor jött az a pillanat,amire egyel talán nem tudtam felkészülni.A vonat hirtelen fékezett és ennek köszönhetően az "állók" elveszítették az egyensúlyukat,vagyis én és Debby és nem kicsit eldőltünk.
Összeszorítottam a szemem,mert azt hittem ,hogy most bevágom a fejemet és soha többé nem leszek képes egy épkézláb mondat leírására sem.Ennek ellenére kisebb sokk ért ,mikor kinyitottam.

Egy pillanatra megállt bennem az ütő,lélegezni sem bírtam.Justin arca ott volt előttem, úgy értem nem úgy ahogy szokott,hanem sokkal de sokkal közelebb.Túl közel.A szó szoros értelmében éreztem arcomon mentolos leheletét.Éreztem ahogyan tekintete perzseli az arcomat.
És ekkor elkövettem életem egyik legnagyobb hibáját...felnéztem rá.
Tekintetét erősen az enyémbe fúrta. Lehet nem túlzok hogyha azt állítom,hogy olyan gyönyörű gesztenyebarna szemeket,amilyen az övé még életemben nem láttam.Olyan volt, mint amikor ezernyi tű szúr a testedbe és mégis a fellegekben jársz.

-Áh,fejbe vágtál,nem tudsz jobban vigyázni?!-kiáltozott Bob,Debby-vel aki szintén,mint én elborult.
-Honnan a fenéből tudhattam volna,hogy ez a vacak befékez?!-morogta Debby miközben feltápászkodott Bob-ról.
Nekem se kellett több egyből kapcsoltam,hogy milyen félre érthető pozícióban vagyok.Az ölében ültem!Olyan piros lehettem,hogy tényleg még egy hajó is kiszűrt volna.Justin egy elégedett vigyor kíséretében nézett még mindig.Valami megváltozott a tekintetében,de akár mennyire próbáltam rájönni,sehogy sem sikerült.
A vonat szerencsére be gurult végállomására.Az ajtók hirtelen kivágódtak és én amilyen gyorsan csak tudtam úgy rohantam le a vonatról.
-Lucy!Várj!-hallottam egy ismerős hangot a hátam mögül.
-Gyere,de akkor ha lehet minél gyorsabban.-sürgettem Sho-t,aki a saját csomagja mellett még az enyémet is cipelte.Természetesen egyből átvettem tőle.
-Köszi..
-Hová sietsz ennyire?-nevetett.
-Nem lényeges.Hol vannak a többiek?-néztem mögém, egyre lassítva.
-Még most szálnak le csak a vonatról.
-Ó akkor sétáljunk vissza...
Tisztára megbolondultam.

Lassan vissza ballagtunk és addigra nekem is sikerült lenyugodnom.
-Gyerekek!Ide körém mindannyian.Egyszer mondom el a mai nap menetét.-ordibált az ofő az állomás közepém.Persze az arra járó emberek kissé furcsa tekintettel méregették.
-A szállás itt van majdnem 10 percre.Mindenki elhelyezkedik.Nem ajánlom,hogy kicsomagoljanak hiszen csak 2 napra jöttünk.Most mondom,hogy nehogy valakit meglepetésként érjen.A lányok és a fiúk szobája más-más szinteken található.A szobákat én magam osztottam be.
-Ne máááár....-siránkozott meggyötört hangon Joe.
-Mr.Moriarty talán valami gondja akadt?!
-Nem asszonyom...-morogta Joe,amin mindenki nagyon jót derült.
-Rendben akkor induljunk!

-Én alszom az ablaknál!-kiáltottam fel mikor beléptünk a szobába.
-Ott én akartam...oké akkor enyém a fürdő melletti ágy!-nevetett Sho.
-Akkor én alszom az ajtó mellett...-sóhajtott lemondóan Debby.
Igen ,hármunkat egy szobába rakták.Így lesz időnk jobban megismerkedni. Debby nagyon aranyos lánynak tűnt és jó esélyt láttam arra,hogy barátnők leszünk.
-Debby, a nagy áldozatod cserébe megengedjük,hogy te zuhanyozz elsőnek.-próbált komoly lenni Sho de a végére nem bírta kitört belőle a nevetés.
-Nagyon  kedvesek vagytok!-mosolyodott el és bement.
-Lehetek a második?-fordult felém Sho.
-Persze addig megyek felmérem a terepet,
-Oké,de ha össze találkozol az ofővel inkább fuss!
-Rendben megjegyzem.-nevettem és kimentem a szobából.

