2013. február 3., vasárnap

1.fejezet~Új suli,új emberek

-Minek kellet megint elköltöznünk.Miért nem volt jó ott ahol voltunk-kérdeztem anyut,és letettem a dobozokat a földre.
-Mert ez sokkal jobban megtetszett.-adta az egyenes választ.
-De ott volt mindenem,a barátaim mindent ott kellet hagynom.-csaptam oda 
-NE nyávogj,inkább tanulj holnap van az első  napod az új iskolában,ezt én befejezem.
Felrohantam a szobámba úgy is esteledett már gondoltam felnézek jött e értesítésem a neten.A sulira akkor sem tudtam volna tanulni ha akartam volna ,mert csak holnap kapom meg a könyveket.
Már majdnem  ráestem a laptopomra mikor valami furcsa hangot adott ki magból."ÜZENETE ÉRKEZETT"
Megnyitottam az e-mail-et és legnagyobb megdöbbenésemre, a barátnőn volt akit ott kellet hagyjak Californiában.
"Mondd miért kellett elmenned?Itt hagytál ezekkel az idiótákkal.Kérlek gyere vissza nagyon hiányzol!"
"Szia Tory,a ház nagyon szép csak a holnap miatt aggódok kicsit,tudod új suli és senki nem szereti az új diákokat. Félek,hogy nem fognak befogadni..Amúgy ne foglalkozz velük.Puszilom a többieket.Holnap írok."
Lecsuktam a laptopom tetejét és elmentem zuhanyozni.Hamar lefeküdtem  és legnagyobb megdöbbenésemre pár perc alatt álomba szenderültem.

-Lucy kelj fel még elkésel!-kiáltotta anyu a konyhából.
-Azonnal.- akkorát ugrottam,hogy még az olimpián is megirigyelhettek volna.
Gyorsan felöltöztem szerencsémre,még este kikészítettem a ruhámat. Nem jó dolog az első nap már késni.
Felkaptam az uzsonnám az asztalról és már rohantam is,bár egy "Szia anya elmentem" ordítást nem hagyhattam ki.

A suliba csak úgy özönlöttek be a diákok.Féltem..nagyon féltem bemenni,de a végén rávettem magam.
Gyerünk ezek csak ugyan olyan emberek,mint te Lucy. Ugyan olyan büdöset szarnak és ha megizzadnak akkor rondák.
Apró mosoly kúszott az ajkaimra.
Nagy lendülettel indultam meg amikor szemtanúja lettem,hogy egy lány akkorát esett,hogy a nézése is fájdalmat okozott.
Mindenki bement, mi voltunk a suli előtt meg egy nagyobb fiú társaság.Odasiettem a lányhoz,hogy segítsek neki.
Gyorsan felkapkodtam a könyveit és átnyújtottam.Kicsit lesokkolt arcot vágott.
-Szia Lucy vagyok,új...-nyújtottam kezet.
-Szia,azt látom!Ha nem lennél az akkor nem segítettél volna.-nevetett.-Amúgy Sho.
-Tudnál nekem segíteni?! Nem hiszem,hogy megtalálom az új osztályom.-kérdeztem kissé félénken
Hirtelen elmosolyodott és megragadta a csuklóm,elindultunk a bejárat felé.
-Szóval te lennél az  új osztálytársunk egy osztályba járunk.Már említették,hogy kapunk egy új lányt Californiából,de pontosan nem határozták meg az érkezésedet..-mosolygott-Amúgy egy jó tanács NE állj szóba idiótákkal...hidd el a mi iskolánk tele van szerencsétlenekkel.
-Nyugi tudok vigyázni magamra.-nevettem vele együtt.
Jó volt,hogy volt legalább egy ember aki nem kezelt kitaszítottként.

Amikor a "fiúk" társasága előtt haladtunk el hirtelen egy hangot hallottam a közepéből kiáltani.
-Mi van Sho ?Megint szerencsétlenkedsz?-vigyorgott a fiú,aki a társaság középpontja lehetett felméréseim szerint.Úgy állt ott,mintha ő szarta volna a spanyol viaszt.Tekintetét felénk sem emelve pacsizott össze a barátaival akik ugyan akkora barmoknak tűntek,mint ő maga.Magas testalkat,tökéletesen beállított haj és eszméletlen csillogó mogyoró barna szemek.Ezt kísérve egy elmondhatatlanul vonzó arc.Pár másodperc sem kellett,hogy levágjam a suli szépfiújához van éppen szerencsém.
-Rohadjál meg ahol vagy Justin!-mondta Sho rá se pillantva.
Húzott tovább maga után,hogy még véletlenül se jusson eszembe megálljt parancsolni lábaimnak.
-Te vagy a bébiszitter,te kell körbevezesd az új kurvánkat?-nevetett és lepacsizott a többi haverjával.

"Kurvánkat".Ez a szó visszhangzott a fejembe.
Akaratom ellenél megálltam és elindultam a társaság felé.
 Hallotam,hogy Sho egy " ajaj "-t elejt és utánam kap de a lendületem erősebb volt. 
Egy akkorát lekevertem Justinnak,hogy még nekem is fájt.
Mindenkinek a szája "o" alakra váltott. Sho gyorsan elkapta e kezem és hátrébb rántott,mert Justin megindult felém,de őt a barátai visszarántották.A tenyerem helye csak új virított az arcán,mintha csak erre találták volna ki!
-Ezt nagyon meg fogod bánni.-súgta Sho kétségbeesetten az arcomba de ezt már csak akkor,amikor beértünk a kapun.
-Amúgy állat voltál,bárcsak minden lány ilyen bátor lenne,mint te.-nevetett.
-Miért?Ők miért nem merik megtenni?-értetlenkedtem és közbe észrevétlenül dörzsöltem a tenyerem ,mert szerintem eltörtem a kézfejem.
-Félnek a listától...
-A mitől?miféle lista?

-Tudod van egy lista,amin azok az emberek szerepelnek,akik vagy beszóltak vagy valami ilyesmit csináltak Justinnal. Akik a listán vannak azoknak Justin megkeseríti az életét. Múltkor egy csaj megpróbált kiállni magáért.Mindenki felnézett rá,de Justin felvette a listára. A csaj másnap már nem jött be.A végén kiderült,hogy nagyon gyorsan el kellet költözniük.De ezt persze senki nem vette be.Mindenki tudta,hogy Justin keze van az egészben a csajt azóta nem látták.Jó ez nagyon ijesztően hangzik,de ez az igazság.Ezért jó ideje mindenki retteg Biebertől. 
-És azt hiszem ezzel a húzásoddal a lista élére kerültél...-komorodott el az arca.

12 megjegyzés: