2013. február 4., hétfő

2.fejezet~Tudok vigyázni magamra..

Sho-val besétáltunk a teremig. Amint beléptünk az ajtón, egy fiú szaladt oda hozzánk. Kitűnt a többiek közül de ez most kivételesen a külsejére értve. Sötét bőrű volt.Magas kisportolt alkatú,bár kissé túl vékony.
-Hello,Joe vagyok.-pacsizott le.
Nem számítottam rá ezért kicsit váratlanul ért a dolog.Mondjuk úgy,hogy egyenesen a mellkasára ütöttem és pont a fájós kezemmel.Ezt a cikit.
-Nem gond majd belejössz.-nevetett.
-Szia,Lucy vagyok,-mosolyodtam el kedvesen.
-Na és hogy tetszik a sulink eddig?-szúrta 
-Hát...
-Ez a csaj akkorát behúzott Biebernek az előbb,hogy a tenyere nyoma még ott virítot az arcán,még 5 perc után is.-mondta Sho Joe-nak felvillanyozva,mégis némi csalódottság volt a hangjában.
-Tudtam,hogy kár volt...-sajnálkozott Joe.
-Micsoda volt kár?-értetlenkedtem.
-Megjegyezni a nevedet.-veregetett vállba.-Amúgy ha kerülöd  lehet,hogy elfelejti hogy élsz vagy,hogy mit tettél.
-Nem értem mi okom lenne félni egy semmirekellő sráctól akinek csak a szája nagy.?
-Ha te azt tudnád..-mondta aztán sajnálatot véltem felfedezni arcán.-Lehet,hogy most megtudod.-nézett az ajtó irányába.

Először Justin csatlósai jöttek be aztán ő maga is befáradt.Az arcán már csak az vehette észre a lenyomatom,aki figyelte. Ezek szerint osztálytársak leszünk,akkor nem élem túl. 
Gondolatmenetemből ő maga rángatott ki.
 Nekinyomott a padnak és olyan közel hajolt az arcomhoz,hogyha egy romantikus filmben lennénk akkor a csók következne,de ebben a helyzetben lehetetlen lett volna elképzelni bármit is..
-Mégis kinek képzeled magad?-kérdezte egyenesen a szemembe nézve. Tekintete csak úgy égetett.Nem lehetett a legjobb hangulatában. Úgy döntöttem nem engedem meg neki azt az előnyt,hogy félni lásson.
-Annak aki vagyok,és te?-kérdeztem elvigyorogva.Jó,ennél jobb vissza szólásra abban az időben még gondolni sem mertem.A térdeim remegtek..
Az osztály visszafojtott lélegzettel figyelt bennünket.
-Annyira nagyra vered magad,de nem érsz többet egy csajnál sem akit szétdugtam ebben az épületben.-mondta ő is vigyorogva.

Hogy mer engem lekurvázni?!
Mit képzel ez magáról?!
Már indult a kezem,hogy ismételten ráhelyezzem kézlenyomatomat az arcára ,de most fel volt készülve előre.
Elkapta a kezeim és erőből megszorította.
-Vigyázz cica,ne mászkálj egyedül .-vigyorgott,aztán elment. 
Sho és Joe egyből odajöttek hozzám.
-Jól vagy?-kérdezte Sho.
-Persze, de ez nem normális majdnem eltörte a kezem...-néztem még mindig a kezemet fájlalva.
-Lucy..sajnos ez még semmi nem volt-szomorodott el Sho.

Az órák hamar elteltek. Már mentem volna ki a suliból,amikor valaki a nevemet kiáltotta.
-Lucy,Lucy várj meg!-futott utánam Sho.-Merre mész haza?
-Még nem haza megyek,el kell mennem vásárolni. El jönnél velem?-társaságban jobban megy az idő és egészen megkedveltem ezt a lányt.
-Persze,szívesen. Ott dolgozik az egyik barátom szerintem imádni fogod.-mosolygott.
-Te mindig is ide jártál?-kérdeztem miközben elindultunk a sivár utcán.
-Már 9.-óta csak 3 évet késtél.De gondolom neked se lehetett sok kedved váltani. Tudod új suli,új emberek... nekem se lenne sok kedvem ilyen barmokkal egy helyre járni.
-Akkor miért nem állsz tovább?
-Tudod,ha egy helyen sokáig vagy barátságok alakulnak ki,és ilyen abnormális idióta félék sem ijeszthetnek el.Mint látod nekem ott van Joe. Igazi jó barát.Őt nem viselték el a "színe" miatt.Engem nem bírtak,mert jól tanulok. Ebben a suliban mindenki egy senki.
-Nem értem,hogy egy ilyen degenerált alak,hogy az életben lehet "menő"?Inkább nevelő intézetbe küldeném..
-Igazából senki nem ismeri igazán és az évek alatt semmilyen információt nem tudtam meg róla,ami nagyon furcsa. Nagyon zárkózott. Még azt se tudni hol lakik. Valaki szerint egy nagyon csini palotában,de egyesek szerint valami sikátorban.
-Én inkább sikátort képzelek el.-nevettem.-Nézd megérkeztünk.

A pláza tele volt fiatalokkal. Sho megmutatta a kedvenc boltját,aholvettem magamnak ezt-azt,azután gondoltuk beülünk egy mozira. Szerintem Sho-val nagyon jó barátok leszünk.
-Hé,Lucy megadod a számod?Reggel elfelejtettem elkérni.
-Persze.
Még egy kis időt eltöltöttünk a plázában aztán muszáj volt haza felé venni az irányt.
-Figyelj,lesz egy nagy buli holnap este lent a clubban. Az egész suli ott lesz. Gyere te is.
-Köszi,de nem hiszem,hogy....
-Na,most az egyszer tegyél kivételt.
-Na jó..
-Hurrá,a többit SMS-ben küldöm.-nevetett.- Amúgy sok fiúnak nagyon bejöttél..engem kérdezgettek,hogy "Hogy hívják?Mi a száma?Szabad vagy Justin lefoglalta?"
-Mi van?! Az a rohadék csak úgy lefoglal lányokat? Ekkora egy hím-soviniszta állatot...
-Ez az élet rendje...-indultunk haza felé.-Ő megtalál,te pedig behódolsz neki.


12 megjegyzés:

  1. Uristen olyan jo.*-* varom nagyon a kovit.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen koszonom penteken hozom :-)

      Törlés
  2. jajj nagyon jó kövit lécci!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönom kovit csak pénteken tudok hozni :]

      Törlés
  3. Nagyon,nagyon,nagyon,nagyon,nagyon,nagyon,nagyon gyorsan kövit!!!!!!!!!:$(ha kell én kényszerítelek rá holnap az írásra):DDDDD

    VálaszTörlés
  4. Órákon nem bírok írni mer észre vesznek drága liluka és nem félek tőled mert elöttem ülsz :D

    VálaszTörlés
  5. nagyon várom már a kövi részt hamar legyen fönt :DDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leghamarabb pénteken tudok új részt hozni :)

      Törlés
  6. kedvenc lérdés: "Justin lefoglalta már?"
    nagyon jó a blog

    VálaszTörlés
  7. Szia! :) Ma kezdtem el olvasni a blogod, és még csak 2 részt olvastam el, de már imádom!♥

    VálaszTörlés