Negyed órán át kint sétáltam  az udvaron.Nem is gondoltam volna,hogy a panzió másik felénél egy erdő van.Nem tagadom rettenetesen ijesztő volt főleg,hogy már esteledett.
Debby-ék már biztosan végeztek.
Már a folyosón járhattam amikor kissé elmerültem a gondolataimban és nem vettem észre,hogy valaki éppen szembe jön velem ,aminek persze megint nagy esés lett a vége.
-Áhhh....-vágódtam le a földre.-A fejem...-morogtam kedvetlenül.
Sikerült beütnöm nem is kicsit,és még hirtelen elkezdtem szédülés is elkapott.
-Jól vagy?-kérdezte a "partnerem".
-Persze-persze.-próbáltam felállni de megint megszédültem és vissza estem.
-Várj segítek.Amúgy Ryan vagyok.-mosolygott rám hó fehér fogaival.
-Lucy,örülök,bár ha jobban belegondolok találkozhattunk volna máshol is kicsit jobb körülmények között. -nevettem.
-Már találkoztunk..-mosolygott.-az osztálytársad vagyok.
-Az lehet ,mert nem nagyon ismerem az osztálytársaimat.-nevettem.
-Nagyon sietsz?-kérdezte rejtélyesen.
-Hát zuhanyozni indultam de maradhatok még egy kicsit.
-Oké.
Odasétáltunk egy kanapéhoz és leültünk.Kemény másfél órát beszélgettünk.Már majdnem egy helyben el aludtam,de annyira jó fej volt hogy nem lett volna szívem otthagyni egyedül.
-Szerintem ideje lenne menned, mindjárt elalszol.-nevetett.
-Nem haragszol?
-Dehogyis ilyenért? Ne viccelj.-nevetett,aranyosan.-De ha nem veszed tolakodásnak elkérhetem a számod?
-Persze.-vigyorodtam el sokatmondóan.

-Tényleg ne haragudj akkor.Lefárasztottak a vonaton.-túrtam bele a hajamba.
-Tudom hallottam róla.Bob elmesélte mindenkinek.-sóhajtott.
-Várj te ismered Bob-ot?
-Persze hiszen az osztálytársam ahogy neked is.-nézett úgy,mintha azt mondtam volna,hogy megyek dumálni a szellem barátaimmal.
-Tényleg ,amúgy nem ő hanem az idióta haverja...-zsörtölődtem.
-Justin?!
-Akkora egy idióta! Irritál a jelenléte meg,hogy egyáltalán létezik.Pedig nem szoktam az emberekről egyből véleményt alkotni.-fakadtam ki önkénytelenül.Valakinek el kellett mondanom.
Erre elnevette magát.
-Most miért?-értetlenkedtem.
-Hát akkor nem hinném,hogy nagyon jó társaság lennék számodra.-nevetett.
-Miért?
-Justin a legjobb barátom.-kacsintott.

14 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. A kövit 2 hét múlva rakom csak felé mert az ünnepekre akartam ezt csak úgy sikerült,hogy most :D

      Törlés
  2. Imadom lehetett volna hosszabb :)alig varom az uj reszt remelem az hosszabb lesz :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálkozok hosszút írni de nem mindig jön össze :/ :)

      Törlés
  3. Szia Kevin!

    Most találtam a blogodra, aminek nagyon örülök, mert nagyon tetszik az írásod + Justin személyisége. Mindig is jobban bírtam az olyan blogokat, ahol Jus nem sztár és a Bad Boy-t játsza. Boldog vagyok, hogy idekevert a szél! Neked is Kellemes Ünnepeket! Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm !
      Mindent amit írtál új rész hamarosan várható lesz.

      Törlés
  4. Énis most találtam a blogodra ,aminek énis örülök ,mert nekem is tetszik az írásod :)) Már nagyon várom a következő részt úgy hogy siess :d

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amennyire tőlem telik sietek. Az ünnepek után szerintem felrakom az új részt.

      Törlés
  5. hűű de jjo :) mikor jön a kövi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ünnepek után vagy Szerdán vagy pedig Péntekre várható.

      Törlés
  6. szia én is most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik kiváncsian váárom a KŐVIIIT :)))

    VálaszTörlés