2013. március 22., péntek

10.fejezet~Te vagy a célpont!

-Ezt mégis honnan tudod?
-Hallottam mikor arról beszélnek.-magyarázott mintha ez tökre normális dolog lenne.
Éppen megakartam kérdezni,hogy hallott-e még valamit,mert úgy nézett ki,mint akinek van még mondanivalója ,de sajnos megzavartak.
-Szerintem majd a parton.-röhögött Justin és egy Cola-val a kezében visszaült a helyére.
Ó szóval már a helyszín is megvan...na jó eddig nem izgatott a dolog de tudnom kell róla, és tudom is,hogy ki segíthet..Gyorsan fel pattantam és átmentem Sho-ék kabinjába.Nagyban ment a röhögés,persze ott sokkal jobb a társaság.
-Ó,kit látnak szemeim?-nevetett Brian.
-Mit keresel itt?-kérdezte Sho aggódva mégis kedvesen-Valami baj történt?
-Semmi,semmi csak akartam valamit kérni de inkább 6 szemközt ha lehetne.-néztem kérlelve  a lányra a sarokban aki elsőre is vette a célzást és kiment.-Szóval,Brian te ugye fiú vagy..
-Tudtommal..-vigyorgott
-És jóba vagy Justinékkal?
Erre kicsit felhúzta a szemöldökét.
-Hát azt nem mondanám..de nem utáljuk egymást.
-Mi folyik itt?-kérdezte rosszallóan Sho.
-Tudod van az a csaj akivel együtt vagyok egy kabinba...
-Debbyre gondolsz?-nézett furán,szinte fintorogva.
-Ja,és amíg én halálra untam magam addig ő kihallgatta Bobékat. Valamire készülnek,valakivel ki akarnak szúrni hadartam.-Arra gondoltam,hogy mi lenne,ha Brian kicsit összehaverkodna velük és picit bekavarnánk nekik.-vigyorogtam.
-Szerintem ez nem a legjobb ötlet,én a helyedben nem haragítaná...
-Ugyan már Sho..neked nincs eleged a zsarnokságból?!Úgy járkál itt mint egy császár és a legnagyobb probléma,hogy mindenki ezt is hiszi róla.Te nem szeretnéd egy kicsit sem tönkretenni az álom világát?!-vigyorogtam gonoszul.(Hoppá van egy ilyen énem is!)
-De igen,de akkor sem tartom jó...
-Brian benne vagy?-kérdeztem tekintetemmel arcát kémlelve.
-Még szép csajszi!-mosolygott.-De csak akkor ha kedves és mindent tudó barátnőd engedi ezt.-morgott.
-Hogy-hogy?-kapkodtam a tekintetem kettőjük között.
-Maradjunk annyiban,hogy elvesztettem egy nagyon fontos fogadást...-morgott és kínjába megvakarta a tarkóját.-Ennek köszönhetően egy napig szolga vagyok...
-Máskor megtanulod,hogy ÉN SOSEM VESZTEK FOGADÁST!-nevetett Sho.
-Sho! Könyörgöm légy könyörületes!

Látszott rajta,hogy elgondolkodott.
-Rendben..
-Igeeen!-pacsiztunk le Briannel.
-De!
-Basszus most jön a szívós része a dolognak..-suttogta halkan Brian,de Sho 100% ,hogy meghallotta.
-Ahogy mondod!-nevetett fel gonoszul-Belevesszük Joe-t is.-húzta ki magát.
-Miért?-értetlenkedtünk.
-Higgyétek el jó buli Biebert szívatni ezt tapasztalatból mondom..De ő ott fog vissza vágni ahol neked a legjobban fáj..-hirtelen eltorzult az arca.
-Miről beszélsz ?
-Tudod Lucy,amikor első nap találkoztunk lett volna esélyed beilleszkedni.Zökkenő mentes életed lehetett volna.De te mindent elrontottál azzal,hogy megvédtél..és ennek csak is én vagyok az oka...

-Mi?!Dehogy is!Az az állat egy közönséges ribancnak nevezett..hát...nem hagyhattam szó nélkül.-vontam vállat mosolyogva és vissza emlékeztem a szituációra.
Amikor rám nézett és a düh égette a szemét,és amikor megindult felém,amikor azt hittem vissza üt...felejthetetlen érzés.
-Bárcsak láthattam volna..-szólalt meg Brian elgondolkodva. Aztán észbe kapott,hogy ezt hangosan is kimondta.
-De apropó visszatérve a tárgyra..miért is akarod ennyire Joe-t?-vigyorogtam mint a tejbe tök.
Sho ha lehet így fogalmazni tetőtől talpig piros lett.
-Szerintem hagyjuk a témát,mert ez kicsit bonyolult..-vigyorgott Brian.
-Na jó!Miről maradtam le?-nevettem.
-Oké,akkor szerintem kezdjünk bele az akcióba.Van még valaki a kabinotokban?Úgy értem Bob-ékon kívül.
-Debby..
-És őt ki lehet szedni onnan?-gondolkodott.
-Szerintem megpróbálni is felesleges.Életében először és nagy eséllyel utoljára van egy légtérben Justinnal.-nevettem gonoszul.Semmi bajom a csajjal,vagyis csak egy de az szerintem magától értetődik.
-Akkor megoldom..-nevetve felugrott a helyéről és kiment.
Szegény csajt csak most láttam meg (akit kiküldtem),hogy azóta ott áll a kabin ajtaja előtt és zenét hallgat.
Sho-ra mosolyogtam aki vette az adást.Visszahívta a lányt aki beült ismételten a sarokba.
-Én megyek egy kört a vonaton lehet,hogy még benézek de lehet,hogy amikor leszállunk találkozunk-mosolyogtam és az órámra néztem.-Még másfél óra!-sóhajtottam fáradtan.
-Oké.Szia.-mosolyodott el.

Bezártam magam mögött az ajtót és jókedvűen igyekeztem vissza a saját kabinomba hátha már Brian végzett a faggatással.
Mikor be akartam nyitni,éppen akkor nyitódott az ajtó és Brian szomorúan lesütött szemekkel lépett ki rajta.
-Na mi volt?-érdeklődtem kíváncsian.
-Emlékszel arra amit Shophie javasolt?
-Arra gondolsz,hogy hagyjam az egészet?-gondolkodtam.
-Igen...
-Miért?-érdeklődtem.
-Lucy,Te vagy a célpont...

6 megjegyzés:

  1. Kovetkezot meg ma legyen hosszuu kerlek:)annyira jo!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm lehet hozok ma még egyet mert jövő héten húsvét miatt nem hiszem,hogy tudnék tenni :/

      Törlés
  2. Istenem nagyon jo kett kérlek lécci hozzd a kövitt! :))

    VálaszTörlés
  3. Ahhhh...Istenem,de imádomm...Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés