2013. február 27., szerda

6.fejezet~Vigyázz Lucy!

Bevallom nem nagyon tudtam tájékozódni.
Szerencsére Sho szobájáig visszataláltam de kértem útbaigazítást az anyukájától is.Úgy kemény 40 perc alatt elkészültem.Igaza volt Sho-nak ,a méretünk megegyezik.Kinéztem magamnak egy cuki ruhát a szekrényében és magamra kaptam.
-De jól nézel ki!-jött be a szobába.
-Köszi,de apám!Te hogyan nézel ki ,egyszerűen elképesztő vagy.
Egy apró rózsaszín ruhát választott,míg én egy enyhe pirosas árnyalatú feszülőset.
-Indulhatunk?-kérdeztem és az utolsókat igazítottam a hajamon.

Lassan és stabilan lesétáltunk a lépcsőn,magassarkúban egy kicsivel nehezebb volt.
Bepattantunk hátra és már mentünk is.
Egy óriási "Night Club" feliratú hely előtt álltunk meg.Kifizettük a taxist és beljebb sétáltunk.
Az emberek csak úgy tolongtak,egymást lökdösték ,hogy be kerüljenek.
-Ki ez a sok ember?
-Mind a suliból vannak,ma estére kibérelték ezt a helyet így minden ingyen van de vannak olyanok is akik csak be akarnak jönni,tudod az ingyen pia miatt.
A bejáratnál két benga állat tornyosult.
-Shophie,kedvesem megtiszteltetés.-jött oda az egyik és kezet csókolt  Sho-nak.
-Köszönöm,sokan vannak már itt?
-Majdnem mind itt vannak,amúgy a jóképű barátod a bárpultot nyomja a haverjaival.
-Ki?
-Tudod a feka...
-Joe nem fekete Mosbi, csak sötét bőrű!-kérte ki magának Sho felháborodottan.
-Nekem mindegy csak siessetek,mert vannak itt olyan görények akik már jóízűen a tekintetükkel felfaltak titeket ebben az öt percben is.
-Köszönöm,Mosbi örök hála.
Soha nem voltam még ilyen zsúfolt helyen.
Egyből kiszúrtuk a bárpultnál lévő Joe-t és a többi haverját.
-Sziasztok!-köszöntünk egyszerre.
-Ó megérkeztek az ártatlan báránykák.-jött oda megölelni minket Joe.A szagából ítélve bőven túl van már jó pár felesen.
-Hadd mutassalak be titeket,Sho,Lucy ők itt Brian,Crish,Lil. és fordítva csak nincs erőm végigmondani megint.-nevetett Joe.
-Szóval te vagy az a híres Lucy,igazam van?-lépett elém azt hiszem Brian.
-Híres?!
-Te vagy a pofozkodós csajszi-nevetett fel Chris.
-Ja úgy igen,de ti ezt honnan tudjátok?Nem is a mi sulinkba jártok.-túrtam bele a hajamba.
-Tudod Beston nagyon kicsi város és hamar terjednek a hírek.Amúgy csak gratulálni szerettem volna hozzá.
-Köszi,de nem nagyon lett jó vége.
-Kid halt meg?-kérdezte Lil teljesen komoly arckifejezéssel.
-Lil ezzel még ne is viccelj!
-Maradjunk annyiban,hogy nem én szívtam meg...-néztem bűnbánóan Sho-ra.
Pár percig néma csendben ültünk.Semmi nem történt.
-Igyunk már szomjan halok!-kiáltott fel Chris.
-Csajok mit kértek?
-Várjál haver...tudom én mit szeretnének a lányok.-mosolyodott el Brian és egy pillanat alatt eltűnt a tömegben.A kezében öt pohárral tért vissza valami zöld folyékony takonyféle zselé volt benne
-Egészségünkre!

Az egész estét végig táncoltam,ugráltam,olyan sokan voltak ,hogy néha éreztem az emberek leheletét a nyakamban.Kicsit kiültem a szélére pihenni.Egy nagyon helyes srác olyan 19 év körüli jött oda mellém.
-Jó a buli mi?!-kiáltotta.
-Nagyon!-ordítottam vissza.
-Ematt vagyok.-nyújtotta a kezét.
-Lucy,ide valósi vagy?
-Igen,születésem óta.Imádom ezt a helyet itt vannak a legjobb csajok a világon és ez a tény beigazolódott már megint.-nevetett.Ezen muszáj volt nekem is nevetnem.-Te?
-Most költöztem ide alig két napja.
-Ismerős a neved valahonnan ne haragudj de nem te vagy az a lány aki Biebert lepofozta?-nevetett.
Ő sem volt túlságosan már józan,de nem vethettem ezt a szemére,hiszen alig álltam a lábamon én magam is.
Nagyot sóhajtottam.
-Nem biztosan összekeversz valakivel.
-Jah jó mert akkor az nagy para lenne.-nevetett.
-Miért lenne para?
-Tudod az egy szatír állat,fura egy gyerek.A lányok általában odavannak érte,de nem értem miért.
-Biztosan a hatalmas egója miatt lehet,mert esze nincs az egyszer százas.-jelentettem ki ezt a közszerű tényt. Ematt jóízűen felröhögött.
-Szóval mégis csak ismered.
-Sajnos..
-Részvétem.-nevetett tovább.-figyelj ha gondolod ....vagyis ha van kedved akkor hívj fel, itt a számom,körbeviszlek a városban.
-Oké köszi.
Eldugtam a kis fecnit a dekoltázsom mélyedésébe.
-Nem jössz egy kört sétálni?-kérdezte huncut mosollyal az arcán.
-De,csak egy pillanat szólok a barátnőmnek.
Gyorsan odarohantam Sho-hoz és a fülé ordítottam.
-Azonnal jövök csak sétálok egy kört azzal a sráccal-vigyorogtam.
-De ide gyere vissza!
-Megegyeztünk.
-Indulhatunk.-szaladtam vissza Ematthoz.

Már kint voltunk az "udvaron" a club előtt amikor véletlenül nekiütköztem egy kisebb társaságnak.
Majdnem hátraestem és erre csak rátett mikor megláttam "áldozatomat"
-Mi van cica ennyi volt a buli?-jött közelebb hozzám Justin.
Ematt egy szót nem mert szólni teljesen ledermedt.
Én megmentőm...
-Mit érdekel az téged?
-Huu találtál magadnak játszótársat?-kérdezte Justin és azzal a mozdulattal Ematt elé lépett és azzal a "bizonyos" nézésével nézte végig.Persze a haverjai nagyon jó poénnak tartották,ott vihogtak mögötte.Emiatt kisebb szívroham közepette mozdulni sem,mert.

-Takarodj innen!-mondta Justin a fogát csikorgatva egyenesen Ematt arcába,aki annyira megijedt,hogy természetesen egyből elhúzta a csíkot.
Király tök egyedül maradtam.
Már éppen akartam volna én is visszamenni a többiekhez amikor Justin megragadta a kezem és visszarántott.
-Na,na szívem te itt maradsz!-nevetett fel gonoszul egyenesen az arcomba.
-Először is,nem vagyok se a cicád,se a szíved mert akkor inkább leszúrnám magam..-mondtam ki teljesen higgadt hangsúllyal-Másodszor pedig engedj el..-rántottam ki magam a szorításából.
-Vigyázz Lucy!Az este még bármi megtörténhet..-morogta Justin kicsit halkan,de ahhoz elég hangosan,hogy meghalljam.
Nem foglalkoztam vele szépen nyugodtan visszasétáltam a clubba.Akkor még semmit sem gyanítva.


4 megjegyzés:

  1. Imadom *-* alig varom a kovit, siess vele <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Imádom és kész, mellesleg ma van annak a f.sznak a szülinapjaaa ^^^
    Siess a folytival:) pls*_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,de szegény nem nagyon érezte jól magét "tegnap" #BeliebersHatePaparazzi tudod :'(((

      Törlés